News Mistake Or Jealousy....???

• Work-from-home

Bela

~*~A|!c3 in w0nd3r|@nd~*~
Feb 4, 2010
Madrid, Spain
Captai Zeshan Abbasi...
476955-zeeshanabbasicaptainblindcricketteampakistanphotoafp-1354973008-127-640x480.jpg
who is leading the country in the Blind Twenty 20 series underway in Banglore, consumed the hazardous substance from a bottle on his table.
“The mineral water bottles were given to us everyday; the acid was in one of those bottles,” said the team manager.
The manager said that since the entire team is blind, they did not know that there was acid inside the bottle instead of water.
“Howcanthisbeamistake?Howwasitonthebreakfasttable?”heenquired.
Chairman Blind Cricket Council Sultan Shahwas shocked by the incident and said that such a thing had never happened before.
A day before, Abbasi led the team to its fourth consecutive win in the tournament, and that too against India. Pakistan beat India by 8 wickets.
Why the acid was placed on his table or who put it there is under investigation, said the chairman.
Abbasi was shifted to a hospital where he is under treatment he confirmed, adding that they had an argument with the hotel management over the incident.
The hotel management has assured the chairman that they will check through CCTV footage and find the reason behind the incident.
The PBCC has accepted an apology by the hotel administration and has decided to continue playing in the tournament.

Remember, Abbasi is the same person who called India as his second home before leaving Pakistan for series.

H!N@

TM Star
Jul 12, 2009
Karachi
Captai Zeshan Abbasi...
who is leading the country in the Blind Twenty 20 series underway in Banglore, consumed the hazardous substance from a bottle on his table.
“The mineral water bottles were given to us everyday; the acid was in one of those bottles,” said the team manager.
The manager said that since the entire team is blind, they did not know that there was acid inside the bottle instead of water.
Chairman Blind Cricket Council Sultan Shahwas shocked by the incident and said that such a thing had never happened before.
A day before, Abbasi led the team to its fourth consecutive win in the tournament, and that too against India. Pakistan beat India by 8 wickets.
Why the acid was placed on his table or who put it there is under investigation, said the chairman.
Abbasi was shifted to a hospital where he is under treatment he confirmed, adding that they had an argument with the hotel management over the incident.
The hotel management has assured the chairman that they will check through CCTV footage and find the reason behind the incident.
The PBCC has accepted an apology by the hotel administration and has decided to continue playing in the tournament.

Remember, Abbasi is the same person who called India as his second home before leaving Pakistan for series.

Indians JEALOUSY ofcourse:mad:

ChoCo

{ ' . ' } {C__C}
Super Star
Oct 29, 2012
MaRs
Captai Zeshan Abbasi...

Big Time Losers Indians

Iceage-TM

Tagging Master
Super Star
Sep 23, 2012
Malir Cantt Karachi
Captai Zeshan Abbasi...

Dushman hen indians pakistan k as Our Beloved Nabi Sallallahu Alaehe Wasallam said: "Yahood o Nasara tmhare kabhi dost ni hoskte"
Allah kami beshi maaf farmaye aameen...

*Muslim*

TM Star
Apr 15, 2012
saudia
Dushman hen indians pakistan k as Our Beloved Nabi Sallallahu Alaehe Wasallam said: "Yahood o Nasara tmhare kabhi dost ni hoskte"
bhai mazirat k sath aap cricket ko deen se jodh rahe ho
aur kya aap bata sakte ho kitne yahood nasara hai india me?
kya ap ko pata bhi hai ke jitne musalman pakistan me hy utne balke hukumat ka akda hata kar dekhoge to pakistan se zyada musalman hain india me
aur apko pata hy khud pakistan india ka hissa tha?

aur apko pata hy my bhi indian hun aur Alhamdulillah mujhe faqr hai ke main is desh me rehte huye bhi apne deen par khule aam amal karta hun aur kuffar ko khule aam dawat deta hun

sirf ek khabar parh ke aap poore indians ko dushman kharaar kaise de sakte ho aur cricket ko aap ne deen se mila kar bohot galat baat kahi

mujhe bht afsos hua aap jaise deen ka kaam karne wale se aise alfaaz sun kar
is tarah se aap kaise kaam karoge gair musalmano me?

mazirath bhai mujhe aap ne dushman kaha hai kyun ke main indian hun

Iceage-TM

Tagging Master
Super Star
Sep 23, 2012
Malir Cantt Karachi
kya ap ko pata bhi hai ke jitne musalman pakistan me hy utne balke hukumat ka akda hata kar dekhoge to pakistan se zyada musalman hain india me

aur apko pata hy my bhi indian hun aur Alhamdulillah mujhe faqr hai ke main is desh me rehte huye bhi apne deen par khule aam amal karta hun aur kuffar ko khule aam dawat deta hun

sirf ek khabar parh ke aap poore indians ko dushman kharaar kaise de sakte ho aur cricket ko aap ne deen se mila kar bohot galat baat kahi

sori bro mera matlb yahan indians se murad non muslims hen muslims ni itne to ap b smjhdar hen bro :(

Reactions: ChoCo

Iceage-TM

Tagging Master
Super Star
Sep 23, 2012
Malir Cantt Karachi
bro apka larne ka mood hai lekin mera ni or na mai kisi se larna chahta hon...
wo log kafir hen ghair muslims hen isliay hamare kabi kisi b shart pe dost ni hoskte agr ap k hen to mai kia krskta hon ?

*Muslim*

TM Star
Apr 15, 2012
saudia
bro apka larne ka mood hai lekin mera ni or na mai kisi se larna chahta hon...
wo log kafir hen ghair muslims hen isliay hamare kabi kisi b shart pe dost ni hoskte agr ap k hen to mai kia krskta hon ?
ap bas hawai baten chor rahe ho
pehle to aap ne sare indians ko dushman kaha aur yahoo nasara wali baat fit ki phir apni baat se mukar kar sirf yahoo aur nasara ka naam lie phir ab alag baat keh rahe ho

bhai sahab aap apni baat ki difaa nahi kar sakte to muj par larne ka ilzaam laga rahe ho kher mere yahan namaz ka waqt hua hy

aur bas itna kahunga dilon ke bhed Allah jaanta hy agar waqai apki niyyat saaf thi to thik warna apki pakad zarur hogi is baat par

shukria

Iceage-TM

Tagging Master
Super Star
Sep 23, 2012
Malir Cantt Karachi
maaf kia apko mene... mera Allah he mere liay kafi hai... ap k dil mai bohot hasad hai mere liay Jazak Allah bro... Allah apko khush rakhe aafiat k sath... aameen...

Ghazal_Ka_Chiragh

>cRaZy GuY<
VIP
Jun 11, 2011
Karachi,PK

Ji bhai bilkul sahi kaha aap ne har hindustaani humara dushman nahin
naa ke poora hindustan humaara dushman hai bila shuba wahaan per
MUSALMAANON ki eik bohot bari aksariyat rihaiysh pazeer hai lekin
us ke saath saath yeh baat bhi zaroor hai ke jese PakistaN ki hukumat aaj
ki tareekh mein dushman e Islam aur Ummah ke khilaf kaam kar rahi hai
us hi tarah Hindustan ke bhi bohot se hukmuraan EHL E IMAAN ke khilaaf
saazish kar rahe hain

mein phir se apni wahi baat dohraunga ke bilkul har hindustaani humara dushman nahin
aur naa hi Hindustan ki sar zameen humari dushman hai .

AnadiL

••●∂ιѕαѕтєя●••
VIP
Nov 24, 2012
so yahood n nasara ko kahen na....
aap ko pata nai hai shayad ke indian population main se more than 38% muslims par depend hai....
to saare indians ko galat kaha aapne.....

Reactions: Mhk31 and *Muslim*

Ghazal_Ka_Chiragh

>cRaZy GuY<
VIP
Jun 11, 2011
Karachi,PK
pure india ne aisa nai kiya hai........
isilye tamaam logon ko bolne se pehle zara soch liya karen.......
Yes eik dum correct @Shizuka ;)

Big Time Losers Indians
Bhai says only to those Indians whome did this silly job not every Indian
because there are so many Muslims are living and also not so many hindus
whome are not against of muslims and ISLAM never says to us to go and fight
with every non muslims but it says make ur behaviour good with non muslims also
and ALLAH likes the good behaving peoples @ChoCo bro ;)

Toobi

dhondo gy molko molko milnay k nae,nayab hum..
Hot Shot
Aug 4, 2009
peshawar
bhai sahab thora wo hadees ref ke sath batayenge jisme har nonmuslim ko Allah ke rasul alayhisalam ne dushman kaha ho?
i like ur signature....even in this moharam of 9th nd 10th mare 2no bhaio ki agay peechay engamint hove hay:)logo nay kaha b,but bhai nay kaha k nae jub hamaray nabi pak SAW nay kud nikkah ki sunnat ada ki hay in dino may to hum q kud say dalilay banaye k nae ye sahe nae...
ha albata nikah ya engmint sunnat k motabiq he ho,ye na ho band bajay lag jaye koe...jo wese he sakt gunah hay.

Iceage-TM

Tagging Master
Super Star
Sep 23, 2012
Malir Cantt Karachi
so yahood n nasara ko kahen na....
aap ko pata nai hai shayad ke indian population main se more than 38% muslims par depend hai....
to saare indians ko galat kaha aapne.....
mera matlb non muslims tha only indians ni...[DOUBLEPOST=1355390279][/DOUBLEPOST]
Ji bhai bilkul sahi kaha aap ne har hindustaani humara dushman nahin
naa ke poora hindustan humaara dushman hai bila shuba wahaan per
MUSALMAANON ki eik bohot bari aksariyat rihaiysh pazeer hai lekin
us ke saath saath yeh baat bhi zaroor hai ke jese PakistaN ki hukumat aaj
ki tareekh mein dushman e Islam aur Ummah ke khilaf kaam kar rahi hai
us hi tarah Hindustan ke bhi bohot se hukmuraan EHL E IMAAN ke khilaaf
saazish kar rahe hain

mein phir se apni wahi baat dohraunga ke bilkul har hindustaani humara dushman nahin
aur naa hi Hindustan ki sar zameen humari dushman hai .
u r rite bro... i mean only non muslim indians...

Reactions: S_ChiragH