Very Small Introduction Of TM For NEWBIES

• Work-from-home

Ugy

TM Star
Nov 19, 2009
Asalam-O-Alikum,

Yeh site bohat vast site hai aur i m sure ap ko yahan bohat mazza ayye ga...

Wesy tou is site ki khusoosiyat alfazoo main bayan nhi ki ja sakti bcuz bohat taveel hoo jae gi aur reader bhi bore hoo jae ga......

Magar main ap ki sahoolat k liya kuch khusoosiyat bayan kar deta hoon.....

Agar ap is web pay apny ap ko introduce karana chahty hain tou "General" section main introduce main jaa k apna introduction dee sakty hain Aik new thread start kar kay....
Agar ap ko kisi tarha ki help ya koi suggestion dena hoo TM ki behtri k liya tou "Issues" k section main post kar sakty hain....
Ap ki entertainment k liya aik section "Tafreeh point" b hai jahan ap jokes share karsakty hain aur members say BAAT CHEET bhi kar sakty hain aur bohat kuch....
Is web py Religion (ISLAM) k liya jo section hai "Religion" us main Ap ko islam k baray main bohat kuch sekhny ka moka mily ga....
Agar ap Urdu ka zook rakhty hain tou ap k liya "Shayari" AUR "Urdu Adab" jesy sections b moojood hain...
Aur bohat say Section mojood hain jesy k
Ed. & learning
Women Corner
Relationship
World information
Media Corner
Movie Corner
Music Corner
Mobile mela
information tech.
Sports
TM VIP Club
Graveyard

Aur agar Ap Arcade ka shooq rakhty hain tou www.tafrehmela.com/arcade.php

yakeenan ap ko is web py bohat maza aaye ga.....

REGARDS
UGY

English Version

Assalam o Alaikum,
Tafreehmela.com is an exceeding website and i am sure that you'll find a lot of fun in here.............
though it would take me a lot of time to particularize this site, but i'll facilitate it for you to know and understand its main characteristics.

if you are new here and wants to introduce yourself to others, then visit General> Introduction section and post a new thread to let others know about you.

if you are seeking for any help regarding forum related issues or any other problems then ask "here" ans also if you want to suggest something to Tafreehmela to make it more perfect and easy for the members, then visit "Suggestion and Issues" and have a say

you can find lots of fun and entertainment in tafreeh point where "Tafreeh" section is there for you to find and share something fun, "Baat Cheet" to discuss common and critical issues with others and "Jokes" section to have a laughter through hilarious jokes.

Tafreehmela has provided its members with religion> (Islam) section, which helps you to increase your knowledge about it and clear any confusions you have related to this

if you have taste of Urdu poetry or Literature, then visit "Shayari" and "Urdu Adab" to find the material of your choice.

visit some more interesting section of Tafreehmela

Guidline for New members

Tm Contests

Mega Threads Mela

Time Pass

Pakistan Hamari Jaan

The World

Beauty Section

Cooking

Fashion

Showbiz

Music Mela

Mobile Mania

Computer Help and Tips

web Related

if you are also interested in Arcade(Games) etc, toh visit www.tafrehmela.com/arcade.php
hope u'll have fun!
Regards

Ugy

TM Star
Nov 19, 2009
inhoony welcome kiya hai mujhy jab k main nay newbies k liya banaya hai yeh kya kar rahy hain...........

Reactions: Cinderella

dream girl

Khwabon se bahre Naina
VIP
Jul 30, 2008
ITALY
out standing work Ugy
hope ke yeh post newbie members ki bhot help kare gi
mene apki is post ko sticky kar diya hai :)

Reactions: Cinderella

Waqar Hussain

M@In ALbela M@I M@sTana
VIP
Aug 12, 2008
chand k paar
well jo log muj ko nahi jantai jan lai main ho waqar hussain yaha ka old member hoo per kafee time k bad aik baar phir say yaha regular howa hoo