Help Facebook Complain

• Work-from-home

Redvirus

Business Opportunities Network
VIP
Jul 3, 2009
Torino, Italy
obviously, you are uploading your data to someone else computer. How can you think it would stay secure.
Hamesha wo cheez upload karein jis k kohne say dukh na ho...
i didn't upload the data with someone else computer. Someone has given the right answer of my secret question. Facebook send me an email about this but i was so tired and i didn't give a glance look or usi raat ye kharabi ho gai. us ny meri profile ka URL i mean username change kar diya hai and 3rd time change karny ki option ni hoti. but now i want to change it as well.

Don

Administrator
Mar 15, 2007
Toronto, Ca
i didn't upload the data with someone else computer. Someone has given the right answer of my secret question. Facebook send me an email about this but i was so tired and i didn't give a glance look or usi raat ye kharabi ho gai. us ny meri profile ka URL i mean username change kar diya hai and 3rd time change karny ki option ni hoti. but now i want to change it as well.
lol what I meant was: that you are uploading your personal data to Facebook's server. Which is equivalent to uploaded your data to someone else computer and throw a password on it.
It can never be 100% safe. !!

Sabah

VIP
Nov 20, 2008
Peshawar
Hello Guys!
Well guys my facebook account has been hacked i guess. Last night someone change the password of my account at 12:45am from another city of Italy. Where i am in Vicenza at the moment. ab subha jab main ny apna account open kiya then facebook has showed me up your account email has been changed recently. main [email protected] use karta hoon to use my facebook ab kisi ny [email protected] bna diya hai jiska mjy ni pta k ye email kis ka hai. ye email mera hai he ni ab main password reset karta hoon to facebook kehta hai k reset code email pe send karta hoon. ab code jis email pe milta hai us email tk mera access ni hai. main ny new email bna k us email pe link send karwaya to login my account wo link mjy us email pe send ho gya or us k bad facebook ny kaha k we have identified your id now you have to wait 23 hours. ab main ny isi beech dubara sy open karny ki koshish ki to phir sy open ni ho raha or facebook mjy mery purany id pe email kar raha hai k tumhary account k saht koi cher khani kar raha hai to hum tumhary account ko secure karny ki koshish kar rahy hain. what the Fu bull shit ho gai ye to ajeeb khel chal raha hai meri id ho k mjy he hacker smjh raha hai. mjy smjh ni a raha k kya karu. Mjy facebook ka koi aisa email chahiye jaha main complain submit kar saku officiallly or agr mjy id wapis ni mili then i will file a case against this facebook.
Ohh that's really sad, incase of not solving your problem will you seriously file a case against facebook??? how??

Toobi

dhondo gy molko molko milnay k nae,nayab hum..
Hot Shot
Aug 4, 2009
peshawar
@Redvirus ap kal online to tay fb pay?to ab kud apni privecy setting strick kar lay na ap.

Redvirus

VIP
Jul 3, 2009
Torino, Italy
jub aapka account kessi aur ne hack kiya ho, phir aap eske lie FB ko blame nai kersakte... I guess 8-|
aapna account secure bana na tha na,
ab hr waqt facebook pe thori bethy rehty hain k jab bhe koi attact kary to account secure he karty raho. plus ab main apny security questions change karna chahta hoon but i dont know from where i can do this.

Sabah

VIP
Nov 20, 2008
Peshawar
ab hr waqt facebook pe thori bethy rehty hain k jab bhe koi attact kary to account secure he karty raho. plus ab main apny security questions change karna chahta hoon but i dont know from where i can do this.
mai ne yeh kub kaha, /:) ager koi hack kare so I think aapke online hone k time pe bhi kersakte hain...
aap FB account k saath aapna cell phone ko linked kersakte the...
and alternative ID bhi add kersakte the... aur jho bhi personal data FB mei hain like aapke id and phone number voh khud tuk he limited rakte...
I think account secure rakne k lie yeh above cheeze kafi he hain...

Reactions: Don

Redvirus

VIP
Jul 3, 2009
Torino, Italy
mai ne yeh kub kaha, /:) ager koi hack kare so I think aapke online hone k time pe bhi kersakte hain...
aap FB account k saath aapna cell phone ko linked kersakte the...
and alternative ID bhi add kersakte the... aur jho bhi personal data FB mei hain like aapke id and phone number voh khud tuk he limited rakte...
I think account secure rakne k lie yeh above cheeze kafi he hain...
Sabah ye sb linked hai FB ny mjh sy pucha bhe k kisi ny tumhary security questions k right answer diye hain is it you. if not then secure your account. but tab main online ni tha main ny bht late open ki but jab main ny open ki to us waqt tk hack ho chuki the. ab mjy way nazar ni a raha jaha sy main wo security questions change kar saku.

Sabah

VIP
Nov 20, 2008
Peshawar
Sabah ye sb linked hai FB ny mjh sy pucha bhe k kisi ny tumhary security questions k right answer diye hain is it you. if not then secure your account. but tab main online ni tha main ny bht late open ki but jab main ny open ki to us waqt tk hack ho chuki the. ab mjy way nazar ni a raha jaha sy main wo security questions change kar saku.
ohh acha, phir to best of luck and mujhay bhi nai maloom es sub ka....

sizs

Oct 17, 2011
pakistan
As-salam-oalikum
Dear ahsan i try to solve your problem with the name of MIGHTY ALLAH

lets call the Method and follow!!!!!!!!!!!!!!

STEP 1
If you think your account has been compromised due to a person or some virus etc and your details are changed by now by the hacker, then this method is best suited to get your account back
Open the following link:
http://www.facebook.com/hacked/
Click on the My Account is Compromised” Button

In next window click on I can’t identify my account link option.

After clicking as stated above, following form will be displayed next to you.

Fill out this form with your correct details associated with your Facebook profile and click on Send Button.
You would get contacted by support team of Facebook very soon and they will help you in the best possible way to recover your hacked account.

STEP 2.

The second alternative method to recover Facebook account comes in handy when you are able to identify your account by entering your email or username or naming some friends of yours. For this you need to follow the steps stated below:

Again go to the link :

http://www.facebook.com/hacked/

Click once again on the button stating My Account is Compromised just same as is with the Method 1. You will get following form displayed

Now as you are able to identify your account (unlike in Method 1) so enter the Email, phone or Facebook username of your account OR you can also choose to enter your name and a Facebook friend’s name which was added in your account. Now click on Search button.
Now you have to fill-in your old Facebook password.
After entering the right login details, you will be asked to make your account secure and you have to click on Continue.
At last, you just have to specify a new password for your account and you will enjoy your account back.

STEP 3

The third way to recover from Facebook hacking when you can access your phone number or email id is listed in steps below:

Open Facebook.com.
Now click on the option for Forgot Password or simply go to: https://www.facebook.com/login/identify?ctx=recover
Fill in your correct details there to identify your profile and click on Search button.

Choose any of the option which you feel easy to access including sending password reset link to your email id or Login into Google accounts to reset password or sending the code to your mobile number.
If you have received the code then enter it into the Password Reset Code field and press Submit button and you have thus regained access to your account.

The very first thing you should do after getting your account back is to change your email address and all associated password information that you think hacker can have idea of. Also I would suggest enabling all security mechanism options provided by Facebook to make your account more secure than ever and forever.

HOP IT WIL B HELP FUL FOR ALL FRIENDS WHO LOST THEIR FB ID

BY SIZS

cutepoison

Banned
Jun 14, 2012
Karachi
Hello Guys!
Well guys my facebook account has been hacked i guess. Last night someone change the password of my account at 12:45am from another city of Italy. Where i am in Vicenza at the moment. ab subha jab main ny apna account open kiya then facebook has showed me up your account email has been changed recently. main [email protected] use karta hoon to use my facebook ab kisi ny [email protected] bna diya hai jiska mjy ni pta k ye email kis ka hai. ye email mera hai he ni ab main password reset karta hoon to facebook kehta hai k reset code email pe send karta hoon. ab code jis email pe milta hai us email tk mera access ni hai. main ny new email bna k us email pe link send karwaya to login my account wo link mjy us email pe send ho gya or us k bad facebook ny kaha k we have identified your id now you have to wait 23 hours. ab main ny isi beech dubara sy open karny ki koshish ki to phir sy open ni ho raha or facebook mjy mery purany id pe email kar raha hai k tumhary account k saht koi cher khani kar raha hai to hum tumhary account ko secure karny ki koshish kar rahy hain. what the Fu bull shit ho gai ye to ajeeb khel chal raha hai meri id ho k mjy he hacker smjh raha hai. mjy smjh ni a raha k kya karu. Mjy facebook ka koi aisa email chahiye jaha main complain submit kar saku officiallly or agr mjy id wapis ni mili then i will file a case against this facebook.

bro jab aap ki fb pe koi aap ki gmail ki id remove kar k apni yahoo ki id dalega to FB ek email aap ko gmail pe karta hai confirm karta hai k remove karne waley aap hi hain? so aap ki gmail pe foran ek mail aii hogi agar aap us mail me keh dein k change karne wala me nahi means us link ko follow karein to aap ko foran hi aap ki id mil jati hai ... but wo mail shyd 3 days or week tak k liye hoti hai then expire hojati hai ...
and practically me kar chuka hon means meri id hack ki thi kisi ne aur email address waghera sab change kar liya tha but thanks to Fb us ne mail kiya aur mujhe wapis meri id milgai thi ...

Reactions: Don

Redvirus

VIP
Jul 3, 2009
Torino, Italy
bro jab aap ki fb pe koi aap ki gmail ki id remove kar k apni yahoo ki id dalega to FB ek email aap ko gmail pe karta hai confirm karta hai k remove karne waley aap hi hain? so aap ki gmail pe foran ek mail aii hogi agar aap us mail me keh dein k change karne wala me nahi means us link ko follow karein to aap ko foran hi aap ki id mil jati hai ... but wo mail shyd 3 days or week tak k liye hoti hai then expire hojati hai ...
and practically me kar chuka hon means meri id hack ki thi kisi ne aur email address waghera sab change kar liya tha but thanks to Fb us ne mail kiya aur mujhe wapis meri id milgai thi ...
Main ny ye dekha hai mery pass abhi bhe emails save hain facebook ki meri id jis raat hack hue password change ki email ai the main ny option choose ki no i am not this and then try to secure my id. or jab main secure karny k liye link open kiya to link expire ho chuka tha. Or main ny wo link 24 hours sy bhe kam time main open kiya tha tb bhe wo expire ho gya tha but main ny kisi or tareeky sy apni id identify ki meri id identify to ho gai then next 24 hours k liye band ho gai. but kuch he hours bad wo link bhe expire ho gya so main kaisy phir sy secure karta. Plus jo tareeka uppar screen shots main btaya gya hai main ny ye sb kiya but ye sb links jo email main aty thy wo 24 hours sy bhe kam time main expire ho jaty thy.

Seher999

Nov 8, 2013
mere aik facebook ka acount block ho geya hai ab main log in hoti hon tu wo friend picture day deta hai k kon se pic kis ki hai. mujhe yaad nahi k kon se pic kis ki hai mujhe koi help kar day k kase main apna acount theek karon?
*email removed*