thats gud MASHA ALLAHHummmm theek hai @hoorain siso
aap de dein topics yaani staff members de dein topic
mein INSHA'ALLAH apni poori koshish ke saath
un mazameen per thread lagaaunga .
koi problem nhi agar sab authentic ahadith share karna chahte hain to wo kar sakte hain ,,us may koi harj nhi!jab is thread me sahi ahadees ke sath namaz sabit ho gayi to aur kaunsi hadees talash karni hy?
Nahin topic aap apni marzi se diya karen warna topic chunne pe bhi yahan laraiy ho sakti haithats gud MASHA ALLAH
baqi members apna jawab de dain to aapk sabko TOpics diye jayain gaye aap un may se apni marzi ka TOpic choose kar sakte hain format baad may samjha dungi INSHAALLAH!
kuch mazeed members is k liye agree hote hain to shuroo karte hain INSHAALLAH [DOUBLEPOST=1349114307][/DOUBLEPOST]
koi problem nhi agar sab authentic ahadith share karna chahte hain to wo kar sakte hain ,,us may koi harj nhi!
sab points saamne aane chahiye
INSHAALLAHinshAllah zaror
raffa yaden per 350 se zayid ahadeesen hain sab to share nhi kr sakta lekin jo jo parhi thi woh inshAllah kal sham ko online aonga to share kardunga
jee zarur aur bhi authentic hadees hy tu zarur share ki jaekoi problem nhi agar sab authentic ahadith share karna chahte hain to wo kar sakte hain ,,us may koi harj nhi!
sab points saamne aane chahiye
oopsh yeah thats trueNahin topic aap apni marzi se diya karen warna topic chunne pe bhi yahan laraiy ho sakti hai
ahem ahemwoww hoorain kasam se kya kaam start kya hai u ne Allah tumhe boht ajar de ga lekin apse guzarish hai ke plz sare topics firqawarana maslon per mushtamil hone chahiye taake unke baare main jab daleelen di jain to logon ko sahi or ghalt ka ilm ho sake
خاتم الانبیاءﷺکا طریقہ نمازوضو کی فضیلتحدیث:عنعثمانؓ بن عفان قال قال رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم من توضا فاحسن الوضو ءخرجت خطایا ہ من جسدہ حتی تخرج من تحت اظفارہ ۔مسلم جلد 1 ص 125 قدیمی کتب خانہ ترجمہ ۔ترجمہ :حضرت عثمانؓ سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا کہ جس نے اچھی طرح وضوءکیا (سنن و آداب کا خوب خیال رکھا) تو گناہ اس کے جسم سے نکل جاتے ہیں یہاں تک کہ اس کے ناخنوں کے نیچے سے بھی نکل جاتے ہیں ۔وضو کا سنت طریقہحدیث:عن حمران مولی عثمان بن عفان ؓ انہ رای عثمان ؓ دعا بوضوءفافرغ علی یدیہ من انائہ فغسلھما ثلث مرات ثم ادخل یمینہ فی الوضوءثم تمضمض واستنشق وا ستنثر ثم غسل وجھہ ثلثا و یدیہ الی المرفقین ثلثا ثم مسح براسہ ثم غسل کل رجل ثلثا ثم قال رایت النبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم یتوضاءنحو وضوئی ھذا الخ۔ بخاری ج 1ص 28مکتبہ قدیمی کتب خانہترجمہ:حضرت حمران ؓ (سیدنا عثمان ؓ کے غلام) فرماتے ہیں کہ میں نے حضرت عثمانؓ کو دیکھا انہوں نے وضو کے لئے پانی منگوایاپھر اپنے ہاتھوں پر پانی ڈالا اس کو تین مرتبہ دھویا پھر کلی کی اور ناک میں پانی ڈالا تین مرتبہ پھر تین مرتبہ چہرہ دھویا پھر اپنے ہاتھوں کو کہنیوں تک تین مرتبہ دھویا پھر سر کا مسح کیا پھر دونوں پاؤں کو تین تین مرتبہ دھویا پھر حضرت عثمانؓ نے فرمایا ! میںنے نبی اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کو دیکھا کہ آپ علیہ السلام نے اسی طرح وضو کیا۔انگلیوں کا خلال کرناحدیث:عن لقیط بن صبرة عن ابیہ قال قال النبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم اذا توضات فخلل الاصابع ۔ ترمذی ج 1ص16 حسن صحیح مکتبہ الحسن و مستدرک حاکم ج1 ص 253مکتبہ دارالفکر حدیث صحیح نمبر 534 واللفظ للترمذی۔ترجمہ :حضرت لقیط بن صبرہ ؓ اپنے والد سے روایت کرتے ہیں کہ آنحضرت صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا جب تم وضو کرو تو اپنی انگلیوں کا خلال کرو۔پورے سر کا مسح کرناحدیث :عبد اللہ بن زید ؓ فرماتے ہیں فمسح براسہ فاقبل بیدہ و ادبر بھا ۔بخاری ج1 ص 32 ۔ترجمہ :نبی علیہ السلام نے اپنے سر کا مسح کیا آگے سے بھی اور پیچھے سے بھی ۔کانوں کا مسح کرناحدیث:عن ابن عباس ؓ قال توضا رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم ثم مسح براسہ واذنیہ باطنھما بالسباحتین و ظاھر ھما بابھامیہ ۔نسائی ج1 ص29مکتبہ قدیمی کتب خانہترجمہ :حضرت ابن عباس ؓ سے روایت ہے کہ آنحضرت صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے سر کا مسح کیا اور دونوں کانوں کا مسح کیا اندرونی حصہ کا مسح شہادت کی انگلی سے اور ظاہری حصہ کا دونوں انگوٹھوں سے ۔گردن کا مسح کرناحدیث : عن ابن عمرؓ ان النبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم قال من توضا ومسح بیدیہ علی عنقہ و فی الغل یوم القیامہ۔تلخیص الحبیر ج1 ص 288ترجمہ :حضرت ابن عمرؓ سے مروی ہے کہ رسول اللہ نے فرمایا جس شخص نے وضوءکیا اور ہاتھوں کے ساتھ گردن کا مسح کیا تو قیامت کے دن گردن میں طوق کے پہنائے جانے سے اس کی حفاظت کی جائے گی ۔نوٹ :علامہ ابن حجر ؒ فرماتے ہیں کہ یہ حدیث صحیح ہے تلخیص الحبیر ج1 ص 288 ۔ علام شوکانی نے بھی اس کی تصحیح کی ہے ۔ نیل الاوطار ج1 ص 123 مکتبہ دارالمعرفہ لبنان۔حدیث: عن طلحہ، عن ابیہ، عن جدہ انہ رای رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم یمسح راسہ حتی بلغ القذال وما یدیہ من مقدم العنق بمرة۔ مسند احمد ج3 ص 481 حدیث نمبر 15521ترجمہ :حضرت طلحہ بروایت اپنے والد ، اپنے دادا سے روایت کرتے ہیں کہ انہوں نے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کو دیکھا کہ اپنے سر پر مسح کر رہے ہیں یہاں تک کہ آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم (اپنے ہاتھ) سر کے آخری حصے اور اس سے متصل گردن کے اوپر کے حصے تک ایک بار لے گئے ۔ اس کے ہم معنی روایت السنن الکبری للبیھقی ج 1 صفحہ 60 مکتبہ ادارہ تالیفات اشرفیہ میں بھی موجود ہے ۔حدیث : عن وائل بن حجرؓ (فی حدیث طویل) ثم مسح رقبتہ ، الخ۔ المعجم الکبیر للطبرانی ج 22 ص 50ترجمہ :حضرت وائل بن حجرؓ سے روایت ہے کہ ۔۔۔۔۔۔پھر نبی علیہ السلام نے گردن کا مسح کیا۔حدیث :عن مجاھد عن ابن عمرؓ انہ کان اذا مسح راسہ مسح قفاہ مع راسہ ۔السنن الکبری للبیھقی ج1 ص60۔ترجمہ :مجاہد ؒ فرماتے ہیں کہ حضرت ابن عمر ؓ جب سر کا مسح کرتے تو گردن کا مسح بھی کرتے۔نماز کا طریقہجب آدمی نبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے مسنون طریقہ سے وضو کرلے تو پھر مسنون طریقہ سے نماز ادا کر لے کیونکہ نبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا ”صلو کما رائتمونی اصلی“بخاری۔ نماز اس طرح پڑھو جس طرح مجھ کو نماز پڑھتے دیکھتے ہو۔حدیث :عن انس ؓ قال رایت رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کبر فحاذی بابھامیہ اذنیہ الخ۔مستدرک حاکم ج 1 ص 356 مکتبہ دارا لفکر حدیث نمبر 931 نیز اس حدیث کو امام حاکم اور علامہ ذہبیؒ نے صحیح کہا ہےترجمہ :حضرت انس ؓ فرماتے ہیں میں نے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کو دیکھا کہ آپ نے تکبر کہی تو اپنے دونوں انگوٹھے کانوں کے برابر لے گئے۔حدیث :عن مالک بن حویرث ؓ انہ رای نبی اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم وقال حتی یحاذی بھما فروع اذنیہ مسلم ۔۔قدیمی کتب خانہ ج 1 ص 167ترجمہ :حضرت مالک بن حویرثؓ نے نبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کو نماز پڑھتے دیکھا کہ آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے اپنے ہاتھوں کو کانوں کی لو تک اٹھایا۔ناف کے نیچے ہاتھ باندھناحدیث :عن علقمہ بن وائل بن حجر عن ابیہ قال رایت النبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم وضع یمینہ علی شمالہ فی الصلاة تحت السرة۔ مصنف ابن ابی شیبہ ج 3 ص 321 بتحقیق الشیخ عوامہ مکتبہ ادارة القرآن و العلوم الاسلامیہ ۔ترجمہ: حضرت وائل بن حجر ؓ فرماتے ہیں کہ میں نے نبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کو دیکھا کہ آپ علیہ السلام نے نماز میں اپنا دایاں ہاتھ بائیں ہاتھ پر رکھ کر ناف کے نیچے رکھا۔حدیث :عن علی ؓ قال من سنة الصلوة وضع الایدی علی الایدی تحت السرر ۔ترجمہ :حضرت علی ؓ فرماتے ہیں کہ نماز میں سنت طریقہ یہ ہے کہ دائیں ہاتھ کو بائیں ہاتھ پر رکھ کر ناف کے نیچے رکھا جائے ۔نائ: عن عائشہ رضی اللہ عنھا قالت ، کان رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم اذا استفتح الصلوة قال سبحانک اللھم و بحمدک و تبارک اسمک و تعالی جدک ولا الہ غیرک ۔ھذا حدیث صحیح الاسناد مستدرک حاکم ج1 ص 319 مکتبہ دارالفکر حدیث نمبر 890 و ابو داﺅ ج1 ص 113 ۔ ترجمہ :حضرت عائشہ ؓ فرماتی ہیں جب رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نماز شروع فرماتے تو کہتے ”سبحانک اللھم و بحمدک وتبارک اسمک وتعالی جدک ولا الہ غیرک “امام حاکمؒ و علامہ ذہبیؒ فرماتے ہیں یہ حدیث صحیح ہے ۔حدیث نمبر 2 :عن الاسواد عن عمر ؓ کان اذا افتتح الصلوة قال سبحانک اللھم و بحمدک و تبارک اسمک وتعالی جدک والہ غیرک ۔ مستدرک حاکم واللفظ لہ ج 1 ص 320 و صحیح مسلم ج1 ص 172۔ترجمہ :اسود ؒ فرماتے ہیں کہ حضرت عمرؓ جب نماز شروع کرتے تو سبحانک اللھم وبحمدک و تبارک اسمک و تعالی جدک ولا الہ غیرک پڑھتے ۔ امام حاکم ؒو علامہ ذہبی ؒ نے اس کو بھی صحیح کہا ہے ج1 ص 320 ۔بسم اللہ آہستہ پڑھناحدیث نمبر 1 : عن انس ؓ قال صلیت مع رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم وابی بکر و عمر و عثمان فلم اسمع احدامنھم یقراءبسم اللہ الرحمن الرحیم ۔ مسلم ج 1 ص172۔ترجمہ :حضرت انس ؓ فرماتے ہیں کہ میں نے نبی علیہ السلام کے ساتھ نماز پڑھی حضرت ابو بکر ؓ حضرت عمرؓ اور حضرت عثمان ؓ کے ساتھ نماز پڑھی لیکن ان میں سے کسی کو بھی بسم اللہ پڑھتے ہوئے نہیں سنا۔حدیث نمبر 2 : عن انس ؓ قال صلیت خلف رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم و ابی بکر و عمر و عثمان رضی اللہ عنھم فلم اسمع احدا منھم یجھر بسم اللہ الرحمن الرحیم ۔ نسائی ج 1 ص 144 مکتبہ قدیمی کتب خانہ ۔ترجمہ :حضرت انس ؓ فرماتے ہیں کہ میں نے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کے پیچھے نماز پڑھی حضرت ابو بکر و حضرت عمر و حضرت عثمان رضی اللہ عنھم کے پیچھے نماز پڑھی ان میں سے کسی کو بھی بسم اللہ الرحمن الرحیم اونچی آواز سے پڑھتے نہیں سنا۔نماز میں قرات کا بیاننمازی تین طرح کے ہوتے ہیں ۔-1منفرد (اکیلا نماز پڑھنے والا)-2امام-3مقتدیمنفرد اور امام کے لئے قرات کا حکم :اکیلے نمازی اورامام کے لئے نماز میں سورة فاتحہ پڑھنا ضروری ہے حدیث پاک میں آتا ہے ۔حدیث:عن عبادة بن الصامت رضی اللہ عنہ ان رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم قال لا صلوة لمن لم یقرا بفاتحة الکتاب۔بخاری ج1 ص 104 قدیمی کتب خانہ ۔ترجمہ :رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے فرمایا نہیں نماز اس شخص (امام و منفرد) کی جو سورة فاتحہ کی قرات نہ کرے ۔حدیث :عن نافع ان عبداللہ بن عمر کان اذا سئل ھل یقراءاحد خلف الامام قال اذا صلی احدکم خلف الامام فحسبہ قراة الامام و اذا صلی وحدہ فلیقر ء قال و کان عبد اللہ بن عمر ؓ لا یقراءخلف الامام ۔موطا امام مالک ص 68 ترک القراہ خلف الامام ۔ترجمہ : نافع ؒ فرماتے ہیں کہ جب حضرت ابن عمر ؓ سے پوچھا جاتا کہ امام کے پیچھے مقتدی بھی پڑھے ؟ تو آپ جواب دیتے کہ مقتدی کے لئے امام کی قرات کافی ہے البتہ جب وہ اکیلا نماز پڑھے تو قرات کرے ۔ خود حضرت عبد اللہ بن عمر ؓ امام کے پیچھے قرات نہیں کرتے تھے ۔مذکورہ بالا دلائل سے معلوم ہوا کہ جب آدمی امام ہو یا اکیلا نماز پڑھ رہا ہو تو اس کے لئے قرات ضروری ہے لیکن اگر مقتدی ہوتو پھر قرات نہ کرے ۔
سجدہ کی تسبیحاتسجدہ میں سبحان ربی الاعلی پڑھے ۔حدیث :عن حذیفہؓ انہ صلی مع النبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم فکان یقول فی رکوعہ سبحان ربی العظیم وفی سجودہ سبحان ربی الاعلی ۔ سنن ابی داؤد بتحقیق البانی ص 139 حدیث نمبر 871یہ حدیث صحیح ہے ۔ترجمہ :حضرت حذیفہ ؓ فرماتے ہیں کہ آپ علیہ السلام رکوع میں سبحان ربی العظیم اور سجدہ میں سبحان ربی الاعلی پڑھتے تھے ۔سجدہ کی مسنون کیفیتسجدہ اعتدال سے کرے کہنیوں کو زمین پر نہ بچھائے ۔حدیث : عن انس قال قال رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم اعتدلوا فی السجود ولا یسبط احدکم ذراعیہ انبساط الکلب۔مسلم ص 755حدیث نمبر 1102 مکتبہ دارالسلام ۔ترجمہ :حضرت انس ؓ نبی علیہ السلام کا فرمان نقل کرتے ہیں کہ سجدہ میں اعتدال کرو اور تم میں سے کوئی بھی سجدہ میں کہنیوں کو کتے کی طرح نہ بچھائے ۔اعضائے سجدہسجدہ سات اعضاءپر کرے ۔حدیث : عن ابن عباس ؓ قال قال النبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم امرت ان اسجد علی سبعة اعظم علی الجبھة واشار بیدہ علی انفہ والیدین والرکبتین و اطراف القدمین ولا نکفت الثیاب و الشعر۔ بخاری ص 64 حدیث نمبر 812مکتبہ دارالسلام ۔ترجمہ :حضرت ابن عباس ؓ سے مروی ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے ارشاد فرمایا مجھے حکم دیا گیا ہے کہ میں ساتھ ہڈیوں پر سجدہ کروں پیشانی پر اور آپ علیہ السلام نے ناک کی طرف اشارہ کیا اور دونوں ہاتھوں پر دونوں گھٹنوں پر دونوں پاﺅں کی انگلیوں پراور ہمیں یہ بھی حکم دیا ہم نماز میں کپڑے اور بالوں کو نہ سمیٹیں۔سجدہ میں انگلیوں کو جوڑناحدیث :عن علقمہ بن وائل بن ابیہ ان النبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کان اذا سجد ضم اصابعہ۔مستدرک حاکم ج 1 ص 357 حدیث نمبر 936 دارالفکر۔یہ حدیث صحیح ہےترجمہ:حضرت وائل بن حجر ؓ فرماتے ہیں کہ آپ علیہ السلام جب سجدہ کرتے تو اپنے انگلیوںکو ملا لیتے ۔ سجدہ میں بازو پہلو سے جدا ہوں اور ہتھیلیاں کندھوں کے برابر ہوں ۔حدیث : عن ابی حمید الساعدی ان النبی علیہ السلام کان اذا سجد امکن انفہ و جبھہ من الارض نحی یدیہ عن جنبیہ ووضع کفیہ حذو منکبیہ ۔ سنن ترمذی بتحقیق البانی ص 77 حدیث نمبر 270 ۔یہ حدیث صحیح ہے ۔ترجمہ :آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم جب سجدہ کرتے تو ناک اور پیشانی کو خوب ٹکا کر زمین پر رکھتے اور بازو پہلو سے جدا کرتے اور ہتھیلیاں کندھوں کے برابر کرتے ۔پھر دونوں سجدوں سے فارغ ہوکر سیدھا کھڑا ہو جائے بیٹھے متحدیث : عن ابی ہریرہؓ (مرفوعا فی حدیث طویل) ثم اسجد حتی تطمئن ساجد اثم ارفع حتی تستوی قائما۔ بخاری ج2 ص 986 قدیمی کتب خانہ۔ترجمہ :حضور اکرم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم کا ارشاد ہے پھر تو (دوسرا) سجدہ اطمینان سے کر پھر (دوسرے) سجدہ سے سر اٹھا یہاں تک کہ (دوسری رکعت کے لئے ) سیدھا کھڑا ہو جا(درمیان میں بیٹھ مت) قعدہ میں بیٹھنے کا مسنون طریقہحدیث : عن عبداللہ بن عبد اللہ انہ اخبرہ ۔۔۔ عبد اللہ بن عمرؓ قال انما سنة الصلاة ان تنصب رجلک الیمنی و تثنی الیسری الخ۔ بخاری ص 65 حدیث نمبر 827 مکتبہ دارالسلام۔ترجمہ :حضرت عبد اللہ بن عمر ؓ فرماتے ہیں کہ نما ز کی سنت یہ ہے قعدہ میں تم دائیں پاﺅں کو کھڑا کرو اور بائیں کو موڑ کر نیچے بچھا لو۔التحیات کے مسنون الفاظحدیث :التحیات للہ والصلوات والطیبات السلام علیک ایھا النبی ورحمة اللہ و برکاتہ ، السلام علینا و علی عباد اللہ الصالحین اشھد ان لا الہ الا اللہ واشھد ان محمد عبدہ و رسولہ ۔ بخاری ص 66 حدیث نمبر 731 مکتبہ دار السلام ۔ترجمہ :سب زبانی عبادتیں ، سب بدنی عبادتیں اور سب مالی عبادتیں صرف اللہ کے لئے ہیں اے نبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم آپ پر سلام ہو اللہ کی رحمت اور برکتیں ہوں کہ بندگی کے لائق صرف اللہ تعالی ہے اس کی بھی گواہی دیتا ہوں کہ محمد صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم اللہ کے بندے اور رسول ہیں ۔نوٹ: جب اشھد ان لا الہ الا اللہ پر پہنچے تو شہادت کی انگلی سے اشارہ کرے اور بڑی انگلی اور انگوٹھے کا حلقہ بنائے ۔حدیث : عن عبد اللہ بن الزبیر ؓ قال کان رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم اذا قعد یدعو وضع یدہ ال یمنی علی فخذہ الیمنی ویدة الیسری علی فخذہ الیسری واشارباصبعہ السابہ ووضع ابھامہ علی اصبعہ الوسطی و یلقم کفہ ال یسری رکبتہ ۔مسلم ج1 ص 216 قدیمی کتب خانہ ملتان ۔ترجمہ :حضرت عبد اللہ بن زبیر ؓ فرماتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم جب دعا کے لئے بیٹھتے تو دائیں ہاتھ کو دائیں ران پر اور بائیں ہاتھ کو بائیں ران پر رکھتے اور اپنی شہادت کی انگلی سے اشارہ کرتے اور انگوٹھے کو درمیانی انگلی سے ملا لیتے ۔ اس کے بعد درودِ ابراہیمی پڑھتے ۔ اللھم صل علی محمد و علی ال محمد کما صلیت علی ابراہیم و علی ال ابراہیم انک حمید مجید اللھم بارک علی محمد وعلی ال محمد کما بارکت علی ابراہیم وعلی ال ابراہیم انک حمید مجید۔ بخاری ج 1 ص 477 مکتبہ قدیمی کتب خانہ ۔ پھر اس کے بعد جو چاہے دعا مانگے ۔ ارشاد نبوی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم ہے ثم یتخیر من المسئلة ماشائ۔ترجمہ :مسلم ص 742 حدیث 897 دارالسلام پھر جو دعا چاہے مانگے ۔ پھر اس کے بعد دائیں اور بائیں سلام پھیرے اور السلام علیکم ورحمة اللہ کہے ۔ مسلم ج 1 ص 216 ترمذی ج 1 ص 69 حدیث نمبر 295 ۔ پھر اگر امام ہے تو مقتدیوں کی طرف منہ کرے ۔ بخاری ص 67 حدیث 845 دارالسلام۔اس کے بعد ہاتھ اٹھا کر دعا مانگے ۔حدیث : عن ابی بکرہ ؓ ان رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم قال سلو اللہ ببطون اکفکم ولا تسلوہ بظھورھا۔ مجمع الزوائد ج 10 ص 194 دارالکتب العلمیہ رجالہ رجا الصحیح غیر عمار وھو ثقة۔ترجمہ :رسول اللہ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے ارشاد فرمایا جب تم اللہ سے سوال کرو تو ہاتھوں کی ہتھیلیوں کو سامنے رکھ کر سوال کرو ہاتھوں کی پشت کو سامنے نہ رکھو ۔نیز آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم بھی ہاتھ اٹھا کر نماز کے بعد دعا مانگتے تھے ۔ مجمع الزوائد ج 10 ص 194 ۔
waalaikum assalamAssalam o Alaikumhoorain filhal mujhe jitna time mila maine utni hi raffa yadain per ahadeesen likh li yeh rahin woh sabham se abdullah bin muslima tanba ne bayan kya, inhon ne imam malik se,unho ne ibn e shahab zehri se,unho ne salim bin abdullah se,unho ne apne baap abdullah bin umer rz se ke Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam namaz shuro karte waqt apne dono haathon ko mondhon tak uthate, isi tarha jab ruku ke liye Allah hu akber kehte or ruku karte to pehle apne dono haath mondhon tak uthate or ruku se uthne ke bad bhi apne dono haath uthate or sami Allahu liman hamidah kehte,sajdah main jate waqt raffa yadain nahi karte the(sahi bukhari,hadees number735,page number 668)ham se muhammad bin maqatil ne bayan kya,kaha ke hum ko abdullah bin mubarak ne khabar di,kaha ke hum ko younus bin yazeed eli ne zehri se khabar di,inho ne kaha mujhe salim bin abdullah ne abdullah bin umer rz se khabar di,inho ne bataya ke maine Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ko dekha ke jab aap namaz ke lye khare hoye to takbeer e tehreema ke waqt apne raffa yadain kya.aap SAW ke dono haath us waqt mondhon tak uthe or isi tarha jab ap ruku ke lye takbeer kehte us waqt bhi raffa yadain karte or jab ruku se sar uthate us waqt bhi karte.us waqt aap kehte sami Allahu liman hamida.Albatta sajda main ap raffa yadain nahi karte the.(sahi bukhari,hadees number737,page number 669)ham se abu aleman hukm bin nafay ne bayan kya.inho ne kaha ke hamen shoaib ne zehri se khabar di.unho ne kaha ke mujhe salim bin Abdullah bin umer rz ne khabar di abdullah bin umer rz ne kaha ke maine Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ko dekha ke aap SAW namaz takbeer tehreema se shuru karte or takbeer kehte waqt apne dono haathon ko mondhon tak utha ker le jate or jab ruku ke lye takbeer kehte tab bhi isi tarha karte or jab sami Allahu liman hamidah kehte tab bhi isi tarha karte sajdah karte waqt ya sajde se sar uthate waqt is tarha raffa yadain nhi karte the(sahi bukhari.hadees number738,page number 670)imaam shaafi farmate hain ke shuru namaz main or ruku main jate or sar uthane per raffa yadain karne se ek to Allah ki tazeem or dusri Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ki sunnat ki itbaa se muraad hai(novi,page number 168)hazrat abdullah bin umer rz farmate hain ke yeh raffa yadain namaz ki zeenat hai(aini,jild number 03,page number 07)hazrat nouman bin abi ayash farmate hain ke har cheez ke liye ek zeenat hoti hai or namaz ki zeenat shuru namaz main or ruku main jate or ruku se sar uthane ke bad raffa yadain karna hai(jazah bukhari,page21)imaam ibn e seeren farmate hain ke namaz main raffa yadain karna namaz ki takmeel ka ba'as hai(jazah bukhari,page71)abdul malik farmate hain ke maine saeed bin jabeer se namaz mainr affa yadain karne ki nisbat pocha to unho ne kaha ke yeh teri namaz ko muzayian karti hai(bahiqi,jild number02,page no75)hazrat abu baker saddeeq farmate hain ke maine Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ke sath namaz parhi.aap hamesha shuru namaz main or ruku main jane or ruku se sarr uthane ke bad raffa yadain karte the(bahiqi,jild number02,page umber73)hazrat umer farooq rz farmate hain ke maine ba chasham khud Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ko dekha,aap hamesha ruku main jane or ruku se sar uthane ke waqt raffa yadain kya karte the(jazah bukhari,page31)imaam bahiqi or hakim farmate hain ke raffa yadain ki hadees jis tarha hazrat abu baker o umer farooq rz ne bayan ki hai isi tarha hazrat usman rz se bhi marvi hai neez hazrat Ali rz se b yehi marvi hai(taleeq almugna,page number111)allama sabki farmate hain ke jin sahaaba ne Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam se raffa yadain ki riwayat naqal ki hai hazrat abu baker rz ,umer rz, usmaan rz or ali rz bhi inhi main se hain jo kehte hain ke rasool Allah shuru namaz main jane or ruku se sar uthane ke waqt raffa yadain karte the(jaza e subki,page number09)hazrat ali rz farmate hain ke beshak Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam hamesha takbeer e tehreema ke waqt kandhon tak haath uthaya karte the or jab ruku main jate or ruku se sar uthate or jab do rak'aton se khare hote to takbeer e tehreema ki tarha haath uthaya karte the( abu daud,jild01,page198..masand ahmed,jild 03,page 165, ibn e maja,page26)hazrat abdullah bin umer farooq rz farmate hain ke tehqeeq Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam jab namaz shuru karte to hamesha apne dono haathon ko mondhon tak uthaya karte the.phir jab ruku ke liye takbeer kehte or jab ruku se sar uthate tab bhi isi tarha se apne haath uthaya karte the(sahi muslim.page168,abu daud,jild01,page192,trimzi,page36)hazrat imaam bukhari ne apne ustaad ali bin al madeeni se naqal kya hai ke musalmanon ke lye yeh zarori hai ke woh ruku main jate waqt or ruku se sar uthate waqt apne dono haathon ko kaandhon tak uthain(mar'aat,jild number01,page529)hazrat anas rz(jo 10 saal din raat Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ki khidmat main rahe)farmate hain ke Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam jab bhi namaz main dakhil hote or ruku karte or ruku se sar uthate to raffa yadain karte(ibn e maja,page62,bahiqi,jild02,page74,qutni,page108,jazah bukhari,page09,talkhees,page82,subuki,page04)hazrat anas rz ne kaana yarfa farma ker waazeh kardya ke Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne 10 saal main aisi koi namaz nhi parhi jis main raffa yadain na kya ho(takhreej zail'e jild01,page214,mujma alzwayid,page182,alqa'leeq almughni,page110)hazrat abdullah bin abbas rz farmaate hain ke Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam hamesha hi ruku main jane or ruku se sar uthane ke waqt raffa yadain kya karte the(ibn e maaja,page62)hazrat jabir rz hamesha raffa yadain kya karte the or farmaya karte the ke main isliye raffa yadain karta hon ke main ba chashm khud Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ko ruku main jate or ruku se sar uthate waqt raffa yadain karte dekha karta tha(bahiqi,jild02,page74,subuki,page05,bukhari,13)hazrat abu hureera rz kehte hain ke Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam jab bhi namaz ke lye Allah hu akber kehte to apne dono haath kaandhon tak uthate or isi tarha jabr uku main jate or ruku se sar uthate to hamesha kaandhon tak haath uthaya karte the(abu daud,jild01,page197,bahiqi,jild02,page74)hazrat ubaid bin umair apne baap se riwayat karte hain ke Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam hamesha ruku main jate or ur uthte waqt raffa yadain kya karte the(jaza bukhari,page03)bira'a bin aazib farmate hain ke maine bachashm khud Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ko dekha ke huzoor Sallallahu alaihi wasallam shuru namaz or ruku main jane or ruku se sar uthane ke waqt raffa yadain kya karte the(hakim,bahiqi,jild02,page77)hazrat suleman bin yasaar farmate hain ke Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam hamesha hi namaz main raffa yadain kya karte the or isi tarha umair laisa se bhi yehi riwayat ayi hai(ibn e maja,page62,jaza subuki,page07)hazrat wayil bin hajar(jo ek shehzade the)farmate hain ke maine iradah kya ke dekhon Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam namaz kis tarha parhte hain.phir maine dekha ke jab aap SAW Allah hu akber kehte to raffa yadain karte or seene per haath rakh lete,phir ruku main jane ka iradah farmate or ruku se sar uthate raffa yadain karte(trimzi,page32,tuhfa alhuzi,jild01,page219)hazrat abdullah bin zubair ne logon ko namaz parhai or khare hote waqt or ruku main jane or ruku se sar uthane or do rak'aton se khare hone ke waqt dono haath uthaye,phir hazrat ibn abbas ne farmaya,logo! jo shakhs Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ki namaz pasand karta ho usko chahiye ke abdullah bin zubair ki tarha namaz parhe kyunke yeh bilkol Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ki tarha namaz parhte hain(abu daud,page198)hazrat hasan rz farmate hain ke hazrat Muhammad mustufa sallallahu alaihi wasallam ruku karne or ruku se sar e mubarak uthane ke waqt raffa yadain kya karte the(rawah abdul razzaq,talkhees aljabr,page82)Hazrat abdullah bin zubair kehte hain ke maine hazrat abu baker saddiq rz ke sath namaz ada ki.aap hamesha shuru namaz or ruku main jane or ruku se sar uthane ke waqt raffa yadain kya karte or farmate the ke ab hi nhi balke maine Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ke hamrah bhi apko raffa yadain karte dekh ker isi tarha namaz parha karta tha(talkhees,page82,subuki,page6)abdul malik bin qasim farmate hain ke log masjid ne nabvi main namaz parh rhe the ke hazrat umer farooq rz aaye or farmaya,meri taraf tawajja karo main tumko Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ki tarha namaz parhata hon.jis tarha huzor sallallahu alaihi wasallam parhaya karte the or jis tarha parhne ka hukm dya karte the.phir hazrat umer farooq rz qibla ki tarf khare hogaye takbeer tehreema or ruku main jate or sar ko uthate hoye apne haath kaandhon tak uthaye,phir sab sahaba karaam ne kaha beshak huzor Sallallahu Alaihi wasallam aisa hi karte,(tehqeeq alrasikh,page38)hazrat imaam bukhari farmate hain ke umer bin khittab,ali bin abi talib,abdullah bin abbas,abo qatadah,abu asyad,muhammad bin muslimah,suhail bin sa'ad,abdullah bin umer zel'e,anas bin malik,abu hureerah,abdullah bin umer rz,abdullah bin zubair,wayil bin hajar,abu musa,malik bin haweeras,abu hameed alsayidi, yeh sab ke sab ruku jane or sar uthane ke waqt raffa yadain kya karte the(tehqeeq alrasikh,page number38)or iske ilava bhi kaafi ahadeesen mustanind kitaabon main paayi jaati hain jo main lafz ba lafz to nahi likh sakta filhaal lekin unke hawaalen de deta hon taake kisi ke dil main koi shak o shubha rahe raffa yadain ke muamle per to woh shayed dur ho sake yeh rahe kuch hawaalensahi bukhari=jild number01=page number668sahi muslim=jild number02=page number17jamay trimzi=jild number01=page number132sanan abu daud=jild number01=page number312sanan nisayi=jild number01=page number330sanan ibn e maaja=jild number01=page number410 to435mota imaam muhammad=jild number1=page number68@hoorain@muslim@chiraghfirst time kitaab se likh ker kuch send kya hai koi ghalti hoi to batana plz ok[DOUBLEPOST=1349191668][/DOUBLEPOST]@S_ChiragH
Jin ahadith may aapko lag rha hay k apni taraf se add kiya hay unhe highli8 kar k Ussi reference pe jo ahadith real may mojud hain wo aap share kar saktey hain?@hoorain
in ki teeno post me kch sahi hadeesen hy ju pehle se @lovelyalltime bhai ne share ki hy
lekin baki me ya to adhi hadees hy ya arabi matan gayab hy
aur kuch hadees zayeef hy aur kch me apni taraf se i love sahabah ne add kia hy auzubillah
Allah se darna chahie sahi hadees ke muqable me zayeef riwayat pesh kar rahe hu aur phir apni taraf se izafa ye to Allah ke rasool alayhisalam par jhoot bhandh rahe ho aap astaghfirullah
مسلم کی حدیث ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ واٰلہ وسلم نے فرمایا، "جس نے جان بوجھ کر مجھ سے منسوب جھوٹی بات بیان کی تو وہ سب سے بڑا جھوٹا ہے۔"
bilkul kar sakta hun in sha AllahJin ahadith may aapko lag rha hay k apni taraf se add kiya hay unhe highli8 kar k Ussi reference pe jo ahadith real may mojud hain wo aap share kar saktey hain?
koi baat nhi yar Allah sab dekh raha hai@hoorain
in ki teeno post me kch sahi hadeesen hy ju pehle se @lovelyalltime bhai ne share ki hy
lekin baki me ya to adhi hadees hy ya arabi matan gayab hy
aur kuch hadees zayeef hy aur kch me apni taraf se i love sahabah ne add kia hy auzubillah
Allah se darna chahie sahi hadees ke muqable me zayeef riwayat pesh kar rahe hu aur phir apni taraf se izafa ye to Allah ke rasool alayhisalam par jhoot bhandh rahe ho aap astaghfirullah
مسلم کی حدیث ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ واٰلہ وسلم نے فرمایا، "جس نے جان بوجھ کر مجھ سے منسوب جھوٹی بات بیان کی تو وہ سب سے بڑا جھوٹا ہے۔"