ﭘﺮﺍﻧﮯ ﻭﻗﺘﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﮨﺎﺗﮭﯽ ﮐﻮ ﻧﻤﺎﺋﺶ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻟﮯ ﺟﺎﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏﺗﺎﺭﯾﮏ ﮔﮭﺮ ﻣﯿﮟ ﺩﺍﺧﻞ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﺗﺎﮐﮧ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺑﮯ ﭼﺮﺍﻍ ﻧﮧ ﺩﯾﮑﮫﺳﮑﮯ ....
ﭼﺎﺭ ﺷﻮﻗﯿﻦ ﺭﺍﺕ ﮐﻮ ﮨﺎﺗﮭﯽ ﺩﯾﮑﮭﻨﮯ ﺁﺋﮯ۔ﺍﻧﮩﯿﮟ ﮐﮩﺎ ﮔﯿﺎ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺩﯾﮑﮭﻨﮯ ﮐﺎ ﻭﻗﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ۔ ﻣﮕﺮ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﺻﺮﺍﺭ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﮨﻢ ﺍﺑﮭﯽ ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ ﮔﮯ ﺍﻭﺭﺑﺨﺪﺍ ﺩﯾﮑﮫ ﮐﺮ ﭨﻠﯿﮟ ﮔﮯ۔ ﮨﻤﯿﮟ ﭼﺮﺍﻍ ﮐﯽ ﺣﺎﺟﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺟﻮ ﻣﺎﻧﮕﻮ ﻟﮯ ﻟﻮ ﻣﮕﺮ ﮨﺎﺗﮭﯽ ﺍﺑﮭﯽﺩﮐﮭﺎ ﺩﻭ ....
ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﮨﺎﺗﮭﯽ ﮐﮯ ﻗﺮﯾﺐ ﮔﯿﺎ۔ ﺍﺳﮑﺎ ﮨﺎﺗﮫ ﮨﺎﺗﮭﯽ ﮐﯽﺳﻮﻧﮉ ) ﺧﺮﻃﻮﻡ ( ﺳﮯ ﺟﺎ ﻟﮕﺎ۔ ﻭﮦ ﺑﺎﮨﺮ ﺁ ﮐﺮ ﮐﮩﻨﮯ ﻟﮕﺎ ﮐﮧ ﮨﺎﺗﮭﯽ ﻧﻠﮑﮯ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﮔﻮﻝ , ﻣﺨﺮﻭﻁ ﺍﻭﺭ ﻟﻤﺒﺎ ﮨﮯ .... ﺩﻭﺳﺮﺍ ﺍﻧﺪﺭ ﮔﯿﺎ ﺗﻮ ﺍﺳﮑﺎ ﮨﺎﺗﮫ ﺍﺳﮑﯽ ﭨﺎﻧﮕﻮﮞ ﭘﺮ ﭘﮍﺍ۔ ﻭﮦ ﺑﻮﻻ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﮨﺎﺗﮭﯽ ﺩﯾﮑﮫ ﻟﯿﺎ , ﮨﺎﺗﮭﯽ ﺳﺘﻮﻥ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﮨﮯ .... ﺗﯿﺴﺮﮮ ﻧﮯ ﺍﺳﮑﮯ ﮐﺎﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﭼﮭﻮﺍ ﺍﻭﺭﮐﮩﺎ , ﮨﺎﺗﮭﯽ ﺗﻮ ﭘﻨﮑﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﭼﮭﺎﺝ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﮨﮯ۔ ﮨﺎﮞ ﮐﭽﮫ ﭼﻮﮌﺍ ﺍﻭﺭ ﻧﺮﻡ ﺳﺎ ﮨﮯ ... ﭼﻮﺗﮭﮯ ﮐﺎ ﮨﺎﺗﮫ ﺍﺳﮑﯽ ﭘﺸﺖ ﭘﺮ ﭘﮍﺍ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺑﻮﻻ ﮐﮧ ﮨﺎﺗﮭﯽ ﺗﻮ ﺗﺨﺖ ﮐﯽﻣﺎﻧﻨﺪ ﮨﮯ ...
ﻧﺘﯿﺠﮧ :
ﺍﮔﺮ ﺍﻥ ﮐﮯ ﮨﺎﺗﮫ ﻣﯿﮟ ﺷﻤﻊ ﮨﻮﺗﯽ ﺗﻮ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﻧﮧ ﮨﻮﺗﺎ۔ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺩﻧﯿﺎﺩﺍﺭﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﺟﻮ ﺑﺎﮨﻤﯽ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺟﮩﺎﻟﺖ ﮐﯽ ﺗﺎﺭﯾﮑﯽ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﮨﮯ۔ ﺍﮔﺮ ﻭﮦ ﻧﻮﺭِ ﻋﻠﻢ ﺳﮯ ﻣﺴﺘﻔﯿﺪ ﮨﻮﮞ ﺗﻮ ﻧﮧ ﻟﮍﯾﮟ ﻧﮧ ﺟﮭﮕﮍﯾﮟ۔
ﭼﺎﺭ ﺷﻮﻗﯿﻦ ﺭﺍﺕ ﮐﻮ ﮨﺎﺗﮭﯽ ﺩﯾﮑﮭﻨﮯ ﺁﺋﮯ۔ﺍﻧﮩﯿﮟ ﮐﮩﺎ ﮔﯿﺎ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺩﯾﮑﮭﻨﮯ ﮐﺎ ﻭﻗﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ۔ ﻣﮕﺮ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﺻﺮﺍﺭ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ ﮨﻢ ﺍﺑﮭﯽ ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ ﮔﮯ ﺍﻭﺭﺑﺨﺪﺍ ﺩﯾﮑﮫ ﮐﺮ ﭨﻠﯿﮟ ﮔﮯ۔ ﮨﻤﯿﮟ ﭼﺮﺍﻍ ﮐﯽ ﺣﺎﺟﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺟﻮ ﻣﺎﻧﮕﻮ ﻟﮯ ﻟﻮ ﻣﮕﺮ ﮨﺎﺗﮭﯽ ﺍﺑﮭﯽﺩﮐﮭﺎ ﺩﻭ ....
ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﮨﺎﺗﮭﯽ ﮐﮯ ﻗﺮﯾﺐ ﮔﯿﺎ۔ ﺍﺳﮑﺎ ﮨﺎﺗﮫ ﮨﺎﺗﮭﯽ ﮐﯽﺳﻮﻧﮉ ) ﺧﺮﻃﻮﻡ ( ﺳﮯ ﺟﺎ ﻟﮕﺎ۔ ﻭﮦ ﺑﺎﮨﺮ ﺁ ﮐﺮ ﮐﮩﻨﮯ ﻟﮕﺎ ﮐﮧ ﮨﺎﺗﮭﯽ ﻧﻠﮑﮯ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﮔﻮﻝ , ﻣﺨﺮﻭﻁ ﺍﻭﺭ ﻟﻤﺒﺎ ﮨﮯ .... ﺩﻭﺳﺮﺍ ﺍﻧﺪﺭ ﮔﯿﺎ ﺗﻮ ﺍﺳﮑﺎ ﮨﺎﺗﮫ ﺍﺳﮑﯽ ﭨﺎﻧﮕﻮﮞ ﭘﺮ ﭘﮍﺍ۔ ﻭﮦ ﺑﻮﻻ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﮨﺎﺗﮭﯽ ﺩﯾﮑﮫ ﻟﯿﺎ , ﮨﺎﺗﮭﯽ ﺳﺘﻮﻥ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﮨﮯ .... ﺗﯿﺴﺮﮮ ﻧﮯ ﺍﺳﮑﮯ ﮐﺎﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﭼﮭﻮﺍ ﺍﻭﺭﮐﮩﺎ , ﮨﺎﺗﮭﯽ ﺗﻮ ﭘﻨﮑﮭﮯ ﺍﻭﺭ ﭼﮭﺎﺝ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﮨﮯ۔ ﮨﺎﮞ ﮐﭽﮫ ﭼﻮﮌﺍ ﺍﻭﺭ ﻧﺮﻡ ﺳﺎ ﮨﮯ ... ﭼﻮﺗﮭﮯ ﮐﺎ ﮨﺎﺗﮫ ﺍﺳﮑﯽ ﭘﺸﺖ ﭘﺮ ﭘﮍﺍ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺑﻮﻻ ﮐﮧ ﮨﺎﺗﮭﯽ ﺗﻮ ﺗﺨﺖ ﮐﯽﻣﺎﻧﻨﺪ ﮨﮯ ...
ﻧﺘﯿﺠﮧ :
ﺍﮔﺮ ﺍﻥ ﮐﮯ ﮨﺎﺗﮫ ﻣﯿﮟ ﺷﻤﻊ ﮨﻮﺗﯽ ﺗﻮ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﻧﮧ ﮨﻮﺗﺎ۔ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺩﻧﯿﺎﺩﺍﺭﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﺟﻮ ﺑﺎﮨﻤﯽ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺟﮩﺎﻟﺖ ﮐﯽ ﺗﺎﺭﯾﮑﯽ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﮨﮯ۔ ﺍﮔﺮ ﻭﮦ ﻧﻮﺭِ ﻋﻠﻢ ﺳﮯ ﻣﺴﺘﻔﯿﺪ ﮨﻮﮞ ﺗﻮ ﻧﮧ ﻟﮍﯾﮟ ﻧﮧ ﺟﮭﮕﮍﯾﮟ۔