question

  • Work-from-home

CU_WAQAS

Newbie
Aug 29, 2010
2
0
0
36
abbottabad
ALLAH ny hazrat moosa se farmaya k a moosa mujh se us zuban se dua mang js sy to ny gunah na kia ho .Mossa (A.S) ny kaha ALLAHA ma asi zuban kahan sy lahn to ALLAH ny farmaya k apny laye dusrn sy dua kra.is this correct or not



kindly mujhy aska answer mary id( waqas . vu09@ gmail .com ) ya (cu _ waqasahmed @ yahoo. com)ya pa mail kr dn.
ak frnd ny btaya k Anbiya (A.S) mahsoom hoty hn un sy gunah sarzad ne hoty
 

nasirnoman

Active Member
Apr 30, 2008
380
574
1,193
Allah ny hazrat Moosa se farmaya k a Moosa mujh se us zuban se dua mang js sy to ny gunah na kia ho .Mossa (a.s) ny kaha Allaha ma asi zuban kahan sy lahn to Allah ny farmaya k apny laye dusrn sy dua kra.is this correct or not

السلام علیکم ورحمتہ اللہ !
میرے دوست آپ نے یہ روایت یا تو کہیں نہ کہیں پڑھی ہوگی ...... یا سنی ہوگی ..... یا کسی نے بذریعہ ای میل یا میسج کے بھیجی ہوگی ...... تو اگر آپ اس روایت کی تصدیق چاہتے ہیں تو آپ اس روایت کا حوالہ پیش کریں ...... اور اگر بالفرض آ پ کے پاس اس روایت کا حوالہ نہیں تو پھر اس روایت کی تصدیق یا تردید مشکل ہوگی
.
ہاں البتہ آپ کی معلومات کے لئے ہم مختصر عرض یہ کرنا چاہیں گے کہ یہ تو آپ کے علم میں ہوگا کہ حضرت موسیٰ علیہ السلام بنی اسرائیل کی طرف معبوث ہوئے...... اس لئے حضرت موسیٰ علیہ السلام کی نسبت بہت سی روایات احادیث پاک کی کتب کے علاوہ بنی اسرائیل کی کتب سے بھی لی گئیں ہیں ...... جن کے متعلق ہمارے اکابرین کچھ وضاحت فرماتے ہیں ..... وہ آپ کی معلومات میں اضافے کے لئے پیش خدمت ہیں......امام المفسر حافظ ابن کثیر رحمتہ اللہ علیہ اپنی مایہ ناز تفسیر ابن کثیر کے مقدمہ میں لکھتے ہیں :

روایات بنی اسرائیل تین قسم کی ہیں .....ایک تو وہ جن کی تصدیق خود ہمارے ہاں موجود ہے یعنی قرآن پاک کی کسی آیت یا حدیث کے مطابق بنی اسرائیل کی کسی کتاب میں بھی کوئی روایت مل جائے ،تو اس کی صحت میں کوئی کلام نہیں ......دوسرے وہ جن کی تکذیب خود ہمارے ہاں موجود ہو یعنی کسی آیت یا حدیث کے خلاف ہو ..... اس کے غلط ہونے میں کوئی شبہ نہیں ...... تیسرے وہ جس کی نہ ہم تصدیق کرسکتے ہیں نہ تکذیب.....اس لئے نہ تو ہمارے پاس کوئی ایسی روایت ہے جس کی تصدیق سے ہم اسے صحیح کہہ سکیں ..... اور نہ کوئی ایسی روایت جو اس کے مخالف ہو اور اس بنا پر ہم اسے جھوٹ یا غلط کہہ سکیں ..... لہذا یہ تیسری قسم کی روایتیں وہ ہیں جن سے ہم خاموش ہیں ...... نہ انہیں غلط کہیں نہ انہیں صحیح سمجھیں .

کہنے کا حاصل یہ ہے کہ اگر تو اس روایت کی تصدیق احادیث پاک کی کتب سے ہوجاتی ہے تب تو صحیح ہے.
لیکن اگر اس روایت کی تصدیق کتب احادیث سے نہیں ہوتی تب پھر خاموشی بہتر ہے.

واللہ واعلم بالصواب

ak frnd ny btaya k Anbiya (a.s) mahsoom hoty hn un sy gunah sarzad ne hoty

آپ کی دوسری بات کا جواب یہ ہے کہ آپ کے دوست نے بالکل درست فرمایا
انبیاء علیہم الصلاة والسلام کی عصمت پر اجماع امت ہے۔ تمام انبیاء کفر و شرک، کبائر و صغائر سے پاک ہیں،
 

saviou

Moderator
Aug 23, 2009
41,203
24,155
1,313
masha Allah
bohot achi tarah apne samjhaya hai nasirnoman

jahan tak hamari nazar gayi aise riwayat Quran aur Hadees me to nahi mili wallahu aalam agar koi daleel de to tasleem hai

aur rahi baat israeeli riwayat ki to bohot se aise riwayat hain jo Quran aur Hadees se milti hain aur bohot aisi hain jo khilaf hain lekin aaj bohot se olama ne bhi in riwayat ko leke deem me shamil kardiya jo ke sara sar galat hai

hame ek baat dhyan me rakni chahiye hamare liye hujjat Allah ki kitab aur Allah k Rasul sallellahu alayhiwasallam ka farman hai

jab hamare paas wazeh aur roshan hidayat maujood hai to ham dusri taraf kyun jhanke aur apne aap ko kyun muskilat me phanslen

aap ne jo baat pesh ki uski daleel den to shayad usko samajhne me madad mile

Allah hame deen ki sahi samajh aata farmaye Aameen
 
Top