Ji ji lekin ehl e hadeeth ke mutaliq aap de sakte hain bila shuba bohot se@kool~nomi
تمام مسلمانوں کو السلامُ علیکمنومی بھائی میں نے اپنی بات واضح بیان کی ہے اور اس پہ دلائل بھی دئیے ہیں.میں نے جو احادیث پیش کی ان پہ دلائل بھی اکابرین کے حوالوں کے ساتھ دئیے.آپ نےجو حضرت ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ کی ایک حدیث بیان کی کہ ”اپنے گھروں کو قبرستان نہ بناو“ اس میں میت کے لئے قرآن پڑھنے کی نفی نہیں ہے.نیچے آپ نے علامہ ابن تیمیہ رحمہ اللہ کا حوالہ دیا تو میرے بھائی ان کا حوالہ اور علامہ ابن قیم رحمہ اللہ ، علامہ شوکانی رحمہ اللہ، علامہ سیوطی رحمہ اللہ کے حوالے پہلے میں بھی دے چکا ہوں.اور آپ نے سعودیہ کے اکابر علماء کے حوالے دئیے تو بھائی میں نے کہا کہ یہ اختلافی مسئلہ ہے اس میں علماء کی دو رائے ہیں جیسا کہ میں نے خود علامہ سیوطی رھمہ اللہ کا اور علامہ قرطبی رحمہ اللہ کا حوالہ دیا جس میں یہ وضاحت ہے کہ تین ائمہ کرام رھمہ اللہ قرآن پڑھنے کو جائز کہتے ہیں جبکہ امام شافعی رحمہ اللہ جائز نہیں کہتے.تو اس سے واضح ہو گیا کہ اس میں علمائے کرام کا اختلاف ہے کچھ علماء جائز سمجھتے ہیں اور کچھ نہیں سمجھتے.علامہ سیوطی رحمہ اللہ نے تو پوری وضاحت کر دی اور میں نے پورا باب پیش کیا ہے لیکن اگر آپ پھر بھی آگے بات کرنا چاہتے ہیں تو میں نے کہا کہ اپ ایسی حدیث پیش کریں جس میں قران کو ایصال ثواب کے لئے پڑھنے سے منع کیا گیا ہو.@ S_ChiragHچراغ بھائی میں نے تو اپنی دلیل پہ حوالے پیش کئے اور آپ نے اہلحدیث کی بات کی تو میرے بھائی یہ کہاں سے ثابت ہے کہ جن اکابرین کو اہلحدیث مانتے ہوں ان کے حوالے میں نہیں دے سکتا....اپ کی اطلاع کے لئے عرض ہے کہ اگر میں نے اہلحدیثوں کے خلاف ہی حوالہ دینا ہوتا تو ان کے ساتھ ساتھ فتاوی علمائے اہلحدیث کا حوالہ اور نواب صدیق حسن خان رحمہ اللہ کا حوالہ بھی دے دیتا. یہ حضرات بھی ایصال ثواب کے لئے قرآن پڑھنے کو جائز کہتے ہیں.آپ نے کہا کہ میں نے عقائد بیان کئے ائمہ اربعہ کے تو میرے بھائی یہ عقیدہ نہیں بلکہ ایک اختلافی مسئلہ ہے.بھائی حدیث تو میں نے بیان کی اور اس حدیث کی وضاحت بھی علامہ سیوطی رحمہ اللہ اور باقی اکابرین سے دی .اب آپ یہ وضاحت کر دیں کہ ان اکابرین نے غلط بیان کیا یا جو میں نے حوالے دئیے وہ غلط تھے یا ان اکابرین نے جو تشریحات بیان کی ہیں وہ آپ کو قابل قبول نہیں.آپ اگر صرف اور صرف حدیث پہ ہی بات کرنا چاہتے ہیں جیسا کہ آپ نے مجھے کہا ہے کہ صرف حدیث بیان کروں اور کچھ نہیں تو ٹھیک ہے میں نے حدیث پہلے ہی پیش کر چکا ہوں.بھائی آپ نے حدیث پیش کی تو اس میں تو ایصال ثواب کے لئے قران پڑھنے کی نفی نہیں ہے.اور اس میں ہے کہ نیک اولاد جو اس کے لئے دعا کرے تو میرے بھائی نیک اولاد قران نہیں پڑھ سکتی کیا... یا قرآن میں جو دعائیں ہیں اگر نیک اولاد وہ دعائیں پڑھے جو کہ قرآن کی آیات بھی ہیں تو کیا پھر بھی غلط اور بدعت ہے.پھر آپ ایسی حدیث یہاں پیش کر دیں جس میں میت کو ایصال ثواب کے لئے قران پڑھنے سے منع کیا گیا ہو.
lougon ke fatwe magar kuch akabireen e ehl e ahnaaf jo aaj bhi zinda hain
unhain jab ehl hadeeth per tanqeed karni hoti hai to Ibn e Taiymiya r.a ka
naam lete hain mujhe tabhi laga tha khairrrrr
filwaqt mauzu ahadeeth hai to Allama Sayooti r.a se to ehl e ahnaaf ke kuch
bare ulma 12 rabiul awwal ki eid ko sunnat e nabvi a.s saabit kar dete hain
Quran khwani ko eisaal e sawab ke liye peish karna choti si baat hai
tabhi aap ko mene kaha hai ke ahadeeth peish karen ahadeeth peish karen
aap har baar sirf taweel posts ke saath haazir ho rahe hain
ab aap ajeeb se baat kar diye mere pyaare bhai ye wahi baat ho gaiy ke namaz ke waqt
bola mat karen eik ko samjhaao to wo bola ke to qiraat kese karun
al ajeeb
mere bhai QURAN SHAREEF parh kar apne murdon ke liye dua karna theek hai aur alag baat hai
aur ye kehna alag baat hai ke ye Quran shareef ke ye unke eisal e sawab hai ye ghalat hoga
mein to hadeeth pehle se peish kar chuka hoon ALHAMDULILLAH
ke ALLAH ke Habeeb a.s ne 3 hi tareeqe bataaye eisaal e sawab ke
ilm,aulad ki dua aur sadqa e jaariya
ab aulad ki dua hai aulad ki tilawat aulad ki namaz aulad ka rouza nahin aaya hai
lekin aulaad namaz ke baad rouze ke baad tilawat ke baad dua maang sakta hai
per jo hadeeth mene peish ki hai uske mutabiq hargiz Quran shareef eisaal e sawab ka zariya nahin
aur aap to bila wajeh apna humaara waqt zaayah kar rahe hain
aap se 3 din ho gaye Sahi ahadeeth ka mutaliba kar rahe hain
aap Ibn e taiymiya r.a ki baatein peish kiye phir Aaiyma e deen r.a ki baatein
phir Allama Saiyooti r.a ki baaten @i love sahabah Mohsin bhai aap mehrbani kar ke
is dafa sahih ahadeeth mein ye peish kar dein ke Quran khwani eisaal e sawab ka zariya hai
shukria .