Nazar lag jana

  • Work-from-home

RedRose64

Co Admin
Mar 15, 2007
42,742
28,183
1,313
Canada
Asalam o Alykum
Mge ye pochna ha k islam may nazar lg jany ka koi concept ha? Mostly logo c ye suna gya ha k ksi ko nazar lg gai. Agr waqai nazar lgti ha to usy utaraingy kse?
 

nasirnoman

Active Member
Apr 30, 2008
380
574
1,193
جی ہاں، نظر لگ جانا حقیقت ہے

نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے ارشاد فرمایا: العین حقٌّ الخ یعنی نظر بد حق ہے (مشکاة شریف)

اور اس کا مطلب یہ ہوتا ہے کہ دیکھنے والے کی نظر میں کسی چیز کا بھانا اور اچھا لگنا خواہ وہ چیز جاندار ہو جیسے انسان وحیوان یا غیرجاندار ہو جیسے مال واسباب، اور پھر اس چیز پر دیکھنے والے کی نظر کا اثرانداز ہوجانا ایک ایسی ثابت شدہ حقیقت ہے جو تقدیر الٰہی سے متعلق ہے، چنانچہ حق تعالیٰ نے سحر وجادو کی طرح بعضوں کی نظر میں یہ خاصیت رکھی ہے کہ جس چیز کو لگ جاتی ہے، اس کی ہلاکت وتباہی اورنقصان کا ذریعہ بن جاتی ہے۔

بخاری شریف کی روایت میں* ہے :
-- حدثنا اسحاق بن نصر حدثنا عبدالرزاق عن معمر عن ھمام عن ابی ھریرہ رضی اللہ عنہ عن النبی
صلی اللہ علیہ وسلم قال؛(العین حق)ونھی عن الوشم۔
(صحیح بخاری باب العین الحق ح : 5740 صفحہ 308،جلد 7)
یعنی ہم سے اسحاق بن نصر نے بیان کیا ،کہا ہم سے عندالرزاق نے بیان کیا ،ان سے معمر نے ان سے ہمام نے اور ان سے حضرت ابو ہریرہ رضی اللہ تعالی عنہ نے کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا نظر بد لگنا حق ہے اور آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم نے جسم پر گودنے سے منع فرمایا۔


اس حدیث سے ان لوگوں کا رد ہوا جو نظر بد کا انکار کرتے ہیں اللہ نے انسانی نظر میں بڑی تاثیر رکھی ہے جیسا کہ مشاہدات سے ثآبت ہو رہا ہے علم مسمریزم کی بنیاد بھی صرف انسانی نظر کی تاثیر پر ہے۔

نظر بد لگ جانے کی صورت میں دم کرنا

اور روایت میں* ہے :
حدثنا محمد بن کثیر اخبرنا سفیان قال حدثنی معبد بن خالد قال، سمعت عبداللہ بن شداد عن عائشہ رضی اللہ عنھا قالت ؛ امرنی رسول اللہ او امر ان یسترقی من العین۔
صحیح بخاری باب رقیہ العین ح :5738 صفحہ 308،جلد 7

ہم سے محمد بن کثیر نے بیان کیا، کہا ہم کو سفیان نے خبر دی،کہا کہ مجھ سے معبد بن خالد نے بیان کیا،کہا کہ میں نے عبداللہ بن شداد سے سنا، ان سے حضرت عائشہ رضی اللہ تعالی عنہ نے بیان کیا کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے حکم دیا کے نظر بد لگ جانے پر معوذتین سے دم کرلیا جائے۔

معوذتین (سورہ فلق،سورہ الناس اور سورہ الاخلاص ) اور سورہ فاتحہ پڑھنا بہترین مجرب دم ہیں.
نیز دعاؤں میں ’’اعوذ بکلمات اللہ التامات من شرما خلق‘‘ مجرب دعا ہے۔


اور روایت میں ہے :
حدثنا محمد بن خالد حدثنا محمد بن وھب بن عطیہ الدمشقی ، حدثنا محمد بن حرب حدثنا محمد بن الولید الزبیدی اخبرنا الزھری عن عروہ بن الزبیر عن زینب ابنہ ابی سلمہ عن ام سلمہ رضی اللہ عنھا ان النبی صلی اللہ علیہ وسلمرای فی بیتھا جاریہ فی وجھھا سفعہ فقال؛ (( استرقوا لھا فان بھا النظرہ))۔

وقال عقیل ؛ عن الزھری اخبرنا عروہ عن النبی صلی اللہ علیہ وسلم تابعہ عند اللہ بن سالم عن الزبیدی-
صحیح بخاری صفحہ 308،جلد 7
یعنی ہم سے محمد بن خالد نے بیان کیا، کہا ہم سے محمد بن وہب بن عطیہ دمشقی نے بیان کیا، کہا ہم سے محمد بن حرب نے بیان کیا، کہا ہم سے محمد بن ولید زبیدی نے بیان کیا، کہا ہم کو زہری نے خبر دی، انہیں عروہ بن زبیر نے ، انہیں زینب بنت ابی سلمہ رضی اللہ عنھا نے اور ان سے حضرت ام سلمہ رضی اللہ عنھا نے کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے ان کے گھر میں ایک لڑکی دیکھی جس کے چہرے پر (نظر بد کی وجہ سے) کالی دھبے پڑ گئے تھے۔آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ اس پر دم کرادو کیونکہ اسے نظر بد لگ گئی ہے۔
اور عقیل نے کہا انہیں زہری نے، انہیں عروہ نے خبر دی اور انہوں نے اسے نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم سے مرسلا روایت کیا ہے۔محمد بن حرب کے ساتھ اس حدیث کو عبداللہ بن سالم نے بھی زبیدی سے روایت کیا ہے۔


اور روایت میں ہے کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے ایک صحابی (حضرت سہل رضی اللہ عنہ) جن کو نظر لگ گئی تھی، کے لیے نظر لگانے والے صحابی سے فرمایا کہ: اپنے اعضاء کو دھووٴ اور اس پانی کو اس پر ڈال دو، اس کی صورت یہ بیان کی گئی ہے کہ جس شخص کے بارے میں تحقیق ہوکہ اس نے نظر لگائی ہے کہ اس کے سامنے کسی برتن یعنی پیالہ وغیرہ میں پانی لایا جائے، پھر نظر لگانے والا، اس برتن میں سے ایک چلو پانی لے کر کلی کرے اور اس کلی کو اس برتن میں ڈالے، پھر اس میں سے پانی لے کر اپنا منہ دھوئے، پھر بائیں ہاتھ میں پانی لے کر دائیں کہنی اور دائیں ہاتھ میں پانی لے کر بائیں کہنی دھوئے، اور ہتھیلی و کہنی کے درمیان جو جگہ ہے اس کو نہ دھوئے، پھر داہنا ہاتھ اور پھر اس کے بعد بایاں پیر دھوئے، پھر اسی طرح پہلے داہنا گھٹنہ اور بعد میں بایاں گھٹنہ دھوئے اور پھر آخر میں تہ بند کے اندر زیرناف جسم کو دھوئے اور ان سب اعضاء کو اسی برتن میں دھویا جائے، ان سب کو دھونے کے بعد اس پانی کو نظر زدہ کے اوپر اس کی پشت کی طرف سے سرپر ڈال کر بہادے۔ ہکذا في کتب الحدیث وشروحہ۔

امید ہے کہ ان روایات سے آپ کو بخوبی وضاحت ہوگئی ہوگی کہ نظر حق ہے .

اللہ تعالیٰ ہم سب کو دین کی صحیح سمجھ اور عمل کی توفیق عطاء فرمائے آمین


 

saviou

Moderator
Aug 23, 2009
41,203
24,155
1,313
Asalam o Alykum
Mge ye pochna ha k islam may nazar lg jany ka koi concept ha? Mostly logo c ye suna gya ha k ksi ko nazar lg gai. Agr waqai nazar lgti ha to usy utaraingy kse?
Wa Alaykum Assalam Wrwb :)

Nazar ka lagna bar haq hai iski kayi hadeesen aayi hain aur Allah k Rasul sallellahu alayhiwasallam apne sahaba ko batlate k kya main tumjhe nazar se bachne ka tareeqa bataun phir sahaba bolte batao to Allah k Rasul sallellahu alayhiwasallam mautain ( sure falaq-113 aur sure naas-114 ) padhne ko kehte aur Allah k Rasul sallellahu alayhiwasallam mamool tha k aap raat me sote waqt isko padh liye karte aur jab Allah k Rasul sallellahu alayhiwasallam jadu hua tab bhi jibraeel ameen yehi do surten lekar aaye jisse unka ilaja hua Nazar bad se bachne k liye aap ye do surten hamesha padhte rahen Allah hifazat karega insha Allah ( Bukhari aur Muslim me puri tafseel maujood hai )

aur agar nazar lag jaye aur apko pata chale ki falan ki nazar lagi hai to aap jisne nazar lagayi hai uske gusl k pani se nazar lagne wale ko gusl den aur uske elawa kuch aayaten hain jinhe padh kar phunk sakte hain aur ye jayez hai

kuch aayaten ham yahan nazar aur jadu dono k liye kaam ane wali nazar dalen



آيات إبطال العين والحسد
أعوذ بالله من الشيطان الرجيم


} بِسْمِ اللّهِ الرّحْمنِ الرّحِيم {
} الْحَمْدُ للّهِ رَبّ الْعَالَمِينَ * الرّحْمنِ الرّحِيمِ * مَلِكِ يَوْمِ الدّينِ * إِيّاكَ نَعْبُدُ وإِيّاكَ نَسْتَعِينُ * اهْدِنَا الصّرَاطَ الْمُسْتَقِيمَ * صِرَاطَ الّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ غَيْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَيْهِم وَلاَ الضّآلّينَ {
} الَمَ * ذَلِكَ الْكِتَابُ لاَ رَيْبَ فِيهِ هُدًى لّلْمُتّقِين * الّذِينَ يُؤْمِنُونَ بِالْغَيْبِ وَيُقِيمُونَ الصّلاةَ وَممّا رَزَقْنَاهُمْ يُنْفِقُونَ * والّذِينَ يُؤْمِنُونَ بِمَآ أُنْزِلَ إِلَيْكَ وَمَآ أُنْزِلَ مِن قَبْلِكَ وَبِالاَخِرَةِ هُمْ يُوقِنُونَ * أُوْلَئِكَ عَلَىَ هُدًى مّن رّبّهِمْ وَأُوْلَئِكَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ {
} اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاّ هُوَ الْحَيّ الْقَيّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لّهُ مَا فِي السّمَاوَاتِ وَمَا فِي الأرْضِ مَن ذَا الّذِي يَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاّ بِإِذْنِهِ يَعْلَمُ مَا بَيْنَ أَيْدِيهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ يُحِيطُونَ بِشَيْءٍ مّنْ عِلْمِهِ إِلاّ بِمَا شَآءَ وَسِعَ كُرْسِيّهُ السّمَاوَاتِ وَالأرْضَ وَلاَ يَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِيّ الْعَظِيمُ * لاَ إِكْرَاهَ فِي الدّينِ قَد تّبَيّنَ الرّشْدُ مِنَ الْغَيّ فَمَنْ يَكْفُرْ بِالطّاغُوتِ وَيْؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَكَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِيعٌ عَلِيمٌ * اللّهُ وَلِيّ الّذِينَ آمَنُواْ يُخْرِجُهُمْ مّنَ الظّلُمَاتِ إِلَى النّورِ وَالّذِينَ كَفَرُوَاْ أَوْلِيَآؤُهُمُ الطّاغُوتُ يُخْرِجُونَهُمْ مّنَ النّورِ إِلَى الظّلُمَاتِ أُوْلَئِكَ أَصْحَابُ النّارِ هُمْ فِيهَا خَالِدُونَ { [البقرة 255- 258]
} آمَنَ الرّسُولُ بِمَآ أُنْزِلَ إِلَيْهِ مِن رّبّهِ وَالْمُؤْمِنُونَ كُلّ آمَنَ بِاللّهِ وَمَلآئِكَتِهِ وَكُتُبِهِ وَرُسُلِهِ لاَ نُفَرّقُ بَيْنَ أَحَدٍ مّن رّسُلِهِ وَقَالُواْ سَمِعْنَا وَأَطَعْنَا غُفْرَانَكَ رَبّنَا وَإِلَيْكَ الْمَصِير * لاَ يُكَلّفُ اللّهُ نَفْساً إِلاّ وُسْعَهَا لَهَا مَا كَسَبَتْ وَعَلَيْهَا مَا اكْتَسَبَتْ رَبّنَا لاَ تُؤَاخِذْنَا إِن نّسِينَآ أَوْ أَخْطَأْنَا رَبّنَا وَلاَ تَحْمِلْ عَلَيْنَآ إِصْراً كَمَا حَمَلْتَهُ عَلَى الّذِينَ مِن قَبْلِنَا رَبّنَا وَلاَ تُحَمّلْنَا مَا لاَ طَاقـَةَ لَنَا بِهِ وَاعْفُ عَنّا وَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَآ أَنتَ مَوْلاَنَا فَانْصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ {
} يَكَادُ الْبَرْقُ يَخْطَفُ أَبْصَارَهُمْ كُلّمَا أَضَآءَ لَهُمْ مّشَوْاْ فِيهِ وَإِذَآ أَظْلَمَ عَلَيْهِمْ قَامُواْ وَلَوْ شَآءَ اللّهُ لَذَهَبَ بِسَمْعِهِمْ وَأَبْصَارِهِمْ إِنّ اللّهَ عَلَىَ كُلّ شَيْءٍ قَدِيرٌ { البقرة 20
} قَالُواْ ادْعُ لَنَا رَبّكَ يُبَيّن لّنَا مَا لَوْنُهَا قَالَ إِنّهُ يَقُولُ إِنّهَا بَقَرَةٌ صَفْرَآءُ فَاقِعٌ لّوْنُهَا تَسُرّ النّاظِرِينَ { [البقرة: 69]
} وَدّ كَثِيرٌ مّنْ أَهْلِ الْكِتَابِ لَوْ يَرُدّونَكُم مِنْ بَعْدِ إِيمَانِكُمْ كُفّاراً حَسَداً مّنْ عِنْدِ أَنْفُسِهِمْ مّن بَعْدِ مَا تَبَيّنَ لَهُمُ الْحَقّ فَاعْفُواْ وَاصْفَحُواْ حَتّىَ يَأْتِيَ اللّهُ بِأَمْرِهِ إِنّ اللّهَ عَلَىَ كُلّ شَيْءٍ قَدِيرٌ { [البقرة: 109]
}أَمْ يَحْسُدُونَ النّاسَ عَلَىَ مَآ آتَاهُمُ اللّهُ مِن فَضْلِهِ فَقَدْ آتَيْنَآ آلَ إِبْرَاهِيمَ الْكِتَابَ وَالْحِكْمَةَ وَآتَيْنَاهُمْ مّلْكاً عَظِيماً{ [النساء: 54]
} وَلَقَدْ جَعَلْنَا فِي السّمَاءِ بُرُوجاً وَزَيّنّاهَا لِلنّاظِرِينَ * وَحَفِظْنَاهَا مِن كُلّ شَيْطَانٍ رّجِيمٍ * إِلاّ مَنِ اسْتَرَقَ السّمْعَ فَأَتْبَعَهُ شِهَابٌ مّبِينٌ { [الحجر :16-18]
} وَلا تَمُدَّنَّ عَيْنَيْكَ إِلَى مَا مَتَّعْنَا بِهِ أَزْوَاجًا مِنْهُمْ زَهْرَةَ الْحَيَاةِ الدُّنيَا لِنَفْتِنَهُمْ فِيهِ وَرِزْقُ رَبِّكَ خَيْرٌ وَأَبْقَى{ [طه:131]
} وَلَوْلآ إِذْ دَخَلْتَ جَنّتَكَ قُلْتَ مَا شَآءَ اللّهُ لاَ قُوّةَ إِلاّ بِاللّهِ إِن تَرَنِ أَنَاْ أَقَلّ مِنكَ مَالاً وَوَلَداً { :الكهف:39]
}فَنَظَرَ نَظْرَةً فِي النّجُومِ* فَقَالَ إِنّي سَقِيمٌ * فَتَوَلّوْاْ عَنْهُ مُدْبِرِينَ{ [الصافات:88 – 90]
} تَبَارَكَ الّذِي بِيَدِهِ الْمُلْكُ وَهُوَ عَلَىَ كُلّ شَيْءٍ قَدِيرٌ * الّذِي خَلَقَ الْمَوْتَ وَالْحَيَاةَ لِيَبْلُوَكُمْ أَيّكُمْ أَحْسَنُ عَمَلاً وَهُوَ الْعَزِيزُ الْغَفُورُ * الّذِي خَلَقَ سَبْعَ سَمَاوَاتٍ طِبَاقاً مّا تَرَىَ فِي خَلْقِ الرّحْمَنِ مِن تَفَاوُتِ فَارْجِعِ الْبَصَرَ هَلْ تَرَىَ مِن فُطُورٍ * ثُمّ ارجِعِ البَصَرَ كَرّتَيْنِ يَنْقَلِبْ إِلَيْكَ البَصَرُ خَاسِئاً وَهُوَ حَسِيرٌ { [الملك:14]
} وَإِن يَكَادُ الّذِينَ كَفَرُواْ لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمّا سَمِعُواْ الذّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنّهُ لَمَجْنُونٌ{ [القلم:51]
} قَاتِلُوهُمْ يُعَذّبْهُمُ اللّهُ بِأَيْدِيكُمْ وَيُخْزِهِمْ وَيَنْصُرْكُمْ عَلَيْهِمْ وَيَشْفِ صُدُورَ قَوْمٍ مّؤْمِنِينَ * وَيُذْهِبْ غَيْظَ قُلُوبِهِمْ وَيَتُوبُ اللّهُ عَلَىَ مَن يَشَآءُ وَاللّهُ عَلِيمٌ حَكِيمٌ{[التوبة:14-15]
} يَأَيّهَا النّاسُ قَدْ جَآءَتْكُمْ مّوْعِظَةٌ مّن رّبّكُمْ وَشِفَآءٌ لّمَا فِي الصّدُورِ وَهُدًى وَرَحْمَةٌ لّلْمُؤْمِنِينَ {[يونس:57]
} وَأَوْحَىَ رَبّكَ إِلَىَ النّحْلِ أَنِ اتّخِذِي مِنَ الْجِبَالِ بُيُوتاً وَمِنَ الشّجَرِ وَمِمّا يَعْرِشُونَ * ثُمّ كُلِي مِن كُلّ الثّمَرَاتِ فَاسْلُكِي سُبُلَ رَبّكِ ذُلُلاً يَخْرُجُ مِن بُطُونِهَا شَرَابٌ مّخْتَلِفٌ أَلْوَانُهُ فِيهِ شِفَآءٌ لِلنّاسِ إِنّ فِي ذَلِكَ لاَيَةً لّقَوْمٍ يَتَفَكّرُونَ{ [النحل: 68-69]
} وَنُنَزّلُ مِنَ الْقُرْآنِ مَا هُوَ شِفَآءٌ وَرَحْمَةٌ لّلْمُؤْمِنِينَ وَلاَ يَزِيدُ الظّالِمِينَ إَلاّ خَسَاراً{ [الإسراء: 82]
} وَإِذَا مَرِضْتُ فَهُوَ يَشْفِينِ { [الشعراء:80]
} وَلَوْ جَعَلْنَاهُ قُرْآناً أعْجَمِيّاً لّقَالُواْ لَوْلاَ فُصّلَتْ آيَاتُهُ ءَاعْجَمِيّ وَعَرَبِيّ قُلْ هُوَ لِلّذِينَ آمَنُواْ هُدًى وَشِفَآءٌ وَالّذِينَ لاَ يُؤْمِنُونَ فِيَ آذَانِهِمْ وَقْرٌ وَهُوَ عَلَيْهِمْ عَمًى أُوْلَئِكَ يُنَادَوْنَ مِن مّكَانٍ بَعِيدٍ{ [فصلت :44]
} قُلْ هُوَ اللّهُ أَحَدٌ * اللّهُ الصّمَدُ * لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ * وَلَمْ يَكُنْ لّهُ كُفُواً أَحَدٌ {
} قُلْ أَعُوذُ بِرَبّ الْفَلَقِ * مِن شَرّ مَا خَلَقَ * وَمِن شَرّ غَاسِقٍ إِذَا وَقَبَ * وَمِن شَرّ النّفّاثَاتِ فِي الْعُقَدِ * وَمِن شَرّ حَاسِدٍ إِذَا حَسَدَ {} قُلْ أَعُوذُ بِرَبّ النّاسِ * مَلِكِ النّاسِ * إِلَهِ النّاسِ * مِن شَرّ الْوَسْوَاسِ الْخَنّاسِ * الّذِى يُوَسْوِسُ فِي صُدُورِ النّاسِ* مِنَ الْجِنّةِ وَالنّاسِ
 

RedRose64

Co Admin
Mar 15, 2007
42,742
28,183
1,313
Canada
Jazakallah saviou n nasir noman ap dno ne itni brief details de k ab mazed quest ki zarort he nai. Thank u so much 4 such a beautiful explanation.
 

saviou

Moderator
Aug 23, 2009
41,203
24,155
1,313
Q:nazer kiu lagti h?:(kis ko lagti h?kis ki lagti h?nazer s kase bacha jae?
nazar kisi ko bhi lagsakti hai aur kisi se bhi lagsakti hai

isliye hame islam taleem deta hai k har achi cheez dekhne par masha Allah kaha karen isse apki nazar nahi lagti

aur zyada koshish karen k ba wazoo rahen aur Allah ka zikar karte rahen jisse khabees cheezon se hamari hifazat hogi

aur baki wazhat apko upar k postings me miljayegi agar apne usse gaur se padha ho to

Allah hame har shar se mehfooz rakhe Aameen
 

Deep Silence

Newbie
Feb 13, 2009
2,735
1,586
0
Maa K Qadmu Taley
نظر اور حسد کا علاج تو بلاشک انسان جتنا اللہ تعالی کے قریب ہوگا اور اسکا ذکر ہمیشگی سے اور قرآن مجید کی تلاوت کرے گا اتنا ہی وہ آنکھ لگنے اور دوسری آفات اور شیطان اور انسانوں کی تکلیف دور ہوگا۔ اور ایسے ہی نبی صلی اللہ علیہ وسلم اپنی جان کی حفاظت کی دعا کیا کرتے تھے۔ اور سب سے بڑی جس کے ساتھ مسلمان پناہ لے سکتا ہے وہ کتاب اللہ کی قرات ہے اور اس میں سب سے اہم یہ ہیں۔
معوذتان (سورۃ الفلق اور الناس) اور سورۃ الفاتحہ اور آیۃ الکرسی۔​
اور تعویذ (لٹکانے والا نہیں پڑھنے کےلئے) جو کہ صحیح اور نبی صلی اللہ علیہ وسلم سے ثابت ہے اس میں سے۔​
(اعوذ بکلمات اللہ التامات من شر خلق) (میں اللہ تعالی کے مکمل کلمات کے ساتھ پناہ چاہتا ہوں اس چیز کے شر سے جو اس نے پیدا کی) اسے مسلم (الذکر والدعاء/ 4881) نےروایت کیا ہے۔​
اور ابن عباس رضی اللہ عنہما بیان کرتے ہیں کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم حسن اور حسین کو دم کرنے کے لئے یہ دعا کرتے اور یہ کہتے تھے کہ تمہارا باپ اسکے ساتھ اسماعیل اور اسحاق کو دم کرتے تھے۔ (اعوذ بکلمات اللہ التامۃ من کل شیطان وھامۃ ومن کل عین لامۃ) (میں اللہ تعالی کے مکمل کلمات کے ساتھ ہو شیطان اور زہریلی چیز جوکہ مار دے اور ہو حسد اور تکلیف دینے والی آنکھ سے پناہ چاہتا ہوں)​
اسے بخاری نے (احادیث الانبیاء/ 3120) روایت کیا ہے۔​
اور لامہ کا معنی: خطابی کا قول ہے کہ۔ اس سے مراد ہر وہ ایذا اور آفت ہے جو انسان کو جنوں میں ڈال دے۔​
اور ابو سعید بیان کرتے ہیں کہ جبریل علیہ السلام نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے پاس آئے اور کہنے لگے کہ اے محمد صلی اللہ علیہ وسلم آپ کچھ تکلیف محسوس کررہے ہیں تو انہوں نے فرمایا جی ہاں تو جبریل نے کہا۔ (بسم اللہ ارقیک من کل شئ یؤذیک ومن شک کل نفس او عین حاسد اللہ یشفیک بسم اللہ ارقیک)​
(میں اللہ کے نام سے تجھے ہر اس چیز سے دم کرتا ہوں جو کہ تکلیف دینے والی ہے اور ہر نفس کے شر سے یا ہر حاسد آنکھ سے اللہ آپ کو شفا دے میں اللہ کے نام سے آپ کو دم کرتا ہوں)​
اسے مسلم نے (الاسلام/4056) میں روایت کیا ہے۔​
اور اس میں کوئی شک نہیں اگر انسان صبح اور شام اور سونے وغیرہ کے اذکار میں پابندی کرے تو اس کا انسان کو نظر بد کی حفاظت میں بہت بڑا اثر ہے اور یہ ان شاء اللہ اسکے لئے ڈھال کا کام دے گا تو اس کی پابندی ضروری ہے اور علاج میں سب سے اہم ہے کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے نظر بد سے دم کرنے کی رخصت اور اسکا حکم دیا ہے۔​
عائشہ رضی اللہ عنہا بیان فرماتی ہیں کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے مجھے حکم دیا یا پھر یہ حکم عام دیا کہ نظر بد سے دم کروایا جائے۔ اسے بخاری نے (الطب/ 5297) روایت کیا ہے-​
اور عائشہ رضی اللہ عنہا بیان فرماتی ہیں کہ جس کی نظر لگی ہوتی اسے حکم دیا جاتا وہ وضوء کرے اور پھر اس پانی سے جسے نظرلگی ہوتی وہ غسل کرتا۔​
اسے ابو داوود نے (الطب/ 3382) میں روایت کیا ہے اور علامہ البانی نے صحیح سنن ابو داوود میں کہا کہ یہ صحیح الاسناد ہے دیکھیں حدث نمبر (3296)۔​
تو یہ بعض اذکار اور علاج ہیں جو کہ ان شاء اللہ تعالی کے حکم سے نظر اور حسد سے بچائیں گے۔​
ہم اللہ تعالی سے دعا کرتے ہیں کہ وہ اس سے اپنی پناہ میں رکھے۔ واللہ اعلم۔​
اور اللہ تعالی زیادہ علم والا ہے۔​
ابن قیم کی کتاب زاد المعاد کا مراجعہ کریں 4/162​
واللہ اعلم .​

 

Deep Silence

Newbie
Feb 13, 2009
2,735
1,586
0
Maa K Qadmu Taley
Q:nazer kiu lagti h?:(kis ko lagti h?kis ki lagti h?nazer s kase bacha jae?

nazar har aik ko lg sakti hai.kis ko lgti hai to is pr main mazeed kuch batein likhna chahon gi nazar sab se ziyada hume apnon ki hi lgti hai jese bachon ko apne parents ki bhi lag jati h.ab koi bhi parents ye nahi chahiye ge k humari nazar lage pr on ki bhi lg jati h.kiu k jitna pyar se hume wo dekhte hain os nazar se koi aur nahi dekhta.

jese k above reply me kaha gya hai k hume jo bat,jo chez achi lgti h hum is pr masha Allah kahein.

aik bat aur agar koi aur buhot ziyada moti hoti hai hume tab bhi masha Allah kehna chahiye k masha Allah ye aurat kitni moti hai.ho sakta hai hum ye kahein ye arey dekho to ye aurat kitni moti hai ya is ka pait buhot bara hai to ose humari bhi nazar lg sakti wo kisi bimari me bhi mubtla ho sakti hai.to hume ese n kehna chahiye k humari nazar lg jae kisi ko.


maine aik hadees suni hai with reference to nahi yad pr os hadees ka mafhoom ye tha k Allah k rasool (s.a.w) farmatey hain k donya ki aadhi qabrein nazar se hi bhari hain.yani on logon ko nazar hi kha gai.
nazar kabhi itna bura asar kr jati hai k wo nazar aap ki jan bhi le jati h.
 
  • Like
Reactions: yoursks

yoursks

Always different.., Confirm
VIP
Jul 22, 2008
17,222
8,013
1,113
دعاؤں میں
mashaAllah Nasir Noman bhai and Nasir (Saviou) bhai, aapne bohat detail maen is topic to brief kya hai....

Allah ta'laa aapko jaza-e-khair ataa farmaye, ameen
 
  • Like
Reactions: nasirnoman

Qawareer

میرا خدا ہر روز مجھے نئی خوشیاں دیتا ہے
VIP
Sep 1, 2010
22,663
10,941
1,113
ameen..............!
 
Top