تقلید کا صدیوں بعد شروع ہونا

  • Work-from-home

*Muslim*

TM Star
Apr 15, 2012
3,863
4,567
513
saudia
محترم قارئین کرام!
یہ پہلے بھی ہوچکا ہے کہ ایک صاحب نے کچھ فقہ ھنفی سے تعلق رکھنے والے بزرگوں کے "تقلید کی مذمت" میں اقوال شئیر کئے ۔۔۔لیکن جب ہم نے ثبوت مانگا تو وہ صاحب بد اخلاقی پر اتر آئے ۔۔۔۔ اسی طرح یہاں اس تھریڈ میں ان محترمہ نے کسی کتاب کا صفحہ یہاں پوسٹ کیا ہے ۔۔۔ جس میں حضرت شاہ ولی اللہ محدث دہلوی رحمہ اللہ کے حوالے سے یہ بارور کرانے کی کوشش کی جیسے تقلید ہر دور میں انتہائی قابل مذمت چیز ہے
یہاں ہم قارئین کرام کو شاہ ولی اللہ رحمہ اللہ کی عبارت کی وضاحت سے قبل تقلید کے حوالے سے انتہائی اہم نکتہ واضح کرنا چاہیں گے کہ جو لوگ تقلید کی مذمت میں مختلف بزرگوں کے اقوال نقل کرتے رہتے ہیں ۔۔۔۔ وہ عموما جان بوجھ کر یا انجانے میں بے خبر ہیں تقلید کی دو قسمیں ہیں ۔۔۔۔ تقلید کی اول قسم مذموم(یعنی قابل مذمت) ہے ۔۔۔اور تقلید کی دوسری قسم محمود ہے ۔۔۔
لیکن کچھ لوگ جانے انجانے میں محض تقلید کو لے کر صرف اور صرف قابل مذمت رخ پیش کرتے ہیں ۔۔۔۔ جبکہ دوسرا رخ عوام کے سامنے یا تو پیش ہی نہیں کرتے ۔۔۔۔بلکہ جہاں تقلید کی حمایت میں بزرگوں کے اقوال پیش کئے جائیں تو بہت آسان سا جواب دیتے ہیں کہ ہم فلاں کے مقلد نہیں یا ہمارے لئے فلاں کا قول حجت نہیں (اس قول کی حقیقت ہم دوسرے تھریڈ میں واضح کرچکے ہیں)۔
لیکن قابل غور بات یہ ہے کہ کوئی ان سے یہ پوچھے کہ جب آپ لوگوں کے نزدیک کسی بزرگ کا قول حجت نہیں تو پھر جب ان بزرگ کا قول تقلید کی مذمت میں پیش کرنا کیا معنی رکھتا ہے ؟؟؟
محترم قارئین کرام ۔۔۔۔ حقیقت یہ ہے کہ بات دراصل یہ ہے کہ یہاں کے جو لوگ لفظ "تقلید" کو پکڑ کر کہیں پٹہ کا استعمال کہیں گندہ عقیدہ کہیں کچھ کہیں کچھ کہہ رہے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔یہ سب بے چارے انجان ہیں کہ ان کو یہ تک معلوم نہیں کہ جو لوگ "تقلید" سے اختلاف رکھتے ہیں ۔۔۔۔ اُن کا تقلید پر اصل موقف کیا ہے ۔۔۔۔ اور اُن کے درمیان مقلدین سے اصل اختلاف کیا ہے ؟؟؟
قاررئین کرام کی معملومات میں اضافہ کے لئے بتاتے چلیں کہ ان لوگوں کے اکابرین جنہوں نے عوام الناس کو ائمہ کرام کی تقلید چھوڑنے کا سبق سکھایا ۔۔۔۔ اُن کے نزدیک بھی محض"تقلید" قابل مذمت نہیں ۔۔۔۔ بلکہ دلچسپ بات یہ ہے کہ یہ اکابرین بھی تقلید کے جواز کے قائل ہیں ۔۔۔۔ اختلاف صرف اور صرف "تقلید مطلق اور تقلید شخصی کے درمیان ہے ۔۔۔۔ یعنی کچھ لوگ تقلید مطلق ٓکے قائل ہیں ۔۔۔۔ اور باقی تمام امت مسلمہ تقلید شخصی یعنی کسی معینہ امام کی تقید کے قائل ہیں ۔
لیکن افسوس کہ آج یہاں اس فورم کے چند نام نہاد عالم حضرات اپنے بڑوں سے بھی آگے بڑھ کر ہر قسم کی تقلید کے نہ صرف انکاری ہیں ۔۔۔۔ بلکہ ہر طرح کی تقلید پر نہایےت سخت جملوں کا تبادلہ کرتے ہیں ؟؟؟
اب اگر ہم یہاں ان کے لئے اکابرین کی عبارتیں پیش کریں ۔۔۔۔ تو اس فورم کے عالم حضرات کا عالمانہ جواب یہی ہوگا کہ ہم لوگ کسی کے مقلد نہیں ؟؟؟
چلیں یوں بھی تسلیم کرلیتے ہیں کہ یہ کسی کی بات ماننے کے پابند نہیں ۔۔۔۔ لیکن کم از کم قارئین کرام کو اس حقیقت کا اندازہ تو ہوگا کہ یہ لوگ جو کچھ تقلید کے مذمت میں کہتے ہیں ۔۔۔۔۔ اس کے بعد سوائے اس فورم کے ان چند لوگوں کے (یا ان کے ہی جیسے اور بھی چند لوگوں کے سوا) دنیا کا کوئی مسلمان بھی ان کی مذمت سے نہیں بچ سکتا ؟؟؟؟
گویا ان لوگوں کے سوا یا ان ہی کے جیسے چند اور لوگوں کے سوا پوری دنیا میں اسلام کو کوئی بھی صحیح سے نہ سمجھ سکا ؟؟؟
(کیوں کہ ان کے بزرگ بھی مطلق تقلید کے انکاری نہیں ۔۔۔۔ باقی تو صرف یہی چند لوگ رہ جاتے ہیں)
بہرحال اس سے قبل بات طویل ہو قارئین کرام کی خدمت میں حضرت شاہ ولی اللہ رحمہ اللہ کی مختلف عبارتوں کے چند نمونے آپ سب کے سامنے پیش خدمت ہیں ۔۔۔۔ جس کے بعد آپ کو اندازہ ہوگا کہ یہ لوگ کس طرح"تقلید" (جو مقلدین کے نزدیک بھی قابل مذمت ہے) کا ایک رخ دکھا کر نہ صرف علمی خیانت کا ثبوت دیتے ہیں ۔۔۔۔۔ بلکہ عوام کو حقیقت حال سے بھی آگاہ نہیں کرتے ؟؟؟
شاہ صاحب کے نزدیک مذاہب اربعہ خصوصاََ مذہب حنفی کا کیا مقام ہے ذیل میں ان کی تحریروں کے اقتباسات اور تر جمہ ملاحظہ فر مائیں فائدہ راقم الحروف نے تحریر کیا ہے ۔
(1)
باب تاکید الاخذ بمذاہب الاربعۃ والتشدید فی تر کہا والخروج عنہا ! اعلم ان فی الاخذ بھذہ المذاہب الاربعۃ مصطلحۃً عظیمۃً وفی الاعراض عنہا کلھا مفسدۃ کبیرۃ عقد الجید مع سلک مروارید ص ۳۱۔
ترجمہ: باب سوم ان چار مذہبوں کے اختیار کر نے کی تا کید اور ان کو چھوڑنے اور ان سے با ہر نکلنے کی ممانعت شدیدہ کے بیان میں ۔ اِعلم الخ جاننا چاہئے کہ ان چاروں مذہبوں کو اختیار کرنے میں ایک بڑی مصلحت ہے اور ان سب سے اعراض ورو گردانی میں بڑا مفسدہ ہے ۔
فائدہ ! حضرت شاہ صاحب کے نزدیک مذاہب اربعہ میں سے کوئی ایک مذہب اختیار کرنا ضروری ہے چاروں مذاہب کو چھوڑنا اور غیر مقلد بننا شدید منع ہے ۔۔۔مذاہب اربعہ کے اختیار کرنے میں عظیم مصلحت ہے ۔۔۔۔۔ان سے اعراض کرنا بڑا فساد ہے
(2)
وثانیا قال رسول صلی اللہ علیہ وسلم اتبعوا السواءُ الاعظم ولمّاا اندرست المذاہب الحقہ الا ھذہ الاربعۃ کان اتبا عھا اتباعا للسواد الاعظم ۔ (عقد الجید ص ۳۳
تر جمہ : اور مذاہب کی پا بندی کی دوسری وجہ یہ ہے کہ رسول خدا صلیٰ اللہ علیہ وسلم نے فرمایا ہے کہ سواد اعظم یعنی بڑے معظم جتھے کی پیروی کرو اور چونکہ مذاہب حقہ سوائے ان چاروں مذاہب کے باقی نہیں رہے تو ان کی پیروی کرنا بڑے گروہ کی پیروی کرنا ہے ۔ اور ان سے با ہر نکلنا بڑی معظم جماعت سے با ہر نکلنا ہے ( یہ رسول صلیٰ اللہ علیہ وسلم کی ہدایت اور تا کید ی ارشاد کی خلاف ورزی آتی ہے ))
فائدہ: ملاحظہ فر مائیے ! حضرت شاہ ولی اللہ محدث دہلوی رحمۃ اللہ علیہ مذاہب اربعہ کے مقلدین کو سواد اعظم فر ما رہے ہیں ۔اور عامی غیر مقلد کو سواد اعظم(فرقہ ناجیہ) سے خارج بتلا رہے ہیں اس لئے جو لوگ ائمہ اربعہ میں سے کسی امام کی تقلید نہیں کرتے وہ شتر بے مہار کی طرح ہیں اور در حقیقت وہ خواہشات نفسانی کی پیروی کرتے ہیں ۔ حالانکہ آں حضرت صلیٰ اللہ علیہ وسلم کا فر مان مبارک ہے اتبعو االسواد الاعظم ( مشکوٰۃ باب الاعتصام با لکتاب والسنۃ ص ۳۰ ۔ مجمع بہار الانوار ص۱۴۳ج ۳)
3
۔ لان الناس لم یزالوا من زمن الصحابۃ الیٰ اَن ظھرت المذاہب الاربعۃ یقلدون من اتفق من العلماء من غیر نکیر من احد یعتبر افکارہ ، ولو کان ذالک با طلا لانْکرہ عقد الجید ص ۲۹
ترجمہ: کیونکہ صحابہ کے وقت سے مذاہب اربعہ کے ظہور تک لوگوں کا یہی دستور رہا کہ جو عالم مجتہد مل جاتا اس کی تقلید کر لیتے ۔ اس پر کسی بھی قابل اعتبار شخصیت نے نکیر نہیں کی اور اگر یہ تقلید با طل ہوتی تو وہ حضرات ( صحابہ وتابعین) ضرور نکیر فر ماتے ۔
فائدہ: قرآن وحدیث سے دلیل مانگے بغیر مجتہد عالم کی تقلید صحابہ کے زمانے سے جاری ہے ۔
شاہ صاحب کے زمانے تک کسی صحابی ، تابعی ،امام اورمعتبر عالم نے تقلید سے نہیں روکا ۔(اور جہاں تقلید کی مذمت فرمائی گئی ہے وہ تقلید کی دوسری قسم ہے جو مقلدین کے نزدیک بھی مذموم یعنی قابل مذمت ہے)۔
لیکن قارئین کرام کے لئے قابل غور وفکر بات یہ ہے کہ یہ وہی بات ہے جس ایک موقع پر عارف مقصود صاحب نے فرمائی۔۔۔۔ اور ایک مثال سے محترمہ پر واضح کیا کہ تقلید شخصی کا وجود صحابہ کرام کے زمانے میں بھی تھا ۔۔۔۔ لیکن ان محترمہ نے عارف مقصود بھائی کی بات سمجھنے کے بجائے الٹا اُن پر لوگوں کو گمراہ کرنے کا الزام لگادیا ۔۔۔۔ اب کوئی ان محترمہ کو یہ پوچھے کہ ایک عدد فتوی حضرت شاہ ولی اللہ محدث دہلوی رحمہ اللہ پر بھی لگائیں ۔۔۔۔ کیوں کہ شاہ صاحب نے بھی تقلید شخصی کی تائید میں صحابہ کرام کی مثال دی ہے ؟؟؟
(4)
شاہ صاحب ،امام بغوی رحمہ اللہ کا قول بطور تا ئید نقل فرماتے ہیں ۔
ویجب علیٰ من لم یجمع ھذہ الشرائط تقلیدہ فیما یعن لہ من الحوادث ۔عقد الجید9
ترجمہ: اور اس شخص پر جو ان شرائط ( یعنی اجتہاد کی شرائط) کا جامع نہیں اس پر کسی مجتہد کی تقلید کرنا واجب ہے ان حوادث (مسائل) میں جو اس کو پیش آئیں ۔
(5)
وفی ذالک (ای التقلید ) من المصالح مالا یخفی لا سیّما فی ھذہ الایام التی قصرت فیھا الھمم جدّا واشربت النفوس الھویٰ واعجب کل ذی رای برایہ۔( حجۃ اللہ ص ۳۶۱ج ۱
ترجمہ: اور اس میں (یعنی مذاہب اربعہ میں کسی ایک کی تقلید کرنے میں ) بہت سی مصلحتیں ہیں جو مخفی نہیں ہیں ۔خاص کر اس زمانہ میں جب کہ ہمتیں بہت پست ہو گئی ہیں اور نفوس میں خواہشات نفسانی سرایت کر گئی ہے اورہر رائے والا اپنی رائے پر ناز کر نے لگا ہے )
فائدہ: اماموں کے بعد لوگوں کی ہمتیں پست ہو گئیں ۔
خواہشات نفسانی کے پیچھے چلنے لگے
اور اپنی رائے کو قرآن وحدیث سمجھنے لگ گئے ایسے لوگوں کی تقلید جائز نہیں ۔
(6)
وبعد المائتین ظھرت فیھم التّمذھب للمجتھدین باَعْیَانھم وَقَلَّ مَنْ کان لا یعتمد علیٰ مذھب مجتہد بعینہ وکان ھذا ھوالواجب فی ذالک الزمان ۔۔۔۔انصاف مع ترجمہ کشاف ۵۹
ترجمہ:اور دوسری صدی کے بعد لوگوں میں متعین مجتہد کی پیروی ( یعنی تقلید شخصی ) کا رواج پیدا ہوا اور بہت کم لوگ ایسے تھے جو کسی خا ص مجتہد کے مذہب پر اعتماد نہ رکھتے ہوں ( یعنی عموماََ تقلید شخصی کا رواج ہو گیا ) اور یہی طریقہ اس وقت رائج تھا ۔)
(7)
وھذہ ا للمذاہب الاربعۃ المدونۃ المحررۃ قد اجتمعت الامّۃ او من یُّعتد بھا منھا علیٰ جواز تقلیدھا الیٰ یومنا ھذا۔حجہ اللہ ص ۳۶۱ ج۱)
ترجمہ: اور یہ مذاہب اربعہ جو مدون ومرتب ہو گئے ہیں پوری امت نے یا امت کے معتمد حضرات نے ان مذاہب اربعہ مشہورہ کی تقلید کے جواز پر اجماع کرلیا ہے (اور یہ اجماع ) آج تک باقی رہے (اس کی مخالفت جائز نہیں بلکہ موجب گمراہی ہے
ملاحظہ فرمائیں قارئین کرام ۔۔۔۔۔ یہاں کچھ لوگ شاہ صاحب کی یک طرفہ عبارت کو لے کر جس تقلید کی مذمت کرنا چاہتے ہیں ۔۔۔حضرت شاہ صاحب اسی تقلید کے متعلق اجماع امت فرماتے ہیں ؟؟؟؟
(8)
وبا لجملۃ فا التمذہب للمجتہدین سرّا الہمہ اللہ تعالی العلماء جمعہم علیہ من حیثُ یشعرون اولا یشعرون ۔ انصاف مع الکشاف ص۶۳
ترجمہ: الحاصل ان مجتہدین (امام ابو حنیفہ رحمہ اللہ امام مالک رحمہ اللہ امام شافعی رحمہ اللہ امام احمد بن حنبل رحمہ اللہ ) کے مذہب کی پابندی( یعنی تقلید شخصی) ایک راز ہے جس کو اللہ تعالیٰ نے علما ء کے دلوں میں الہام کیا ہے اور اس پر ان کو متفق کیا ہے ۔وہ تقلید کر نے کی مصلحت اور راز کو جانیں یا نہ جانیں) یعنی تقلید کی حکمت اور کوخوبی ان کو معلوم ہو یا نہ معلوم ہو۔
(9)
انسان جاہل فی بلا دالہند وبلاد ماوراء النہر ولیس ھناک عالم شافعی ولا مالکی ولا حنبلی ولا کتاب من کتاب ھذہ المذاہب وجب علیہ ان یقلد لمذھب ابی حنیفہ رحمہ اللہ ویحرم علیہ ان یخرج من مذھبہ لانہ حینئذ یخلع من عنقہ ربقۃ الشریعہ ویبقیٰ سُدََی مُّہملا ۔( انصاف مع کشاف ص ۷۰؍۷۱)
ترجمہ: کوئی جاہل عامی انسان ہندوستان اور ما وراء النھر کے شہروں میں ہو (کہ جہاں مذہب حنفی پر ہی زیادہ تر عمل ہوتا ہے ) اور وہاں کوئی شافعی ، مالکی اور حنبلی عالم نہ ہو اور نہ ان مذاہب کی کوئی کتاب ہو تو اس وقت اس پر واجب ہے کہ مام ابو حنیفہ رحمہ اللہ ہی کے مذہب کی تقلید کرے اس پر حرام ہے کہ حنفی مذہب کو ترک کرے ۔اس لئے کہ اس صورت میں شریعت کی رسی اپنی گردن سے نکال پھیکنا ہے ۔اور مہمل وبے کار بننا ہے
(10)
واسْتفدت منہ ثلاثۃ امور خلاف ماکان عندی وما کانت طبعی تمیلُ الیہ اشد میل فصارتْ ھذہ الاستفادۃُ من براھین الحق تعالی علی۔( فیوض الحرمین ص ۶۴)
ترجمہ: مجھے ایسی باتیں حاصل ہو ئیں کہ میرا خیال پہلے ان کے موافق نہ تھا ۔اور اس طرف قلبی میلان با لکل نہ تھا یہ استفادہ میرے اوپر برہانِ حق بن گیا ۔
محترم قارئین کرام ۔۔۔۔ حضرت شاہ ولی اللہ محدث دہلوی رحمہ اللہ کی واضح ترین عبارتوں کے بعد ہمیں یہاں کے چند لوگوں (جو کچھ سیکھنا سمجھنا ہی نہیں چاہتے) کا جواب تو معلوم ہے کہ :
ہم کسی کے مقلد نہیں ۔۔۔۔ یا ہم پر ان کا قول حجت نہیں
لیکن یہ تمام تفصیل اُن تمام غیر جانبدار بھائیوں بہنوں کے لئے ضرور رہنمائی ہوگی ۔۔۔جو واقعتا سنیجدگی سے "حق و انصاف" کا فیصلہ کرنا جانتے ہیں
حضرت شاہ ولی اللہ محدث دہلوی رحمہ اللہ کے ان تمام صریح اقوال کے بعد تمام قارئین کرام کے سامنے صرف یہ واضح کرنا تھا کہ کسی بھی بزرگ کا یک طرفہ قول (یعنی تقلید کی مذمت) دیکھ کر کوئی فیصلہ نہیں کیا جاسکتا ۔۔۔۔ کیوں کہ ایسا بھی ہوتا ہے کہ کوئی چیز اگر کسی خاص صورتحال میں قابل مذمت ہے تو دوسری طرف کسی عام صورتحال میں وہی چیز نہ صرف قابل قبول بلکہ لازم ہوجاتی ہے
جیسے عام حالات میں کسی مرادر کا گوشت کھانا حرام ہے ۔۔۔۔۔ لیکن یہی مردار کا گوشت ایک خاص صورت (یعنی کوئی موت کے قریب ہو اور کوئی چیز میسر نہ ہو ) میں کھانے کی اجازت ہے
لہذا کبھی بھی تصویر کا ایک رخ دیکھ کر فیصلہ نہ کیجیے ۔۔۔۔بلکہ تصویر کا دوسرا رخ دیکھنے کے لئے دوسرے کا موقف بھی معلوم کیجیے ۔
مزید کسی بھی یھائی یا دوست کو کسی چیز کے سمجھنے میں کوئی دوسشواری محسوس ہو تو مخصرا ضرور لکھیے گا ۔۔۔۔ ان شاء اللہ تعالیٰ ہم مزید وضاحت کرنے کی کوشش کریں گے ۔جزاک اللہ
اللہ تعالیٰ ہم سب کو دین کی صحیح سمجھ اور عمل کی توفیق عطاء فرمائے۔آمین
(بحث برائے بحث والے حضرات سے معذرت)


ابوزید قاضی عبیداللہ الابوسی حنفی نے مقلد کی مذمت کرتے ہوئے کہا: تقلید کا ماحصل یہ ہے کہ مقلد اپنے آپ کو جانوروں چوپایوں کے ساتھ ملادیتا ہے.....اگر مقلد نے اپنے آپ کو جانور اس لئے بنالیا ہے کہ وہ عقل وشعور سے پیدل ہے تو اس کا (دماغی) علاج کرانا چاہیے۔(تقویم الادلہ فی اصول الفقہ،صفحہ 390)
 

فہد

Super Star
Dec 12, 2009
10,225
3,548
1,313
karachi
فہد بھائی یہ تو آپ ان محترمہ سے پوچھیں ۔۔۔۔ جو شاہ صاحب کی اتنی واضح اور صریح عبارتوں کے جواب میں ادھوری بات پیش کرکے دوسروں پر ادھوری بات کرنے کا الزام لگارہی ہیں ؟؟؟
اگر شاہ صاحب کی اس بات کو شاہ صاحب کا موقف مان لیا جائے کہ شاہ صاحب کے نزدیک ائمہ اربعہ کے مذاہب کا مدون ہونا قلموں کی کج روی یا قلموں کا لعزش کھانا ہے "
تو دوسری طرف شاہ کی اوپر پیش کی گئیں صریح عبارتیں تو محترمہ کے اس جواب کی واضح طور پر نفی کررہی ہیں ۔۔۔۔۔جن میں ہم صرف دو عبارتیں پیش کررہے ہیں
باب تاکید الاخذ بمذاہب الاربعۃ والتشدید فی تر کہا والخروج عنہا ! اعلم ان فی الاخذ بھذہ المذاہب الاربعۃ مصطلحۃً عظیمۃً وفی الاعراض عنہا کلھا مفسدۃ کبیرۃ
عقد الجید مع سلک مروارید ص ۳۱۔ترجمہ: باب سوم ان چار مذہبوں کے اختیار کر نے کی تا کید اور ان کو چھوڑنے اور ان سے با ہر نکلنے کی ممانعت شدیدہ کے بیان میں ۔ اِعلم الخ جاننا چاہئے کہ ان چاروں مذہبوں کو اختیار کرنے میں ایک بڑی مصلحت ہے اور ان سب سے اعراض ورو گردانی میں بڑا مفسدہ ہے ۔اس عبارت میں صریح طور پر واضح ہے کہ شاہ صاحب نے مذاہب اربعہ کو اختیار کرنے کی تاکید میں باب باندھ کر اس کی مصلحت اور اس سے اعراض کرنے میں فساد کا تذکرہ فرمارہے ہیں
جس کا جواب محترمہ نے بہت خوبصورت دیا کہ شاہ صاحب کا موقف یہاں یہ بیان کرنا ہے کہ "لوگ ایسا سمجھتے ہیں"
یعنی اوپر جو کچھ شاہ صاحب کی عبارتیں ہیں ۔۔۔۔ یہ سب شاہ صاحب نے لوگوں کے خیالات ظاہر فرمائے ہیں ۔۔۔۔ شاہ صاحب کا موقف نہیں ؟؟؟
حالانکہ شاہ صاحب ایک بات باب باندھ کر تاکید فرمارہے ہیں ۔۔۔لیکن اس کے جواب میں یہ کہنا کہ یہ شاہ صاحب کا موقف نہیں بلکہ یہ بتانا ہے کہ لوگ ایسا سمجھتے ہیں ؟؟؟
اس کے بعد ہم اس سے زیادہ کیا کہہ سکتے تھے
انا للہ وانا الیہ راجعون
دوسری عبارت شاہ صاحب کی یہ پیش کی گئی تھی :
وثانیا قال رسول صلی اللہ علیہ وسلم اتبعوا السواءُ الاعظم ولمّاا اندرست المذاہب الحقہ الا ھذہ الاربعۃ کان اتبا عھا اتباعا للسواد الاعظم ۔ (عقد الجید ص۳۳
تر جمہ : اور مذاہب کی پا بندی کی دوسری وجہ یہ ہے کہ رسول خدا صلیٰ اللہ علیہ وسلم نے فرمایا ہے کہ سواد اعظم یعنی بڑے معظم جتھے کی پیروی کرو اور چونکہ مذاہب حقہ سوائے ان چاروں مذاہب کے باقی نہیں رہے تو ان کی پیروی کرنا بڑے گروہ کی پیروی کرنا ہے ۔ اور ان سے با ہر نکلنا بڑی معظم جماعت سے با ہر نکلنا ہے ( یہ رسول صلیٰ اللہ علیہ وسلم کی ہدایت اور تا کید ی ارشاد کی خلاف ورزی آتی ہے ))
فرمائیے کہ اس عبارت میں کس جملہ سے یہ واضح ہورہا ہے کہ شاہ صاحب یہاں مذاہب اربعہ کے لوگوں کے خیالات بیان فرمارہے ہیں ؟؟؟
اور اگر چلیں یہ ہم مان لیں کہ ان عبارتوں میں شاہ صاحب نے یہ بات واضح کی ہے کہ یہ لوگوں کے خیالات ہیں ۔۔۔تو پھر یقینا شاہ صاحب یہ بات لکھ کر آگے تردید بھی فرمائی ہوگی کہ لوگوں کا یہ سمجھنا غلط ہے ؟؟؟
تو محترمہ کوچاہیے وہ تردید پیش فرمائیں ؟؟؟
اور اپنی ہی پیش کردہ عبارت کے آگے کی پوری بات پیش فرمائیں تاکہ قارئین کرام کو معلوم ہو کہ کون سچا ہے ؟؟؟
قارئین کرام کے لئے حقیقت بیان کرنے کے لئے ہم نے محض یہ دو عبارتیں پیش کیں ہیں ۔۔۔ورنہ تو باقی عبارتیں بھی از خود اپنا حال بیان کررہی ہیں کہ کس کے جواب میں کتنا وزن ہے ۔
اللہ تعالیٰ سمجھنے کی توفیق عطاء فرمائے۔آمین
Dekhen jee kisi bayan se ane wale ya mojoda logon ke khayal or thinking batana koi anokhi baat to nhi na?hamare Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam ki kaafi ahadeesen aisi hain jin main unho ne ghalt amal krne walon ki soch ya khayalat batayen hain ke woh kya sochte hain
or na hi yeh pabandi aima karaam ra pe lagu hoi thi ke woh jo bayan jaari karen woh sirf muaqqaf hi hoga misaal ya ghalt kaam krne walon ki thinking ya khayalat nahi honge right
to mera sawal phir apni jagha pr hi mojod hai ke aapne taqleed ke hawale se aima karaam ke jo bayanaat dikhain hain woh sahi hain ya Shiz ne jo apke bataye gaye bayan ko adhura keh kr pura bayan bataya hai woh sahi hai?
 

i love sahabah

TM Star
Sep 17, 2008
1,108
1,572
1,313
kia hy bade bhai kch din nahi tha my aap bechain ho gaye har jagah mere naam ka wird karre
abhi bolo my idar hi hun
جناب فورم آپ کا ، انتظامیہ آپ کی، اب ہم جو بولیں گے ہمیں یقین نہیں ہے کہ وہ آپ تک پہنچے گا بھی کہ نہیں یا کب پہنچے گا معلوم نہیں.

چراغ صاحب سے بات کر رہا تھا کہ جو نصیحت ناصر صاحب کو کی ہے وہ ذرا آپ کو بھی کر دیں کیونکہ آپ کو تھوڑا ذیادہ ضرورت ہے.
 
  • Like
Reactions: Tooba Khan

Ghazal_Ka_Chiragh

>cRaZy GuY<
VIP
Jun 11, 2011
21,050
15,086
1,313
31
Karachi,PK
جناب فورم آپ کا ، انتظامیہ آپ کی، اب ہم جو بولیں گے ہمیں یقین نہیں ہے کہ وہ آپ تک پہنچے گا بھی کہ نہیں یا کب پہنچے گا معلوم نہیں.
چراغ صاحب سے بات کر رہا تھا کہ جو نصیحت ناصر صاحب کو کی ہے وہ ذرا آپ کو بھی کر دیں کیونکہ آپ کو تھوڑا ذیادہ ضرورت ہے.
Aisa nahin hai @i love sahabah bhai TM ki intizamiya kisi eik member ki nahin balke
TM ke har member ke liye yaksaan hai aur staff member hote huwe aap sub
humaare liye eik barabar hain jesa ke aap ne dekha aapka post abhi aaya
us hi tarah INSHA'ALLAH aaiynda bhi aapke wo tamaam posts jo ke
durustagi ke saath hongen post hote jaaengen aap karen itminaan se jo bhi posts karne hain aapko
aur Chiragh bhai bola karein sahab nahin : )
mazeed @*Muslim* bhai aur Mohsin bhai
aap dono me bhale hi ikhtilafaat hain magar wo
(jitna ke humen pata hai)ISLAM ke hawaale se hain
to aap eik doosre per zaati tanqeed se bachen eik doosre
se baat cheet adabaana aur bhai chaare ke taur per karen
kyunke iske ilawa baat cheet takrar hi me badlegi jiska nateeja
koi bhi nahin aur haan ye meri aap bhaion ko naseehat hai
koi warning waghera nahin
 

i love sahabah

TM Star
Sep 17, 2008
1,108
1,572
1,313
Bilkul @i love sahabah bhai ab se ISLAMIC section mein be adabi bad tehzeebi firqa parasti
kisi firqe pe tanqeed wala thread ya post huwa so karne wale membe ko
zaroor bil zaroor INSHA'ALLAH naseehat karengen aur umeedan INSHA'ALLAH
aap tamaam memberaan co operate karengen intizamiya ke saath
Muhtaram ye sirf kehny ki batin hain aor aik nahin kai threads ho chuky hain jahan muqalideen ko jahanmi aor quran aor hadees ka dushman aor iblees ka dost kaha gya hay.
admin ko wo shayed nazar nahin aaty.
ya phir admin aor aap es se itefaaq rukhty hain k hanfi muqalid jahanami hain?
asool main likh dain k ye forum kis firqy ka hay to kam az kam membran ko ilm ho aor lakin sirf aor sirf ahnaf ko quran aor hadees ka dushman aor jahanami sabit karny k liye baar bar thread banaye ja rahy hai aor forum k admin os waqt koi approval nain mang rahy.
hum agar post karin to forum k rule k khilaf hay aor ksi firqy pe itraaz karna jayez nahin lakin quran aor hades ka naam le k ahnaf ko jahanami kehty jaow koi farq nain aor na hi koi asol ki khilaf warzi hay.
aysa asol hay to har koi quran aor hadees ka naam le kar baaqi firqu ko jahanami aor quran, hadees ka dushman kehna start kar de to phir sahi ho ga.
aor ye approval ka asool bhi shaeyd sirf ahnaf k liye hay .........
internet pe shayed hi ksi forum ka ye asool ho. aik qadyani forum ka tha jo k ab band ho chuka ha aor ab yahan ye asool apnaya gya hay sirf aik firqy k difa k liye.
 

Ghazal_Ka_Chiragh

>cRaZy GuY<
VIP
Jun 11, 2011
21,050
15,086
1,313
31
Karachi,PK
Muhtaram ye sirf kehny ki batin hain aor aik nahin kai threads ho chuky hain jahan muqalideen ko jahanmi aor quran aor hadees ka dushman aor iblees ka dost kaha gya hay.
admin ko wo shayed nazar nahin aaty.
ya phir admin aor aap es se itefaaq rukhty hain k hanfi muqalid jahanami hain?
asool main likh dain k ye forum kis firqy ka hay to kam az kam membran ko ilm ho aor lakin sirf aor sirf ahnaf ko quran aor hadees ka dushman aor jahanami sabit karny k liye baar bar thread banaye ja rahy hai aor forum k admin os waqt koi approval nain mang rahy.
hum agar post karin to forum k rule k khilaf hay aor ksi firqy pe itraaz karna jayez nahin lakin quran aor hades ka naam le k ahnaf ko jahanami kehty jaow koi farq nain aor na hi koi asol ki khilaf warzi hay.
aysa asol hay to har koi quran aor hadees ka naam le kar baaqi firqu ko jahanami aor quran, hadees ka dushman kehna start kar de to phir sahi ho ga.
aor ye approval ka asool bhi shaeyd sirf ahnaf k liye hay .........
internet pe shayed hi ksi forum ka ye asool ho. aik qadyani forum ka tha jo k ab band ho chuka ha aor ab yahan ye asool apnaya gya hay sirf aik firqy k difa k liye.
Mohsin bhai aap ke shikayaat INSHA'ALLAH nahin hongen
ab yaani ke aaj se koi naya thread koi naiy post
ahnaaf ko target karne wali huwi yaani ke ahnaaf
firqe ka zikr huwa so aap se pehle hum rokengen
humara aap se waada hai INSHA'ALLAH aur sirf
" kehne ki baaten " nahin hain aap se tabdeeli dekhoge
INSHA'ALLAH bhai ye approval system har post ke liye
har member ke liye hai Muslim bhai ne to eik post ke
late aane per request tak kar di thi ke ab tak tags wale
post nahin aaye....so kuch staff se ghaltiyan kuch
ghalat fehmiyan huwi hongeen lekin apne bhai ka
yaqeen karen ye forum subhi ke liye hai Quran o ahadeeth
kisi firqe ke liye hain na kisi ki dil azaari ke liye balke
wo rehmat hidayat nemat hikmat dars e ita'at hain
so ab se aap achhi tabdeeliyan dekhengen INSHA'ALLAH ... @i love sahabah .
 
  • Like
Reactions: nasirnoman

arifmaqsood1125

Regular Member
Jul 13, 2012
128
177
43
Karachi
Muhtaram ye sirf kehny ki batin hain aor aik nahin kai threads ho chuky hain jahan muqalideen ko jahanmi aor quran aor hadees ka dushman aor iblees ka dost kaha gya hay.
admin ko wo shayed nazar nahin aaty.
ya phir admin aor aap es se itefaaq rukhty hain k hanfi muqalid jahanami hain?
asool main likh dain k ye forum kis firqy ka hay to kam az kam membran ko ilm ho aor lakin sirf aor sirf ahnaf ko quran aor hadees ka dushman aor jahanami sabit karny k liye baar bar thread banaye ja rahy hai aor forum k admin os waqt koi approval nain mang rahy.
hum agar post karin to forum k rule k khilaf hay aor ksi firqy pe itraaz karna jayez nahin lakin quran aor hades ka naam le k ahnaf ko jahanami kehty jaow koi farq nain aor na hi koi asol ki khilaf warzi hay.
aysa asol hay to har koi quran aor hadees ka naam le kar baaqi firqu ko jahanami aor quran, hadees ka dushman kehna start kar de to phir sahi ho ga.
aor ye approval ka asool bhi shaeyd sirf ahnaf k liye hay .........
internet pe shayed hi ksi forum ka ye asool ho. aik qadyani forum ka tha jo k ab band ho chuka ha aor ab yahan ye asool apnaya gya hay sirf aik firqy k difa k liye.
جی بھائی آپ نے بالکل درست کہا ا ب تک انتظامیہ جانب داری سے کام لے رہی ہے چلو اگر انتظامیہ اس مخصوص فرقہ جو قرآن حدیث کا نام لے کر اپنے نظریات کی تشہیر کر رہا ہے کے زیر اثر ہے تو پھر بھی عدل کو ترک نہیں کرنا چاہیے اور جہاں فرقہ وارانہ بحث پر پابندی کا اصول رکھا ہے تقلید کی مخالفت کرنے والوں کو چھوٹ بھی نہیں دینی چاہیے کیونکہ فرقہ وارانہ بحث پر پابندی کی جو وجہ ہے وہ یہاں بھی موجود ہے. بہت صبر و مشاہدہ کے بعد مجھے بھی انتظامیہ کو اسے فرقے کی جانب داری کا الزام دینے میں کوئی تردود نہیں ہو رہا.
 

فہد

Super Star
Dec 12, 2009
10,225
3,548
1,313
karachi
ek dafa ka ziker hai mujhe korangi se kharadar jana tha
lekin kharadar ke bare main maine sirf suna hi tha kabi gaya nhi tha
maine ek dost se rasta pocha or akele hi apni bike pe nikal lya
or beech main hi rasta bhool gaya road ke kinare khara ho ker sochne lga ke ab kya karun
ek admi aya usne pocha kya hoa or maine usko pura maajra sunaya to usne kaha

KE JIS RASTE KE BARE MAIN TUM JANTE HI NAHI HO US RASTE PER BINA KISI KI MADAD LYE AKELE CHALO GE TO RASTE SE TO BHATAK HI JAOGE NA
EK KAAM KARO MAIN BHI KHARADADAR HI JAA RAHA HON TUM MERE PEECHE PEECHE AATE RAHO..

tab muje khayal aaya ke waqi main yaar TAQLEED to haqiqat hai main jis raste per safar kr rha hon us raste ke baare main woh shaks to mujhse behtar janta hoga ke jis shaks ne puri zindagi us raste per safar kya hai woh shaks to us raste ke nasheb o faraz ke bare main mujhse behtar hi janta hoga na
so main yeh soch ker or TAQLEED per yaqin kar ke uske peeche peeche chalne laga
abi maine thori dur tak hi uska peecha kya tha ke ke road ke beech main ek patthar aya or us shaks ne cutting maari or us patthar se bach gaya or age nikal lya lekin muje woh pathar nazar hi nhi aya kyunke meri aankhen to us shaks ka hi peecha kr rhi thi so meri bike pathar se takrai or main dharam se gir para
us shaks ne peeche mur ker muje gira hoa dekha to foren bike rok ker mere pas aya or kaha

KOI BAAT NAHI YAR ACTUALLY MAIN TO IS RASTE KE BARE MAIN BOHT ACHI TARHA JANTA HON NA ISLIYE MUJE TO PTA THA KE IS JAGHA PE YEH PATTHAR AYEGA PER TUM NEW THE TUMKO PTA HI NHI HOGA IS PATHAR KE BARE MAIN SO UTHO OR DOBARA SE MERE PEECHE PEECHE CHALO LEKIN AB ZARA AANKHEN KHOL KER CHALNA ANDHE MAT HOJANA

tab mujhe khayal aya ke TAQLEED zarori to hai lekin TEHQEEQ lazim hai or agar main is raste ki tehqeeq kr leta to aj yun road ke beech Sar pakar ker na betha hota or ANDHI TAQLEED ka Anjaam to kisi pathar se Thoker hi tha isliye ab mere pas to koi rasta hi nhi bacha tha kyunke khud ko bewaqof samjh kar main us shaks ke bataye hoye raste per hi chala jaa raha tha so dobara se bike pe betha or uske peeche peeche chalne laga
to kafi dur tak to uska peecha bare sukon se hota raha or kisi pathar or kisi rukawat ka saamna nhi hoa lekin phir saamne hi ek mour aaya or woh shaks us mour pe mur gaya so muje to uske peeche hi chalna tha so main bhi uske sath sath us mour pe mur gaya phir yun hoa ke woh shaks to road pe chalta raha or main ek gadd'he main gir para kyunke mour ke bad ek tarf bara sa gadd'ha tha to dusri tarf road tha
woh shaks to janta tha raste ke bare main so usne pehle ki tarha khud ko bacha lya lekin main chonke janta nahi tha raste ke bare main isliye main direct us gaddhe main gir para
or maze ki baat to dekho ab ki bar to woh khud ruka b nhi isliye maine hi usko awaaz di ke kahan jaa rahe ho yaar ek to main tumhari wajha se is gadd'he main gir para or tum meri madad ke lye b nhi ruk rahe or chalte jaa rahe ho to woh shaks phir ruka mere pas aya or mujse kaha

TUM MUJH PE ILZAAM KYUN LAGA RAHE HO?

TUM MERI WAJAH SE KAISE GIRE?

MAINE TUMHE KAHA THA KE MERE PEECHE ANDHE BAN KER CHALO?

MUJHE IS RASTE PER SAFAR KARNA THA TO MAINE IS RASTE KI TEHQEEQ KI THI

TUMKO IS RASTE PER SAFAR KARNA THA TO TUMNE TEHQEEQ KARNE KE BAJAI DUSRON

PER ANDHA YAQIN KYA TO IS MAIN MERI GHALTI HAI?

DO AANKHEN ALLAH NE MUJHE DI HAIN TO DO AANKHEN ALLAH NE TUMHE BHI DI HAIN

JO DIMAGH ALLAH NE MUJE DYA HAI WOHI DIMAGH TO ALLAH NE TUMHE BHI DYA HAI

PHIR MAINE APNI AANKHEN KHOLI RAKHI LEKIN TUMNE APNI AANKHEN BAND RAKHI TO

IS MAIN MERA KYA KASUR?

MAINE ALLAH KE DYE HOYE DIMAGH KO ISTIMAL KYA LEKIN TUMNE NAHI KYA TO IS

MAIN MERA KYA KASUR?

maine soocha baaten to usne bilkol thik hi kahi hain yar jis raste per insaan safar kare or us raste ke bare main hi ilm na rakhta ho tehqeeq hi na karta ho ke yeh rasta thik b hai ya nahi iska anjaam kisi pathar ki thoker ya kisi gadd'he main girna hi hota hai haan agar main khud is raste ke baare main ilm rakhta khud is raste ki tehqeeq karta pichle logon ki tarf se is raste ke safar main ki gayin ghaltiyon se sabaq hasil karta pichle logon ki tarf se kye gaye is raste main aane wali mushkilaat se bachne ka hunar seekhta to aaj yun gadd'he main na para hota balke un logon ki tarha apna baira b paar laga lya hota
lekin achi baat yeh hoi ke pure raste to mere dimagh ne kaam hi nhi kya or dimagh ko use kye bina us shaks ke peeche peeche hi chalta rha gadd'he main gir jane ke bad mere dimagh ki batti jal pari or maine us shaks se kaha ke yaar jo hoa so hoa main janta hon is main saari ghalti meri hi hai lekin plz ab mujhe is gadd'he se bahar to nikaalo meri madad to karo to us shaks ne kaha..

DEKHO DOST JITNA TIME TUMKO IS RASTE PER SAFAR KARNE KE LIYE MILA THA NA

MERE PAAS BHI UTNA HI TIME HAI IS RASTE PER SAFAR KARNE KE LIYE

AB AGAR MAIN APNA WOH TIME TUMKO IS GADD'HE SE NIKAALNE MAIN OR TUMHARI

TARF SE KI GAYI GHALTI KI WAJAH SE TUMHE MILNE WALI SAZA KI SHIRAKAT DAARI

MAIN GUZAAR DUNGA NA

TO TUMHARI TARHA MAIN BHI APNI MANZIL PER NAHI POHONCH PAONGA

OR MUJHE TUMSE ZYADA MUHABBAT US CHEEZ SE HAI JO MUJHE IS SAFAR KE LYE DIYE

GAYE WAQT PER OR SAHI TARIKE SE PURA KAR LENE KE BAD MILNI HAI

OR MUJHE US CHEEZ SE BOHT DAR LAGTA HAI JO MUJHE IS SAFAR KE LIYE DYE GAYE

WAQT KO GHALT TARIKON PER CHALNE KI WAJAH SE APNI MANZIL TAK NA POHONCHNE

KI

SURAT MAIN MILNI HAI..

ISLIYE MUJE TO MAAF KARO YAR OR KHUD HI IS GADD'HE SE NIKALNE KI KOSHISH KRO

yeh keh kr woh shaks to apni manzil ki janib chal para or main raat ki tareeki main us gadd'he main JHAAR PHOOR jama kar ke PATTHERON ko raggar ker CHINGARIYAN nikal ker AAG jalane ki koshish karne laga
actually yr sardi boht thi na or phir pta nhi kab tak us gadd'he main Sardi ki wajah se kaanpte rehna tha
isliye bachpan main suni gayi kahaniyon ke waqiyaat ko sucha karne ki koshishen krne lga tha
or phir Gadd'he main gir jane ke bad mere dimagh ne kaam karna shuro krdya tha yeh to main pehle hi bata chuka hon na ap logon ko

To meri is kahani se jo maine Gadd'he main mil jane wale ek purane kaghaz per aag se banne wale Koile se likh ker or phir us kaghaz ka hawai jahaz bana ker uraa ker aap logon tak pohonchayi

aap logon ne kya seekha plz apni raaye se agahh zaror ki jiye ga muje shukriya...
 
  • Like
Reactions: *Muslim*

*Muslim*

TM Star
Apr 15, 2012
3,863
4,567
513
saudia
جناب فورم آپ کا ، انتظامیہ آپ کی، اب ہم جو بولیں گے ہمیں یقین نہیں ہے کہ وہ آپ تک پہنچے گا بھی کہ نہیں یا کب پہنچے گا معلوم نہیں.
چراغ صاحب سے بات کر رہا تھا کہ جو نصیحت ناصر صاحب کو کی ہے وہ ذرا آپ کو بھی کر دیں کیونکہ آپ کو تھوڑا ذیادہ ضرورت ہے.
forum har us bande ka hy jo idar aata hy
zaroorat naseehat ki zyada kisse hy wo aap kab se faisla karne lage??????
bhai ap socha na karo ap ka kaam bas imam ki taqleed karna hy to apne dimagh pe zor na dia karo

shukria
 

*Muslim*

TM Star
Apr 15, 2012
3,863
4,567
513
saudia
Aisa nahin hai @i love sahabah bhai TM ki intizamiya kisi eik member ki nahin balke
TM ke har member ke liye yaksaan hai aur staff member hote huwe aap sub
humaare liye eik barabar hain jesa ke aap ne dekha aapka post abhi aaya
us hi tarah INSHA'ALLAH aaiynda bhi aapke wo tamaam posts jo ke
durustagi ke saath hongen post hote jaaengen aap karen itminaan se jo bhi posts karne hain aapko
aur Chiragh bhai bola karein sahab nahin : )
mazeed @*Muslim* bhai aur Mohsin bhai
aap dono me bhale hi ikhtilafaat hain magar wo
(jitna ke humen pata hai)ISLAM ke hawaale se hain
to aap eik doosre per zaati tanqeed se bachen eik doosre
se baat cheet adabaana aur bhai chaare ke taur per karen
kyunke iske ilawa baat cheet takrar hi me badlegi jiska nateeja
koi bhi nahin aur haan ye meri aap bhaion ko naseehat hai
koi warning waghera nahin
chiragh bhai is thread me zatti tanqeed moshin bhai ne ki my ne nahi agar koi mera naam leke muj se mukhatib ho to my jawab zarur deta hun aap pehle in ko naseehat kare ke har thread me mere naam ka wird karte hue na phire

shukria
 

*Muslim*

TM Star
Apr 15, 2012
3,863
4,567
513
saudia
جی بھائی آپ نے بالکل درست کہا ا ب تک انتظامیہ جانب داری سے کام لے رہی ہے چلو اگر انتظامیہ اس مخصوص فرقہ جو قرآن حدیث کا نام لے کر اپنے نظریات کی تشہیر کر رہا ہے کے زیر اثر ہے تو پھر بھی عدل کو ترک نہیں کرنا چاہیے اور جہاں فرقہ وارانہ بحث پر پابندی کا اصول رکھا ہے تقلید کی مخالفت کرنے والوں کو چھوٹ بھی نہیں دینی چاہیے کیونکہ فرقہ وارانہ بحث پر پابندی کی جو وجہ ہے وہ یہاں بھی موجود ہے. بہت صبر و مشاہدہ کے بعد مجھے بھی انتظامیہ کو اسے فرقے کی جانب داری کا الزام دینے میں کوئی تردود نہیں ہو رہا.

bhai ajeeb mazhab hai apka
waah taqleed ki mukhalifat karne walon ko choot nahi deni chahie lekin quran hadees ki mukhalifat karne walon ko khuli choot hy

tauba hai bhai jis tarah aap taqleed ka difaa kar rahe ho us tarah quran aur hadees ka karte to aaj ye tafraqe na hote
 

nasirnoman

Active Member
Apr 30, 2008
380
574
1,193
ek dafa ka ziker hai mujhe korangi se kharadar jana tha
lekin kharadar ke bare main maine sirf suna hi tha kabi gaya nhi tha
maine ek dost se rasta pocha or akele hi apni bike pe nikal lya
or beech main hi rasta bhool gaya road ke kinare khara ho ker sochne lga ke ab kya karun
ek admi aya usne pocha kya hoa or maine usko pura maajra sunaya to usne kaha

KE JIS RASTE KE BARE MAIN TUM JANTE HI NAHI HO US RASTE PER BINA KISI KI MADAD LYE AKELE CHALO GE TO RASTE SE TO BHATAK HI JAOGE NA
EK KAAM KARO MAIN BHI KHARADADAR HI JAA RAHA HON TUM MERE PEECHE PEECHE AATE RAHO..

tab muje khayal aaya ke waqi main yaar TAQLEED to haqiqat hai main jis raste per safar kr rha hon us raste ke baare main woh shaks to mujhse behtar janta hoga ke jis shaks ne puri zindagi us raste per safar kya hai woh shaks to us raste ke nasheb o faraz ke bare main mujhse behtar hi janta hoga na
so main yeh soch ker or TAQLEED per yaqin kar ke uske peeche peeche chalne laga
abi maine thori dur tak hi uska peecha kya tha ke ke road ke beech main ek patthar aya or us shaks ne cutting maari or us patthar se bach gaya or age nikal lya lekin muje woh pathar nazar hi nhi aya kyunke meri aankhen to us shaks ka hi peecha kr rhi thi so meri bike pathar se takrai or main dharam se gir para
us shaks ne peeche mur ker muje gira hoa dekha to foren bike rok ker mere pas aya or kaha

KOI BAAT NAHI YAR ACTUALLY MAIN TO IS RASTE KE BARE MAIN BOHT ACHI TARHA JANTA HON NA ISLIYE MUJE TO PTA THA KE IS JAGHA PE YEH PATTHAR AYEGA PER TUM NEW THE TUMKO PTA HI NHI HOGA IS PATHAR KE BARE MAIN SO UTHO OR DOBARA SE MERE PEECHE PEECHE CHALO LEKIN AB ZARA AANKHEN KHOL KER CHALNA ANDHE MAT HOJANA

tab mujhe khayal aya ke TAQLEED zarori to hai lekin TEHQEEQ lazim hai or agar main is raste ki tehqeeq kr leta to aj yun road ke beech Sar pakar ker na betha hota or ANDHI TAQLEED ka Anjaam to kisi pathar se Thoker hi tha isliye ab mere pas to koi rasta hi nhi bacha tha kyunke khud ko bewaqof samjh kar main us shaks ke bataye hoye raste per hi chala jaa raha tha so dobara se bike pe betha or uske peeche peeche chalne laga
to kafi dur tak to uska peecha bare sukon se hota raha or kisi pathar or kisi rukawat ka saamna nhi hoa lekin phir saamne hi ek mour aaya or woh shaks us mour pe mur gaya so muje to uske peeche hi chalna tha so main bhi uske sath sath us mour pe mur gaya phir yun hoa ke woh shaks to road pe chalta raha or main ek gadd'he main gir para kyunke mour ke bad ek tarf bara sa gadd'ha tha to dusri tarf road tha
woh shaks to janta tha raste ke bare main so usne pehle ki tarha khud ko bacha lya lekin main chonke janta nahi tha raste ke bare main isliye main direct us gaddhe main gir para
or maze ki baat to dekho ab ki bar to woh khud ruka b nhi isliye maine hi usko awaaz di ke kahan jaa rahe ho yaar ek to main tumhari wajha se is gadd'he main gir para or tum meri madad ke lye b nhi ruk rahe or chalte jaa rahe ho to woh shaks phir ruka mere pas aya or mujse kaha

TUM MUJH PE ILZAAM KYUN LAGA RAHE HO?

TUM MERI WAJAH SE KAISE GIRE?

MAINE TUMHE KAHA THA KE MERE PEECHE ANDHE BAN KER CHALO?

MUJHE IS RASTE PER SAFAR KARNA THA TO MAINE IS RASTE KI TEHQEEQ KI THI

TUMKO IS RASTE PER SAFAR KARNA THA TO TUMNE TEHQEEQ KARNE KE BAJAI DUSRON

PER ANDHA YAQIN KYA TO IS MAIN MERI GHALTI HAI?

DO AANKHEN ALLAH NE MUJHE DI HAIN TO DO AANKHEN ALLAH NE TUMHE BHI DI HAIN

JO DIMAGH ALLAH NE MUJE DYA HAI WOHI DIMAGH TO ALLAH NE TUMHE BHI DYA HAI

PHIR MAINE APNI AANKHEN KHOLI RAKHI LEKIN TUMNE APNI AANKHEN BAND RAKHI TO

IS MAIN MERA KYA KASUR?

MAINE ALLAH KE DYE HOYE DIMAGH KO ISTIMAL KYA LEKIN TUMNE NAHI KYA TO IS

MAIN MERA KYA KASUR?

maine soocha baaten to usne bilkol thik hi kahi hain yar jis raste per insaan safar kare or us raste ke bare main hi ilm na rakhta ho tehqeeq hi na karta ho ke yeh rasta thik b hai ya nahi iska anjaam kisi pathar ki thoker ya kisi gadd'he main girna hi hota hai haan agar main khud is raste ke baare main ilm rakhta khud is raste ki tehqeeq karta pichle logon ki tarf se is raste ke safar main ki gayin ghaltiyon se sabaq hasil karta pichle logon ki tarf se kye gaye is raste main aane wali mushkilaat se bachne ka hunar seekhta to aaj yun gadd'he main na para hota balke un logon ki tarha apna baira b paar laga lya hota
lekin achi baat yeh hoi ke pure raste to mere dimagh ne kaam hi nhi kya or dimagh ko use kye bina us shaks ke peeche peeche hi chalta rha gadd'he main gir jane ke bad mere dimagh ki batti jal pari or maine us shaks se kaha ke yaar jo hoa so hoa main janta hon is main saari ghalti meri hi hai lekin plz ab mujhe is gadd'he se bahar to nikaalo meri madad to karo to us shaks ne kaha..

DEKHO DOST JITNA TIME TUMKO IS RASTE PER SAFAR KARNE KE LIYE MILA THA NA

MERE PAAS BHI UTNA HI TIME HAI IS RASTE PER SAFAR KARNE KE LIYE

AB AGAR MAIN APNA WOH TIME TUMKO IS GADD'HE SE NIKAALNE MAIN OR TUMHARI

TARF SE KI GAYI GHALTI KI WAJAH SE TUMHE MILNE WALI SAZA KI SHIRAKAT DAARI

MAIN GUZAAR DUNGA NA

TO TUMHARI TARHA MAIN BHI APNI MANZIL PER NAHI POHONCH PAONGA

OR MUJHE TUMSE ZYADA MUHABBAT US CHEEZ SE HAI JO MUJHE IS SAFAR KE LYE DIYE

GAYE WAQT PER OR SAHI TARIKE SE PURA KAR LENE KE BAD MILNI HAI

OR MUJHE US CHEEZ SE BOHT DAR LAGTA HAI JO MUJHE IS SAFAR KE LIYE DYE GAYE

WAQT KO GHALT TARIKON PER CHALNE KI WAJAH SE APNI MANZIL TAK NA POHONCHNE

KI

SURAT MAIN MILNI HAI..

ISLIYE MUJE TO MAAF KARO YAR OR KHUD HI IS GADD'HE SE NIKALNE KI KOSHISH KRO

yeh keh kr woh shaks to apni manzil ki janib chal para or main raat ki tareeki main us gadd'he main JHAAR PHOOR jama kar ke PATTHERON ko raggar ker CHINGARIYAN nikal ker AAG jalane ki koshish karne laga
actually yr sardi boht thi na or phir pta nhi kab tak us gadd'he main Sardi ki wajah se kaanpte rehna tha
isliye bachpan main suni gayi kahaniyon ke waqiyaat ko sucha karne ki koshishen krne lga tha
or phir Gadd'he main gir jane ke bad mere dimagh ne kaam karna shuro krdya tha yeh to main pehle hi bata chuka hon na ap logon ko

To meri is kahani se jo maine Gadd'he main mil jane wale ek purane kaghaz per aag se banne wale Koile se likh ker or phir us kaghaz ka hawai jahaz bana ker uraa ker aap logon tak pohonchayi

aap logon ne kya seekha plz apni raaye se agahh zaror ki jiye ga muje shukriya...
فہد بھائی ۔۔۔۔ ان قصہ کہانیوں اور ان قیاس آئیوں کی دنیا سے نکل کر حقیقت کی دنیا میں رہنا سیکھو ۔۔۔۔ آپ کا سارا مفروضہ یہاں آکر فیل ہوجاتا ہے ۔۔۔جہاں آپ کے مفروضہ میں راہ دکھانے والے کے پیچھے چلنے والا ایک پتھر سے ٹھوکر کھاگیا ۔۔۔۔ جبکہ راہ دکھانے والا اس پتھر کا علم رکھنے کی وجہ سے بچ گیا
بھائی تقلید وہ چیز ہے جہاں ایک بینا شخص نابینا کا ایک ایک قدم اپنے ہاتھ سے اٹھا کر زمین پر رکھتا ہے
آپ کو کس نے کہا کہ تقلید کرنے والے کو ہر پتھر اور ہر گڑھے سے از خود بچنے کے لئے بے یارومددگار چھوڑ دیا جاتا ہے ؟؟؟
اس لئے آپ کا یہ مفروضہ بالکل غلط ہے کہ وہ شخص ٹھوکر سے بچ گیا یا راہ دکھانے والا گڑھے میں گرنے سے بچ گیا اور اس کے پیچھے چلنے والے نہ صرف پتھروں سے ٹھوکریں کھاتے ہیں بلکہ کسی گڑھے میں بھی گرجاتے ہیں
بلکہ ایسے آنکھوں والے رہنما کی بتائی ہوئی راہ چھوڑ کر اپنی راہیں چننے والا وہ نابینا شخص ہے جو نہ صرف اپنی ذات کو در بدر کی ٹھوکریں گھانے کے لئے چھوڑ دیتا ہے بلکہ بہت سے لوگوں کو بھی اسی راستے کی طرف دعوت دیتا ہے
اللہ تعالیٰ سمجھنے کی توفیق عطاء فرمائے۔آمین
اور نیز براہ مہربانی اب جبکہ اسلام سیکشن میں رولز بنادئیے گئے ہیں کہ ہر تھریڈ میں صرف موضوع پر ہی بات ہوگی ۔۔۔۔لہذا ماڈریٹرز حضرات نوٹ فرمائیں یہاں "مسئلہ تقلید" پر بحث نہیں بلکہ شاہ ولی اللہ محدث دہلوی رحمہ کی ایک عبارت کے حوالے سے بات چیت چل رہی ہے ۔۔۔لہذا فہد صاحب اور تمام ممبران کو پابند کیا جائے کہ ہر تھریڈ میں موضوع پر رہتے ہوئے بات کریں ۔جزاک اللہ
 

i love sahabah

TM Star
Sep 17, 2008
1,108
1,572
1,313
tab mujhe khayal aya ke TAQLEED zarori to hai lekin TEHQEEQ lazim hai or agar main is raste ki tehqeeq kr leta to aj yun road ke beech Sar pakar ker na betha hota

aap logon ne kya seekha plz apni raaye se agahh zaror ki jiye ga muje shukriya...
تمام مسلمانوں کو السلامُ علیکم
فہد بھائی آپ کی اس اتنے طویل واقعے سے یہ بات ثابت ہوئی اور آپ نے تسلیم بھی کیا کہ تقلید ضروری ہے لیکن تحقیق کے بعد.
اب تحقیق کون کرے اور کیسے کرے.
میں تقلید چھوڑ کر تحقیق کرنا چاہتا ہوں کیا کوئی مدد کرے گا کہ میں تقلید کیسے چھوڑوں؟

میں خود تحقیق کرکے قرآن وحدیث پر عمل کرنا چاہتاہوں مگر مجھے قرآن وحدیث کا تفصیلی علم نہیں ہے اور نہ میں اس کے اسرار ورموز جانتاہوں
لہذا میں نے ایک مولوی سے کسی مسئلہ میں سوال کیا تو اس نے ایک بات بتادی میں اس پر عمل کرنے لگا پھر ایک دوست نے مجھے دوسرے شخص سے ملایا اس سے یہی مسئلہ پوچھا تو اس شخص مولوی نے دوسری بات بتائی میں نے ان سے پوچھا کہ پہلے والے مولوی جو بتایا ہے کیا وہ غلط ہے ؟ تو کہا ہاں وہ غلط ہے
میں نے سوال کیا کیوں غلط ہے ۔ کہنے لگے وہ حدیث ضعیف ہے میں پھر پوچھا ضعیف ہے اس کا پتہ آپ کو کیسے لگا کہنے لگے علامہ البانی اور فلاں فلاں نے اس کو ضعیف کہا
میں نے پوچھا کہ کیا علامہ البانی یا اور کوئی بھی صاحب رجال کی بات پر بھروسہ کرلینا یا ان کی کسی تحقیق کو مان لینا ضروری ہے جبکہ وہ صحابہ میں سے نہیں ہیں یا صحابہ کے بعد والوں میں سے یعنی تابعین میں سے بھی نہیں ہیں ۔
دوسرے مولوی صاحب نے پھر تفصیل سنائی کہ احادیث کو کسیے جمع کیا گیا اور ان پر تحقیق وتنقیح کا کام کیسے کیاگیا پھر مولوی نے بتایا کہ ان کو مانے بغیر آپ احادیث کی جرح وتعدیل میں فیصلہ نہیں کرسکتے ۔
تو پھر میں نے پوچھا کیا آپ علامہ البانی یا کسی اور صاحب جرح وتعدیل کی بات مان کر ان کے مقلد نہیں ہوگئے ؟ تو کہنے لگے نہیں جناب ہم مقلد کہاں ہوئے ہم تو متبع ہوئے اتباع کرنے والے ہیں
میں نے پھر سوال کیا کہ تقلید واتباع کیا ہے تو مولوی نے اس کی تفصیل سنائی
میں نے پھر پوچھا کہ تقلید توصرف بلادلیل مان لینے کا نام ہے تو اتباع تحقیق و تنقیح کے بعد ماننے کا نام ہے تو پھر کیا آپ نے فلاں فلاں جرح وتعدیل کے امام کی رائے پر از سر نو تحقیق کی ؟ یاپھر ان کے دئے ہوئے دلائل پر غور کیا یا کسی راوی کو انہوں نے مشکوک کہا تو کیوں کہا ؟ یہ سب آپ نے از سرنو تحقیق کے بعد مانا ۔ اگر راوی کا کوئی طرز عمل خلاف شرع تھا یا کوئی اور بات تھی تو وہ بھی صاحب جرح وتعدیل نے خود دیکھی ہوگی یا کسی سے سنی ہوگی ۔ دونوں صورتوں میں سے کوئی بھی صورت مان لیں تو پھر وہی ہوا کہ ہم نے ان کی بات مان کر تقلید کے مرتکب ہوئے
اس کے بعد مولوی نے ادھر ادھر کی باتیں کیں میں نے کہا مولانا وہ سب چھوڑئے آخری بات بتائیے کہ میں تو چونکہ جاہل ہوں اس لئے اگر مسئلہ میں پہلے والے مولوی کی بات نہ مان کر آپ کی بات مان لیا تو بھی تقلید سے چھٹکارا کہاں ہوا پہلے ان کا مقلد تھا اب آپ کا مقلد ہوگیا
اس جملہ کے بعد بحث طویل ہوگئی مگر ایک بات بھی سوائے ادھر ادھر کی ہانکنے کے اور کچھ سمجھ میں نہ آئی
 

Ghazal_Ka_Chiragh

>cRaZy GuY<
VIP
Jun 11, 2011
21,050
15,086
1,313
31
Karachi,PK
.....@*Muslim* bhai jan mene aap dono hi ko us post me
zaati behes se rukne ki naseeha ki thi sirf aapko nahin ki
kyunke zaati behes me aap dono hi ka nuqsan hai is tarah
naa aap ek doosre ko samjhoge na koi aur aap me se kisi
ki baat samjhega balke mazeed ye hoga ke humen aap
logon ke posts delete karne hongen ya thrd cloze karna hoga
kyunke jahan zaati behes huwi wo thrd band karna parta hai
so mazeed aap loug threads me aisi posting se gurez karen
jisme zaati tanqeed ho aur jis thread me Qurani
dalaiyl o ahadeeth na hon aise threads lagane se bhi
gureiz karen wagarna action lena staff ki majburi hogi

....@i love sahabah @nasirnoman @*Muslim*
 

i love sahabah

TM Star
Sep 17, 2008
1,108
1,572
1,313
forum har us bande ka hy jo idar aata hy
zaroorat naseehat ki zyada kisse hy wo aap kab se faisla karne lage??????
bhai ap socha na karo ap ka kaam bas imam ki taqleed karna hy to apne dimagh pe zor na dia karo

shukria
Asalam o alikum to all muslims
janab mien ne CHIRAGH se baat ki jinhun ne nasehat ki thi. ho sakta hay aap ko nasehat ki zarurat na ho kyun k aap ki tehqeeq to jahanam k under ja k dekh leti hay k wahan koun koun hay........
ye aap ko mubarak ho.
 

i love sahabah

TM Star
Sep 17, 2008
1,108
1,572
1,313
bhai ajeeb mazhab hai apka
waah taqleed ki mukhalifat karne walon ko choot nahi deni chahie lekin quran hadees ki mukhalifat karne walon ko khuli choot hy

tauba hai bhai jis tarah aap taqleed ka difaa kar rahe ho us tarah quran aur hadees ka karte to aaj ye tafraqe na hote
Asalam o alikum to all muslims
Jitna zoor aor jitni koshish aap quran aor hadees k naam pe jin logu ko jahnami sabit karny pe laga rahy hain agr itni hi koshish aap ne bughaz aor hasad nikal kar quran aor hadees samjhny pe ki hoti to shayed wo aap ki nazar main jahanami na hoty............
 

فہد

Super Star
Dec 12, 2009
10,225
3,548
1,313
karachi
فہد بھائی ۔۔۔۔ ان قصہ کہانیوں اور ان قیاس آئیوں کی دنیا سے نکل کر حقیقت کی دنیا میں رہنا سیکھو ۔۔۔۔ آپ کا سارا مفروضہ یہاں آکر فیل ہوجاتا ہے ۔۔۔جہاں آپ کے مفروضہ میں راہ دکھانے والے کے پیچھے چلنے والا ایک پتھر سے ٹھوکر کھاگیا ۔۔۔۔ جبکہ راہ دکھانے والا اس پتھر کا علم رکھنے کی وجہ سے بچ گیا
بھائی تقلید وہ چیز ہے جہاں ایک بینا شخص نابینا کا ایک ایک قدم اپنے ہاتھ سے اٹھا کر زمین پر رکھتا ہے
آپ کو کس نے کہا کہ تقلید کرنے والے کو ہر پتھر اور ہر گڑھے سے از خود بچنے کے لئے بے یارومددگار چھوڑ دیا جاتا ہے ؟؟؟
اس لئے آپ کا یہ مفروضہ بالکل غلط ہے کہ وہ شخص ٹھوکر سے بچ گیا یا راہ دکھانے والا گڑھے میں گرنے سے بچ گیا اور اس کے پیچھے چلنے والے نہ صرف پتھروں سے ٹھوکریں کھاتے ہیں بلکہ کسی گڑھے میں بھی گرجاتے ہیں
بلکہ ایسے آنکھوں والے رہنما کی بتائی ہوئی راہ چھوڑ کر اپنی راہیں چننے والا وہ نابینا شخص ہے جو نہ صرف اپنی ذات کو در بدر کی ٹھوکریں گھانے کے لئے چھوڑ دیتا ہے بلکہ بہت سے لوگوں کو بھی اسی راستے کی طرف دعوت دیتا ہے
اللہ تعالیٰ سمجھنے کی توفیق عطاء فرمائے۔آمین
اور نیز براہ مہربانی اب جبکہ اسلام سیکشن میں رولز بنادئیے گئے ہیں کہ ہر تھریڈ میں صرف موضوع پر ہی بات ہوگی ۔۔۔۔لہذا ماڈریٹرز حضرات نوٹ فرمائیں یہاں "مسئلہ تقلید" پر بحث نہیں بلکہ شاہ ولی اللہ محدث دہلوی رحمہ کی ایک عبارت کے حوالے سے بات چیت چل رہی ہے ۔۔۔لہذا فہد صاحب اور تمام ممبران کو پابند کیا جائے کہ ہر تھریڈ میں موضوع پر رہتے ہوئے بات کریں ۔جزاک اللہ
yaar maine just ek kahani batayi hai and for ur kind information kahaniyon qisson or qayas araayion ko koi bhi insaan such nahi samjhta lekin us kahaniyon qisson or qayas araariyon main jo sabaq chupa hota hai usko zaror hasil karta hai so agar apko meri us kahani se koi sabaq hasil na hoa to is main fault kahani ka nhi ho sakta ke kahani jhoti hai
fault apki samajh ka hai jo apko kahani ka sabaq samjh nhi aya
kyunke common sense ki baat hai thoker wohi khata hai jisko pathar ka ilm nahi hota or us pathar se wohi shaks bach jata hai jisko us pathar ka ilm hota hai
lekin aap tehre boht bare aalim aapko common sense ki baaten kahan samjh aani hain yaar isliye aap apni taqreeren jaari rakho plzz
or han ek baat or taqleed ki tareef apne woh batayi hai jo tareef apne parhi hai
taqleed ki ek tareef maine b parhi hai ke APNI TAMAAM GHALTIYON KI SAZAA AANE WALE TAMAAM INSAANO MAIN BAANT DENA
so apko agar apni parhi hoi taqleed ki tareef ke sucha hone per itna hi yaqin hai to plz jo tareef maine parhi thi taqleed ke mutalliq isko ghalat sabit karen kyunke apne apni puri posting main meri kahani ke sabaq ka logic change krne ki har mumkin koshish kr li hai lekin main ab b yehi kahunga ke

RAAH MAIN PARE HOYE PATHAR SE THOKER WOHI INSAAN KHA SAKTA HAI JISKO US PATTHAR KA ILM NAHI HOGA
OR RAAH MAIN PARE HOYE PATHAR SE BACH SIRF WOHI SHAKS SAKTA HAI JO US PATHAR KA ILM RAKHTA HOGA
so apka yeh kehna ke taqleed ka matlab yeh hai ke jahan ek beena shaks nabeena shaks ka ek ek qadam apne haath se utha ker rakhta hai
to phir yeh bhi common sense ki baat hai ke is tarha woh beena shaks us nabeena shaks ka qadam apne haath main utha ker kisi bhi ghalt jagha pr rakh sakta hai or apki batayi hoi tareef main yeh possiblity mojod hai to mere bhaii apko kyun bura lagta hai phir jab yehi tareef naa beena or beena shaks ke bajai ek insaan or ek rassi se bandhe hoye janwar ke naam se batayi jati hai ke jis tareef main ek shaks kisi janwar ki rassi ko apne haaton main pakar ker apne peeche peeche chalata hai?
 

فہد

Super Star
Dec 12, 2009
10,225
3,548
1,313
karachi
تمام مسلمانوں کو السلامُ علیکم
فہد بھائی آپ کی اس اتنے طویل واقعے سے یہ بات ثابت ہوئی اور آپ نے تسلیم بھی کیا کہ تقلید ضروری ہے لیکن تحقیق کے بعد.
اب تحقیق کون کرے اور کیسے کرے.
میں تقلید چھوڑ کر تحقیق کرنا چاہتا ہوں کیا کوئی مدد کرے گا کہ میں تقلید کیسے چھوڑوں؟

میں خود تحقیق کرکے قرآن وحدیث پر عمل کرنا چاہتاہوں مگر مجھے قرآن وحدیث کا تفصیلی علم نہیں ہے اور نہ میں اس کے اسرار ورموز جانتاہوں
لہذا میں نے ایک مولوی سے کسی مسئلہ میں سوال کیا تو اس نے ایک بات بتادی میں اس پر عمل کرنے لگا پھر ایک دوست نے مجھے دوسرے شخص سے ملایا اس سے یہی مسئلہ پوچھا تو اس شخص مولوی نے دوسری بات بتائی میں نے ان سے پوچھا کہ پہلے والے مولوی جو بتایا ہے کیا وہ غلط ہے ؟ تو کہا ہاں وہ غلط ہے
میں نے سوال کیا کیوں غلط ہے ۔ کہنے لگے وہ حدیث ضعیف ہے میں پھر پوچھا ضعیف ہے اس کا پتہ آپ کو کیسے لگا کہنے لگے علامہ البانی اور فلاں فلاں نے اس کو ضعیف کہا
میں نے پوچھا کہ کیا علامہ البانی یا اور کوئی بھی صاحب رجال کی بات پر بھروسہ کرلینا یا ان کی کسی تحقیق کو مان لینا ضروری ہے جبکہ وہ صحابہ میں سے نہیں ہیں یا صحابہ کے بعد والوں میں سے یعنی تابعین میں سے بھی نہیں ہیں ۔
دوسرے مولوی صاحب نے پھر تفصیل سنائی کہ احادیث کو کسیے جمع کیا گیا اور ان پر تحقیق وتنقیح کا کام کیسے کیاگیا پھر مولوی نے بتایا کہ ان کو مانے بغیر آپ احادیث کی جرح وتعدیل میں فیصلہ نہیں کرسکتے ۔
تو پھر میں نے پوچھا کیا آپ علامہ البانی یا کسی اور صاحب جرح وتعدیل کی بات مان کر ان کے مقلد نہیں ہوگئے ؟ تو کہنے لگے نہیں جناب ہم مقلد کہاں ہوئے ہم تو متبع ہوئے اتباع کرنے والے ہیں
میں نے پھر سوال کیا کہ تقلید واتباع کیا ہے تو مولوی نے اس کی تفصیل سنائی
میں نے پھر پوچھا کہ تقلید توصرف بلادلیل مان لینے کا نام ہے تو اتباع تحقیق و تنقیح کے بعد ماننے کا نام ہے تو پھر کیا آپ نے فلاں فلاں جرح وتعدیل کے امام کی رائے پر از سر نو تحقیق کی ؟ یاپھر ان کے دئے ہوئے دلائل پر غور کیا یا کسی راوی کو انہوں نے مشکوک کہا تو کیوں کہا ؟ یہ سب آپ نے از سرنو تحقیق کے بعد مانا ۔ اگر راوی کا کوئی طرز عمل خلاف شرع تھا یا کوئی اور بات تھی تو وہ بھی صاحب جرح وتعدیل نے خود دیکھی ہوگی یا کسی سے سنی ہوگی ۔ دونوں صورتوں میں سے کوئی بھی صورت مان لیں تو پھر وہی ہوا کہ ہم نے ان کی بات مان کر تقلید کے مرتکب ہوئے
اس کے بعد مولوی نے ادھر ادھر کی باتیں کیں میں نے کہا مولانا وہ سب چھوڑئے آخری بات بتائیے کہ میں تو چونکہ جاہل ہوں اس لئے اگر مسئلہ میں پہلے والے مولوی کی بات نہ مان کر آپ کی بات مان لیا تو بھی تقلید سے چھٹکارا کہاں ہوا پہلے ان کا مقلد تھا اب آپ کا مقلد ہوگیا
اس جملہ کے بعد بحث طویل ہوگئی مگر ایک بات بھی سوائے ادھر ادھر کی ہانکنے کے اور کچھ سمجھ میں نہ آئی
bohot hi asaan sa sawal pocha hai bhai aapne or iska nihayat hi asaan javab yeh hai ke aap taqleed karen lekin Allah ke Rasool Sallallahu Alaihi Wasallam ki kyunke tamaam insaano main unki zaat ke ilava koi apko ghalt raah nhi dikhai ga or is baat per yaqinan aapka b hoga right or ap taqleed karen Quran pak ke ehkamaat ki coz Quran pak agar ek ayat b aap parhte hain to woh ayat Allah ka kalaam ha deen e islaam ka hissa hai isliye us ayat ke mutalliq yeh keh dena ke sirf kafiron ke liye hai to mere bhai apko yaad rakhna chahiye ke Quran pak kafir to parhte hi nahi hain Quran pak to tamaam insaanon ke liye nazil kya gaya hai to aap bhi unhi insaano main shamil hain aapke liye koi alehda Quran pak nazil nahi kya gaya isliye apki rehnumayi ussi Quran main mojod hai jiski ayaton ko yeh keh kr inkaar kr dya jata hai ke yeh ayaten sirf kaafiron ke lye hain
or apne jo kahani sunayi hai us main qusor kisi molvi ka nazar hi nhi arha yaar is kahani main sara qusor to aapka hi nazar arha hai mujhe
aap mujhe ek baat batayen jis molvi ke kehne per aapne koi amal shuro kardya
kya us molvi ne apko us amal karne ke lye Qurani hukum or Hadees e nabvi SAW with reference sunayi?
agar us molvi ne Qurani hukm or Hadees e nabvi SAW with reference se suna di hai to ap kisi dusre molvi ki baaton main kaise agaye?
kya apko Allah ke kalaam main bataya gaya Allah ke farmaan or Rasool Allah SAW ke ahadeeson ke zariye bataye gaye farmaan se zyada yaqin kisi molvi numa insaan perr or uski ghuma phira dene wali baaton per hai?
chalo maan lya pehle wali molvi ne aapko Quran o hadees nahi sunaya isliye aap us molvi ko chor ker kisi dusre molvi ke pas chale gaye to yahan yeh sawal paida hota hai ke jab pehle wale molvi ne apko QUran o hadees sunaya hi nahi tha to aap us molvi ki baaton pe amal kaise karte rahe?uski lambi daarhi dekh kr?agr haan to unse lambi daarhiyan to sikhon ki hoti hain phir to aap un sikhon ki baaton per b foren yaqin kr ke amal krna shuro kr dete honge?
chalen main yeh b maan leta hon ke pehle wale molvi ne apko QUran o hadees nhi sunaya tha or aapne uski baaton per amal kar ke ghalti krli thi baad main apko ehsaas hoa ke yeh ghalt hai isliye aap kisi dusre molvi ke pas chale gaye or usne apko Quran o hadees se sabit amal bata dye or apne woh amal krna shuro krdye
to aisi situation main phir problem hi kya jab apne kisi molvi ki baat ko radd kar ke Quran o hadees ki baat apna li hai
or agar apka molvi kisi hadees ko zayeef keh ker amal krne se mana karta hai to yahan baat ajati hai us hadees ki sehet ki or us hadees per amal karne wale sahaba karaaam rz ki jo Muhammad SAllallahu Alaihi Wasallam ki aankhon ke samne us hadees per amal krte rahen hain
so agar aapke saamne koi aisii hadees aati hai ke jisko koi allama albani koi tabeee ya koi b sahib e ilm zaeef qarar de rha hai to aapko us hadees ke raavi dekhne chahiye ke us hadees ko riwayat kon kr rha hai
ab ek hadees main rawiyon ki kafi tadaad mojod hai or un raaviyon main se koi ek raavi b kirdar aqwal or amaal ke hisaab se jhota ya ghalat nahi hai or phir us hadees ko zaeef qarar dene ka haq kisi molvi kisi aalim ya kisi tabee ko kaise hasil ho sakta hai?
or akhir main ek baat main phr arz karna chahonga ke apki taqleed se hamen koi ikhtilaf nahi hamen ikhtilaf apki sirf ANDHI TAQLEED se hai jo aap log koi bhi Amal Quran o hadees ke authentic ahkamaat ke zariye mana hone ke bawajod bhi apne aalimon apne imaamon or apne molviyon ke aqwaal per yaqin kar ke karte rehte ho or agar aap kaho to aise kayi awamil main aapko ginwa sakta hon or jo amal pichle kaafi threads main b bataye jaa chuke hain
 

*Muslim*

TM Star
Apr 15, 2012
3,863
4,567
513
saudia
Asalam o alikum to all muslims
Jitna zoor aor jitni koshish aap quran aor hadees k naam pe jin logu ko jahnami sabit karny pe laga rahy hain agr itni hi koshish aap ne bughaz aor hasad nikal kar quran aor hadees samjhny pe ki hoti to shayed wo aap ki nazar main jahanami na hoty............
meri nazar me nahi bhai Quran aur hadees ki nazar me quran aur hadees ka inkar karne wale jahannami hain
 
Top