A letter from Dr Aafia Siddiqui

• Work-from-home

Sabah

VIP
Nov 20, 2008
Peshawar

"My Dead Nation"

My name is Dr. Afia educated from Massachusetts Institute of Technology (USA) with three children and aim of helping my nation with my high class education is very pleased from your help.​

I was kidnapped from my own country by my brothers and sold to America. I was brutally treated, raped, tortured, again and again given name prisoner 650. I prayed for my Muhammad Bin Qasim for every second of my years in prison in a Muslim country Afghanistan.​

I am sister of 1/5 world's Muslim population . My nation is historically famous in defending and protecting their citizens right from the beginning. Hazrat Omar (RA) Said, if a dog dies near river Arafat, Omar will be responsible on day of judgment.​

At the moment I can't walk on my own, one kidney is removed, bullet wound in my chest, denied any medical and legal aid and not sure whether I will be alive or not.​

I would like to revoke my status of sister. I am a proud Muslim, follower of Hazrat Muhammad SAW, daughter of Hazrat Abubakar, Hazrat Umar, Hazrat Usman and Hazrat Ali and Companions and their true followers. I don't want to be your sister.​

They are my protectors and I will seek Allah's help not yours.​

I don't want to be Pakistani who has 600,000 troops and special force SSG but fail to protect me, they sworn to protect me but refused when I was looking at them for help.
My so called Muslim Ummah having millions of soldiers, guns, tanks. Automatic weapons, fighter plans, submarines and yet they failed to save me.​

Don't worry about day of judgment you won't be answerable as you are not my brothers in Islam. You are Arabic, Persian, Palestinians, African, Malaysian, Indonesian, South Asian but not Muslims.​

I am sorry if hurts you but you can't imagine how hurt I am.'​

Aafia Siddiqui .....​

.....................................................................................................​

Dear Tm Members Asalam-o-alaikum..
Today I got this Article by mail
and I thought to share it with you all
I hope after reading this Article ppl among you guys who have the power to help her will surely make a step forward and spread this info...
This article really made me embarrassed coz today in which conditon Dr.Afia is living who knows tomarrow the same thing we will suffer (Allah forbid)
plzz do help her as much as you can coz its the time that we can show to the world that we are muslim and we have the power to help our sister and she is not alone yet..
if you can do nothing or don,t have the power to do....
Then just make a Dua for her...
With regards
Sabah​

Don

Administrator
Mar 15, 2007
Toronto, Ca
well yea this is embarrassing, and as an un-united nation we cant help her, other than pray for her. Sure Allah will help her, and Allah would be the biggest help for her. I know, now i m talking like one of those blindly selfish person, But there is not much i can do right now.

I would be more than thankful if someone here guide us a way to help her out. I know Pakistani government wont do a #### for her.

that's all i gotta say right now.. and thanks to Sabah to convey her message to us.

Oct 18, 2009
LoCk Me In YoUr HeArT
"My Dead Nation"

is kay agay kiya kaheen kiyn kay heading he sub kuch hai hamaray hukmaran darpok hain

wo us din Qamar Zaman Qaira kay biyan say muje or bhi dukh hua hai jab usnay kaha kay ager Dr. Afia ko lana hai to America ko us kay matloob admi dena hongay....

its mean kay hakoomat is maamlay may kuch kernay kay qabil nahi
bahot afsoos ki baat hai...

Ya Allah Madad ferma aik Afia Sadiquei kay nahi dunia may jitnay bhi Muslims jo Mushkilaat may hain un sab ki mushkilaat door ker day.

Ya Allah to jo kerta hai behtar kerta hai

Ya Allah Aap SAW kay sadqay ham Per Rehm ferma

Ameen

Sabah

VIP
Nov 20, 2008
Peshawar
"My Dead Nation"

is kay agay kiya kaheen kiyn kay heading he sub kuch hai hamaray hukmaran darpok hain

wo us din Qamar Zaman Qaira kay biyan say muje or bhi dukh hua hai jab usnay kaha kay ager Dr. Afia ko lana hai to America ko us kay matloob admi dena hongay....

its mean kay hakoomat is maamlay may kuch kernay kay qabil nahi
bahot afsoos ki baat hai...

Ya Allah Madad ferma aik Afia Sadiquei kay nahi dunia may jitnay bhi Muslims jo Mushkilaat may hain un sab ki mushkilaat door ker day.

Ya Allah to jo kerta hai behtar kerta hai

Ya Allah Aap SAW kay sadqay ham Per Rehm ferma

Ameen
Ameen Suma Ameen

Khair Allah k gher dair hain lekin andher nahin
kaun janta hain k Allah ka raza kiya hain may be voh hum muslmanu ko abhi imtehan ker raha hain khaas taur un logu ko jen k paas itna power hain k voh aapne muslim sister ki help kersake but abhi koi kadam agay nahin ker raha...
baki Allah is great voh khud kafi hain her masle ko hul kerne mei...

saviou

Aug 23, 2009
inna lillahi wainna ilay hi rajioon

"Dil e murda dil naheen hai isse zinda kar dobara ki yahee hai ummaton ke marge kuhan ka chara"

"Khud badalte naheen Quran ko badal dete hain huwey kis darja faqeehane haram be taufiq"

Allah hame deen ki sahi samajh aata farmaye hame Quran aur Hadees par chalne wala banaye......ye sirf ek aafia ki kahani nahi aise kitne hamari behne hongi jin par ye zulm horahe hain......wallah doston hame khoon k aansu rone chahiye aaj itni katheer tedad me ham hai phir bhi itne nikamme itne buzdil aaj paisa hai hatthyar hai par imaan nahi.....sahi kaha hai mere habeeb saw ne unki har baat par saikdon Nasir Qurbaan.....aap saw ne farmaya tha musalmaan katheer tedaad me honge lekin phir bhi ruswa honge kyun k wo samunder ki jhaag jaise honge sahi deen se ghafil honge.....doston Allah ne hame khaira ummah kaha hai par kisliye kyun k ham bhalayi ka hukm dete hain burayi se rokte hain agar ham aisa na karen to ham khairah ummah nahi hain aankhen kholo jo apse hosake wo karo khud apne nafs ka mohasiba karo aur apne ghar walon ko sudharo jo apke samne burayi ho usse roko....sab ek ummat banjao phir insha Allah zaroor Allah ki madad aayegi............
Allah hame deen ki sahi samajh aata farma hame pakka momin bana Aameen

Allah apko Jazaye khair de sabah Aameen

"My Dead Nation"

My name is Dr. Afia educated from Massachusetts Institute of Technology (USA) with three children and aim of helping my nation with my high class education is very pleased from your help.

I was kidnapped from my own country by my brothers and sold to America. I was brutally treated, raped, tortured, again and again given name prisoner 650. I prayed for my Muhammad Bin Qasim for every second of my years in prison in a Muslim country Afghanistan.

I am sister of 1/5 world's Muslim population . My nation is historically famous in defending and protecting their citizens right from the beginning. Hazrat Omar (RA) Said, if a dog dies near river Arafat, Omar will be responsible on day of judgment.

At the moment I can't walk on my own, one kidney is removed, bullet wound in my chest, denied any medical and legal aid and not sure whether I will be alive or not.

I would like to revoke my status of sister. I am a proud Muslim, follower of Hazrat Muhammad SAW, daughter of Hazrat Abubakar, Hazrat Umar, Hazrat Usman and Hazrat Ali and Companions and their true followers. I don't want to be your sister.

They are my protectors and I will seek Allah's help not yours.

I don't want to be Pakistani who has 600,000 troops and special force SSG but fail to protect me, they sworn to protect me but refused when I was looking at them for help.
My so called Muslim Ummah having millions of soldiers, guns, tanks. Automatic weapons, fighter plans, submarines and yet they failed to save me.

Don't worry about day of judgment you won't be answerable as you are not my brothers in Islam. You are Arabic, Persian, Palestinians, African, Malaysian, Indonesian, South Asian but not Muslims.

I am sorry if hurts you but you can't imagine how hurt I am.'

Aafia Siddiqui .....

.....................................................................................................

Dear Tm Members Asalam-o-alaikum..
Today I got this Article by mail
and I thought to share it with you all
I hope after reading this Article ppl among you guys who have the power to help her will surely make a step forward and spread this info...
This article really made me embarrassed coz today in which conditon Dr.Afia is living who knows tomarrow the same thing we will suffer (Allah forbid)
plzz do help her as much as you can coz its the time that we can show to the world that we are muslim and we have the power to help our sister and she is not alone yet..
if you can do nothing or don,t have the power to do....
Then just make a Dua for her...
With regards

Sabah

Sabah

VIP
Nov 20, 2008
Peshawar
inna lillahi wainna ilay hi rajioon

"Dil e murda dil naheen hai isse zinda kar dobara ki yahee hai ummaton ke marge kuhan ka chara"

"Khud badalte naheen Quran ko badal dete hain huwey kis darja faqeehane haram be taufiq"

Allah hame deen ki sahi samajh aata farmaye hame Quran aur Hadees par chalne wala banaye......ye sirf ek aafia ki kahani nahi aise kitne hamari behne hongi jin par ye zulm horahe hain......wallah doston hame khoon k aansu rone chahiye aaj itni katheer tedad me ham hai phir bhi itne nikamme itne buzdil aaj paisa hai hatthyar hai par imaan nahi.....sahi kaha hai mere habeeb saw ne unki har baat par saikdon Nasir Qurbaan.....aap saw ne farmaya tha musalmaan katheer tedaad me honge lekin phir bhi ruswa honge kyun k wo samunder ki jhaag jaise honge sahi deen se ghafil honge.....doston Allah ne hame khaira ummah kaha hai par kisliye kyun k ham bhalayi ka hukm dete hain burayi se rokte hain agar ham aisa na karen to ham khairah ummah nahi hain aankhen kholo jo apse hosake wo karo khud apne nafs ka mohasiba karo aur apne ghar walon ko sudharo jo apke samne burayi ho usse roko....sab ek ummat banjao phir insha Allah zaroor Allah ki madad aayegi............
Allah hame deen ki sahi samajh aata farma hame pakka momin bana Aameen

Allah apko Jazaye khair de sabah Aameen
Suma Ameen
Jazakallah Khair...

Reactions: Hans_Mukh

unique-style

°Oº*ÑÅTû®ãll¥ ÛñîQûÉ*°Oº
VIP
Mar 15, 2007
Karachi-Pakistan
well buht dukh b howa ye sb perh kr per hum kia kr sakty hein sirf ek dua he kr sakty hein sb Muslims k lie or phr ALLAH sbko dekh rha hai k kiski niyat kia hai.Aj humari Govt kch nahe kr pa rai wo b ALLAH dekh rha hai or unhe is bat ka silla b wohi dayga.
ALLAH sb per apna rehm kare or sb behno ko apni hifzo imaan may Rkhay AMEEN

Prince Ali

Sep 21, 2008
~Khuda Ki Basti~
Iss nation ne jagna hota to pehle hi jaag jana tha.........abb to yeh nation khyumari ki neend mein so rahi hai........
pata nahi kab jagegi yeh qoum......
batein dunia bhar ki sun lo....
batoon mein to koi iss nation ka shareek nahi hai.......

ALLAH PAK HUM SAB K MARE HUE ZAMEER KO JAGA.......
HAMARE ANDAR KE USS MUHAMMAD BIN QASIM KO JAGA JIS NE AURAT KI IZZAT KO BACHANE K LYE SINDH KO FATAH KIA THA........
YA ALLAH HUMEIN PHIR SE TIPU SULTAN KI ZARURAT HAI, HUMEIN PHIR SE MEHMUD GHAZNAVI KI ZARURAT HAI......

Sabah

VIP
Nov 20, 2008
Peshawar
Hmmm sahi kaha aapne
but logu se he toh yeh nation banta hai..
koi ek toh kadam berhae joh bake bhi usay follow kare..
serf kahne se toh kuch hota nahin hain hum sub kuch kerne ki bhi himmat kare toh koi baat berhe...