Qabaron Me Insani Zindagi ??

  • Work-from-home

Fitna e Dil

Newbie
Apr 22, 2012
47
46
318



آپ نے جو پوست کی اُس میں روح کا تعلق جسم سے ہونے کی کہیں نفی نہیں کی گئی۔ وفات تو سب ہی مانتے ہیں۔ لیکن سوال یہ ہے کہ موت کے بعد میت کے جسم کا تعلق روح سے ہوتا ہے کہ نہیں اور وہ قریب سے سمع کر سکتے ہیں کہ نہیں۔ کیوں نکہ جوتوں کی آواز پر پہلے ہی حدیث پیش کردی گئی ہے
آپ نے جو قرآنی اتات پیش کی ہیں اُن میں کہیں پر بھی روح اور جسم کے باہم تعلق کی بنا پر عدم سمع کی نفی نہیں ہے۔ بلکہ دور سے پکارنے کی نفی ہے تو یہ ہمارے خلاف نہیں۔
آپ پہلے اپنا موقف بتادیں کہ آپ قبر سے کیا مراد لیتے ہیں، عذاب قبر کس طرح ہوتا ہے، میت فرشتوں کے سوالوں کا جواب کیسے دیتی ہے اور جو راہت و عزاب ہوتا ہے وہ جسم کو ہوتا ہے کہ صرف روح کو؟، میت قریب سے سمع
 
  • Like
Reactions: Tooba Khan

lovelyalltime

I LOVE ALLAH
TM Star
Feb 4, 2012
1,656
1,533
913
۔ سیدنا ابن عباس رضی اللہ عنہما بیان کرتے ہیں کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم مکہ میں تیرہ سال ٹھہرے آپ صلی اللہ علیہ وسلم پر وحی نازل ہوتی رہی۔ اور مدینہ میں دس سال ٹھہرے۔ جب فوت ہوئے تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم کی عمر تریسٹھ (63) سال تھی۔
رواہ البخاری)۔ )
۔ سیدنا انس رضی اللہ عنہ بیان کرتے ہیں: جب رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم موت کو تکلیف پہنچی تو فاطمہ رضی اللہ عنہا نے کہا: ہائے مصیبت تکلیف! نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ’’آج کے بعد تیرے باپ پر کوئی تکلیف نہ ہو گی۔ تیرے باپ کے پاس وہ ذات (فرشتہ) حاضر ہوا ہے جو (وقتِ اجل پر) کسی کو نہیں چھوڑتا۔ اب قیامت کے دن ہی ملاقات ہو گی۔
رواہ البخاری)۔)
[DOUBLEPOST=1349021502][/DOUBLEPOST]​
آپ نے جو پوست کی اُس میں روح کا تعلق جسم سے ہونے کی کہیں نفی نہیں کی گئی۔ وفات تو سب ہی مانتے ہیں۔ لیکن سوال یہ ہے کہ موت کے بعد میت کے جسم کا تعلق روح سے ہوتا ہے کہ نہیں اور وہ قریب سے سمع کر سکتے ہیں کہ نہیں۔ کیوں نکہ جوتوں کی آواز پر پہلے ہی حدیث پیش کردی گئی ہے
آپ نے جو قرآنی اتات پیش کی ہیں اُن میں کہیں پر بھی روح اور جسم کے باہم تعلق کی بنا پر عدم سمع کی نفی نہیں ہے۔ بلکہ دور سے پکارنے کی نفی ہے تو یہ ہمارے خلاف نہیں۔
آپ پہلے اپنا موقف بتادیں کہ آپ قبر سے کیا مراد لیتے ہیں، عذاب قبر کس طرح ہوتا ہے، میت فرشتوں کے سوالوں کا جواب کیسے دیتی ہے اور جو راہت و عزاب ہوتا ہے وہ جسم کو ہوتا ہے کہ صرف روح کو؟، میت قریب سے سمع
اور جو لوگ اﷲ کی راہ میں مارے جائیں انہیں مردہ مت کہو۔ وہ زندہ ہیں لیکن تمہیں انکی زندگی کا شعور نہیں۔
سورة البقرہ، آیت ۱۵٤
ثابت ہوا کہ ہمارے لئے اایک ایسے موضوع کا مکمل ادراک ہوناممکن ہی نہیں جب قران نے خود بتا دیا کہ ’’تمہیں اس کا شعور نہیں‘‘ سو ایک بار پھر ہمیں اتنی بات پر ہی انحصار کرنا پڑتا ہے جتنی ہمیں بتا دی گئی۔ اسی طرح قران میں شہداء کی زندگی کے حوالے سے ذیل کی آیت بھی ملتی ہے۔
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَرَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ
اور جو لوگ الله کی راہ میں مارے گئے ہیں انہیں مردہ نہ سمجھو بلکہ وہ زندہ اور اپنے رب کے پاسرزق پا رہے ہیں ۔
سورة آل عمران ۱٦۹
اس طرح سے ہمیں بتا دیا گیا کہ شہداء ’’عندربھم‘‘ یعنی اپنے رب کے پاس ہیں اور وہاں رزق پا رہے ہیں۔ اس بات کو سمجھنے کے لئے مناسب ہے کہ ہم صحیح مسلم کی مندرجہ ذیل حدیث دیکھیں کہ جب صحابۂ کرام نے شہداء کے حوالے سے یہی سوال نبی صلی اللہ علیہ وسلم سے کیا تو انہوں نے کیا ارشاد فرمایا۔
مسروق نے کہا کہ ہم نے عبداللہ بن مسعود سے قران کی اس آیت ’’اور جو لوگ الله کی راہ میں مارے گئے ہیں انہیں مردہ نہ سمجھو بلکہ وہ زندہ ہیں اپنے رب کے پاس رزق پا رہےہیں‘‘ (سورۃ آل عمران ۱٦۹ ) کے بارے میں پوچھا تو انہوں نے کہا کہ ہم نے اس آیت کے بارے میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے دریافت کیا تو آپ نے ارشاد فرمایا کہ شہدا کی روحیں سبز اُڑنے والے قالبوں میں ہیں اور ان کے لئے قندیلیں عرش الٰہی سے لٹکی ھوئی ہیں۔ وہ جنت میں جہاں چاہیں گھومتے پھرتے ہیں اور پھر ان قندیلوں میں آکر بسیرا کرتے ہیں۔ ان کی طرف ان کے رب نے جھانکا اور ارشاد فرمایا کہ کسی اور چیز کی تمہیں خواہش ہے؟ شہدا نے جواب دیا کہ اب ہم کس چیز کی خواہش کر سکتے ہیں، جب ہمارا یہ حال ہے کہ ہم جنت میں جہاں چاہیں مزے کریں، اللہ تعالٰی نے اس طرح تین بار ان سے یہی دریافت کیا اور شہدا نے دیکھا کہ جب تک وہ کسی خواہش کا اظہار نہ کریں گے ان کا رب ان سے برابر پوچھتا رہے گا تو انہوں نے کہا مالک ہماری تمّنا یہ ہے کہ ہماری روحوں کو پھر ہمارے جسموں میں لوٹا دیا جائے اور ہم دوسری بار تیری راہ میں شہید کئے جائیں۔ اب مالک نے دیکھ لیا کہ انہیں کسی اور چیز کی خواہش نہیں تو پھر ان سے پوچھنا چھوڑ دیا۔
صحیح مسلم جلد ۲
اس صحیح حدیث سے ثابت ہوتا ہے کہ شہداء کی ارواح کو خاص قسم کے اڑنے والے جسم دیئے گئے ہیں اور وہ اپنی زمینی قبروں میں نہیں بلکہ جنتوں میں خوش و خرم ہیں ۔ اللہ تعالٰی ان سے کلام فرماتا ہے اور پوچھتا ہے کہ اگر تمہیں کسی اور چیز کی تمنا ہو تو بتاؤ لیکن جب وہ اس خواہش کو ظاہر کرتے ہیں کے انکی روح کو واپس ان کے دنیاوی جسم میں لوٹا دیا جائے تاکہ وہ ایک بار پھر اللہ کی راہ میں جہاد کر کے شہادت کی سعادت حاصل کریں تو مالکِ کائنات اس خواہش کے جواب میں اپنی سنت نہیں بدلتا بلکہ انہیں جنت میں عیش و عشرت کے لئے چھوڑ دیتا ہے۔
اوپر پیش کی گئی دونوں آیات یعنی البقرہ ۱۵٤ اور آل عمران ۱٦۹ اکثر اوقات دنیاوی قبروں میں زندگی کے ثبوت کے طور پر پیش کی جاتی ہیں اور کہا جاتا ہے کہ دیکھو اللہ تو فرما رہا ہے کہ شہید زندہ ہوتے ہیں انہیں مردہ مت کہو اور پھر اسی بنیاد پر تمام انبیاء اور اولیاء کو زبردستی انکی قبروں میں زندہ ثابت کرنے کی کوشش کی جاتی ہے۔ حالانکہ ان آیات کے اپنے الفاظ اور پھر صحیح مسلم کی حدیث میں نبی صلی اللہ علیہ وسلم کی تشریح سے پتہ چلتا ہے کہ شہداء کو مردہ کہنا درست نہیں لیکن وہ قبروں میں نہیں بلکہ اللہ کے پاس زندہ ہیں اور رزق پا رہے ہیں اور انہیں واپس اپنے مدفون جسموں میں آنے کی اجازت نہیں دی جاتی۔ امام بخاری بھی اپنی صحیح میں شہداء کے حوالے سے ذیل کی حدیث لائے ہیں۔
انس ؓ سے روایت کہ حارثہ بن سراقہ انصاری ؓ جو ابھی نوعمر لڑکے تھے ‘ بدر کے دن شہید ہو گئے تھے ( پانی پینے کے لیے حوض پر آئے تھے کہ ایک تیر نے شہید کر دیا ) پھر ان کی والدہ ( ربیع بنت النصر ‘ انس ؓ کی پھو پھی ) رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی خدمت میں حاضر ہوئیں اور عرض کیا یا رسول اللہ ، آپ کو معلوم ہے کہ مجھے حارثہ سے کتنا پیار تھا ، اگر وہ اب جنت میں ہے تو میں اس پر صبر کروں گی اور اللہ تعالیٰ کی امید رکھوں گی اور اگر کہیں دوسری جگہ ہے تو آپ دیکھ رہے ہیں کہ میں کس حال میں ہوں ۔ نبی صلی اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا ، خدا تم پر رحم کرے ، کیا دیوانی ہو رہی ہو ، کیا وہاں کوئی ایک جنت ہے ؟ بہت سی جنتیں ہیں اور تمہارا بیٹا جنت الفردوس میں ہے ۔
صحیح بخاری ، کتاب المغازی
اسی طرح بخاری ہی میں شہداء کے علاوہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے صاحبزادے ابراھیم جن کی نومولدگی میں ہی وفات ہو گئی کے حوالے سے بھی یہ حدیث ملتی ہے۔
براء بن عازب ؓ سے سنا ‘ انہوں نے فرمایا کہ جب حضرت ابراہیم ( نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے صاحبزادے ) کی وفات ہوئی تو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ جنت میں ان کے لیے ایک دودھ پلانے والی ہے ۔
صحیح بخاری، کتاب الجنائز
 

Ghazal_Ka_Chiragh

>cRaZy GuY<
VIP
Jun 11, 2011
21,050
15,085
1,313
31
Karachi,PK
@Fitna e Dil
aap se mene aapke peish karda hadeeth per sanad maangi so aap ne kaha ke
woh mujhe peish karni chahiye yeh ajeeb baat hai hadeeth aap ne peish ki
jawabdeyh hum hain us per ??

khair us araabi wale hadeeth ke ilawa aap ne jo ahadeeth peish kiye unme yeh
zikr hai ke murdon ke saamne aemaal peish hote hain

.Murde khush hote hain

.Murde ghumzada hote hain

aur in mazameen per aapke ahadeeth peish karne ke baad aap yeh daawa karte hain ke
in ahadeeth se ye saabit hai ke qabar me jaane ke baad bhi rooh aur jism ka taluq rehta hai
bhai jan MAUT lafz ke maaiyne kya hain ?? rooh se jism ka rishta toot jaana munqatah ho jaana
khatam ho jaana khaarij ho jaana ab murdon ke mutaliq in ahadeeth se ye saabit to hai
ke unke aage aemaal peish hote hain lekin unki rooh jannat me ya jahannam me hoti hai
qabaron me unka khush hona dukhi hona QUDRATI taur se hai roohani taur se nahin
kyunke jese ke kuch ahadeeth o aqwaal ke mutaliq qabar me murde ke liye bohot hi lambe lambe
saanp peish kiye jaate hain jo zameen se hi bare hote hain

lekin aisa kabhi qabar khodne ke baad dekha gaya ?? nahin yeh sub qudrati taur ke azaab o karamaat hain
inka rooh se koi waasta nahin kyunke aap agar kahoge ke inka rooh se waasta hai to phir
aap QURANI ayaat ke aur insaani aqal ke munkir ho jaaoge QURAN ki ayat ka tarjuma hai
ke ehl e imaan ke naik lougon ki roohon nikalne wale(farishte)ye bol kar nikalte hain aye paak rooh
paak jism se bahir aa ja be shak to dunya me parhezgaar raha aur badkaar ki rooh ke liye
asmaan ke darwaze hi nahin khole jaate

yaani dozakh ki taraf le jaiy jaati hai uski rooh azaab chakhne ke liye is tarah aur bhi bohot se ahadeeth hain
jinse rooh ka zikr alehda hota hai jism ka alehda INSHA'ALLAH aap baat samajh jaayengen

ya agar aapke paas ba qaiyda koi aisi hadeeth hai ya QURAN ki ayat hai jisme ho ke
qabar me INSAAN ki rooh uske andar hoti hai ya uska jism se taaluq nahin toota marne ke baad to peish karen .
 
  • Like
Reactions: *Muslim*

lovelyalltime

I LOVE ALLAH
TM Star
Feb 4, 2012
1,656
1,533
913
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَرَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ
اور جو لوگ الله کی راہ میں مارے گئے ہیں انہیں مردہ نہ سمجھو بلکہ وہ زندہ اور اپنے رب کے پاسرزق پا رہے ہیں ۔
سورة آل عمران ۱٦۹
اس طرح سے ہمیں بتا دیا گیا کہ شہداء ’’عندربھم‘‘ یعنی اپنے رب کے پاس ہیں اور وہاں رزق پا رہے ہیں۔ اس بات کو سمجھنے کے لئے مناسب ہے کہ ہم صحیح مسلم کی مندرجہ ذیل حدیث دیکھیں کہ جب صحابۂ کرام نے شہداء کے حوالے سے یہی سوال نبی صلی اللہ علیہ وسلم سے کیا تو انہوں نے کیا ارشاد فرمایا۔
مسروق نے کہا کہ ہم نے عبداللہ بن مسعود سے قران کی اس آیت ’’اور جو لوگ الله کی راہ میں مارے گئے ہیں انہیں مردہ نہ سمجھو بلکہ وہ زندہ ہیں اپنے رب کے پاس رزق پا رہےہیں‘‘ (سورۃ آل عمران ۱٦۹ ) کے بارے میں پوچھا تو انہوں نے کہا کہ ہم نے اس آیت کے بارے میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے دریافت کیا تو آپ نے ارشاد فرمایا کہ شہدا کی روحیں سبز اُڑنے والے قالبوں میں ہیں اور ان کے لئے قندیلیں عرش الٰہی سے لٹکی ھوئی ہیں۔ وہ جنت میں جہاں چاہیں گھومتے پھرتے ہیں اور پھر ان قندیلوں میں آکر بسیرا کرتے ہیں۔ ان کی طرف ان کے رب نے جھانکا اور ارشاد فرمایا کہ کسی اور چیز کی تمہیں خواہش ہے؟ شہدا نے جواب دیا کہ اب ہم کس چیز کی خواہش کر سکتے ہیں، جب ہمارا یہ حال ہے کہ ہم جنت میں جہاں چاہیں مزے کریں، اللہ تعالٰی نے اس طرح تین بار ان سے یہی دریافت کیا اور شہدا نے دیکھا کہ جب تک وہ کسی خواہش کا اظہار نہ کریں گے ان کا رب ان سے برابر پوچھتا رہے گا تو انہوں نے کہا مالک ہماری تمّنا یہ ہے کہ ہماری روحوں کو پھر ہمارے جسموں میں لوٹا دیا جائے اور ہم دوسری بار تیری راہ میں شہید کئے جائیں۔ اب مالک نے دیکھ لیا کہ انہیں کسی اور چیز کی خواہش نہیں تو پھر ان سے پوچھنا چھوڑ دیا۔
صحیح مسلم جلد ۲
اس صحیح حدیث سے ثابت ہوتا ہے کہ شہداء کی ارواح کو خاص قسم کے اڑنے والے جسم دیئے گئے ہیں اور وہ اپنی زمینی قبروں میں نہیں بلکہ جنتوں میں خوش و خرم ہیں ۔ اللہ تعالٰی ان سے کلام فرماتا ہے اور پوچھتا ہے کہ اگر تمہیں کسی اور چیز کی تمنا ہو تو بتاؤ لیکن جب وہ اس خواہش کو ظاہر کرتے ہیں کے انکی روح کو واپس ان کے دنیاوی جسم میں لوٹا دیا جائے تاکہ وہ ایک بار پھر اللہ کی راہ میں جہاد کر کے شہادت کی سعادت حاصل کریں تو مالکِ کائنات اس خواہش کے جواب میں اپنی سنت نہیں بدلتا بلکہ انہیں جنت میں عیش و عشرت کے لئے چھوڑ دیتا ہے
 
  • Like
Reactions: *Muslim*

Fitna e Dil

Newbie
Apr 22, 2012
47
46
318
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَرَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ
اور جو لوگ الله کی راہ میں مارے گئے ہیں انہیں مردہ نہ سمجھو بلکہ وہ زندہ اور اپنے رب کے پاسرزق پا رہے ہیں ۔
سورة آل عمران ۱٦۹
اس طرح سے ہمیں بتا دیا گیا کہ شہداء ’’عندربھم‘‘ یعنی اپنے رب کے پاس ہیں اور وہاں رزق پا رہے ہیں۔ اس بات کو سمجھنے کے لئے مناسب ہے کہ ہم صحیح مسلم کی مندرجہ ذیل حدیث دیکھیں کہ جب صحابۂ کرام نے شہداء کے حوالے سے یہی سوال نبی صلی اللہ علیہ وسلم سے کیا تو انہوں نے کیا ارشاد فرمایا۔
مسروق نے کہا کہ ہم نے عبداللہ بن مسعود سے قران کی اس آیت ’’اور جو لوگ الله کی راہ میں مارے گئے ہیں انہیں مردہ نہ سمجھو بلکہ وہ زندہ ہیں اپنے رب کے پاس رزق پا رہےہیں‘‘ (سورۃ آل عمران ۱٦۹ ) کے بارے میں پوچھا تو انہوں نے کہا کہ ہم نے اس آیت کے بارے میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے دریافت کیا تو آپ نے ارشاد فرمایا کہ شہدا کی روحیں سبز اُڑنے والے قالبوں میں ہیں اور ان کے لئے قندیلیں عرش الٰہی سے لٹکی ھوئی ہیں۔ وہ جنت میں جہاں چاہیں گھومتے پھرتے ہیں اور پھر ان قندیلوں میں آکر بسیرا کرتے ہیں۔ ان کی طرف ان کے رب نے جھانکا اور ارشاد فرمایا کہ کسی اور چیز کی تمہیں خواہش ہے؟ شہدا نے جواب دیا کہ اب ہم کس چیز کی خواہش کر سکتے ہیں، جب ہمارا یہ حال ہے کہ ہم جنت میں جہاں چاہیں مزے کریں، اللہ تعالٰی نے اس طرح تین بار ان سے یہی دریافت کیا اور شہدا نے دیکھا کہ جب تک وہ کسی خواہش کا اظہار نہ کریں گے ان کا رب ان سے برابر پوچھتا رہے گا تو انہوں نے کہا مالک ہماری تمّنا یہ ہے کہ ہماری روحوں کو پھر ہمارے جسموں میں لوٹا دیا جائے اور ہم دوسری بار تیری راہ میں شہید کئے جائیں۔ اب مالک نے دیکھ لیا کہ انہیں کسی اور چیز کی خواہش نہیں تو پھر ان سے پوچھنا چھوڑ دیا۔
صحیح مسلم جلد ۲
اس صحیح حدیث سے ثابت ہوتا ہے کہ شہداء کی ارواح کو خاص قسم کے اڑنے والے جسم دیئے گئے ہیں اور وہ اپنی زمینی قبروں میں نہیں بلکہ جنتوں میں خوش و خرم ہیں ۔ اللہ تعالٰی ان سے کلام فرماتا ہے اور پوچھتا ہے کہ اگر تمہیں کسی اور چیز کی تمنا ہو تو بتاؤ لیکن جب وہ اس خواہش کو ظاہر کرتے ہیں کے انکی روح کو واپس ان کے دنیاوی جسم میں لوٹا دیا جائے تاکہ وہ ایک بار پھر اللہ کی راہ میں جہاد کر کے شہادت کی سعادت حاصل کریں تو مالکِ کائنات اس خواہش کے جواب میں اپنی سنت نہیں بدلتا بلکہ انہیں جنت میں عیش و عشرت کے لئے چھوڑ دیتا ہے
ہم روح و جسم کا تعلق مانتے ہیں۔ ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ آپ جو شہدیوں کی روح کی بات کر رہے ہیں وہ ہمارے خلاف نہیں کیوں کہ روح جہاں بھی ہو اُس کا ایک خاص تعلق جسم سے ہوتا ہے جس کے تحت عذاب، سزا و جزا اور فرشتوں کے سوال و جواب دئے جاتے ہیں۔
میں نے آپ سے کچھ سوال بھی کئے تھے کہ آپ پہلے اپنا موقف بتادیں کہ آپ قبر سے کیا مراد لیتے ہیں؟، عذاب قبر کس طرح ہوتا ہے، میت فرشتوں کے سوالوں کا جواب کیسے دیتی ہے اور جو راہت و عزاب ہوتا ہے وہ جسم کو ہوتا ہے کہ صرف روح کو؟، میت کی سماع کے متعلق آپ کا کیا عقیدہ ہے؟
قبر میں سزا و جزا، سوال و جواب، راحت و تکلیف کی حقیقت تو ہم بھی نہیں جانتے لیکن جو بات ثابت ہے کہ یہ سب امور قبر میں ہوتے ہیں اور اس سب کے لئے ضروری ہے کہ روح کا تعلق جسم سے ہو
چراغ صاحب کی پوسٹ پڑھ کر لگتا ہے کہ اُن کو موت کا پتہ ہی نہیں اگر آپ موت کا مفہوم بتا دیں تو اور بھی وضاحت کے ساتھ دلائیل دئے جا سکیں گے
فیلوقت آپ اپنا موقف بتا دیں تاکہ پتہ چل سکے جو آپ جو لمبی لمبی پوسٹ کر رہے ہیں وہ آپ کے عقیدہ کے مطابق بھی ہے یہ نہیں
 
  • Like
Reactions: Tooba Khan

i love sahabah

TM Star
Sep 17, 2008
1,108
1,572
1,313

Asalam o alikum to all muslims
Lovely sab se pehli bata k jab CHIRAGH BAHI AOR FTNA DIL BAHI baat kar rahy hain to aap ko beech main nahin aana chahye tha..
Lovely kiya aap ne mukamal tehqeeq kar li k molana sahib ne jo hawaly diye hain wo bilkul sahi aor quran aor hadees k mutabiq hain?????
ya phri bina daleel hi en ki baat tasleem kar li??????
 
  • Like
Reactions: Tooba Khan

azad_kashmir

Newbie
Oct 30, 2012
8
0
1
Bahrain
mere aaqa ko zinda na man ne walo kalma padhte ho samajhte nahin ho...............batao kalme ka tarjuma?
"allah ke siva koi maabood nahin hai,hazrat mohammad mustafa sallallaho alaihiwasallam allah ke sachche rasool hain"
gaur karo kalme ke aakhri hisse par "hazrat mohammad mustafa sallallaho alaihi wasallam allah ke rasool hain"
'RASOOL HAIN'
THE NAHIN...........HAIN
ab batao hain kise kaha jata hai are munkiro jab koi mar jata hai to use tha kehte hain .......mere nabi ko murda kehne wale jab too marega to log kaheinge ki too tha .jo mar jaye use tha kehte hain .........mere nabi zinda hain iska iqrar tum bhi karte ho jab tum kalma padhte ho..................agar nabi ko murda mante ho to badal do apna kalma or kaho nabi the (maazallah)..........warna apne is baatil aqeede se toba kar lo
Hadees sharif: "ALLAH TA'ALA Ne Mitti Par Haraam Kar Diya Hai Ke Wo Nabiyon Ke Jismo Ko Khaye
ALLAH Ke Saare Nabi Zinda Hai Aur Rizq Diye Jate Hai
[Ibne Maja Page No.119, JAAME Sagheer Page no,54 Vol.1, Mishkat Shareef pg No.112 VOL.2]
Hazrat Maula ALI Radiyallahu Anhu Ki Shaan Me 800 Aayaat Naazil Howi.
[Taareek ul Khulafaa, vol:1, page:70
2>Maut zism se rooh ka juda ho jana kahte he mere bhai . Rooh kabhi nahi marti.
Hadees ka mafhoom he ki
Ye hadees
madarajunnabuvvat
seerat e mustafa
ziyaunnabi
aur bot si kitabo me he
aur in kitabo ko har firke ke log mante he
.gazwa e badr ke baad kafiro ki laasho ko ek quve me dalwa diya gaya. Aur aaqa s.a.w. kuve ke kinare khare hokar murdo se kuch kahne lage. Ye dekh kar h. Abubakar r.a. ne farmaya
ki sarkar s.a.w. Kya ye murde sunte he ?
Aaqa s.a.w. Ne farmaya beshak murde sunte he. Aur fout hone ke baad imki quwwat aur barh jati he
Jab kafiro ka ye aalam he to tum log q nahi manna chahte .
Isee wajah se farmaya gaya ki jab kabristan jao to kaho
ya ahlul kaboor
yani eae kabr walon tum per salamati ho
isee tarah aap dekho ki jab aam kabr wale sun sakte he to nabi wali ka aalam kya hoga
kiya isse sabit nahi hota .
agar murde fana ho gaye ho to unpar azaab kese hoga. Jannat ke bago me se ek baag aur dozakh ke gado me se ek gadha kese hoga.
.
Kullu nafsin zaaekatul maut ke tahat maut sab ko aani he lekin agle hi pal rooh un ko lota di gaee
aur jo khuda ki raah m mare jaye unhe murda na kaho. Balke wo zinda hen lekin han tumko unki khabar nahi
is aayat ka jo inkar kare wo shakhs kafir he
yaha tak ki quran me inko rozi ka bhi zikr he
balki quran me s.a.w. Ki mohabbat ke beshumaar dars diye gaye he
farmaya
ki tum apni jano par zulm dekho to mere mahboob ki bargaah me hazir ho jao tumhari dua kabool hogi
ki jisne mere rasool ki ata'at ki beshak usne meri ata'at ki
hukm mano allah aur hukm mano rasoolullaah ka
in aayat se s.a.w. Ki aala martabaa ka saboot he
q ki irshad khuda wndi he
is ka inkar ham kese karen bhaiyon
.
Allah ke siwa kisi ko na pukaro ki ye ye tumhari kya madad kar sakenge
yaha par buton se muraad he mere bhai
mere bhaiyo tum log buton se mutalliq aayat ko sunniyo par chaspa karte ho
ye sarasar haraam he
allah rbbul izzat aapko quran samajhne ki taufeeq ataa kare
quran e mukadds me beshumaar aayat me gairullah se madad mangne ko khud allah ne farmaya plz listen
nabi wali se mangna sabit he.mp3
nabi wali zinda he dalail quran se.mp3
3>
Mere bhai aaqa s.a.w. Ne bhi to 3 hazar saal pagle zahiri parda farma chuke hazrat moosa a.w. Se namaz ke bare me baar baar tazkira kiya . Is tarah 50 waqt ki namaz 5 waqt ki ho gai. Ab aap ye batayen ki 3000 saal pahle ke nabi ne kese s.a.w. Se tazakira kar liya. Is se sabit he ki nabi sirf zahiri parda farmate hen
. . . .
. MAZALLAAH MITTI ME MILKAR KHAAK NAHI HUEA HEN
. . Isee tarah aaqa s.a.w. Ka naam e mubarak ke aage quran me kai jagah ya kahke pukara he
Ya ayyuhannabiyyu
ya ayyuhalmudassiru
ya ayyuharrasoolu
jab quran me he to ham kon hote he is ko manaa karne wale.ab ya to zinda ke liye hi pukara jata he na
bhai ham ye to nahi kahte ki aaqa s.a.w. Hamari tarah dikhte he ham se haath milate hen. hamare saath khana khate he
mere doston aaqa s.a.w. Ko fout ham kese gumaan karle .jabki quran me aaj bhi ya kahkar pukara jata he
. . . . Mere dosto kya aap nahi jante 73 frkon wali hadees ko ?
Agar aap yu hi dimagi futoor na ladayen to achcha he
aur haaa mene jo likha he us me kuch galti ho to mujh ko batayen
Mere islami bhaiyon zid chod kar ahle sunnat ke aqeedon ko samajhne ki koshish kariye aur dimaagi wawason ko chorh kar ahle sunnat ke aqaid ko apnaye
allah azzo wajalla hame aur hamare musalmanon ko aql e saleem de AAAMEEEEN
JAZAK ALAHU KHAIRA AZZO WAJALLA WASALLALLAHU TA'AALA ALAIHI WASALLAM
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<najdi sooar man gaya ki wali zinda hote hain
http://www.youtube.com/watch?gl=UG&feature=relmfu&hl=en-GB&v=qVdfLnoZChs
Beshak Allah Ne Zamin Par Haraam Farmadiya Hai Ke Wo Anbiya-e-ikram Ke Badan Khaye. Allah Ke Nabi Zinda Hai Or Unko Rozi Di Jati Hain.
[ Sunann Ibne Maaja, Jild 2, Page 291, No. 636 ]
Rasool Allah ( Sallallahu Alaihi Wasallam ) Ne Farmaya, Anbiya-e-ikram Apni Apni Kabro Main Zinda Hai Or Namaaz Padhte Hain.
[ Munsad Abi Yala, Jild 3, Page 216, Hadees 3812 ]

Agar App ki bat man lee jay kay Hazour PBUH zinda nahain hain To Phir mujay Aik bat batyain .
Waqia Mehraj Main Tamam Nabioun Nain Apnee Wafaat kay Hazaroun Saal Bad Hazour PBUH kay Pecchay ( Masjid Aqsa Main ) Nimaz Kaisay PArhee .
Agar Tamam Nabee Apnee Wafaat kay Hazaroun Saal Bad bhi Zinda hain phir Hazour PBUH zinda kion nahain ??
Jab bhi koi Musliman Marta hai To Qabar main Hazour PBUH ka Dedar Karta hai Kaisay ?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Huzoor Pak
Farmaya Tumhara Darood Mujh tak pohonch aata hai,Paraha karo Tum log friday ko Mujh per Qasarat say Darood.Shihaba Kiraam(radiAlah Anhuma) nay Aarz ki Aap kay Wisaal kay ba'ad bhe?

To RasoolAllah
ne Farmaya:

"Ay Meray Ghulamoo!Allah nay zameen per haraam kar diya hai k wo Nabiyoon kay Jismoo ko khae,miti ko haraam kar diya hai k wo Nabioon kay Jismoo ko nuksaan pohnchae,Yad Rakho Allah kay sare NABI ZINDA HEIN, Allah onhein rizq bhe dayta hai".

To ye Shihaba(RadiAllah Anhuma) ka aqeeda Mubarik tha k Allah ka Nabi zinda hai!


Aik din Hazart Umar Farooq(RadiAllah Anhu) ko Masjid-e- Nabwi mein onchi awaz aae!koraa lay kar gae,bande ko pakra or farmaya"Kahan say aya hai to?

us nay kaha mein dihate hoon,pahle martaba Madina aya hoon.

Hazart Umar(RadiAllah Anhu) nay Farmaya:"Agar to Madinay ka Rahne wala hota,to Mein tojhe sakht saza dayta.Kya tujhe pata nahi Yahan RasoolAllah(sallalahu Aalehe wassalam) Aaraam farma rahe hein!"

To Shihaba ka kia Aqeeda tha k Allah ka Nabi zinda hai!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Huzoor Pak
kay Wisaal kay 3days baad Hazarat Ali(RadiAllah anhu) ki khidmat mein hazir howa or kaha Rasool Allah
kidhar hein,Farmaya Un kay wisaal ko to 3days ho gae hein.Wo Aadmi rona shoro ho gia.Hazarat Ali(RadiAllah Anhu) nay farnaya kiya hova?wo kahne lga k mein nay ye Aayat Mubarka
(Agar ye log apne jaano per zulm karein,Or Aay Mehboob
tumhare Bargha per ja kar ma'afi mange,to Ham tooba Qabool karne walay hein) to yahan aya.Aap say pta chala k Huzoor
ka to wisaal ho chuka hai.Hazrat Ali(RadiAllah Anhu) ne Farmaya rota kyo hai?Aare wo Huzoor
ki kaber hai ja Ja kar ma'afi maang.
*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

AMBIYA KI ZINDAGI WAFAT KE BAAD KAISI HAI?
.
.
HADEES:
H.Imam Muhammad Bin Abdul Baaqi Zurqani (Mutawaffi 1099 Hijri) likhte hain-
.
Imam Sabki ne apne tabqaat me Ibne Faurik se naqal kiya ke Rasool-e-Akram sallallaho alaihe wasallam apni Qabr-e-Anwar me Haqiqihayaat ke sath zindah hain,
na ki Mijazi hayaat ke sath.
.
Wo azan wa aqamat ke sath namaz ada karte hain.
Ibne Aqeel ne kaha "aur apni Azwaaj ke sath Muzaje'at wa Shab Bashi farmate hain.
Aur duniya me jis tarah un se tam'ta Hasil karte the, Usse zyadah tam'ta Hasil karte hain."
.
Ibne Aqeel ne is par Qasam khai.
Aur ye zahir hai,
Isse koi chiz maane nahi.
.
(Zurqani Alal Mawahib)
.
HADEES: Momin Saaleh ki Qabr hadd-e-nazar tak wasi kar di jati hai,
jaisa ki Huzur Aqdas sallallaho alaihe wasallamne farmaya
.
"Wa Yufseho Feeha Madda Basarehi"
(Mishkatul Masabih, Baab isbaat Azab-e-Qabr)
.
Momino ki Qabr nazar ki hadd tak kushadah kar di jati hai,
.
jab aam momineen ki Qabr nazar ki hadd tak kushadah hoti hai,
.
to fir Ambiya ki Qabr ki kushadgi ka andaza kaun laga sakta hai?
.
.
Sawal, Jo log Ambiya aur Auliya ko murda samjhte hain,
agar Ambiya aur Auliya murda ho jate to fir Nabi Pak ne ye kyu farmaya ki
"jahan tak unki nazar pahuche, wahan tak unki Qabr kushadah ho jati hai"?
.
Dekh wohi sakta hai, jo zinda ho.
.
Isse Sabit hua ki Ambiya aur Auliya bhi apni Qabro me zinda hain.
.
jo iska inkar kare,
matlab usne Hadees ka inkar kiya,
ye sareeh kufr hai.


Ab in deobandis ne apne ap ko sacha sabit karne k leye in sab kainlaar kar diya hai.





>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

 

Jahil

Banned
Jul 1, 2011
9,323
3,289
363
Karachi
Dear Azaad Kashmir bhai
beshak kalma e pak se inkaar koi shaks nahi kar sakta or beshak kalme ka tarjuma yehi hai ke Allah ke siva koi mabood nahi or Muhammad Sallallahu Alaihi Wasallam Allah ke Rasool hain
lekin main apki tarha logon ko sirf Hain or The main uljha ker nhi rakhonga balke main woh gavahi b btaonga jis gavahi ke liye Hain lafz ko use kya gaya hai
to kalma e pak kehta hai ke Allah ke siva koi mabood nahi to yeh baat to yahin clear hojati hai ke hum Allah ke siva kisi ki ibadat nahi kar sakte so qabar parasti ya qabron ki ibadat to hamare kalme se hi ghalt sabit hojati hai
jabke dusri line main kaha gaya hai ke Muhammad Sallallahu Alaihi Wasallam Allah ke Rasool Hain(not The)
to beshak is baat se inkaar kisi ko nahi ke Muhammad Sallallu Alaihi Wasallam ko ta qayamat tak ke liye nabi bana ker bheja gaya hai or is baat ki gavahi b Quran o hadees se sabit hai isliye is bat se kisi ko inkaar nhi ke Muhammad Sallallahu Alaihi Wasallam qayamat tak ke liye hi Allah ke Rasool Muqarrar kye gaye hain isliye Tha ya The ka to sawal hi paida nhi hota

or beshak is baat se b kisi ko inkaar nahi ke Allah ne mitti per haraam kar dya hai ke woh anmbiyaan karam ke jismon ko khaye
to yeh baat b quran o hadees se sabit hai ke shaheed or nabi ke jism kabi kharab nhi hote isliye mera khayal hai koi b firqa yeh baat nhi kehta hoga ke nabi ke jism mitti main mil jate hain yani sab hi is baat se agree krte hain ke nabi or shaheed ke ajsaam hamesha theek rehte hain

or beshak aapne jitni ahadeesen or ayaten mubarak sunayin hain un se kisi ko koi shak o shubha nhi ke woh ghalat hain kyunke maine apki puri post boht hi itminaan or sukon ke sath parhi hai or tamaam ahadeeson or ayaton se yeh sabit ho rha hai ke anmbiya ke jism kharab nhi hote ya Muhammad SAW qayamat tak ke liye nabi bana ker bheje gaye hain ya woh log Allah ke haan zinda hain or unko Allah ke haan se roziyan b de jarhi hain maqsad kehne ka yeh hai ke yeh sab ayat or yeh sab ahadeesen isi thread main pehle hi bayan ki ja chuki hain lekin mera khayal hai ke ap pichli postings read hi nhi ki or apne firqe ki numayindagi sabit karne lage main yeh nhi kehta ke jo ayaten ya jo ahadeesen ap suna rhe ho woh ghalat hain main bas yeh kehna chah rha hon ke thread ka jo topic hai kindly us topic ke hawale se hamare ilm main izafa farmayen or thread ka topic kuch yun hai ke
islam ke mutabiq kya qabron main insani zindagi mojod hoti hai?(kyunke jo zindagi apne sabit ki hai woh ambiyan ki hai or wo b rohani hai) ya qabar parasti ke bare main islaam kya dars deta hai?qabron ke aage haath phelana jaiz hai?chalen sab ko choren mujhe bas yeh hi bata den ke qabron per fatiha parhna quran o hadees se sabit hai?
baqi apne jo apni posting main baaten ki hain main phir kehta hon ke un ahadees or un ayaton se kisi firqe ko koi aitraz nahi hona chahiye kyunke woh koi insan nhi keh rha balke Allah ka rasool or khud Allah keh rha hai lekin un ayaton se hamen yeh nhi pta chalta ke qabron se mangna jaiz hai ya nahi isliye meri guzarish hai ke ap apne firqe ki himayat or dusre firqon ko ghalt kehne ke bajai according to topic baat karen or hamen batayen ke qabron se mangne ke baare main Allah or uska Rasool SAW kya taleem dete hain?
 

Hoorain

*In search of Oyster Pearls*
VIP
Dec 31, 2009
108,467
40,710
1,313
A n3st!

hmm Now i'll request to all of u k Plz ab ye discussion in do Logon @DuFFer and @azad_kashmir may chalne dijyega,,koi aur interrupt na karey!
and @azad kashmir n @DuFFer aapki discussion may kahi bhi zaati raaye , personal attack ya firqa parasti ya aik dusre pe tanz ya mazaq pe baat na ho,,jo bhi baat karain reference and logic k saath karain otherwise forun posts delete kar di jayaingi!
Stay Blessed!
 
Top