تقلید کا صدیوں بعد شروع ہونا

  • Work-from-home

lovelyalltime

I LOVE ALLAH
TM Star
Feb 4, 2012
1,656
1,533
913
شرک کا پہلا چور دروازہ---جہالت اور بزرگوں کی عقیدت میں غلو
صحیح بخاری:جلد دوم:حدیث نمبر 2062 حدیث موقوف مکررات 1
ابراہیم بن موسی، ہشام، ابن جریج، عطار، حضرت ابن عباس رضی اللہ عنہما سے روایت کرتے ہیں کہ وہ بت جو قوم نوح میں تھے وہی عرب میں اس کے بعد پوجے جانے لگے "ود" قوم کلب کا بت تھا جو دومتہ الجندل میں تھے اور "سواع" ہذیل کا اور "یغوث" مراد کا پھر بنی عطیف کا سبا کے پاس جوف میں تھا اور "یعوق" ہمدان کا اور "نسر"حمیر کا "جوذی" الکلاع کے خاندان سے تھا یہ قوم نوح علیہ السلام کے نیک لوگوں کے نام تھے جب ان نیک لوگوں نے وفات پائی تو شیطان نے ان کی قوم کے دل میں یہ بات ڈال دی کہ ان کے بیٹھنے کی جگہ میں جہاں وہ بیٹھا کرتے تھے بت نصب کردیں اور اس کا نام ان (بزرگوں) کے نام پر رکھ دیں چنانچہ ان لوگوں نے ایسا ہی کیا لیکن اس کی عبادت نہیں کی تھی یہاں تک کہ جب وہ لوگ بھی مر گئے اور اس کا علم جاتا رہا تو اس کی عبادت کی جانے لگی۔
[DOUBLEPOST=1358407346][/DOUBLEPOST]


شرک کا دوسرا چور دروازہ۔۔۔ تقلید شخصی یعنی کتاب و سنت کے خلاف کسی کے قول کو حجت تسلیم کرنا

جامع ترمذی:جلد دوم:حدیث نمبر 1038 حدیث مرفوع مکررات 1

کتاب التفسیر باب تفسیرسورۃ التوبۃ




حسنب بن یزید کوفی، عبدالسلام بن حرب، غطیف بن اعنث، مصعب بن سعد، حضرت عدی بن حاتم رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ مںف نبی اکرم صلی اللہ علہ، وسلم کی خدمت مں حاضر ہوا تو آپ صلی اللہ علہر وسلم نے فرمایا عدی اس بت کو اپنے سے دور کر دو پھر مںک نے آپ صلی اللہ علہل وسلم کو سورہ براة کی یہ آیات پڑھتے ہوئے سنا (اِتَّخَذُوْ ا اَحْبَارَهُمْ وَرُهْبَانَهُمْ اَرْبَابًا مِّنْ دُوْنِ اللّٰهِ) 9۔ التوبہ : 31) (انہوں نے اپنے عالموں اور درویشوں کو اللہ کے سوا خدا بنالاا ہے۔) پھر آپ صلی اللہ علہِ وسلم نے فرمایا کہ وہ لوگ ان کی عبادت نہیں کرتے تھے لکنہ اگر وہ (علماء اور درویش) ان کے لئے کوئی چزل حلال قرار دیتے تو وہ بھی اسے حلال سمجھتے اور اسی طرح ان کی طرف سے حرام کی گئی چزب کو حرام سمجھتے۔ یہ حدیث حسن غریب ہے۔ ہم اس حدیث کو صرف عبدالسلام بن حرب کی روایت سے جانتے ہں اور غطیف بن اعنج غر مشہور ہںر۔
اسے طبرانی نے بھی روایت کیا ہے۔ شیخ البانی رحمہ اللہ نے اسے صحیح الترمذی حدیث 2471 میں ذکر کیا ہے۔

امام ابو حنیفہ رحمہ اللہ نے فرمایا

میں کسی تابعی کی تقلید نہیں کرتا اس لیے کہ وہ بھی ہماری طرح انسان ہیں، ان کی تقلید جائز نہیں۔

(نور الانوار صفحہ 219 ، طبع یوسفی)

امام شافعی رحمہ اللہ نے فرمایا

جب صحیح حدیث مل جائے تو وہی میرا مذہب ہے اور جب میری کلام حدیث کے خلاف ہو تو حدیث پر عمل کرو، اور میری کلام کو دیوار پر دے مارو، میری تقلید مت کرو

(عقد الجید، صفحہ 49)

امام احمد ابن حنبل رحمہ اللہ نے فرمایا

تم میری تقلید نہ کرو ، نہ ہی مالک ، شافعی، اوزاعی، اور ثوری رحمہمااللہ کی تقلید کرو، بلکہ وہاں سے مسائل اخذ کرو جہاں سے وہ کرتے تھے۔

(جامع بیان العلم 2/149، ایقاظ ھم اولی البصار صفحہ 13)

آئمہ کی تقلید کرنے والوں کے لیے خصوصی دعوت فکر ہے۔ کیا وہ اپنے آئمہ کے اقوال کے مطابق ہیں؟؟؟


[DOUBLEPOST=1358407410][/DOUBLEPOST]
شرک کا تیسرا چور دروازہ۔۔۔شرک اور بدعت کی تعلیمات سے لبریز نصاب تعلیم

اسلام میں علم و حکمت کا مقصد و منشا۔۔۔۔

كَمَآ اَرْسَلْنَا فِيْكُمْ رَسُوْلًا مِّنْكُمْ يَتْلُوْا عَلَيْكُمْ اٰيٰتِنَا وَيُزَكِّيْكُمْ وَيُعَلِّمُكُمُ الْكِتٰبَ وَالْحِكْمَةَ وَيُعَلِّمُكُمْ مَّا لَمْ تَكُوْنُوْا تَعْلَمُوْنَ

(البقرة -151)

جیساُ کہ ہم نے (تم پر یہ انعام کام کہ) [١٨٩] تمہیں میں سے تم میں ایک رسول بھیجاَ جو تمہارے سامنے ہماری آیات تلاوت کرتا ہے اور تمہں پاکیزہ بناتا ہے اور کتاب و حکمت سکھلاتا ہے اور وہ کچھ بھی سکھلاتا ہے جو تم پہلے نہ جانتے تھے

امام شافعی رحمہ اللہ فرماتے ہیں۔

قرآن و حدیث اور تفقہ فی الدین کے علاوہ تمام علوم مشغلہ ہیں، علم وہی ہے جس میں یہ ہو کہ فلاں نے یہ حدیث بیان کی ، وگرنہ صرف شیطانی وساوس ہی ہیں۔

(عقیدہ الطحاویہ صفحہ 27، البدایہ والنھایہ 10/254 )


اور ہمارے نظام تعلیم میں یونیفارم سے لے کر کتب تک اکثریت شرک و بدعت اور غیر اسلامی تعلیمات سے بھری ہوئی ہے۔ مثال کے طور پر۔۔

استاد کی تعظیم میں طلبا کو زبردستی کھڑے ہونے پر مجبور کرنا

سنن ابوداؤد:جلد سوم:حدیث نمبر 1819 حدیث مرفوع مکررات 2

موسی بن اسماعلب، حببو بن شہدر، حضرت ابومجلز فرماتے ہںم کہ حضرت معاویہ رضی اللہ تعالیٰ عنہ حضرت ابن زبر اور ابن عامر کے پاس آنے کے لے نکلے تو ابن عامر معاویہ کی تعظمم کے لے کھڑے ہوگئے اور ابن زبر بٹھے رہے تو معاویہ رضی اللہ تعالیٰ عنہ نے ابن عامر رضی اللہ تعالیٰ عنہ سے فرمایا کہ بیٹھ جاؤ کیونکہ میں نے رسول اللہ صلی اللہ علہم وآلہ وسلم کو یہ فرماتے ہوئے سنا کہ جس شخص کو یہ بات پسند ہو کہ لوگ اس کے لےی کھڑے ہوں تو وہ اپنا ٹھکانہ جہنم میں بنالے۔

اعلی کارکردگی پر تالیاں بجانا

وَمَا كَانَ صَلَاتُهُمْ عِنْدَ الْبَيْتِ اِلَّا مُكَاۗءً وَّتَصْدِيَةً ۭ فَذُوْقُوا الْعَذَابَ بِمَا كُنْتُمْ تَكْفُرُوْنَ

(الانفال 35)

بتن اللہ مںو ان لوگوں کی نماز بس یی ہوتی کہ وہ سالْعں بجاتے اور تالا ں پٹتےف تھے۔ تو لو اب (بدر مںک شکست) عذاب کا مزا [٣٦] چکھو۔ یہ اس کا بدلہ ہے جو تم حق کا انکار کر دیا کرتے تھے

شرکیہ تعلیمات

ایک مشرکانہ شعر۔۔

گنج بخش فیض عالم مظہر نور خدا
ناقصاں را پیرِ کامل ، کاملاں را راہنما

جبکہ قرآن کے مطابق۔۔

وَلِلّٰهِ خَزَاۗىِٕنُ السَّمٰوٰتِ وَالْاَرْضِ وَلٰكِنَّ الْمُنٰفِقِيْنَ لَا يَفْقَهُوْنَ

(المنافقون – 7)

آسمانوں اور زمنخ کے خزانے تو اللہ کے پاس ہں مگر منافق لوگ سمجھتے نہںن۔

عید میلاد النبی کی بدعت۔۔۔

بدعت سنت کے مخالف فعل کا نام ہے۔یعنی وہ کام جس پر صحابہ اور تابعین نہ تھے، اور نہ وہ دلائل شرعیہ کے مطابق ہو

(کتاب التعریفات لسید الشریف الجرجانی الحنفی صفحہ 33)

جبکہ دیدار علی بریلوی نے بھی لکھا۔

میلاد شریف کا قرون اولٰی میں سلف صالحین سے کوئی ثبوت نہیں۔ یہ بعد میں ایجاد ہوئی

(رسول الکلام فی بیان المولد والقیام صفحہ 15)

اور نبی صلی اللہ علیہ وسلم کیا فرماتے ہیں ذرا اس پر بھی ایک نظر ڈال لیں۔


صحح بخاری:جلد اول:حدیث نمبر 2537 حدیث مرفوع مکررات 5 متفق علہ) 3 بدون مکرر

یعقوب ابرہمل بن سعد سعد قاسم بن محمد حضرت عائشہ رضی اللہ تعالیٰ عنہا سے روایت کرتے ہںا انہوں نے باجن کاح کہ رسول اللہ صلی اللہ علہ وسلم نے فرمایا کہ جس نے ہمارے دین مںع کوئی اییم نئی بات نکالی جو دین مںا سے نہں ہے تو وہ مردود ہے عبداللہ بن جعفر مخرمی اور عبدالواحد بن ابی عون نے سعد بن ابراہمں سے اس کو روایت کاں۔

صحیح مسلم:جلد دوم:حدیث نمبر 2000 حدیث مرفوع مکررات 5 متفق علہن 3 بدون مکرر

ابوجعفر محمد بن صباح، عبداللہ بن عون ہلالی، ابراہمب بن سعد، ابن صباح، ابراہمٰ بن سعد بن ابراہمک بن عبدالرحمن بن عوف، قاسم بن محمد، سدبہ عائشہ صدیقہ رضی اللہ تعالیٰ عنھا سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علہا وآلہ وسلم نے فرمایا جس نے ہمارے احکام مں کوئی اییی بات ایجاد کی جو اس سے نہ ہو تو وہ مردود و نامقبول ہے۔

صحیح بخاری:جلد اول:حدیث نمبر 1765 حدیث مرفوع مکررات 26 متفق علیہ 13

محمد بن بشار، عبدالرحمن، سفاون، اعمش، ابراہمث تیمی اپنے والد سے وہ حضرت علی رضی اللہ عنہ سے روایت کرتے ہںح انہوں نے کہا میرے پاس تو صرف اللہ کی کتاب اور نبی صلی اللہ علہ وسلم کا یہ صحفہ ہے (جس میں لکھا ہے) مدینہ عائر سے لے کر فلاں فلاں مقامات تک حرم ہے جو شخص اس جگہ مں کوئی بات نکالے یا کسی بدعتی کو پناہ دے تو اس پر اللہ تعالیٰ کی لعنت اور فرشتوں اور تمام لوگوں کی لعنت ہے، نہ اس کی فرض عبادت مقبول ہے اور نہ نفل اور آپ نے فرمایا مسلمانوں کا ذمہ ایک ہے جو شخص کسی مسلمان کا عہد توڑے، اس پر اللہ اور فرشتوں اور تمام لوگوں کی لعنت ہے، نہ تو اس کی فرض عبادت مقبول ہوگی اور نہ نفل اور جو شخص اپنے مالک کی اجازت کے بغیر کسی قوم سے سوالات کرے تو اس پر اللہ تعالیٰ اور اس کے تمام فرشتوں اور تمام لوگوں کی لعنت ہے اس کی نہ تو کوئی فرض عبادت مقبول ہوگی اور نہ نفل عبادت۔

کیا ہم بھی کہیں انجانے میں بدعتوں کے مرتکب تو نہیں ہوتے؟
 

فہد

Super Star
Dec 12, 2009
10,225
3,548
1,313
karachi
اگر آپ کو یہ محسوس ہو کہ کسی نے آپ کی بات کو غلط سمجھا
تو شاید آپ اُس کو "آنکھ پر پٹی بندھی ہے" کہنا تہذیب کا جواب اور ادب اور اخلاق محسوس کرتے ہوں گے
یا آپ کے نزدیک کروڑوں مسلمانوں کے لئے "مٹی پلید" کا لفظ استعمال کرنا تہذیب اور اخلاق ہوگا
لیکن معاف کیجیے گا مہذب اور بااخلاق لوگوں کے نزدیک پہلا الفاظ بد تہذیبی
اوردوسرا لفظ بدتہذیبی کے ساتھ ساتھ کروڑوں مسلمانوں کی توہین کے بھی زمرے میں آتا ہیں
Aankh Pe Patti Bandhi Hai
is baat ke bare main maine sirf yeh pocha tha ke is baat ko kis language main bad tehzibi or bad ikhlaqi kaha jaiga?
aapne javab nhi dya its ok
lekin karoro musalmanon ki mitti paleed hone ki baat ki hai to phir un karoro musalmanon ka b farz banta hai ke woh apni mitti paleed na karwain or Allah or uske Rasool Sallallahu ALaihi Wasallam ke raste per ajain
warna in karoro musalmanon ke liye mitti paleed jese alfaz use krna ghalt hai
to phir un karoro or arbon ghair muslims maslan qadiyani hindoun cristans or yahoodiyon ke lye bhi bad tehzeebi or bad ikhlaqi alfaz na use kya karen kyunke unka qusor bhi sirf yehi hota hai ke woh aap logon ki tarha ek musalman ke ghar main paida hone ke bajai ek ghair muslim ke ghar paida kiye jate hain or paida krne wala Allah hai so woh kisi ko b kisi ke ghr b paida kr sakta hai
lekin aap yeh kehte ho ke Allah ne to unko kafir ke ghar paida krdya lekin unka bhi to farz banta tha ke woh apne raste ki tehqeeq krte or Haq ko janne ki koshish krte
to haq ko janne ki koshish na krne ki bina per agr un ghair muslims ko kafir mushrik jahannumi maloun mardood or aise hi ghaleez ghaleez alfaazon se pukara ja sakta hai
to phir un karoro musalmanon ke lye duhra rawaiiya kyun apnaya jai jo sirf isliye musalman hote hain ke woh ek musalman ke ghar paida hogaye?
jo sirf isliye ahl e hadees brelvi hanfi shafi ya dusre maslak se hote hain ke woh aise hi maslak se talluq rakhne wale ke ghar main paida hoye?
jo sirf apna aqida or apne un amaal ko naik banane ki koshish kr rhe hote hain jinke baare main na kbi Allah ne hukm dya or na hi kabi Muhammad Sallallahu ALaihi Wasallam ne hukm dya lekin phir woh amal naik samjh kr kiye ja rhe hain is wajah se ke unke ghar wale unke baap daada krte aye hain?

ap log Allah or uske Rasool SAW ki baat ko jhutla kar ke apne imaamon ki baat maan rhe hote ho
or kafir log Allah or uske Rasool ki baaton ko jhutla ker apne paadri or apne panditon ki baat maan rhe hote hain
to dono ka qusor to ek jesa hai yaar phir woh bad ikhlaqi or bad tehzeebi ke daire main aane wale alfaaz sirf un ghair muslims ke lye hi kyun use kye jain?[DOUBLEPOST=1358416178][/DOUBLEPOST]
شرک کا پہلا چور دروازہ---جہالت اور بزرگوں کی عقیدت میں غلو
صحیح بخاری:جلد دوم:حدیث نمبر 2062 حدیث موقوف مکررات 1
ابراہیم بن موسی، ہشام، ابن جریج، عطار، حضرت ابن عباس رضی اللہ عنہما سے روایت کرتے ہیں کہ وہ بت جو قوم نوح میں تھے وہی عرب میں اس کے بعد پوجے جانے لگے "ود" قوم کلب کا بت تھا جو دومتہ الجندل میں تھے اور "سواع" ہذیل کا اور "یغوث" مراد کا پھر بنی عطیف کا سبا کے پاس جوف میں تھا اور "یعوق" ہمدان کا اور "نسر"حمیر کا "جوذی" الکلاع کے خاندان سے تھا یہ قوم نوح علیہ السلام کے نیک لوگوں کے نام تھے جب ان نیک لوگوں نے وفات پائی تو شیطان نے ان کی قوم کے دل میں یہ بات ڈال دی کہ ان کے بیٹھنے کی جگہ میں جہاں وہ بیٹھا کرتے تھے بت نصب کردیں اور اس کا نام ان (بزرگوں) کے نام پر رکھ دیں چنانچہ ان لوگوں نے ایسا ہی کیا لیکن اس کی عبادت نہیں کی تھی یہاں تک کہ جب وہ لوگ بھی مر گئے اور اس کا علم جاتا رہا تو اس کی عبادت کی جانے لگی۔
[DOUBLEPOST=1358407346][/DOUBLEPOST]
شرک کا دوسرا چور دروازہ۔۔۔ تقلید شخصی یعنی کتاب و سنت کے خلاف کسی کے قول کو حجت تسلیم کرنا
جامع ترمذی:جلد دوم:حدیث نمبر 1038 حدیث مرفوع مکررات 1
کتاب التفسیر باب تفسیرسورۃ التوبۃ


حسنب بن یزید کوفی، عبدالسلام بن حرب، غطیف بن اعنث، مصعب بن سعد، حضرت عدی بن حاتم رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ مںف نبی اکرم صلی اللہ علہ، وسلم کی خدمت مں حاضر ہوا تو آپ صلی اللہ علہر وسلم نے فرمایا عدی اس بت کو اپنے سے دور کر دو پھر مںک نے آپ صلی اللہ علہل وسلم کو سورہ براة کی یہ آیات پڑھتے ہوئے سنا (اِتَّخَذُوْ ا اَحْبَارَهُمْ وَرُهْبَانَهُمْ اَرْبَابًا مِّنْ دُوْنِ اللّٰهِ) 9۔ التوبہ : 31) (انہوں نے اپنے عالموں اور درویشوں کو اللہ کے سوا خدا بنالاا ہے۔) پھر آپ صلی اللہ علہِ وسلم نے فرمایا کہ وہ لوگ ان کی عبادت نہیں کرتے تھے لکنہ اگر وہ (علماء اور درویش) ان کے لئے کوئی چزل حلال قرار دیتے تو وہ بھی اسے حلال سمجھتے اور اسی طرح ان کی طرف سے حرام کی گئی چزب کو حرام سمجھتے۔ یہ حدیث حسن غریب ہے۔ ہم اس حدیث کو صرف عبدالسلام بن حرب کی روایت سے جانتے ہں اور غطیف بن اعنج غر مشہور ہںر۔
اسے طبرانی نے بھی روایت کیا ہے۔ شیخ البانی رحمہ اللہ نے اسے صحیح الترمذی حدیث 2471 میں ذکر کیا ہے۔
امام ابو حنیفہ رحمہ اللہ نے فرمایا
میں کسی تابعی کی تقلید نہیں کرتا اس لیے کہ وہ بھی ہماری طرح انسان ہیں، ان کی تقلید جائز نہیں۔
(نور الانوار صفحہ 219 ، طبع یوسفی)
امام شافعی رحمہ اللہ نے فرمایا
جب صحیح حدیث مل جائے تو وہی میرا مذہب ہے اور جب میری کلام حدیث کے خلاف ہو تو حدیث پر عمل کرو، اور میری کلام کو دیوار پر دے مارو، میری تقلید مت کرو
(عقد الجید، صفحہ 49)
امام احمد ابن حنبل رحمہ اللہ نے فرمایا
تم میری تقلید نہ کرو ، نہ ہی مالک ، شافعی، اوزاعی، اور ثوری رحمہمااللہ کی تقلید کرو، بلکہ وہاں سے مسائل اخذ کرو جہاں سے وہ کرتے تھے۔
(جامع بیان العلم 2/149، ایقاظ ھم اولی البصار صفحہ 13)
آئمہ کی تقلید کرنے والوں کے لیے خصوصی دعوت فکر ہے۔ کیا وہ اپنے آئمہ کے اقوال کے مطابق ہیں؟؟؟
[DOUBLEPOST=1358407410][/DOUBLEPOST]
شرک کا تیسرا چور دروازہ۔۔۔شرک اور بدعت کی تعلیمات سے لبریز نصاب تعلیم

اسلام میں علم و حکمت کا مقصد و منشا۔۔۔۔
كَمَآ اَرْسَلْنَا فِيْكُمْ رَسُوْلًا مِّنْكُمْ يَتْلُوْا عَلَيْكُمْ اٰيٰتِنَا وَيُزَكِّيْكُمْ وَيُعَلِّمُكُمُ الْكِتٰبَ وَالْحِكْمَةَ وَيُعَلِّمُكُمْ مَّا لَمْ تَكُوْنُوْا تَعْلَمُوْنَ
(البقرة -151)
جیساُ کہ ہم نے (تم پر یہ انعام کام کہ) [١٨٩] تمہیں میں سے تم میں ایک رسول بھیجاَ جو تمہارے سامنے ہماری آیات تلاوت کرتا ہے اور تمہں پاکیزہ بناتا ہے اور کتاب و حکمت سکھلاتا ہے اور وہ کچھ بھی سکھلاتا ہے جو تم پہلے نہ جانتے تھے
امام شافعی رحمہ اللہ فرماتے ہیں۔
قرآن و حدیث اور تفقہ فی الدین کے علاوہ تمام علوم مشغلہ ہیں، علم وہی ہے جس میں یہ ہو کہ فلاں نے یہ حدیث بیان کی ، وگرنہ صرف شیطانی وساوس ہی ہیں۔
(عقیدہ الطحاویہ صفحہ 27، البدایہ والنھایہ 10/254 )
اور ہمارے نظام تعلیم میں یونیفارم سے لے کر کتب تک اکثریت شرک و بدعت اور غیر اسلامی تعلیمات سے بھری ہوئی ہے۔ مثال کے طور پر۔۔
استاد کی تعظیم میں طلبا کو زبردستی کھڑے ہونے پر مجبور کرنا

سنن ابوداؤد:جلد سوم:حدیث نمبر 1819 حدیث مرفوع مکررات 2

موسی بن اسماعلب، حببو بن شہدر، حضرت ابومجلز فرماتے ہںم کہ حضرت معاویہ رضی اللہ تعالیٰ عنہ حضرت ابن زبر اور ابن عامر کے پاس آنے کے لے نکلے تو ابن عامر معاویہ کی تعظمم کے لے کھڑے ہوگئے اور ابن زبر بٹھے رہے تو معاویہ رضی اللہ تعالیٰ عنہ نے ابن عامر رضی اللہ تعالیٰ عنہ سے فرمایا کہ بیٹھ جاؤ کیونکہ میں نے رسول اللہ صلی اللہ علہم وآلہ وسلم کو یہ فرماتے ہوئے سنا کہ جس شخص کو یہ بات پسند ہو کہ لوگ اس کے لےی کھڑے ہوں تو وہ اپنا ٹھکانہ جہنم میں بنالے۔
اعلی کارکردگی پر تالیاں بجانا
وَمَا كَانَ صَلَاتُهُمْ عِنْدَ الْبَيْتِ اِلَّا مُكَاۗءً وَّتَصْدِيَةً ۭ فَذُوْقُوا الْعَذَابَ بِمَا كُنْتُمْ تَكْفُرُوْنَ
(الانفال 35)
بتن اللہ مںو ان لوگوں کی نماز بس یی ہوتی کہ وہ سالْعں بجاتے اور تالا ں پٹتےف تھے۔ تو لو اب (بدر مںک شکست) عذاب کا مزا [٣٦] چکھو۔ یہ اس کا بدلہ ہے جو تم حق کا انکار کر دیا کرتے تھے
شرکیہ تعلیمات
ایک مشرکانہ شعر۔۔
گنج بخش فیض عالم مظہر نور خدا
ناقصاں را پیرِ کامل ، کاملاں را راہنما
جبکہ قرآن کے مطابق۔۔
وَلِلّٰهِ خَزَاۗىِٕنُ السَّمٰوٰتِ وَالْاَرْضِ وَلٰكِنَّ الْمُنٰفِقِيْنَ لَا يَفْقَهُوْنَ
(المنافقون – 7)
آسمانوں اور زمنخ کے خزانے تو اللہ کے پاس ہں مگر منافق لوگ سمجھتے نہںن۔
عید میلاد النبی کی بدعت۔۔۔
بدعت سنت کے مخالف فعل کا نام ہے۔یعنی وہ کام جس پر صحابہ اور تابعین نہ تھے، اور نہ وہ دلائل شرعیہ کے مطابق ہو
(کتاب التعریفات لسید الشریف الجرجانی الحنفی صفحہ 33)
جبکہ دیدار علی بریلوی نے بھی لکھا۔
میلاد شریف کا قرون اولٰی میں سلف صالحین سے کوئی ثبوت نہیں۔ یہ بعد میں ایجاد ہوئی
(رسول الکلام فی بیان المولد والقیام صفحہ 15)
اور نبی صلی اللہ علیہ وسلم کیا فرماتے ہیں ذرا اس پر بھی ایک نظر ڈال لیں۔
صحح بخاری:جلد اول:حدیث نمبر 2537 حدیث مرفوع مکررات 5 متفق علہ) 3 بدون مکرر
یعقوب ابرہمل بن سعد سعد قاسم بن محمد حضرت عائشہ رضی اللہ تعالیٰ عنہا سے روایت کرتے ہںا انہوں نے باجن کاح کہ رسول اللہ صلی اللہ علہ وسلم نے فرمایا کہ جس نے ہمارے دین مںع کوئی اییم نئی بات نکالی جو دین مںا سے نہں ہے تو وہ مردود ہے عبداللہ بن جعفر مخرمی اور عبدالواحد بن ابی عون نے سعد بن ابراہمں سے اس کو روایت کاں۔
صحیح مسلم:جلد دوم:حدیث نمبر 2000 حدیث مرفوع مکررات 5 متفق علہن 3 بدون مکرر
ابوجعفر محمد بن صباح، عبداللہ بن عون ہلالی، ابراہمب بن سعد، ابن صباح، ابراہمٰ بن سعد بن ابراہمک بن عبدالرحمن بن عوف، قاسم بن محمد، سدبہ عائشہ صدیقہ رضی اللہ تعالیٰ عنھا سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علہا وآلہ وسلم نے فرمایا جس نے ہمارے احکام مں کوئی اییی بات ایجاد کی جو اس سے نہ ہو تو وہ مردود و نامقبول ہے۔
صحیح بخاری:جلد اول:حدیث نمبر 1765 حدیث مرفوع مکررات 26 متفق علیہ 13
محمد بن بشار، عبدالرحمن، سفاون، اعمش، ابراہمث تیمی اپنے والد سے وہ حضرت علی رضی اللہ عنہ سے روایت کرتے ہںح انہوں نے کہا میرے پاس تو صرف اللہ کی کتاب اور نبی صلی اللہ علہ وسلم کا یہ صحفہ ہے (جس میں لکھا ہے) مدینہ عائر سے لے کر فلاں فلاں مقامات تک حرم ہے جو شخص اس جگہ مں کوئی بات نکالے یا کسی بدعتی کو پناہ دے تو اس پر اللہ تعالیٰ کی لعنت اور فرشتوں اور تمام لوگوں کی لعنت ہے، نہ اس کی فرض عبادت مقبول ہے اور نہ نفل اور آپ نے فرمایا مسلمانوں کا ذمہ ایک ہے جو شخص کسی مسلمان کا عہد توڑے، اس پر اللہ اور فرشتوں اور تمام لوگوں کی لعنت ہے، نہ تو اس کی فرض عبادت مقبول ہوگی اور نہ نفل اور جو شخص اپنے مالک کی اجازت کے بغیر کسی قوم سے سوالات کرے تو اس پر اللہ تعالیٰ اور اس کے تمام فرشتوں اور تمام لوگوں کی لعنت ہے اس کی نہ تو کوئی فرض عبادت مقبول ہوگی اور نہ نفل عبادت۔
کیا ہم بھی کہیں انجانے میں بدعتوں کے مرتکب تو نہیں ہوتے؟
jazakAllah kher lovely bro
aap Allah or Rasool Allah Sallallahu ALaihi Wasallam ke farman sunate rahenge
or yeh log apne apne imamon ke irshadat or farman sunate rahenge
or phir jab baat ayegi baat ka ehtriam or baat per yaqin karne ki
to phr koi admin ho mod ho ya koi user hi kyun na ho woh majbur hojata hai Allah or uske Rasool Sallallahu Alaihi Wasallam ki baat ka ehtiram or unkii baat pe yaqin krne pr
to phir inki shikayat kuch is tarha se hoti ke yahan ki administrations or yahan ke moderaters ka ravaiyya ghair janib darana hai or yeh log sirf ek makhsos aqyid ke logon ki postings ko hi support karte hain........
 

nasirnoman

Active Member
Apr 30, 2008
380
574
1,193
Aankh Pe Patti Bandhi Hai
is baat ke bare main maine sirf yeh pocha tha ke is baat ko kis language main bad tehzibi or bad ikhlaqi kaha jaiga?
aapne javab nhi dya its ok
یہ حال ہے آپ لوگوں کا کہ
ایک لائن میں لکھی سیدھی سادھی بات سمجھ نہیں آتی
پھر تمہیں اور کیا سمجھایا جائے ؟؟؟
 

shizz

Active Member
Sep 26, 2012
157
390
113
pakistan
ja
شرک کا پہلا چور دروازہ---جہالت اور بزرگوں کی عقیدت میں غلو
صحیح بخاری:جلد دوم:حدیث نمبر 2062 حدیث موقوف مکررات 1
ابراہیم بن موسی، ہشام، ابن جریج، عطار، حضرت ابن عباس رضی اللہ عنہما سے روایت کرتے ہیں کہ وہ بت جو قوم نوح میں تھے وہی عرب میں اس کے بعد پوجے جانے لگے "ود" قوم کلب کا بت تھا جو دومتہ الجندل میں تھے اور "سواع" ہذیل کا اور "یغوث" مراد کا پھر بنی عطیف کا سبا کے پاس جوف میں تھا اور "یعوق" ہمدان کا اور "نسر"حمیر کا "جوذی" الکلاع کے خاندان سے تھا یہ قوم نوح علیہ السلام کے نیک لوگوں کے نام تھے جب ان نیک لوگوں نے وفات پائی تو شیطان نے ان کی قوم کے دل میں یہ بات ڈال دی کہ ان کے بیٹھنے کی جگہ میں جہاں وہ بیٹھا کرتے تھے بت نصب کردیں اور اس کا نام ان (بزرگوں) کے نام پر رکھ دیں چنانچہ ان لوگوں نے ایسا ہی کیا لیکن اس کی عبادت نہیں کی تھی یہاں تک کہ جب وہ لوگ بھی مر گئے اور اس کا علم جاتا رہا تو اس کی عبادت کی جانے لگی۔
[DOUBLEPOST=1358407346][/DOUBLEPOST]
شرک کا دوسرا چور دروازہ۔۔۔ تقلید شخصی یعنی کتاب و سنت کے خلاف کسی کے قول کو حجت تسلیم کرنا
جامع ترمذی:جلد دوم:حدیث نمبر 1038 حدیث مرفوع مکررات 1
کتاب التفسیر باب تفسیرسورۃ التوبۃ


حسنب بن یزید کوفی، عبدالسلام بن حرب، غطیف بن اعنث، مصعب بن سعد، حضرت عدی بن حاتم رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ مںف نبی اکرم صلی اللہ علہ، وسلم کی خدمت مں حاضر ہوا تو آپ صلی اللہ علہر وسلم نے فرمایا عدی اس بت کو اپنے سے دور کر دو پھر مںک نے آپ صلی اللہ علہل وسلم کو سورہ براة کی یہ آیات پڑھتے ہوئے سنا (اِتَّخَذُوْ ا اَحْبَارَهُمْ وَرُهْبَانَهُمْ اَرْبَابًا مِّنْ دُوْنِ اللّٰهِ) 9۔ التوبہ : 31) (انہوں نے اپنے عالموں اور درویشوں کو اللہ کے سوا خدا بنالاا ہے۔) پھر آپ صلی اللہ علہِ وسلم نے فرمایا کہ وہ لوگ ان کی عبادت نہیں کرتے تھے لکنہ اگر وہ (علماء اور درویش) ان کے لئے کوئی چزل حلال قرار دیتے تو وہ بھی اسے حلال سمجھتے اور اسی طرح ان کی طرف سے حرام کی گئی چزب کو حرام سمجھتے۔ یہ حدیث حسن غریب ہے۔ ہم اس حدیث کو صرف عبدالسلام بن حرب کی روایت سے جانتے ہں اور غطیف بن اعنج غر مشہور ہںر۔
اسے طبرانی نے بھی روایت کیا ہے۔ شیخ البانی رحمہ اللہ نے اسے صحیح الترمذی حدیث 2471 میں ذکر کیا ہے۔
امام ابو حنیفہ رحمہ اللہ نے فرمایا
میں کسی تابعی کی تقلید نہیں کرتا اس لیے کہ وہ بھی ہماری طرح انسان ہیں، ان کی تقلید جائز نہیں۔
(نور الانوار صفحہ 219 ، طبع یوسفی)
امام شافعی رحمہ اللہ نے فرمایا
جب صحیح حدیث مل جائے تو وہی میرا مذہب ہے اور جب میری کلام حدیث کے خلاف ہو تو حدیث پر عمل کرو، اور میری کلام کو دیوار پر دے مارو، میری تقلید مت کرو
(عقد الجید، صفحہ 49)
امام احمد ابن حنبل رحمہ اللہ نے فرمایا
تم میری تقلید نہ کرو ، نہ ہی مالک ، شافعی، اوزاعی، اور ثوری رحمہمااللہ کی تقلید کرو، بلکہ وہاں سے مسائل اخذ کرو جہاں سے وہ کرتے تھے۔
(جامع بیان العلم 2/149، ایقاظ ھم اولی البصار صفحہ 13)
آئمہ کی تقلید کرنے والوں کے لیے خصوصی دعوت فکر ہے۔ کیا وہ اپنے آئمہ کے اقوال کے مطابق ہیں؟؟؟
[DOUBLEPOST=1358407410][/DOUBLEPOST]
شرک کا تیسرا چور دروازہ۔۔۔شرک اور بدعت کی تعلیمات سے لبریز نصاب تعلیم

اسلام میں علم و حکمت کا مقصد و منشا۔۔۔۔
كَمَآ اَرْسَلْنَا فِيْكُمْ رَسُوْلًا مِّنْكُمْ يَتْلُوْا عَلَيْكُمْ اٰيٰتِنَا وَيُزَكِّيْكُمْ وَيُعَلِّمُكُمُ الْكِتٰبَ وَالْحِكْمَةَ وَيُعَلِّمُكُمْ مَّا لَمْ تَكُوْنُوْا تَعْلَمُوْنَ
(البقرة -151)
جیساُ کہ ہم نے (تم پر یہ انعام کام کہ) [١٨٩] تمہیں میں سے تم میں ایک رسول بھیجاَ جو تمہارے سامنے ہماری آیات تلاوت کرتا ہے اور تمہں پاکیزہ بناتا ہے اور کتاب و حکمت سکھلاتا ہے اور وہ کچھ بھی سکھلاتا ہے جو تم پہلے نہ جانتے تھے
امام شافعی رحمہ اللہ فرماتے ہیں۔
قرآن و حدیث اور تفقہ فی الدین کے علاوہ تمام علوم مشغلہ ہیں، علم وہی ہے جس میں یہ ہو کہ فلاں نے یہ حدیث بیان کی ، وگرنہ صرف شیطانی وساوس ہی ہیں۔
(عقیدہ الطحاویہ صفحہ 27، البدایہ والنھایہ 10/254 )
اور ہمارے نظام تعلیم میں یونیفارم سے لے کر کتب تک اکثریت شرک و بدعت اور غیر اسلامی تعلیمات سے بھری ہوئی ہے۔ مثال کے طور پر۔۔
استاد کی تعظیم میں طلبا کو زبردستی کھڑے ہونے پر مجبور کرنا

سنن ابوداؤد:جلد سوم:حدیث نمبر 1819 حدیث مرفوع مکررات 2

موسی بن اسماعلب، حببو بن شہدر، حضرت ابومجلز فرماتے ہںم کہ حضرت معاویہ رضی اللہ تعالیٰ عنہ حضرت ابن زبر اور ابن عامر کے پاس آنے کے لے نکلے تو ابن عامر معاویہ کی تعظمم کے لے کھڑے ہوگئے اور ابن زبر بٹھے رہے تو معاویہ رضی اللہ تعالیٰ عنہ نے ابن عامر رضی اللہ تعالیٰ عنہ سے فرمایا کہ بیٹھ جاؤ کیونکہ میں نے رسول اللہ صلی اللہ علہم وآلہ وسلم کو یہ فرماتے ہوئے سنا کہ جس شخص کو یہ بات پسند ہو کہ لوگ اس کے لےی کھڑے ہوں تو وہ اپنا ٹھکانہ جہنم میں بنالے۔
اعلی کارکردگی پر تالیاں بجانا
وَمَا كَانَ صَلَاتُهُمْ عِنْدَ الْبَيْتِ اِلَّا مُكَاۗءً وَّتَصْدِيَةً ۭ فَذُوْقُوا الْعَذَابَ بِمَا كُنْتُمْ تَكْفُرُوْنَ
(الانفال 35)
بتن اللہ مںو ان لوگوں کی نماز بس یی ہوتی کہ وہ سالْعں بجاتے اور تالا ں پٹتےف تھے۔ تو لو اب (بدر مںک شکست) عذاب کا مزا [٣٦] چکھو۔ یہ اس کا بدلہ ہے جو تم حق کا انکار کر دیا کرتے تھے
شرکیہ تعلیمات
ایک مشرکانہ شعر۔۔
گنج بخش فیض عالم مظہر نور خدا
ناقصاں را پیرِ کامل ، کاملاں را راہنما
جبکہ قرآن کے مطابق۔۔
وَلِلّٰهِ خَزَاۗىِٕنُ السَّمٰوٰتِ وَالْاَرْضِ وَلٰكِنَّ الْمُنٰفِقِيْنَ لَا يَفْقَهُوْنَ
(المنافقون – 7)
آسمانوں اور زمنخ کے خزانے تو اللہ کے پاس ہں مگر منافق لوگ سمجھتے نہںن۔
عید میلاد النبی کی بدعت۔۔۔
بدعت سنت کے مخالف فعل کا نام ہے۔یعنی وہ کام جس پر صحابہ اور تابعین نہ تھے، اور نہ وہ دلائل شرعیہ کے مطابق ہو
(کتاب التعریفات لسید الشریف الجرجانی الحنفی صفحہ 33)
جبکہ دیدار علی بریلوی نے بھی لکھا۔
میلاد شریف کا قرون اولٰی میں سلف صالحین سے کوئی ثبوت نہیں۔ یہ بعد میں ایجاد ہوئی
(رسول الکلام فی بیان المولد والقیام صفحہ 15)
اور نبی صلی اللہ علیہ وسلم کیا فرماتے ہیں ذرا اس پر بھی ایک نظر ڈال لیں۔
صحح بخاری:جلد اول:حدیث نمبر 2537 حدیث مرفوع مکررات 5 متفق علہ) 3 بدون مکرر
یعقوب ابرہمل بن سعد سعد قاسم بن محمد حضرت عائشہ رضی اللہ تعالیٰ عنہا سے روایت کرتے ہںا انہوں نے باجن کاح کہ رسول اللہ صلی اللہ علہ وسلم نے فرمایا کہ جس نے ہمارے دین مںع کوئی اییم نئی بات نکالی جو دین مںا سے نہں ہے تو وہ مردود ہے عبداللہ بن جعفر مخرمی اور عبدالواحد بن ابی عون نے سعد بن ابراہمں سے اس کو روایت کاں۔
صحیح مسلم:جلد دوم:حدیث نمبر 2000 حدیث مرفوع مکررات 5 متفق علہن 3 بدون مکرر
ابوجعفر محمد بن صباح، عبداللہ بن عون ہلالی، ابراہمب بن سعد، ابن صباح، ابراہمٰ بن سعد بن ابراہمک بن عبدالرحمن بن عوف، قاسم بن محمد، سدبہ عائشہ صدیقہ رضی اللہ تعالیٰ عنھا سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علہا وآلہ وسلم نے فرمایا جس نے ہمارے احکام مں کوئی اییی بات ایجاد کی جو اس سے نہ ہو تو وہ مردود و نامقبول ہے۔
صحیح بخاری:جلد اول:حدیث نمبر 1765 حدیث مرفوع مکررات 26 متفق علیہ 13
محمد بن بشار، عبدالرحمن، سفاون، اعمش، ابراہمث تیمی اپنے والد سے وہ حضرت علی رضی اللہ عنہ سے روایت کرتے ہںح انہوں نے کہا میرے پاس تو صرف اللہ کی کتاب اور نبی صلی اللہ علہ وسلم کا یہ صحفہ ہے (جس میں لکھا ہے) مدینہ عائر سے لے کر فلاں فلاں مقامات تک حرم ہے جو شخص اس جگہ مں کوئی بات نکالے یا کسی بدعتی کو پناہ دے تو اس پر اللہ تعالیٰ کی لعنت اور فرشتوں اور تمام لوگوں کی لعنت ہے، نہ اس کی فرض عبادت مقبول ہے اور نہ نفل اور آپ نے فرمایا مسلمانوں کا ذمہ ایک ہے جو شخص کسی مسلمان کا عہد توڑے، اس پر اللہ اور فرشتوں اور تمام لوگوں کی لعنت ہے، نہ تو اس کی فرض عبادت مقبول ہوگی اور نہ نفل اور جو شخص اپنے مالک کی اجازت کے بغیر کسی قوم سے سوالات کرے تو اس پر اللہ تعالیٰ اور اس کے تمام فرشتوں اور تمام لوگوں کی لعنت ہے اس کی نہ تو کوئی فرض عبادت مقبول ہوگی اور نہ نفل عبادت۔
کیا ہم بھی کہیں انجانے میں بدعتوں کے مرتکب تو نہیں ہوتے؟
jazak Allah bht hi zabardast reply hai Allah apko khosh rakhe.[DOUBLEPOST=1358418126][/DOUBLEPOST]
Aankh Pe Patti Bandhi Hai
is baat ke bare main maine sirf yeh pocha tha ke is baat ko kis language main bad tehzibi or bad ikhlaqi kaha jaiga?
aapne javab nhi dya its ok
lekin karoro musalmanon ki mitti paleed hone ki baat ki hai to phir un karoro musalmanon ka b farz banta hai ke woh apni mitti paleed na karwain or Allah or uske Rasool Sallallahu ALaihi Wasallam ke raste per ajain
warna in karoro musalmanon ke liye mitti paleed jese alfaz use krna ghalt hai
to phir un karoro or arbon ghair muslims maslan qadiyani hindoun cristans or yahoodiyon ke lye bhi bad tehzeebi or bad ikhlaqi alfaz na use kya karen kyunke unka qusor bhi sirf yehi hota hai ke woh aap logon ki tarha ek musalman ke ghar main paida hone ke bajai ek ghair muslim ke ghar paida kiye jate hain or paida krne wala Allah hai so woh kisi ko b kisi ke ghr b paida kr sakta hai
lekin aap yeh kehte ho ke Allah ne to unko kafir ke ghar paida krdya lekin unka bhi to farz banta tha ke woh apne raste ki tehqeeq krte or Haq ko janne ki koshish krte
to haq ko janne ki koshish na krne ki bina per agr un ghair muslims ko kafir mushrik jahannumi maloun mardood or aise hi ghaleez ghaleez alfaazon se pukara ja sakta hai
to phir un karoro musalmanon ke lye duhra rawaiiya kyun apnaya jai jo sirf isliye musalman hote hain ke woh ek musalman ke ghar paida hogaye?
jo sirf isliye ahl e hadees brelvi hanfi shafi ya dusre maslak se hote hain ke woh aise hi maslak se talluq rakhne wale ke ghar main paida hoye?
jo sirf apna aqida or apne un amaal ko naik banane ki koshish kr rhe hote hain jinke baare main na kbi Allah ne hukm dya or na hi kabi Muhammad Sallallahu ALaihi Wasallam ne hukm dya lekin phir woh amal naik samjh kr kiye ja rhe hain is wajah se ke unke ghar wale unke baap daada krte aye hain?

ap log Allah or uske Rasool SAW ki baat ko jhutla kar ke apne imaamon ki baat maan rhe hote ho
or kafir log Allah or uske Rasool ki baaton ko jhutla ker apne paadri or apne panditon ki baat maan rhe hote hain
to dono ka qusor to ek jesa hai yaar phir woh bad ikhlaqi or bad tehzeebi ke daire main aane wale alfaaz sirf un ghair muslims ke lye hi kyun use kye jain?[DOUBLEPOST=1358416178][/DOUBLEPOST]
jazakAllah kher lovely bro
aap Allah or Rasool Allah Sallallahu ALaihi Wasallam ke farman sunate rahenge
or yeh log apne apne imamon ke irshadat or farman sunate rahenge
or phir jab baat ayegi baat ka ehtriam or baat per yaqin karne ki
to phr koi admin ho mod ho ya koi user hi kyun na ho woh majbur hojata hai Allah or uske Rasool Sallallahu Alaihi Wasallam ki baat ka ehtiram or unkii baat pe yaqin krne pr
to phir inki shikayat kuch is tarha se hoti ke yahan ki administrations or yahan ke moderaters ka ravaiyya ghair janib darana hai or yeh log sirf ek makhsos aqyid ke logon ki postings ko hi support karte hain........
mashaa Allah bht hi behtreen jawab dia hai fahad bhai, Allah apko jaza e khair de ameen
 

shizz

Active Member
Sep 26, 2012
157
390
113
pakistan
سب سے پہلے تو ایڈمن اور ماڈریٹرز سے گذارش ہے کہ وہ توجہ فرمائیں اور کم از کم ان محترمہ کو تہذیب سے بات کرنے کا پابند بنائیں ۔۔۔پچھلی پوسٹ میں بھی ان محترمہ نے انہائی بد تہذیبی کا مظاہرہ کرتے ہوئے "تقلیدیوں کی مٹی پلید" کا لفظ استعمال کیا جو ہم نے نظر انداز کردیا تھا ۔۔۔۔ لیکن اس دفعہ ایک بار پھر محترمہ نے "مقلد کی آنکھوں پر پٹی بنی ہوتی ہے" کے الفاظ استعمال کئے ۔۔۔۔ جو واضح طور پر اشتعال دلانے کی کوشش ہے۔۔۔۔ اب اگر ہم ان کو جواب میں کچھ کہیں گے تو یقینا یہاں کی پوری انتظامیہ حرکت میں آجائے گی ۔۔۔۔۔ لیکن افسوس کہ یہاں جانے انجانے میں ایک مخصوص طبقہ کو باقاعدہ آزادی دی جارہی ہے ۔۔۔
امید ہے کہ نہ صرف انتظامیہ توجہ دے گی بلکہ یہ محترمہ خود بھی اپنے لڑکی ہونے کا احساس کرتے ہوئے تہذیب کے دائرے میں بات کرنے کی کوشش کیا کریں گی۔
باقی ہم پہلے بھی کہہ چکے ہیں کہ ہمیں بحث برائے بحث کی عادت نہیں ۔۔۔۔
آپ جس چیز کا پوسٹ مارٹم کرنے کے لئے مطالبہ فرمارہی ہیں (یعنی شاہ صاحب کی طرف سے کسی معین امام کی تقلید کرنے کی ہدایت ) اُس کا اوریجنل پیج ہم پچھلی پوسٹ میں لگاچکے ہیں ۔۔۔۔۔ اور کتاب (الانصاف مع الکشاف) کا نام نہ صرف ہم پچھلی پوسٹوں میں دے چکے ہیں بلکہ محسن بھائی بھی دے چکے ہیں
باقی آپ کے نشان کردہ پہلے جلمہ کی وضاحت ہم کرچکے ہیں کہ ہم مقلد اپنے ائمہ کرام رحمہ اللہ کو خطاء سے پاک سمجھنے کے قائل نہیں
اور دوسرے جملہ یعی ابن حزم کے قول کی حقیقت جاننے کے لئے آپ سے درخواست ہے کہ آپ ترجمہ والی عبارت سے قبل کے صفحات بھی پیش کردیں اوراس عبارت کے بعد کے بھی صفحات پیش کردیں ۔۔۔ جس کے بعد واضح ہوگا کہ ابن حزم کے قول کی اصل حقیقت کیا ہے ۔
آپ مجھے تہذیب سکھانے کی بات کر رہے ہیں اس وقت یہ درس کہاں تھا جب آپ مجھے اور یہاں موجود میرے تمام بھائیوں کو کم عقل نہ سمجھ کم فہم اور نہ جانے کون کون سے القابات سے نواز رہے تھے،
بڑی ہی عجیب بات ہے ہم نے آنکھوں پر پٹی کا لفظ استعمال کیا تو آپکو برا لگ گیا اور جو آپ نے اپنے مقلد بھائیوں کے لیے لفظ اندھا استعمال کیا وہ آپکو ٹھیک لگا؟؟ جب کے دونوں کا مطلب ایک ہی ہے.
دونو کو ہی نظر نہیں آتا.
ہمارا یہ لفظ استعمال کرنے کا مطلب یہ تھا کہ مقلد کو اپنے امام کی کوئی بات غلط نظر نہیں آتی چاہے اسے قرآن و حدیث سے کتنے ہی دلائل سے دئے جائیں
ایسا انسان جو تقلید کے لغوی معنوں سے اچھی طرح واقف ہےاور مقلد کے لغوی معنوں سے بھی واقف ہے کے اسکا مطلب ہے کہ ایسا جانور جس کے گلے میں پٹہ ڈالا گیا ہو. اسکی تعریف جو بھی مگر اسکے لغت کے اعتبار سے جو معنی ہیں وہ تو تبدیل نہیں ہونگے.
پھر بھی اپنے لیے مقلد کا لفظ استعمال کرتا ہے اور بڑے فخر سے استعمال کرتا ہے، ایسے شخص کے لیے اس جیسا لفظ جو میں نے استعمال کیا ہے بد تہذیبی کے زمرے میں آتا ہے؟؟؟
میں معذرت چاہتی ہوں ک میں نے ایسا جملہ استمال کیا ہے اوپر مگر یہ صرف آپ کے لیے نہیں تمام مقلدین کے لیے ہےاگر آنکھوں پر پٹی باندھنا جیسے الفاظ اشتعال دلانے والے ہیں تو پھر مقلد کے لغوی معنی جان کر کیوں آپ مشتعل نہیں ہوتے کیوں اپنے لیے ایسا لفظ استعمال کرتے ہیں؟؟ اور باقی بڑے بڑے محدثین کرام علماء حضرات کے لیے بھی ایسا لفظ استعمال کرنے سے نہیں کتراتے

جب کہ ان لوگوں کا مطلب یہ ہے کہ تمام آئمہ کرام کو پڑھ کر ان سب سے مستفید ہوا جاۓ جیسا کہ ہم بھی اس بات کے قائل ہیں
، جسے آپ لوگوں نے تقلید کا نام دیدیا.. نہ کہ کسی ایک کا دامن پکڑ لیا جاۓ اور آنکھ بند کر کے اس کے پیچھے چلا جاۓ
جب کہ اس بات کی وضاحت کی جا چکی ہے کہ جاہل کا عالم سے پوچھنا استاد کا شاگرد سے پوچھنا تقلید نہیں ہے اگر یہ تقلید ہے تو آج آپ اپنے ان تمام علماء کے مقلد ہیں جن سے آپ آج مسئلہ دریافت کرتے ہیں کیوں کہ جن کی تقلید کا آپ دعویٰ کرتے ہیں وہ آج موجود نہیں ہیں،

آپ نے ایک مثال بھی دی تھی کہ جس طرح ایک نابینا شخص کو کسی سہارے کی ضرورت پڑتی ہے اسی طرح دین میں بھی آئمہ حضرات ہمارا سہارا ہیں وہ ہمیں راستہ دکھاتے ہیں،
تو بھائی الله نے تو قرآن کو نور کہا ہے تو اگر اندھے کو قرآن جیسی روشنی مل جاۓ تو اسے کس سہارے کی ضرورت ہے بھلا؟؟

محسن بھائی نے چند صفحات پیش کئے مگر مجھے ان صفحات کا فرنٹ پیج چاہیے تھا جس میں اس کتاب کا نام اور مصنف کا نام لکھا ہوا ہو، کیوں کے میری معلومات کے مطابق یہ اس کتاب کا ادھورہ نام ہے.. ہو سکتا ہے کہ میں غلط ہوں اس لیے بس تصدیق چاہ رہی ہوں..
[DOUBLEPOST=1358593136][/DOUBLEPOST]
اور میں مزید اس قصّے کو آگے نہیں بڑھانا چاہتی کہ کون مقلد ہے اور کون غیر مقلد کیوں کہ اسکا کوئی فائدہ ہی نہیں ہے آپ نے کسی کی بات سننی نہیں ہے تو ہم کیوں اس بحث میں پڑ کر اپنا وقت برباد کریں چلیے کچھ دیر کے لیے تسلیم کر لیتے ہیں کہ شاہ صاحب مقلد تھے اب آپ صرف مختصر طور پر بتا دیں کہ شاہ صاحب حنفی بریلوی تھے یا حنفی دیوبندی؟؟؟
 

i love sahabah

TM Star
Sep 17, 2008
1,108
1,572
1,313
محسن بھائی نے چند صفحات پیش کئے مگر مجھے ان صفحات کا فرنٹ پیج چاہیے تھا جس میں اس کتاب کا نام اور مصنف کا نام لکھا ہوا ہو، کیوں کے میری معلومات کے مطابق یہ اس کتاب کا ادھورہ نام ہے.. ہو سکتا ہے کہ میں غلط ہوں اس لیے بس تصدیق چاہ رہی ہوں..
[DOUBLEPOST=1358593136][/DOUBLEPOST]
اور میں مزید اس قصّے کو آگے نہیں بڑھانا چاہتی کہ کون مقلد ہے اور کون غیر مقلد کیوں کہ اسکا کوئی فائدہ ہی نہیں ہے آپ نے کسی کی بات سننی نہیں ہے تو ہم کیوں اس بحث میں پڑ کر اپنا وقت برباد کریں چلیے کچھ دیر کے لیے تسلیم کر لیتے ہیں کہ شاہ صاحب مقلد تھے اب آپ صرف مختصر طور پر بتا دیں کہ شاہ صاحب حنفی بریلوی تھے یا حنفی دیوبندی؟؟؟
تمام مسلمانوں کو السلامُ علیکم

محترمہ لیجئیے اس کتاب کا پہلا صفحہ اپ دیکھ لیں.
شاہ ولی اللہ رحمہ اللہ کی باقی کتابوں کے باقی صفحات پچھلی پوسٹ میں پیش کئے گئے ہیں.
اور بات تقلید کی ہے بریلوی اور دیوبندی کی نہیں.
اگر بریلوی اور دیوبندی کا ذکر آئے گا تو پھر اس کے ساتھ ساتھ غیر مقلدین جو خود کو اہلحدیث کا ذکر بھی آئے گا جو شاید یہاں بہت سے لوگوں کو ناگوار گزرے اس لئے بریلوی اور دیوبندی کا ذکر آپ رہنے دیں.
ورنہ پھر ہمارے جواب پہ کہا جائے گا کہ ہماری پوسٹ فورم کے رولز کے خلاف ہے اور اس سے جھگڑا پھیلتا ہے یا اس میں فرقہ کا نام ہے وغیرہ وغیرہ
0.jpg
1.jpg
@s_chiragh @Tooba Khan @nasirnoman @Don
[DOUBLEPOST=1358692536][/DOUBLEPOST]@sherry2112 @Star24 @Iceage-TM @Abidi @arifmaqsood1125 @muslim @lovelyalltime @Aunty_Nasreen @Mahen @SUBHAANA @Atif-adi @hoorain @Fahadd @RedRose64 @Prince_Farry
 

shizz

Active Member
Sep 26, 2012
157
390
113
pakistan
تمام مسلمانوں کو السلامُ علیکم
محترمہ لیجئیے اس کتاب کا پہلا صفحہ اپ دیکھ لیں.
شاہ ولی اللہ رحمہ اللہ کی باقی کتابوں کے باقی صفحات پچھلی پوسٹ میں پیش کئے گئے ہیں.
اور بات تقلید کی ہے بریلوی اور دیوبندی کی نہیں.
اگر بریلوی اور دیوبندی کا ذکر آئے گا تو پھر اس کے ساتھ ساتھ غیر مقلدین جو خود کو اہلحدیث کا ذکر بھی آئے گا جو شاید یہاں بہت سے لوگوں کو ناگوار گزرے اس لئے بریلوی اور دیوبندی کا ذکر آپ رہنے دیں.
ورنہ پھر ہمارے جواب پہ کہا جائے گا کہ ہماری پوسٹ فورم کے رولز کے خلاف ہے اور اس سے جھگڑا پھیلتا ہے یا اس میں فرقہ کا نام ہے وغیرہ وغیرہ
@s_chiragh @Tooba Khan @nasirnoman @Don
[DOUBLEPOST=1358692536][/DOUBLEPOST]@sherry2112 @Star24 @Iceage-TM @Abidi @arifmaqsood1125 @muslim @lovelyalltime @Aunty_Nasreen @Mahen @SUBHAANA @Atif-adi @hoorain @Fahadd @RedRose64 @Prince_Farry
یہی فرق ہے آپ میں اور ہم میں،
آپ نے جتنی تحقیق شاہ صاحب کے بارے میں کی ہے اگر اتنی ہی محنت قرآن اور حدیث کو سمجھنے میں لگاتے تو آپکی آخرت سنور جاتی.
ہمیں اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا کہ آپ کسی بھی انسان کا ذکر کریں چاہے وہ اہل حدیث ہی کیوں نہ ہوں ہم تو شروع سے ہی کہتے آئے ہیں کہ قرآن اور حدیث کے مخالف کسی کی بھی کوئی بھی بات قابل قبول نہیں ہے
یہ کام مقلدین کا ہے کہ کسی بھی انسان کی غلطی پر پردہ ڈال کر اسے اس طرح سے لوگوں کے سامنے پیش کریں کہ معصوم لوگ قرآن ور حدیث کو چھوڑ کر ان لوگوں سے متاثر ہو جائیں اور تقلید شروع کر دیں.
اگر ہم شاہ صاحب کو آپ کے کہنے پر مقلد مان لیں اور ان باتوں کو بھی رد کر دیں جو شاہ صاحب نے تقلید کے خلاف کہیں جو میں نے ان کی کتاب کے حوالے سے بیان کی تھیں،، تو اس سے کیا ہوگا شاہ صاحب مقلد ثابت ہو جائیں گے اور مقلدین کی فہرست میں ایک اور اضافہ ہو جاۓ گا،
اور جیسا کہ میں نے پہلے کہا کہ یہ کام ہمارا نہیں ہے کہ ہم مقلدین کی طرح کسی کو بھی صحیح یا غلط ثابت کرتے پھریں.​
 

i love sahabah

TM Star
Sep 17, 2008
1,108
1,572
1,313
یہی فرق ہے آپ میں اور ہم میں،
آپ نے جتنی تحقیق شاہ صاحب کے بارے میں کی ہے اگر اتنی ہی محنت قرآن اور حدیث کو سمجھنے میں لگاتے تو آپکی آخرت سنور جاتی.
ہمیں اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا کہ آپ کسی بھی انسان کا ذکر کریں چاہے وہ اہل حدیث ہی کیوں نہ ہوں ہم تو شروع سے ہی کہتے آئے ہیں کہ قرآن اور حدیث کے مخالف کسی کی بھی کوئی بھی بات قابل قبول نہیں ہے
یہ کام مقلدین کا ہے کہ کسی بھی انسان کی غلطی پر پردہ ڈال کر اسے اس طرح سے لوگوں کے سامنے پیش کریں کہ معصوم لوگ قرآن ور حدیث کو چھوڑ کر ان لوگوں سے متاثر ہو جائیں اور تقلید شروع کر دیں.
اگر ہم شاہ صاحب کو آپ کے کہنے پر مقلد مان لیں اور ان باتوں کو بھی رد کر دیں جو شاہ صاحب نے تقلید کے خلاف کہیں جو میں نے ان کی کتاب کے حوالے سے بیان کی تھیں،، تو اس سے کیا ہوگا شاہ صاحب مقلد ثابت ہو جائیں گے اور مقلدین کی فہرست میں ایک اور اضافہ ہو جاۓ گا،
اور جیسا کہ میں نے پہلے کہا کہ یہ کام ہمارا نہیں ہے کہ ہم مقلدین کی طرح کسی کو بھی صحیح یا غلط ثابت کرتے پھریں.​
تمام مسلمانوں کو اسلامُ علیکم

محترمہ شاہ صاحب رح کے حوالوں سے تو ثابت ہوتا ہے کہ وہ مقلد تھے لیکن آپ ہی بلا وجہ ان کو تقلید کے خلاف ثابت کرنے کی کوشش کر رہی تھیں.
شاہ صاحب نہ ہی تقلید کے مخالف تھے بلکہ وہ تو تقلید کو جائز کہتے تھے جیسا کہ ناصر بھائی کے حوالوں میں ہے اور شاہ صاحب رح کی کتاب کے صفحات میں ہے.
اگر ان واضح حوالوں اور اصل صفحات کے باوجود آپ اپنی بات پہ قائم ہیں تو محترمہ ضد کا کوئی علاج نہیں اور آپ کو آپ کی تحقیق مبارک ہو.

آپ جو یہ کہہ رہی ہیں کہ آپ کو کوئی فرق نہیں پڑتا تو محترمہ اگر آپ کے سامنے کوئی حنفی آئے تو واقعی آپ کو کوئی فرق نہیں پڑتا کیونکہ آپ کے فتوے اور آپ کی تحقیق احناف کے خلاف ہی تو ہے کیونکہ تقلید حنفی کرے تو وہ بدعتی اور گمراہ اور بقول آپ کے دوستوں کے جہنمی ہے اس وقت یہ نہیں دیکھا جاتا کہ اس کی زد میں کون کون آتا ہے اور نہ ہی قران اور حدیث بلکہ صرف یہ کہ وہ حنفی مقلد ہے اس لئے گمراہ ہے، تقلید کرنا شرک ہے اس لئے گمراہ ہے

لیکن اگر مقلد شاہ ولی اللہ حنفی رھمہ اللہ جیسا مستند عالم ہو تو پھر آپ کو بھی فرق پڑتا ہے فتوی لگانے میں...
یا اگر علامہ ابن تیمیہ حنبلی رھمہ اللہ جیسا محدث اور شیخ محمد بن عبدالوہاب حنبلی رح اور شیخ جیلانی حنبلی رحمہ اللہ جیسے مستند عالم اگر مقلد ہوں تو آپ کو قران اور حدیث یاد آتا ہے اور آپ کے فتوے ختم ہو جاتے ہیں کیونکہ آپ کے فتوے صر ف ہیں ہی احناف کے لئے........
پھر آپ کو صرف اتنا یاد آتا ہے فتووں کی بجائے کہ ہم صرف قران اور حدیث کو مانتے ہیں اور کسی کو نہیں..

اور شاہ صاحب کے مقلد ہونے کے ساتھ ساتھ یہ بھی کہہ دیتی کہ آپ کے نزدیک گمراہوں کی فہرست میں شاہ ولی اللہ حنفی رح جیسا شخص آ گیا کیونکہ آپ کے نزدیک مقلدین گمراہ ہیں جو لوگوں کو قران اور حدیث سے دور کرتے ہیں

اُمید ہے کہ اس کے بعد ان گمراہوں کی فہرست میں آپ محمد بن عبدالوہاب حنبلی رح، شیخ جیلانی حنبلی رح، اور علامہ ابن تیمیہ حنبلی رح کو ضرور شامل کریں گی کیونکہ وہ بھی مقلد ہیں اور ((یہ کام مقلدین کا ہے کہ کسی بھی انسان کی غلطی پر پردہ ڈال کر اسے اس طرح سے لوگوں کے سامنے پیش کریں کہ معصوم لوگ قرآن ور حدیث کو چھوڑ کر ان لوگوں سے متاثر ہو جائیں اور تقلید شروع کر دیں
[DOUBLEPOST=1358769335][/DOUBLEPOST]
ایک بار نہیں کئی بار میں اپنے دوستوں کے ساتھ اور انٹر نیٹ پہ بات کر کے یہ تجربہ کر چکا ہوں کہ

غیر مقلد: یار دیکھو ان حنفیوں کو ، قران اور حدیث چھوڑ کر ابو حنیفہ کی تقلید کرتے ہیں اور تقلید کرنا بدعت ،شرک اور گمراہی ہے اور حنفی گمراہ ہیں۔
حنفی مقلد: یار اختلاف اپنی جگہ لیکن حنفیوں کو گمراہ اور مشرک یا بدعتی کیوں کہہ رہے ہو؟ بلا وجہ کسی کو بدعتی یا گمراہ کہنا صحیح نہیں
غیر مقلد: یا حنفی بدعتی اور گمراہ ہیں تمہیں پتہ ہے کہ وہ تقلید کرتے ہیں ابو حنیفہ کی اور تقلید تو ویسے بھی جہالت اور گمراہی ہے اس لئے سارے حنفی مقلد گمراہ ہیں۔

حنفی مقلد : یار دیکھو حنفی تو گمراہ ہیں لیکن شیخ عبدالقادر جیلانی حنبلی رح بھی تو امام احمد رح کے مقلد تھے، اور شیخ محمد بن عبدالوہاب رح بھی حنبلی مقلد تھے، یہاں تک کہ علامہ ابن تیمیہ حنبلی رح کو بھی بعض علماء نے مقلد کہا ہے کہ وہ بھی مقلد ہیں تو کیا وہ بھی گمراہ ہیں تقلید کرنے کی وجہ سے؟؟
غیر مقلد : یار ہم صرف قرآن اور حدیث کو مانتے ہیں اور کسی کو نہیں۔ قران اور حدیث کے خلاف کوئی بھی ہو وہ غلط ہے۔۔
حنفی مقلد: لیکن جب تقلید کرنے کی وجہ سے حنفی گمراہ ہیں تو پھر حنبلی، مالکی اور شافعی بھی تو گمراہ ہوئے تقلید کرنے کی وجہ سے اور پھر اتنے بڑے علماء جو مقلد ہیں کیا وہ بھی گمراہ ہوئے؟؟؟

غیر مقلد: ہم کسی کو نہیں مانتے بس قران اور حدیث مانتے ہیں ہمارے سامنے ان علماء کے حوالے پیش نہیں کرو صرف قران اور حدیث اور کچھ نہیں۔
حنفی مقلد: لیکن جب حنبلی ، مالکی اور شافعی مقلد گمراہ نہیں ہیں تو حنفیوں کو گمراہ کیوں کہتے ہو؟؟؟
غیر مقلد : حنفی گمراہ ہیں کیونکہ تقلید شرک ہے اور ان کے علاوہ باقی ہم بس قران حدیث مانتے ہیں اور کچھ نہیں۔۔۔
بس یہی ایک سوال ہے جو آج تک میری سمجھ میں نہیں آیا کہ جب تقلید گمراہی ہے بھلے کسی کی بھی ہو تو صرف حنفیوں کے لئے بدعت، شرک اور گمراہی کا فتوی اور باقیوں کا نام آتے ہی وہ شرک اور گمراہی کے فتوے غائب کیوں ہو جاتے ہیں ؟
[DOUBLEPOST=1358769357][/DOUBLEPOST]
@RedRose64 @Don @Dawn @arifmaqsood1125 @Aunty_Nasreen @Fahadd @Prince_Farry @Atif-adi​
 

Ghazal_Ka_Chiragh

>cRaZy GuY<
VIP
Jun 11, 2011
21,050
15,085
1,313
31
Karachi,PK
Jab mauzu ISLAM hai to behes bhi Quran o ahadeeth ke dalaiyl se honi chaahiye
is thread mein more then 100 posts hain jinki aksariyat khamkhwa ke mubahise per
mabni hai aaiynda aap lougon ki aise posts ke wajeh se thread cloze hogi ya posts delete hongen

khayal rakha karen is baat ka ke mauzu ISLAM hai to baat Quran o ahadeeth se honi chahiye
kyunke ISLAM ki bunyad hi Quran o ahadeeth hai so us hi se baat ko clear karne ki koshish kiya karen

...@shizz @i love sahabah @lovelyalltime

Regards S_Chiragh and @Dawn
 

shizz

Active Member
Sep 26, 2012
157
390
113
pakistan
Jab mauzu ISLAM hai to behes bhi Quran o ahadeeth ke dalaiyl se honi chaahiye
is thread mein more then 100 posts hain jinki aksariyat khamkhwa ke mubahise per
mabni hai aaiynda aap lougon ki aise posts ke wajeh se thread cloze hogi ya posts delete hongen

khayal rakha karen is baat ka ke mauzu ISLAM hai to baat Quran o ahadeeth se honi chahiye
kyunke ISLAM ki bunyad hi Quran o ahadeeth hai so us hi se baat ko clear karne ki koshish kiya karen

...@shizz @i love sahabah @lovelyalltime

Regards S_Chiragh and @Dawn
bhai ap ne bilkul thek kaha hai mai ne apna bht wqt barbad kia is chakkar main,
in shaa Allah ainda nhi parongi is bhs main k kon muqallid hai aor kon ghair muqallid.
hmara kaam sirf quran aor hadees k dawat dena hai ksi insan ko sahi sabit kr k uski taqleed krwana ya ksi ko ghalat sabit kr k uski izzat kam krna nhi hai.
Allah hme sirf or sirf quran o hadees pr amal krne wala bna de aameen
 

i love sahabah

TM Star
Sep 17, 2008
1,108
1,572
1,313
Jab mauzu ISLAM hai to behes bhi Quran o ahadeeth ke dalaiyl se honi chaahiye
is thread mein more then 100 posts hain jinki aksariyat khamkhwa ke mubahise per
mabni hai aaiynda aap lougon ki aise posts ke wajeh se thread cloze hogi ya posts delete hongen

khayal rakha karen is baat ka ke mauzu ISLAM hai to baat Quran o ahadeeth se honi chahiye
kyunke ISLAM ki bunyad hi Quran o ahadeeth hai so us hi se baat ko clear karne ki koshish kiya karen

...@shizz @i love sahabah @lovelyalltime

Regards S_Chiragh and @Dawn
Asalam o alikum to all muslims

Shizz sister ne khud hi topic taqleed pe shah wali ullah(RA) k hawalu se lagaya tha to jawab bhi phir unhi k hawalu se hi mily ga..............
 

Ghazal_Ka_Chiragh

>cRaZy GuY<
VIP
Jun 11, 2011
21,050
15,085
1,313
31
Karachi,PK
bhai ap ne bilkul thek kaha hai mai ne apna bht wqt barbad kia is chakkar main,
in shaa Allah ainda nhi parongi is bhs main k kon muqallid hai aor kon ghair muqallid.
hmara kaam sirf quran aor hadees k dawat dena hai ksi insan ko sahi sabit kr k uski taqleed krwana ya ksi ko ghalat sabit kr k uski izzat kam krna nhi hai.
Allah hme sirf or sirf quran o hadees pr amal krne wala bna de aameen
Hummmm aap se baat ko samajhne ki hi umeed thi sister
bilkul durust kaha @shizz sister ISLAM ki jaan to Quran o ahadeeth ko maanne aur
un per amal peira hone ka hi naam hai phir baaqi baaton per waqt kyun barbad karna : )
 

shizz

Active Member
Sep 26, 2012
157
390
113
pakistan
Asalam o alikum to all muslims

Shizz sister ne khud hi topic taqleed pe shah wali ullah(RA) k hawalu se lagaya tha to jawab bhi phir unhi k hawalu se hi mily ga..............
ap shayad bhool rhe hain bhai k bhs ksi or thread main shroo hui thi aor usi thread k jawab main me ne ye thread lagaya tha[DOUBLEPOST=1358850361][/DOUBLEPOST]
Hummmm aap se baat ko samajhne ki hi umeed thi sister
bilkul durust kaha @shizz sister ISLAM ki jaan to Quran o ahadeeth ko maanne aur
un per amal peira hone ka hi naam hai phir baaqi baaton per waqt kyun barbad karna : )
جی بھائی ٹھیک کہا آپ نے، ہم سے قرآن اور حدیث کے بارے میں سوال کیا جایگا
یہ پوچھا جایگا کہ تم نے نبی کی اطاعت کی یا نہیں کی??
یہ نہیں پوچھ جایگا کہ تم نے کسی امتی کی اطاعت کیوں نہیں کی؟؟ یہ پوچھا
جایگا کہ
قرآن پر عمل کیا یا نہیں یہ نہیں پوچھا جایگا کہ فقہ کی کتابوں پر کیوں عمل نہیں کیا،،،
 
Top