Kya Quran shareef ko samajhna mushkil hai ??

  • Work-from-home

arifmaqsood1125

Regular Member
Jul 13, 2012
128
177
43
Karachi
[DOUBLEPOST=1344195734][/DOUBLEPOST]i think it's wrong i don't think that u have to require an alim to read QURAN-E-PAK
میری بات قرآن پاک کے پڑھنے میں نہیں قرآن پاک سمجھنے میں ہے آیات کے واضح ہونے کا مطلب حق کو بیان کرنے والی ہے قرآن کے آسان ہونے کا مطلب تلاوت و حفظ اور حصول عبرت میں آسان ہے نہ کہ سمجھنے میں
z
لَقَدْ مَنَّ اللَّهُ عَلَى الْمُؤْمِنِينَ إِذْ بَعَثَ فِيهِمْ رَسُولًا مِّنْ أَنفُسِهِمْ يَتْلُو عَلَيْهِمْ آيَاتِهِ وَيُزَكِّيهِمْ وَيُعَلِّمُهُمُ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ وَإِن كَانُوا مِن قَبْلُ لَفِي ضَلَالٍ مُّبِينٍ

Certainly did Allah confer [great] favor upon the believers when He sent among them a Messenger from themselves, reciting to them His verses and purifying them and teaching them the Book and wisdom, although they had been before in manifest error.

خدا نے مومنوں پر بڑا احسان کیا ہے کہ ان میں انہیں میں سے ایک پیغمبر بھیجے۔ جو ان کو خدا کی آیتیں پڑھ پڑھ کر سناتے اور ان کو پاک کرتے اور (خدا کی) کتاب اور دانائی سکھاتے ہیں اور پہلے تو یہ لوگ صریح گمراہی میں تھے
یہاں{يَتْلُو عَلَيْهِمْ آيَاتِهِ جو ان کو خدا کی آیتیں پڑھ پڑھ کر سناتے} پر اکتفاء نہیں کیا گیا اگر معلم استاد کے بغیر قرآن سمجھ آ جاتا تو {وَيُعَلِّمُهُمُ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ اور (خدا کی) کتاب اور دانائی سکھاتے ہیں} نہ آتا اور یہاں{يُعَلِّمُ} کا لفظ فعل ہے اس سے فاعل کا صیغہ معلم آتا ہے اب غور کیجیئے اللہ نے بغیر معلم کے جب قرآن نہیں اتارا تو قرآن فہمی کے لیے معلم کا انکار کیوں? کیا نبی پاک صلٰی اللہ علیہ نے قرآن کی تعلیم دینے پر مخصوص صحابہ کو مقرر نہیں کیا تھا ? حدیث پاک میں ہے {علماء انبیآء کے وارث ہیں} جب غیرعالم وارث علوم نبی نہیں تو وہ قرآن سمجھنے کے لیے محض تلاوت و ترجمہ قرآن پڑھنے پر دعوٰی قرآن فہمی کیسے کر سکتا ہے?
اگر سمجھ کے لیے قرآن کی عبارت یا ترجمہ کافی ہوتا تو اللہ نبی پاک کو یہ حکم نہ دیتا
بِالْبَيِّنَاتِ وَالزُّبُرِ ۗ وَأَنزَلْنَا إِلَيْكَ الذِّكْرَ لِتُبَيِّنَ لِلنَّاسِ مَا نُزِّلَ إِلَيْهِمْ وَلَعَلَّهُمْ يَتَفَكَّرُونَ
[We sent them] with clear proofs and written ordinances. And We revealed to you the message that you may make clear to the people what was sent down to them and that they might give thought. (16:44)

(اور ان پیغمبروں کو) دلیلیں اور کتابیں دے کر (بھیجا تھا) اور ہم نے تم پر بھی یہ کتاب نازل کی ہے تاکہ جو (ارشادات) لوگوں پر نازل ہوئے ہیں آپ وہ ان پر ظاہر کردو اور تاکہ وہ غور کریں
 
  • Like
Reactions: Zayneb

Don

Administrator
Mar 15, 2007
11,035
14,651
1,313
Toronto, Ca
That is soo true man. Thanks a lot for posting this..
We all need to understand that Islam is complete and perfect.
We basically does not required any mufti/maulana. We have pretty much all the answers in Quran and Ahadees.
May Allah help us understand Islam better and proper !!
On a second thought, I actually take my words back.
Even though Quran and Hadees has all the answer and its full of knowledge, we still need Scholars to help us understand everything.
For Example: There are enough medical books(resources) available but we cant just read those books and declare ourselves Doctors or to fix our-self/someone when illness occurred.
It takes 4 years of academic training and atleast 1 year of internship to become a Doctor
and for Islamic Scholar it takes 7 years to become one.
There are a lot of things we need them for, one is to understand Quran and Hadith and To live our life accordingly.
So yea at the end its good to have them around.
 

Zayneb

Regular Member
Jun 11, 2012
53
62
18
Pakistan
Jo Log Ye Kehte Ha K " QURAN & AHADEES KO KHUD SAMAJH KR PAROH" WO Drasal Gumrahi wale rasty ki Taraf dawat deta hai,
Misal kitne fitne ha jo Apne mazhab pr quran & Ahadees se daleel dete ha.
QADIANI is Quran ki daleel se apne mazhab ki dawat dete ha,
FITNA INKAR-e-AHDEES is Quran se daleel dete ha,
is tarah buhat se Gir nzahib jo KHUD ko muslim kehte ha wo is Quran se Daleel dete ha,
In sab ne Quran se hi apni AQAL se apne apne mane bayan kye ha,
kia ham bhi jo Aalim nahi wo apni apni Aqal se QURAN se AHKAM & MASAIL ko bayan karsakte ha?
Quran Khud apne bare ma kehta ha!
ھو الذي انزل عليک الکت?ب منہ ا?يت محکم?ت ھن ام الکت?ب و ا?خرمتش?بھ?ت فاما الذين في قلوبھم زيغ فيتبعون ماتشابہ منہ ابتغاء الفتن? وابتغاء تاويلہ
ومايعلم تاويلہ الا ا? م و الراسخون في العلم يقولون ا?منّا بہ کل من عند ربنا وما يذکرالا اولوالالباب
سورہ ا?ل عمران آيت 7

وہي تو ہے جس نے تم پر کتاب نازل کي جس کي بعض آيتيں محکم ہيں (اور) وہي اصل کتاب ہيں اور بعض متشابہ ہيں تو جن لوگوں کے دلوں ميں کجي ہے وہ متشابہات کا اتباع کرتے ہيں تاکہ فتنہ برپا کريں اور مراد اصلي کا پتہ لگائيں حالانکہ مراد اصلي خدا کے سوا کوئي نہيں جانتا اور جو لوگ علم ميں دست گاہ کامل رکھتے ہيں وہ يہ کہتے ہيں کہ ہم ان پر ايمان لائے يہ سب ہمارے پروردگار کي طرف سے ہيں اور نصيحت تو عقل مند ہي قبول کرتے ہيں
Zahir ha jab har bnda quran ko khud apni Aqal sa samajhne lage ga tw Har koi apni alag MASJID bna kar beth jaye ga,
isi tarah hi Gumrahi phelti ha,
Zara in qurani Ayat pr Ghor karen, jis mai hame Ahle ILM se rehnumai ki takeed ki hai.
فَسْــ?َـلُوْ?ا اَهْلَ الذِّكْرِ اِنْ كُنْتُمْ لَا تَعْلَمُوْنَ - الأنبياء (7 )
سو تم لوگ پوچھ لو اہل علم سے اگر تم خود نہيں جانتے (ترجمہ مدني)
وَّاتَّبِعْ سَبِيْلَ مَنْ اَنَابَ اِلَيَّ لقمان (15)
مگر (دين کے بارے ميں) پيروي اسي شخص کے راستے کي کرنا جو مير ي طر ف رجوع کئے رہے (ترجمہ مدني)
اِھْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَـقِيْمَ صِرَاطَ الَّذِيْنَ اَنْعَمْتَ عَلَيْهِم غَيْرِ الْمَغْضُوْبِ عَلَيْهِمْ وَلَا الضَّالِّيْنَ
ہميں سيدھي راہ چلا ان لوگوں کي راہ جن پر تو نے انعام فرمايا? نہ ان کي جن پر (تيرا) غضب (نا زل) ہوا اور نہ گمراہوں (ترجمہ ابن کثير)
 

i love sahabah

TM Star
Sep 17, 2008
1,108
1,572
1,313
Jo Log Ye Kehte Ha K " QURAN & AHADEES KO KHUD SAMAJH KR PAROH" WO Drasal Gumrahi wale rasty ki Taraf dawat deta hai,
Misal kitne fitne ha jo Apne mazhab pr quran & Ahadees se daleel dete ha.
QADIANI is Quran ki daleel se apne mazhab ki dawat dete ha,
FITNA INKAR-e-AHDEES is Quran se daleel dete ha,
is tarah buhat se Gir nzahib jo KHUD ko muslim kehte ha wo is Quran se Daleel dete ha,
In sab ne Quran se hi apni AQAL se apne apne mane bayan kye ha,
kia ham bhi jo Aalim nahi wo apni apni Aqal se QURAN se AHKAM & MASAIL ko bayan karsakte ha?
Quran Khud apne bare ma kehta ha!
ھو الذي انزل عليک الکت?ب منہ ا?يت محکم?ت ھن ام الکت?ب و ا?خرمتش?بھ?ت فاما الذين في قلوبھم زيغ فيتبعون ماتشابہ منہ ابتغاء الفتن? وابتغاء تاويلہ
ومايعلم تاويلہ الا ا? م و الراسخون في العلم يقولون ا?منّا بہ کل من عند ربنا وما يذکرالا اولوالالباب
سورہ ا?ل عمران آيت 7

وہي تو ہے جس نے تم پر کتاب نازل کي جس کي بعض آيتيں محکم ہيں (اور) وہي اصل کتاب ہيں اور بعض متشابہ ہيں تو جن لوگوں کے دلوں ميں کجي ہے وہ متشابہات کا اتباع کرتے ہيں تاکہ فتنہ برپا کريں اور مراد اصلي کا پتہ لگائيں حالانکہ مراد اصلي خدا کے سوا کوئي نہيں جانتا اور جو لوگ علم ميں دست گاہ کامل رکھتے ہيں وہ يہ کہتے ہيں کہ ہم ان پر ايمان لائے يہ سب ہمارے پروردگار کي طرف سے ہيں اور نصيحت تو عقل مند ہي قبول کرتے ہيں
Zahir ha jab har bnda quran ko khud apni Aqal sa samajhne lage ga tw Har koi apni alag MASJID bna kar beth jaye ga,
isi tarah hi Gumrahi phelti ha,
Zara in qurani Ayat pr Ghor karen, jis mai hame Ahle ILM se rehnumai ki takeed ki hai.
فَسْــ?َـلُوْ?ا اَهْلَ الذِّكْرِ اِنْ كُنْتُمْ لَا تَعْلَمُوْنَ - الأنبياء (7 )
سو تم لوگ پوچھ لو اہل علم سے اگر تم خود نہيں جانتے (ترجمہ مدني)
وَّاتَّبِعْ سَبِيْلَ مَنْ اَنَابَ اِلَيَّ لقمان (15)
مگر (دين کے بارے ميں) پيروي اسي شخص کے راستے کي کرنا جو مير ي طر ف رجوع کئے رہے (ترجمہ مدني)
اِھْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَـقِيْمَ صِرَاطَ الَّذِيْنَ اَنْعَمْتَ عَلَيْهِم غَيْرِ الْمَغْضُوْبِ عَلَيْهِمْ وَلَا الضَّالِّيْنَ
ہميں سيدھي راہ چلا ان لوگوں کي راہ جن پر تو نے انعام فرمايا? نہ ان کي جن پر (تيرا) غضب (نا زل) ہوا اور نہ گمراہوں (ترجمہ ابن کثير)
Asalam o alikum to all muslims.

Bilkul sahi tajzeya kiya aap ne.
ye munkareen-e-hadees quran k naam pe logu ko gumrah karty hain aor en ka maqsad nabi kareem(SAW) ki talemaat aor irshadaat se logu ko hataana hay.
 
  • Like
Reactions: Detective

arifmaqsood1125

Regular Member
Jul 13, 2012
128
177
43
Karachi
Jo Log Ye Kehte Ha K " QURAN & AHADEES KO KHUD SAMAJH KR PAROH" WO Drasal Gumrahi wale rasty ki Taraf dawat deta hai,
Misal kitne fitne ha jo Apne mazhab pr quran & Ahadees se daleel dete ha.
QADIANI is Quran ki daleel se apne mazhab ki dawat dete ha,
FITNA INKAR-e-AHDEES is Quran se daleel dete ha,
is tarah buhat se Gir nzahib jo KHUD ko muslim kehte ha wo is Quran se Daleel dete ha,
In sab ne Quran se hi apni AQAL se apne apne mane bayan kye ha,
kia ham bhi jo Aalim nahi wo apni apni Aqal se QURAN se AHKAM & MASAIL ko bayan karsakte ha?
Quran Khud apne bare ma kehta ha!
ھو الذي انزل عليک الکت?ب منہ ا?يت محکم?ت ھن ام الکت?ب و ا?خرمتش?بھ?ت فاما الذين في قلوبھم زيغ فيتبعون ماتشابہ منہ ابتغاء الفتن? وابتغاء تاويلہ
ومايعلم تاويلہ الا ا? م و الراسخون في العلم يقولون ا?منّا بہ کل من عند ربنا وما يذکرالا اولوالالباب
سورہ ا?ل عمران آيت 7

وہي تو ہے جس نے تم پر کتاب نازل کي جس کي بعض آيتيں محکم ہيں (اور) وہي اصل کتاب ہيں اور بعض متشابہ ہيں تو جن لوگوں کے دلوں ميں کجي ہے وہ متشابہات کا اتباع کرتے ہيں تاکہ فتنہ برپا کريں اور مراد اصلي کا پتہ لگائيں حالانکہ مراد اصلي خدا کے سوا کوئي نہيں جانتا اور جو لوگ علم ميں دست گاہ کامل رکھتے ہيں وہ يہ کہتے ہيں کہ ہم ان پر ايمان لائے يہ سب ہمارے پروردگار کي طرف سے ہيں اور نصيحت تو عقل مند ہي قبول کرتے ہيں
Zahir ha jab har bnda quran ko khud apni Aqal sa samajhne lage ga tw Har koi apni alag MASJID bna kar beth jaye ga,
isi tarah hi Gumrahi phelti ha,
Zara in qurani Ayat pr Ghor karen, jis mai hame Ahle ILM se rehnumai ki takeed ki hai.
فَسْــ?َـلُوْ?ا اَهْلَ الذِّكْرِ اِنْ كُنْتُمْ لَا تَعْلَمُوْنَ - الأنبياء (7 )
سو تم لوگ پوچھ لو اہل علم سے اگر تم خود نہيں جانتے (ترجمہ مدني)
وَّاتَّبِعْ سَبِيْلَ مَنْ اَنَابَ اِلَيَّ لقمان (15)
مگر (دين کے بارے ميں) پيروي اسي شخص کے راستے کي کرنا جو مير ي طر ف رجوع کئے رہے (ترجمہ مدني)
اِھْدِنَا الصِّرَاطَ الْمُسْتَـقِيْمَ صِرَاطَ الَّذِيْنَ اَنْعَمْتَ عَلَيْهِم غَيْرِ الْمَغْضُوْبِ عَلَيْهِمْ وَلَا الضَّالِّيْنَ
ہميں سيدھي راہ چلا ان لوگوں کي راہ جن پر تو نے انعام فرمايا? نہ ان کي جن پر (تيرا) غضب (نا زل) ہوا اور نہ گمراہوں (ترجمہ ابن کثير)
Asalam o alikum to all muslims.

Bilkul sahi tajzeya kiya aap ne.
ye munkareen-e-hadees quran k naam pe logu ko gumrah karty hain aor en ka maqsad nabi kareem(SAW) ki talemaat aor irshadaat se logu ko hataana hay.
"جو لوگ یہ کہتے کہ قرآن کو خود سمجھ کر پڑھو" اگر اس سے ان لوگوں کی مراد یہ ہو کہ کسی عالم وعلم کی ضروت نہیں تو میں آپ کی بات کی تحسین کرتا ہوں کہ آپ نے ٹھیک کہا ورنہ یہ بات فی نفسہ غلط نہیں ہے کے قرآن کو خود سمجھ کر پڑھوبلکہ یہ نصیحت خیر اور معقول بات ہے اوراس بات پر اعتراض نہیں کیا جا سکتا لیکن جو لوگ اس بات کی آڑ میں امت مسلمہ کو علماء و علوم دینہ سے متنفر کر رہے ہیں اور علت یہ بتاتیں ہیں کہ علماء بد عمل و بد کردار یا تفرقہ پھیلانے والے ہیں وہ ضرور جھوٹے ہیں اس لیے کہ اللہ نے فرمایا ہے کہ میرے بندوں میں مجھ سے علماء ہی ڈرتے ہیں تو اصل میں یہ مخصوص لوگ ہی گمراہی کی طرف بلانے والے ہیں انکار حدیث والا اک طبقہ اور دوسرا ائمہ فقہ کا منکر، ظاہری معنی کی آڑ پرمستند اقوال علماء کا انکار کرنے والے یہ لوگ اگرتحقیق کریں تو مستندعلماء نے کوئی بات قرآن و سنت کے خلاف نہیں کہی اس حال میں کہ وہ قرآن و سنت سے ہی مآخذ ہوتی ہے ان کی نظر ہر آیت و حدیث پر ہوتی ہے چند پر ہی نہیں یہاں تک کہ وہ بتا دیتے ہیں کہ فلاں آیت میں جو قبلا اول کا ذکر ہے اس طرف منہ کر کے نماز پڑھنا اللہ کا ہی حکم تھا مگر بعد میں اللہ نے ہمیں یہ ہدایت کی ہے، حضور صلی اللہ علیہ وسلم نے فلاں عمل کر فرمایا تھا (مثلا رفع الیدین)جسے فلاں حدیث میں بیان کیا گیا ہے مگر بعد میں آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے وہ عمل ترک فرما دیا چنانچہ اب حضور صلی اللہ علیہ وسلم کے ترک عمل والی حدیث پر عمل کیا جائے گا جن اصحابہ رضوان اللہ کا پہلی حدیث پر عمل ہے اگر انہیں بعد والی حدیث پہنچ جاتی تو وہ ضرور بعد والی پر عمل کرتے اور ایسا بہت کثرت سے ہوا ہے جیسا کہ تابعین اکرام نے صحابہ رضوان اللہ کے اقوال نقل کیے اور انہوں نے نہ صرف احادیث جمع کیں بلکہ احادیث کی حفاظت بھی فرمائی اور سند کے اعتبار سے احادیث کی قسمیں نکالیں تاکہ راویوں کی خبروں پراعتبار و عدم اعتبار کو ملحوظ رکھا جائے انہوںنے علم اسماء الرجال ایجاد کیا تا کہ ان لوگوں کے بارے میں پتہ چل جائے جو جھوٹی احادیث گڑھنے لگ گئے تھے یا جن کا حافظہ کمزوں تھا یہ سب اختلافات کو ختم کرنے کے لیے کیا گیا اورجب احادیث جمع ہو گئیں تو غور و فکر کی ذمہ داری تابعیں کے بعد تبع تابعیں نے احسن طریقہ سے انجام دی اور ان صولوں کا علم(علم فقہ) ایجاد کیا جس سے ان لوگوں کا رد ہو گیا جو قرآن و حدیث میں شک پیدا کرنے کا فتنہ پھیلا رہے تھے وہ لوگ کون ہیں جن کی تقلید محدثین اکرام نے فرمائی اور اتنے بڑے محدیث ہونے کے باوجود خود فتوی نہ دیا اور احادیث جمع کرنے کے باوجود ان علماء فقہ کے مسائل پر ہی عمل پرا ہوئے اسی لیے محدیثین اکرام سے کوئی کتاب مسائل پرلکھی نہیں ملتی، اور صدیوں سے علماء فقہ کی پروی ہر دور کے جید علماء و صاحبان تقوٰی نے کی اوران فقھاے اکرام کے پروکار کے سواء اوروں کے پیروکار نہ رہے. اور جو چند لوگ فقھا کے منکر چلے آ رہے ہیں ان کی باتوں کی سند نہیں مانی جاتی اس لیے کہ وہ امت مسلمہ سے ہٹ کر چلنے لگے اللہ نے ایسے لوگوں کے لیے ہی وعید فرمائی "جو مسلمانوں کی راہ سے ہٹ کرچلے اس کا ٹھکانہ جہنم ہے"(القر).
رہا تفرقے کا اشکال تو تفرقہ محض اختلاف کا نام نہیں جیسا کہ بعض لوگ گمان کرتے ہیں حضور صلی اللہ علیہ وسلم کا اشاد ہے اختلاف امتی رحمۃ، میرے امتی کا اختلاف رحمت ہے، اگرمحض اختلاف عیب ہوتا تو نبی صلٰی اللہ علیہ وسلم اسے رحمت نہ فرماتے یہ صحابہ تابعیں اور محدیثین و فقھا میں نہ ہوتا، کیوں کہ یہ علم کا اختلاف ہے نہ کہ حسد و بغض کی بنیاد پر کیے جانے والا اختلاف جو اھل کتاب میں تھا جسکی اللہ نے قرآن میں نہ صرف مذمت فرمائی ہے بلکہ مسلمانوں کو بھی منع فرما دیا تو اب جو حسد و بغض کی بنیاد پر اختلاف کرتا ہے وہ تفرقہ کرتا ہے
ہم شخصیت پرستی نہیں بلکہ روایت و قول کی بنیاد پر عمل کرتے ہیں اور قراں و سنت کی روشنی میں جن فقھا کی دالیل ہمیں مضبوط نظر آتی ہے ان کے قول کو حجت مانتے ہیں فرقہ و فقہ میں جو فرق ہے انشآء اللہ وقت ملنے پر لکھوں گا. جس سے تفرقے کے اشکال کی حقیقت کھل جائے گی چوں کہ یہ اک الگ موضوع ہے اور میرے پاس ابھی ٹائم نہیں اجازت چاہوں گا واللہ اعلم
اس ضمن میں جن لوگون نے میرے سابقہ جوابات نہیں دیکھے وہ کچھ کہنے سے قبل مندرجہ ذیل #51, #55, #79 پہلے پڑھ لین تا کہ میرا مؤقف جان لیں
 
  • Like
Reactions: Zayneb

Zayneb

Regular Member
Jun 11, 2012
53
62
18
Pakistan
"جو لوگ یہ کہتے کہ قرآن کو خود سمجھ کر پڑھو" اگر اس سے ان لوگوں کی مراد یہ ہو کہ کسی عالم وعلم کی ضروت نہیں تو میں آپ کی بات کی تحسین کرتا ہوں کہ آپ نے ٹھیک کہا ورنہ یہ بات فی نفسہ غلط نہیں ہے کے قرآن کو خود سمجھ کر پڑھوبلکہ یہ نصیحت خیر اور معقول بات ہے اوراس بات پر اعتراض نہیں کیا جا سکتا لیکن جو لوگ اس بات کی آڑ میں امت مسلمہ کو علماء و علوم دینہ سے متنفر کر رہے ہیں اور علت یہ بتاتیں ہیں کہ علماء بد عمل و بد کردار یا تفرقہ پھیلانے والے ہیں وہ ضرور جھوٹے ہیں اس لیے کہ اللہ نے فرمایا ہے کہ میرے بندوں میں مجھ سے علماء ہی ڈرتے ہیں تو اصل میں یہ مخصوص لوگ ہی گمراہی کی طرف بلانے والے ہیں انکار حدیث والا اک طبقہ اور دوسرا ائمہ فقہ کا منکر، ظاہری معنی کی آڑ پرمستند اقوال علماء کا انکار کرنے والے یہ لوگ اگرتحقیق کریں تو مستندعلماء نے کوئی بات قرآن و سنت کے خلاف نہیں کہی اس حال میں کہ وہ قرآن و سنت سے ہی مآخذ ہوتی ہے ان کی نظر ہر آیت و حدیث پر ہوتی ہے چند پر ہی نہیں یہاں تک کہ وہ بتا دیتے ہیں کہ فلاں آیت میں جو قبلا اول کا ذکر ہے اس طرف منہ کر کے نماز پڑھنا اللہ کا ہی حکم تھا مگر بعد میں اللہ نے ہمیں یہ ہدایت کی ہے، حضور صلی اللہ علیہ وسلم نے فلاں عمل کر فرمایا تھا (مثلا رفع الیدین)جسے فلاں حدیث میں بیان کیا گیا ہے مگر بعد میں آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے وہ عمل ترک فرما دیا چنانچہ اب حضور صلی اللہ علیہ وسلم کے ترک عمل والی حدیث پر عمل کیا جائے گا جن اصحابہ رضوان اللہ کا پہلی حدیث پر عمل ہے اگر انہیں بعد والی حدیث پہنچ جاتی تو وہ ضرور بعد والی پر عمل کرتے اور ایسا بہت کثرت سے ہوا ہے جیسا کہ تابعین اکرام نے صحابہ رضوان اللہ کے اقوال نقل کیے اور انہوں نے نہ صرف احادیث جمع کیں بلکہ احادیث کی حفاظت بھی فرمائی اور سند کے اعتبار سے احادیث کی قسمیں نکالیں تاکہ راویوں کی خبروں پراعتبار و عدم اعتبار کو ملحوظ رکھا جائے انہوںنے علم اسماء الرجال ایجاد کیا تا کہ ان لوگوں کے بارے میں پتہ چل جائے جو جھوٹی احادیث گڑھنے لگ گئے تھے یا جن کا حافظہ کمزوں تھا یہ سب اختلافات کو ختم کرنے کے لیے کیا گیا اورجب احادیث جمع ہو گئیں تو غور و فکر کی ذمہ داری تابعیں کے بعد تبع تابعیں نے احسن طریقہ سے انجام دی اور ان صولوں کا علم(علم فقہ) ایجاد کیا جس سے ان لوگوں کا رد ہو گیا جو قرآن و حدیث میں شک پیدا کرنے کا فتنہ پھیلا رہے تھے وہ لوگ کون ہیں جن کی تقلید محدثین اکرام نے فرمائی اور اتنے بڑے محدیث ہونے کے باوجود خود فتوی نہ دیا اور احادیث جمع کرنے کے باوجود ان علماء فقہ کے مسائل پر ہی عمل پرا ہوئے اسی لیے محدیثین اکرام سے کوئی کتاب مسائل پرلکھی نہیں ملتی، اور صدیوں سے علماء فقہ کی پروی ہر دور کے جید علماء و صاحبان تقوٰی نے کی اوران فقھاے اکرام کے پروکار کے سواء اوروں کے پیروکار نہ رہے. اور جو چند لوگ فقھا کے منکر چلے آ رہے ہیں ان کی باتوں کی سند نہیں مانی جاتی اس لیے کہ وہ امت مسلمہ سے ہٹ کر چلنے لگے اللہ نے ایسے لوگوں کے لیے ہی وعید فرمائی "جو مسلمانوں کی راہ سے ہٹ کرچلے اس کا ٹھکانہ جہنم ہے"(القر).
رہا تفرقے کا اشکال تو تفرقہ محض اختلاف کا نام نہیں جیسا کہ بعض لوگ گمان کرتے ہیں حضور صلی اللہ علیہ وسلم کا اشاد ہے اختلاف امتی رحمۃ، میرے امتی کا اختلاف رحمت ہے، اگرمحض اختلاف عیب ہوتا تو نبی صلٰی اللہ علیہ وسلم اسے رحمت نہ فرماتے یہ صحابہ تابعیں اور محدیثین و فقھا میں نہ ہوتا، کیوں کہ یہ علم کا اختلاف ہے نہ کہ حسد و بغض کی بنیاد پر کیے جانے والا اختلاف جو اھل کتاب میں تھا جسکی اللہ نے قرآن میں نہ صرف مذمت فرمائی ہے بلکہ مسلمانوں کو بھی منع فرما دیا تو اب جو حسد و بغض کی بنیاد پر اختلاف کرتا ہے وہ تفرقہ کرتا ہے
ہم شخصیت پرستی نہیں بلکہ روایت و قول کی بنیاد پر عمل کرتے ہیں اور قراں و سنت کی روشنی میں جن فقھا کی دالیل ہمیں مضبوط نظر آتی ہے ان کے قول کو حجت مانتے ہیں فرقہ و فقہ میں جو فرق ہے انشآء اللہ وقت ملنے پر لکھوں گا. جس سے تفرقے کے اشکال کی حقیقت کھل جائے گی چوں کہ یہ اک الگ موضوع ہے اور میرے پاس ابھی ٹائم نہیں اجازت چاہوں گا واللہ اعلم
اس ضمن میں جن لوگون نے میرے سابقہ جوابات نہیں دیکھے وہ کچھ کہنے سے قبل مندرجہ ذیل #51, #55, #79 پہلے پڑھ لین تا کہ میرا مؤقف جان لیں
Jazakumallah bro, Me ap ki bat se 100% Agree karti hoon,
Ye bat sab jante ha & koi ikhtelaf nahi k Quran ko samajh kar parhna cahe,
Lekin ye bat us waqat bari shiddat se ki jati hai jab Masail par behas ho ya ULAMA KIRAM ke darmian ikhtelaf ho tu AAM logo ko ULAMA se mutanaffir krne k leye kaha jata ha k" kuran & Ahadees ko Khud se samjh kar paroh" yani In MULWIUN k Chakkar ma mat paro, Quran bara Asan ha khud parah kar masail & Ahkam ko samajh lo,
mashallah, Ap ki achi Post hoti hai kafi tasali hoti ha jawab se,
 
  • Like
Reactions: S_ChiragH

nasirnoman

Active Member
Apr 30, 2008
380
574
1,193
محترم چراغ صاحب ہم نے ایک دوسرے تھریڈ میں آسان الفاظ میں اور ایک آسان مثال سے آپ کو یہ مسئلہ سمجھایا تھا ۔۔۔شاید آپ کی نظر سے نہیں گذرا ۔۔۔۔ براہ مہربانی ایک بار توجہ سے پھر ملاحظہ فرمالیں ۔۔۔۔ اس کے بعد آپ کو جو بھی اشکال یا اعتراض ہو تو مختصرا ایک ایک کرکے لکھ کر واضح فرمائیں ۔۔۔ان شاء اللہ تعالیٰ آپ کو ہر چیز کی وضاحت کرنے کی کوشش کریں گے ۔جزاک اللہ
میتھ ایک سبجیکٹ ہے ،،،،،جو پہلی دوسری جماعت میں بھی ہے اور بارہویں چودہویں جماعت میں بھی ہے
اب کوئی کہتا ہے کہ میتھ آسان سبجیکٹ ہے
تو کیا اس سے مراد یہ لی جائے گی کہ بارہویں یا چودہویں جماعت کا میتھ پہلی دوسری جماعت کے لئے بھی ایسا ہی آسان ہے جیسا کہبارہویں جماعت کے اسٹودینٹ کے لئے آسان ہے ؟؟؟اور کیا پہلی جماعت کا بچہ بارہویں جماعت کے میتھ کومحض کتابوں سے پڑھ کرسیکھ سکتا؟؟؟
نہیں ایسا سمجھنے والا سوائے بے وقوف کے اورکچھ نہیں کہلائے گا کیوں کہ ہر چیز سیکھنے کا ایک قاعدہ ہے ،،،،،جس کے لئے اسٹیپ بائی اسٹیپ سیکھنا پڑتا ہے تب جاکر اس قدم بہ قدم سیکھنے والے کے لئے ہر اسٹیپ پر وہ فن آسان ہوتا جاتا ہے حتی کے جب وہ شخص بارہویں یا چودہویں جماعت تک پہنچتاہے تو یقینا اُسکےلئے بارہویں یا چودہویں جماعت کا میتھ آسان ہوجاتا ہے
لیکن یقینا اس میتھ کا آسان ہونا صرف اسی شخص کے لئے ہوتا ہے جو ترتیب وار میتھ کی تعلیم حاصل کرتا ہوا آیا ہے ،
قرآن پاک اللہ رب العزت کا کلام ہے ،،،،جس میں نہ صرف آج سے چودہ سو سال قبل کے انسانیت کے لئے رہنمائی تھی بلکہ آج کی بھی انسانیت کے لئے رہنمائی ہے اور اسی طرح قیامت تک کے آنے والے مسلمانوں کے لئے رہنمائی ہے ،،،،،، قرآن پاک ایک سو چودہ سورتوں پر مشتمل ہے ،،،،، جس میں چودہ سو سال سے اربوں لوگوں نے رہنمائی حاصل کی اورآج بھی کررہے ہیں ،،،، اپنے روز مرہ کی زندگی میں پیش آنے والے مسائل کی تلاش قرآن پاک کی انہی ایک سو چودہ سورتوں میں ڈھونڈتے ہیں ،،،،، اور یہ سلسلہ قیامت تک چلنا ہے جو نہ جانے کتنے سال بعد آئے گی
اب یہ سوچنا تو بہت آسان کہ کوئی بھی شخص قرآن پاک کا ایسا علم حاصل کرسکتا ہے جس سے وہ روز مرہ کی زندگی میں پیش آنے والے لاکھوں دینی و دنیاوی مسائل کے حل قرآن پاک سے خود اخذ کرسکتا ہے
لیکن حقیقت میں اس مقام پر پہنچنے کے لئے پوری پوری زندگیاں خرچ ہوجاتی ہیں
اب معمولی سی بھی عقل رکھنے والا سمجھ سکتا ہے کہ قرآن پاک کا علم سیکھے بنا ہر شخص اسی طرح خود سے یا محض ترجمہ یا تفسیر پڑھ کر براہ راست اُس مقام پر چھلانگ لگا کر پہنچ سکتاہے جس مقام پر ایک ایک قدم چل کر پہنچنے کے لئے علماء دین نے اپنی ساری زندگی وقف کی؟؟؟
کیا یہ وہی مقام نہیں کہ پہلی جماعت کا ایک نادان بچہ جس نے صرف یہ سن لیا کہ میتھ آسان ہے اور وہ براہ راست بارہویں جماعت کی میتھ کی کتاب اٹھا کر محض ترجمہ اور تشریح سے سیکھنے کی خواہش رکھتا ہے
میرے بھائیوں دوستو!
میتھ واقعی آسان ہے ،،،،،جس طرح پہلی جماعت کے بچے کے لئے جمع تفریق کے اصول آسان ہیں ،،،،، دوسری جماعت کے لئے ضرب تقسیم کے اصول اور اسی طرح چھٹی ساتویں جماعت کے لئے الجبراء ،،،،، اور اسی طرح بی کام اور ایم کام کے میتھ اُس شخص کے لئے آسان ہے جو ترتیب وار علم حاصل کرکے ان منزلوں پر پہنچتا ہے ،،
اسی طرح قرآن پاک بھی آسان ہے ،،،، دین کے بنیادی علوم پر مہارت نہ رکھنے والوں کے لئے قرآن پاک کے بنیادی احکامات یعنی اللہ تعالیٰ کو وحدہ لاشریک لہ ماننا ،حضور صلیٰ اللہ علیہ وسلم کو آخری نبی ماننا ،قیامت ،روز محشر پر ایمان رکھنا وغیرہ اسی طرح فرائض ہیں یعنی نماز روزہ اور زکوۃکی فرضیت ، اور اسی طرح موٹے موٹے حلال حرام کے احکامات مثلا شراب ،جوا ء ،زنا وغیرہ کے احکامات سمجھنا ہر شخص کے لئے آسان ہیں
اس کے بعد قرآن پاک کے علوم حاصل کرنا ایک انتہائی وسیع عریض میدان ہے جس کے لئے قدم بہ قدم علم حاصل کرنے والے کے لئے قرآن پاک کے احکامات اسی طرح آسان ہوتے جاتے ہیں یعنی جوں جوں طالب علم قرآن پاک کے علوم پر مہارت حاصل کرتا جاتا ہے اُس کے لئے قرآن پاک کے علوم آسان ہوتے جاتے ہیں
حاصل کلام یہ ہے کہ نہ تو قرآن کریم کے آسان ہونے پرکوئی کلام ہے اور نہ ہی اس حقیقت سے انکارممکن ہے کہ قرآن کریم کے علوم وسیع سمندر کے مانند ہیں جس سے نہ صرف چودہ صدیوں سے مسلمان سیراب ہورہے ہیں بلکہ اسی طرح قیامت تک آنے والے سیراب ہوں گے ،،،،، لہذا جب اس اہم نکتہ پر غور کیا جائے گا تو یہ اشکال خود بخود دور ہوجائے گا کہ قرآن کریم کے بہت سے علوم مشکل کیوں سمجھے جاتے ہیں ؟؟؟؟
کیوں کہ مسئلہ صرف اتنا ہوتا ہے کہ ہم عام مسلمانوں کی حیثیت بنا قرآن کریم کا علم سیکھے اُس پہلی دوسری جماعت کے بچہ کی طرح ہے جو حساب کتاب کےبنیادی اصول نہ سیکھے اور بڑی جماعت کی حساب کی کتاب اٹھا کر الجبراء دیکھ کر یہ کہے کہ حساب تو اتنا آسان تھا لیکن نہ جانے کیوں اتنا مشکل کردیا ہے ،،،،، تو یہاں الجبراء کا حساب ہرگز مشکل نہ تھا بلکہ مسئلہ تو اُس بچہ کی نادانی کا تھا جو بنا سیکھے اور قدم بہ قدم فن پر مہارت حاصل کرنے کے بجائے لمبی چھلانگ مارنا چاہتا تھا
امید ہے اگر اسی توازن پر غورکرلیا جائے توہم سب کے بہت سے اشکالات دورہوسکتے ہیں
اللہ تعالیٰ ہم سب کو دین کی صحیح سمجھ اور عمل کی توفیق عطاء فرمائے آمین
 

*Muslim*

TM Star
Apr 15, 2012
3,863
4,567
513
saudia
قرآن کا تقاضا
وَلَقَدْ يَسَّرْنَا الْقُرْآنَ لِلذِّكْرِ فَهَلْ مِن مُّدَّكِرٍ
اور ہم نے قرآن کو سمجھنے کے لئے آسان کردیا ہے تو کوئی ہے کہ سوچے سمجھے؟
یہ الفاظ ایک ہی سورت(سورت القمر) میں چار دفعہ آئے ہیں۔جن سے قرآن مجید کو مشکل کہنے والوں کی زبردست تردید ہوتی ہے۔
وہ چار آیات یہ ہیں
آیت نمبر:١٧،٢٢،٣٢،٤٠
 

arifmaqsood1125

Regular Member
Jul 13, 2012
128
177
43
Karachi
قرآن کا تقاضا
وَلَقَدْ يَسَّرْنَا الْقُرْآنَ لِلذِّكْرِ فَهَلْ مِن مُّدَّكِرٍ
اور ہم نے قرآن کو سمجھنے کے لئے آسان کردیا ہے تو کوئی ہے کہ سوچے سمجھے؟
یہ الفاظ ایک ہی سورت(سورت القمر) میں چار دفعہ آئے ہیں۔جن سے قرآن مجید کو مشکل کہنے والوں کی زبردست تردید ہوتی ہے۔
وہ چار آیات یہ ہیں
آیت نمبر:١٧،٢٢،٣٢،٤٠
یہ جواب متلقہ تھرڈ جس کا حوالہ ذیل ہےکے تحت لکھا ہے
http://www.tafrehmela.com/threads/quran-is-easy-for-understanding-my-words.203254/#post-1749926
مولوی چراغ صاحب کے بیانات سے کچھ کچھ سمجھ آ گئ کہ وہ اپنے حق میں مولویوں کو کیون برا بھلا کہتے ہیں اور مولوی مسلم صاحب آپ کو تو کچھ عربی بھی آتی ہے تو آپ ذرا یہ فرمائِں کہ جس آیت سے آپ یہ استدلال کرتے ہیں کہ علوم قرآن کو مشکل بناتے ہیں تو اس آیت یا کسی اور آیت میں یہ کہیں بھی نہیں لکھا ہوا نہ کسی حدیث میں ہے آپ کی شان میں کچھ کمی نہ آئے تو عرض کرو؟ جناب یہ محض قرآن میں اپنی طرف سے آپ کی رائے ہے ورنہ قرآن میں معلم و تعلیم قرآن کا ذکر جو آیا ہے وہاں حکمت کی تعلیم کا بھی آیا ہے اور حکمت کو علم سے تعبیر دینے والے آپ کی طرح محض اپنی رائے سے قرآن کے منعی و مطالب نہیں بتاتے بلکہ وہ مستند روایا ت و اقوال نقل کرتے ہیں مگر آپ اور آپ ہی جیسے مولوی حضرا ت جو علماء کو برا بھلا کہتے کچھ شرم محسوس نہیں کرتے اور قرآ ن کا ترجمہ بھی من مانتا کرتے ہیں پھر اس کی غلط تعبیر بتاتے ہیں اوراپنی رائے سے بھی مکر جاتے ہیں کہتے ہیں یہ قرآن میں لکھا ہوا ہے
کیوں آپ کچھ عربی بھی نہیں جانتے کیا مذکورہ آیت میں لفظ ذِّكْرِ کا جو معنی"سمجھنے" آپ اور آپ ہی جیسے کم علم مولویوں {نیم حکیم خطرہ جان} نے نکالا ہے یا ایجاد کیا ہے ذرا بتائَیے گا آپ نے کس آیت کس حدیث یا کس لغت سے نکالا ہے؟ اوردوسری بات جو آپ پر ہے یہ معنی کس خاص شعور میں ہے جب آپ ان دونوں کے جواب تسلی بخش دے دیں گے تو اس کے بعد میں مولوی چراغ صاحب کی وہ باتیں گنوا دونگا جو وہ آیت کہ تحت محض اپنی رائے سے لکھتے ہیں نہ تو وہ قرآن میں ہیں نہ حدیث نہ کسی مستند روایت و قول میں۔ اور مولوی چراغ صاحب کو تو اردو بھی سیکھنے کی ضرورت ہے وہ میرا کلام جو اردو میں ہے اسے بھی نہیں سمجھ سکتے جہاں میں نے آیات محکمات کی زیادہ تعداد ۵۰۰ کا حوالہ دیا وہاں جناب ۵۰۰ متشبھات آیات سمجھ بیٹھےموصوف جس اک تفسیر صرف تفسیر ابن کثیر کو مانتے ہیں تو صاحب تفسیر نے تو عربی میں لکھی انہوں نے ان کے مولویوں کی طرح یہ استدلال نہیں کیا کہ قرآن سمجھنے کے لیے علوم کا پڑھنا اور علماء سے معنی و مطالب پوچھنا ممنوع و مذموم ہے بلکہ انھون نے باقاعدہ تعلیم حاصل کی اور تفسیر لکھنے کے لیے جن علوم کی ضروت ہوتی ہے سب سیکھے پھر تفسیر لکھی مگر شائد مولوی چراغ صاحب کے جیسے کسی مولوی نے اس تفسیر کا ترجمہ کیا ہے جو ان کو صرف وہی تفسیر درست لگ رہی ہے ورنہ علماء نے بہت تفاسیر لکھی ہیں اپنی رائے سے نہیں بلکہ حولات نقل کیے ہیں
سرے دست میں مذکورہ آیت کی
اردو تفاسیر میں سے اک تفسیر ضیاء القران کا اسی آیت

کے تحت اک اقتباس کی اک فوٹو لوڈ کر رہا ہوں
مولوی چراغ صاحب نے قرآن کی آڑ میں کیا کیا من گھڑت الفاظ لکھتے ہیں افسوس ٹائم نہیں میرے پاس۔ اورمیں ان لوگوں سے معذت نہیں کرتا جو علماء کے خلاف نفرت پھلاتے ہیں
--- Double Post Merged, A moment ago ---
مضحقہ خیز بات تو یہ ہے کہ مولوی چراغ صاحب نے اور ترجمہ لکھا ہے اور مولوی مسلمصاحب نے اور. درحقیقت ترجمہ کلام بشر ہے قرآن کا معنی ہے نہ کہ عین قرآن ورنہ کبھی اس میں اختلاف نہ ہوتا کیوں کہ اللہ نے واضح ذکر کیا ہے کہ اگر یہ قرآن غیرے خدا کا کلام ہوتا تو ضرور اس میں اختلاف کثیر ہوتا
 

*Muslim*

TM Star
Apr 15, 2012
3,863
4,567
513
saudia
bhai molvi arifmaqsood barely sahab udar my ne comment kar dia hy baar baar idar udar post karke halla mat machau my is topic par jald pesh karunga in sha Allah[DOUBLEPOST=1345974630][/DOUBLEPOST]aap khabar paroston ke tarjume idhar na thopa karen
 
  • Like
Reactions: S_ChiragH

Ghazal_Ka_Chiragh

>cRaZy GuY<
VIP
Jun 11, 2011
21,050
15,086
1,313
31
Karachi,PK
Mauzu

QURAN ASAAN HAI

Quran Shareef ke mashhoor tareen 4,500 tafseerein hain
aur un tamaam ke mufasirreen ne Quran shareef ke
surat al Qamar ke ayat#17,22,32+40 ke do tarjume kiye hain

1......Aur hum ne Quran ko asan kar diya hai yaad karne ke liye
so koi hai jo ise hifz kare

2......Aur hum ne Quran ko asan kar diya hai naseehat ke liye
so koi hai jo ise samjhe

Quran hi mein yeh baat maujood hai ke Quran asaan hai
lekin eik cheez asaan hone ke liye kaafi nahin ke yeh asaan hai
dunya me har kaam ke liye mehnat ki zarurat hai iski tafseer
karna har eik ka kaam nahin aur ALHAMDULILLAH Quran asaan hai
Quran shareef naseehat ke liye asaan hai matlab iska yeh nahin ke
jise arabic aaye woh aalim hai aur musalle per khara ho jaaye
Quran parh kar aalim banne ke liye uloom ki zaroorat hoti hai
naseehat ke liye Quran shareef asaan hai lekin bina uloom ke koi bhi
khud se Quran ki tafseer nahin kare

words of
Mufti Muhammad Ismail Toru
 

fakharuddin

Newbie
Jul 8, 2013
6
3
3

Main pehli dafa aap logon se baat kar raha hoon aur jub main ne Google main search kiya (Sirf quran hay) to web khuli aur uss main www.tafreehmella.com Kya Quran shareef ko samajhna mushkil hay.ka page No.2 Khula aur koi bhai sahab jinhon ne bohat acha likah hay magar pehli line (Janab mujhe zara si hansne ki ijaazat mil sakti hai)parh kar afsos hua Allah ki baaton main hansne ki bilkul ijazat nahin.
KIYA SIRF QURAN KO MANNAY WAALA AAP KI NAZAR MAIN MUSALMAAN HAY YA NAHIN.Haan ya naan main jawaab dain wallah aalam nahin challay ga.
Mera aap sub se yeh sawaal hay aur iss ka mustanad yaani pakka jawaab aaj tak mujhe kisi ne nahin diya aur mere khayal main aap bhi mushkil main parh jaaogay “sawaal” kiya aik admi agar sirf quran ko maanay aur doosri kisi kitab yaani quran ke baad ki kisi kitab ko na maanay ya aisa kar lain ke Allah se mansoob jitni kitabain hain jinhain elhaami kaha jaat hay jaise Quran,Torait, Injeel,Zaboor,sirf in ko maanay aur woh kahay ke Quran main jo likha hay main sirf iss ko maanta hoon aur iss se hut kar jo bhi hay main uss ko nahin maanta aur Quran ke ilawa kisi baad ki kitab ko nahin maanta chahay woh hadees ki kitab kiyun na ho.

 

fakharuddin

Newbie
Jul 8, 2013
6
3
3
Mere post ko mouqif inhebaam jese alfaaz se na nawaazein
aur eik baar phir baat ko ghuma phira kar
aap ne QURAN shareef ko eik mushkil saabit karne ki koshish ki hai
aur ALHAMDULILLAH eik baar phir mere paas aapke in tamaam
baaton ke jawabaat bina naye daleel peish kiye maujood hain

eik misaal deta hoon aapki tarah hi kisi ko INSHA'ALLAH wale ayaat per
aetraaz ho sakta hai woh bhi aa kar kahega yeh ayaat ko aise kehna
to QURAN o ahadees ke khilaf hai falan jageh likha hai behetter zikr woh hai
so aap insha'ALLAH kese bol sakte ho ??

so mere mohtaram azeez bhai mene aapke laaye huwe baaton ke jawabaat ka
theka nahin le rakha mere jin MUSALMAAN behen bhaion ko samjhana tha
unhein ALHAMDULILLAH baat samajh aa gaiy aur QURAN SHAREEF ki
waazeha ayaat se samajh aa gaiy isse pehle bhi aap ne jawabaat diye
unka jawaab de chuka ab is dafa diya to aap phir laaoge mazeed aisi baatein
lihaza aapko mushkil lagti hai to jaayen aalim talashein aur unse seekhein
mujhe ALHAMDULILLAH naseehatein QURAN SHAREEF ke ehkamaat
samajh aa chuke ab Insha'ALLAH ilm mein izaafe ke liye tafseer ibn e kaseer parhunga

insha'ALLAH woh bhi samajh aayegi aur ab mein is thread mein koi behes o mubahise
jese post per reply nahin karunga insha'ALLAH

Detective . . .
Salam alaikum Mera Naam Fakharuddin hay aur mera main ne bhi Quran ko thora bohat samjah hay aap keh rahay ho ke mujhe(QURAN SHAREEF ke ehkamaat samajh aa chuke ab Insha'ALLAH ilm mein izaafe ke liye tafseer ibn e kaseer parhunga)Kiya Quran se ziada kisi kitab main samjhanay ki salahiyat aur Quran se ziada Koi kitab ilm main izaafa kar sakti hay Mere aap se kuch zaati se sawaal hain 1.Kiya Quran Muakammal Nahin 2.Quran ke hotay huay kisi doosri kitab ki zaroorat hay. 3.Kiya Quran main aisa likha hay ke iss kitab ke illawa iss ke baad ki kisi kitab se ilm mele ga.
 

fakharuddin

Newbie
Jul 8, 2013
6
3
3
Janab mujhe zara se hansne ki ijaazat mil sakti hai ??
aap ne ulma ki shan bayan ki usse inqar kisko tha ??
uske baad aap ne farmaya ke Ibn e Kaseer r.a ka farman hai
ke unhein pata hai kab kounsi ayat naazil huwi hai
so mene kisi ko tafseer parhne se bhi kab manah farmaya
phir aap ne ilm ke mutaliq ahadees peish kiye so beshak jinke
paas ilm ho woh aalim hi kehlayengein ab goya usne sahih bukhari
sahih muslim tirmadhi shareef Quran shareef aur tafseer ibn e kaseer
parhi ho QURAN ke ehkamaat per sahih tarah pairo ho
nuqta yaad rakhiyega QURAN ke ehkamaat per sahih tarah pairo ho
kyunke jo QURAN ki ayat ko chorh do usse QURAN shareef kis soch ke
saath seekhne ja sakta hai koi ??
so jo sach mein aalim ho aur na deobandi ho na sunni ho na shia ho na wahaabi ho
(kyunke "WALA TAFARRAQU" bhi QURAN hi ka hissa hai)so us fard ke paas
jaayen magar is liye na jaayen ke aapke saamne farman e QURAN saaf aur waazeha
alfaaz mein hai aur woh aapko woh ayaat ghuma phira ke sikha de is tarah seekhne na jaayen
is tarah phir aapko ghumana nahin aayega aur QURAN shareef mushkil kitab lagegi
jo aapko baat tafseer se samjhaane bethe unke paas jaayen
aur mujhe bhi aise aalim ki talash hai jo QURAN shareef per pairo ho achhi tarah se
T.V per na aata ho kisi firqe se na ho sacha banda ho so hai aisa aalim ??

baat dar asal yeh hai ke jab baat koi haq goiy ki karne lage
to bardasth nahin ki ja sakti

jumla hai dil ko jalane wlaa magar sach hai kyunke
dar haqiqat kuch loug balke eik gumrah giroh ke mutabiq
QURAN e MAJEED ko samajhne ke liye 18 uloom ki
zaroorat hoti hai aur lihaza yeh uloom mein se eik hissa
fazaiyl e aemaal jesi kitab bhi gini jaati hai aur is kitab mein
kis had tak gumraahi hai yeh na bolun to zyada behetter rahega
ya phir doosre giroh ki kitab hoti hai Tazkira e ghousiya usme bhi be had ghuflat hai

baat yeh nahin ke mene kisi ko QURAN shareef seekhne parhne ya tafseer se zyada ilm ke husool ke liye
kisi ke paas jaane se roka hai dar asal jo baat thi woh mene nahin kahi thi
per ab majbooran kehni parh rahi hai phir bhi kisi gumraah per bhi tanqeed kiye bina hi baat karta hoon
bohot se loug aise hain jinke nazdeek QURAN samajhne ke liye 18 uloom ki zart hoti hai
ab yeh baat woh loug kehte hain sirf gumrah karke apne firqe ke kitaab parhwane ke liye
misilan fazaiyl e aemaal fazaiyl e darood tazkira e ghousiya aur bhi kuch aisi kitaabein
aur phir jo inhein parh le inhein sacha samajh le phir use QURAN shareef samjhane bethte hain
aur jahaan banda tokna chaahe wahaan bolte hain pichli kitab nahin samjhe the ??
usme kaha gaya tha naa ke aisa bhi hota hai to aao tum na Quran ka tarjuma khud samajh sakte ho
na tafseer aao aao mein tumhein pichli kitab ke mutaabiq samjha doon jabke dar haqeeqat
pichli kitab mein kufr hi kufr tha ab jisne seene se kufr laga liya woh QURAN kya samjhega ??
QURAN e majeed ke ehkamaat uske translation se samajh aate hain tafseer ki zarurat kisi masle ke
maqaam per ya ilm mein izaafe ke liye aati hai aur eik waqt tha jab aalim o mufti unhein kaha jata tha
jinke paas jinke zehnon mein dheiron ahadees e mubaraka huwa karte the aaj siwaye firqa bandi ke
ilm ko naist hi samajh kar rakh diya phir koi inke saamne 10 nahin 20 saal bhi ilm haasil kar le
use bhi gumraah hi kaha jaayega . . .[DOUBLEPOST=1342591811][/DOUBLEPOST]


Aapi ji Ahmed Raza khan ko aapke ulma jaahil kehte hain
jinhone kaiin baras ilm ke hasool mein guzaare
kya hi tarz hai QURAN wohi jaanta hai jo humare maslak ka ho

so aisi hidayat aap ko mubarak ho

mujhe QURAN samajhne ke liye ya aalim banne ke liye fazaiyl e aemaal
fazaiyl e darood jesi kitabon ki zarurat nahin mujhe zarurat hai to
Tirmadhi ki bukhari shareef ki Muslim shareef ki ibn e kaseer ki

ALLAH humein QURAN MAJEED samajhne parhne samjhane ki taufeeq de Ameen . . .[DOUBLEPOST=1342591844][/DOUBLEPOST]@Star24
ChEeRfUl>:)
Tooba Khan . . .
Arif Maqsood saheb Aap ka kiss Firqe se taaluq hay ya aise samjah dain ke aap kiss masjid main namaz parhtay hain main aap se koi tanzia baat nahin kar raha sirf samajhna chahta hoon ke aap ne bhi koi groh to join kia hoga jaise Toheedi,Parvez saheb ka,Ghamdi sahab ka mujhe sirf itna sa jawaab dain shukria
 

fakharuddin

Newbie
Jul 8, 2013
6
3
3
اپ سے کچھ سوال ہیں پیارے بھائی...امید ہے اپ جواب دیں گے .. کیوں یہاں اکثر لوگ مرے ساولوں کا جواب نہیں دے سکتے .. امید ہے دیں گے
قرآن میں لکھا ہے کہ قرآن کو سمجنا آسان ہے . لیکن اگر حقیقت میں دیکھا جائے تو سب سے پہلے قرآن عربی زبان ہے .. اور ہر کسی کو عربی نہیں اتی .. اس لئے عجمی کے لئے قرآن کو سمجنا مشکل ہے بجانے ایک عربی کے .. قرآن کی باز آیتوں کے ١٠٠٠٠ مطلب نکلتے ہیں اور لوگ ہر آیت سے اپنے مطلب نکالتے ہیں . مصلاً امامت کو کچھ لوگ مانتے ہیں اور وہ اپنی مرضی امامت کا تصور بتاتے ہیں کے قرآن میں ہے . جو لوگ نہیں مانتے وہ اپنی مرضی سے قرآن کی آیتوں کی تفسیر کرتے ہیں. باز لوگ مانتے ہیں کے حضرت عیسسی الہی سلام زندہ نہیں ہیں .. وہ قرآن کی آیتوں کے اپنے مطلب نکالتے ہیں .. جو کہتے ہیں زندہ ہیں اسمانو ن وہ اپنے مطلب نکالتے ہیں. پاکستان میں اکثر لوگ نیکیوں کے لئے قرآن پڑتے ہیں اور ان کو یہ پتا نہیں اس میں کیا لکھا ہے اور ساری عمر قرآن کو سمج نہیں سکتے . لیکن قرآن میں لکھا ہے اس کی آیات صاف ہیں . اگر آیات صاف ہیں تو پھر اتنے فرقے کیوں . اتنے جگڑے کیوں. اکثر لوگوں کو عربی نہیں اتی . اور وہ لوگوں کے ترجمے سے پڑتے ہیں .. جو لوگ قرآن کو ترجمے سے پڑھ رہے ہوتے ہیں حقیقت میں وہ قرآن کی گہرائی تک نہیں پونچھ سکتے . کیوں کے وہ دوسرے لوگوں کے ذہین سے قرآن کو پڑھ رہے ہوتے. زبان ہمیشہ تبلیل ہوتی ہے، یہ ایک خاصیت ہے زبان کی .. نبی کریم کی زبان کا جو لجھ تھا قرآن اس لہجہ میں نہیں ہے کیوں کے یہ حضرت عثمان کے دور کلاسسک عربی میں تشکیل دیا گیا . اور کلاسسک عربی نبی کریم کا لہجہ نہیں تھا . کیوں کے ان کا اپنا لیجا تھا اور وہ ان پڑھ تھے. یں سب باتوں سے یہ پتا چلتا ہے قرآن کو عجمی کے لئے سمجنا بوہت مشکل ہے
Mera naam Fakharuddin hay aur main pehli dafa iss site main enter hua hoon Aap ne kaha ye Quran Arabi zaban main hay aur aap ke khayal main ye jo arabi log hain ye Quran waali arabi boltay hain bilkul nahin Ye log bhi Quran ke kuch alfaaz jaantay hain jaisa ke hum urdu bolnay walay.Aap ka aik gila hay ke aap ke sawalon ke jawaab aap ko koi nahin deta aap ko aap ke saaray sawalon ke jawaab milaingay Quran hi se milain ge aur aap inko maano ge bhi aur bila kisi hujjat ke.Rasool koi bhi ho jis per kitab nazil ki jaati hay woh kabhi unparh nahin hota Quran ka lafz Ummi se aap logon ne unparh ke maine nikaalay hain jo bilkul ghalat hain.Ummi ke maine Quran hi se nikaal kar doonga aur iss ke maine hain (ye iss se pehlay kuch nahin jaanta tha)yaani ye tumharay darmiyan main tha aur khata tha peeta tha jaise tumhain kuch nahin pata tha aise inko bhi kuch nahin pata tha aur Allah farmaata hay hum ne iss ko chuna aur iss ko kitab di.
 
  • Like
Reactions: i love sahabah

lovelyalltime

I LOVE ALLAH
TM Star
Feb 4, 2012
1,656
1,533
913
نجاشی کے سامنے قرآن ہی پڑھا گیا تھا جس کا اثر تھا یہ وہ مسلمان ہوا۔
اگر وہ نہ سمجھتا ہوتا تو کیسے مسلمان ہوتا۔
{وإذا سمعوا ما أنزل إلى الرسول} يعني: النجاشيَّ وأصحابه قرأ عليهم جعفر بن أبي طالب بالحبشة (كهعيص) فما زالوا يبكون وهو قوله: {ترى أعينهم تَفيضُ من الدمع ممَّا عَرَفُوا مِنَ الْحَقِّ} يريد: الذي نزل على محمَّد وهو الحقُّ {يقولون ربنا آمنا} وصدَّقنا {فاكتبنا مع الشاهدين} مع أمَّة محمَّد صلى الله عليه وسلم الذين يشهدون بالحق
(الوجيز في تفسير الكتاب العزيز)
حَدَّثَنِي أَبِي، ثنا يَحْيَى بْنُ عَبْدِ الْحَمِيدِ، ثنا هُذَيْلٌ الْهَمَذَانِيُّ، ثنا شَرِيكٌ عَنْ سَالِمٍ عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ فِي قَوْلِهِ: ذَلِكَ بِأَنَّ مِنْهُمْ قِسِّيسِينَ وَرُهْبَانًا قَالَ: هُمْ أَصْحَابُ النَّجَاشِيِّ بَعَثَ مِنْ خِيَارِ أَصْحَابِهِ إِلَى رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِثَلاثِينَ رَجُلا فَقَرَأَ عَلَيْهِمْ يس فَبَكَوْا وَقَالُوا نَعْرِفُ وَاللَّهِ فَنَزَلَتْ فِيهِمْ.
(تفسیر ابن ابی حاتم)
قرآن کو سمجھ کر پڑھیں گے تبھی یہ بات بھی سمجھ آئے گی کہ اسے سمجھ کر ہی پڑھنا چاہیئے۔ ہمارا یہ حال ہے کہ ہم قرآن کے بارے میں یہ تصور ہی نہیں رکھتے کہ یہ میرے لیے ہے۔ اس میں میری پریشانیوں کا حل ہے۔ اس میں میری ہدایت کا سامان ہے۔ اس میں میری کامیابی کا راز ہے۔ اور جب کامیابی کی بات ہوتی ہے تو ان لوگوں کی کرم فرمائیوں کی وجہ سے جو دین اور دنیا کو الگ کرتے ہیں ہم بھی یہ سوچنے لگتے ہیں کہ اس قرآن میں بھلا آخرت کی کامیابی کے علاوہ اور بھی کسی کامیابی کا راز ہو سکتا ہے؟ جس دن لوگوں کو یہ یقین ہو گیا کہ یہ قرآن ہمیں آج کے دور میں موجود اچھائی اور برائی کا فرق کر کے دیتا ہے۔ اسی دور کے اچھے اور برے لوگوں کی پہچان کرا دیتا ہے۔ اور اسی دور میں ایک انداز سے زندگی گزارنے کا طریقہ بتاتا ہے جو آپکو ہر قسم کے نقصانات سے محفوظ بھی رکھتا ہے تو اس دن سب خود بہ خود اس کی طرف کھچے چلے آئیں گے۔ ان شاء اللہ۔
قرآن ہی ایک ایسی کتاب ہے جسے ہم جب پڑھتے ہے یا موبائل وغیرہ سے ترجمہ سنتے ہے تو ایک خوشی کی آیت میں بھی ہمیں رونا آ جاتا ہے، اور ایسا محسوس ہوتا ہے کہ الله اب بھی میرے ساتھ ہے جبکہ میں پہلے سے ہی اتنا گنہگار ہوں. قرآن کا کیا کہنا
!
میں جب کبھی بھی قرآن کا ترجمہ سنتا ہوں تو مجھے رونا آ جاتا ہے اور میں سجدے میں گر کر بہت استغفار کرتا ہوں. قرآن پڑھنے سے اکیلا پن محسوس نہیں ہوتا ہے.
اللہ کا فرمان تدبر قرآن
(أَفَلَا یَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآَنَ أَمْ عَلَی قُلُوبٍ أَقْفَالُہَا )
[محمد:٢٤]
''کیا وہ لوگ قرآن پر تدبر نہیں کرتے ؟یا ان کے دلوں پر تالے لگے ہوئے ہیں۔''

گمراہ لوگوں کی تلاوت
((یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّہِ رَطْبًا لَا یُجَاوِزُ حَنَاجِرَہُمْ یَمْرُقُونَ مِنْ الدِّینِ کَمَا یَمْرُقُ السَّہْمُ مِنْ الرَّمِیَّۃِ))
[بخاری:کتاب المغازی،رقم الکتاب:64رقم الباب:61رقم الحدیث:4351]
''(ایک قوم ایسی ہوگی)وہ اللہ کی کتاب کو بڑی خوبصورت آواز میں پڑھے گے لیکن وہ(قرآن) ان کے حلقوں سے نیچے نہیں اترے گا ۔وہ دین سے ا س طرح نکل جائیں جس طرح تیر کمان سے۔''

ہمیں اس مشابہت سے اپنے آپ کو بچانا چاہیے۔
کیا قرآن کا مقصد صرف محفلوں کو سجانا تھا؟
کیا قرآن کا نزول صرف قسمیں اٹھانے کے لیے ہے؟
کیا قرآن کوماننے والوں کا یہ حال ہوتاہے ،جو اس وقت امت مسلمہ کا ہے؟
کیا قرآن صرف ایک لازاول،بے مثال،بے نظیر اور لاثانی کتاب ہی ہے؟
کیا قرآن کا محفوظ ترین ہونا صرف ایک معجزہ کے لیے ؟
کیا بغیر سمجھے پڑھنےقرآن کا حق ادا ہوجاتاہے؟
اگر ان سوالوں کا جواب حقیقت کی زبانی دیا جائے تویقینا'' نہیں''ہے ۔
میں اپنی بات کا اختتام رسول اکرمصلی اللہ علیہ وسلم کی اس حدیث پر کرنا چاہوں گا:
((إِنَّ اللَّہَ یَرْفَعُ بِہَذَا الْکِتَابِ أَقْوَامًا وَیَضَعُ بِہِ آخَرِینَ))
[صحیح مسلم:کتاب صلاۃ المسافرین،رقم الکتاب:7،رقم الباب47،رقم الحدیث:1934]

''بے شک اللہ اس کتاب (قرآن)کے ذریعےقوموں کو ترقی دیتے ہیں اوردوسروں(اس پر عمل نہ کرنے والوں) کو تنزلی کا سامنا کرنا پڑتاہے۔''

اللہ ہمیں قرآن سمجھ کر اس پر عمل کرنے کی توفیق عطافرمائے۔آمین
وما توفیقی الا باللّٰہ
آپ کے خیال میں کتنے فیصد لوگ قرآن مجید سمجھ کر پڑھتے ہیں؟
جواب ضرور دیجیے۔
 
  • Like
Reactions: Star24
Top