India ne apni Air Force ko alert ker dia!!!!!!!!

• Work-from-home

Prince Ali

Sep 21, 2008
~Khuda Ki Basti~
Friends,
India mumbai event ka ilzaam PAKISTAN per laga raha hai, yahan tak k uss ne apni air force ko alert ker dia aur 48 hours mein critical result bedha hone ka kaha hai aur PAKISTAN security forces ka kehna hai k agar yehi halaat rahe to PAK ARMY ko western border se hata ker eastern border per bejhna parega. Aur Tamam PAKISTAN political parties b aik ho gayi hain aur AWAAM bi aik hai. ALLAH na kare agar jung hoti hai to ALLAH ki kasam apne watan ke lie jaan tak de dein ge.
Umeed hai sab ka yehi iradaa hai.
ALLAH hamre PAKISTAN ko shaitono se bachaye. Ameen
{(bobsleigh)}

Reactions: nrbhayo

Prince Ali

Sep 21, 2008
~Khuda Ki Basti~
Shaid India wale yeh nahi jante k agar Pakistan ne aik goli b chala di to India ke pata nahi kitne Parts ho jayen ge. Baat kerte hain Pakistan per attack ki....................{(mad322u)}

NAHI SAMAJ SAKTE TO NA SAMJO AAY HINDISTAAN WALO
DASTAAN B NA RAHE GI TUMHARI DASTANO MEIN
{(popcorn)}

Reactions: nrbhayo

melody1000

TM Star
Nov 13, 2008
Bangalore,India
Shame on u guys..yeh kya India Pakistan issue bana rahe ho aap log.kya itni zeher barh di andhar ki insaniyath hi bhul gaye??
There is enough proof unearthed that the terrorists were from LeT & trained in Pakistan ..so India is not blaming without reason. But that doesnt mean in anyway that all Pakistan is to blame or are bad.Terrorists are not something that any citizen would be proud to call their own,irrespective of religion. Do you'll hav any idea of the enormity of what they have done to innocent people...ghastly,coldblooded killing ,mindless destruction of property etc.We didnt react this way when Marriot was blown up but felt empathy for those who suffered.Guys..you'll are the new generation..rise above this petty politics n religious fanaticism that some sick minds are trying to promote..u have only one life..why waste it on hate..I have so many pakistani friends who are wonderful human beings, we do not bracket them with terrorists..Wake up & try n be more human...remember you are citizens of the world first & then everything else, after all religion is manmade and not created by God.

Prince Ali

Sep 21, 2008
~Khuda Ki Basti~
My Dear melody first of all welcome to tafreehmela. Happy to see you here and hope so you will enjoy here.

1.Melody, India havnt shown any proof yet
2.every time indians were found involved in every attack in india
3.indian media is blowing the fire of enemity and playing its role to have war
4.who is chacha rehmaan, once indian media said he come to mumbai then they said he is in pakistan these are proofs?
5.Keep one thing in your mind just pakistani people are heavy at indian army than how heavy will be PAKISTAN ARMY.
6.don't ever try to awake the anger of pakistanis......................{(king)}

Prince Ali

Sep 21, 2008
~Khuda Ki Basti~
Shame on u guys..yeh kya India Pakistan issue bana rahe ho aap log.kya itni zeher barh di andhar ki insaniyath hi bhul gaye??
There is enough proof unearthed that the terrorists were from LeT & trained in Pakistan ..so India is not blaming without reason. But that doesnt mean in anyway that all Pakistan is to blame or are bad.Terrorists are not something that any citizen would be proud to call their own,irrespective of religion. Do you'll hav any idea of the enormity of what they have done to innocent people...ghastly,coldblooded killing ,mindless destruction of property etc.We didnt react this way when Marriot was blown up but felt empathy for those who suffered.Guys..you'll are the new generation..rise above this petty politics n religious fanaticism that some sick minds are trying to promote..u have only one life..why waste it on hate..I have so many pakistani friends who are wonderful human beings, we do not bracket them with terrorists..Wake up & try n be more human...remember you are citizens of the world first & then everything else, after all religion is manmade and not created by God.

Dear brother,
Jab Pakistan mein daily bomblast ho rahe the hum ne to nahi kaha k Indai kerwa raha hai.
Baqi app ne kaha proofs hain india k pass to brother Pakistan ko wo proofs die jaein ta k jo is mein involve hain un k khilaf operation ho sake magar india ne kaha hum pakistan per attack kareinge, iss mein baqi pakistanis ka kia kasoor hai. baqi Pakistan to pehle hi dosron ki larain larr raha. Pakistan ki apni aik b larai nai hai. Hum zinda Dil qoum hain aur jo dukh hum ne khud dekhe hain wo kisi ko kion deinge. App b sochein aur jin ki negative soch hai unn ko b batein. Hope so you wil understand.

melody1000

TM Star
Nov 13, 2008
Bangalore,India
No country will keep quiet if their citizens are attacked time n again..n to clarify your mis conception..its not indian's who are doing it. Guess u dont have access to Indian press to know what proof im referring to. Yes i do agree that the press need todo more responsible reporting and not resort to sensational news ,just to get mileage.
Think about why USA or other soverign nations have come strong on your country for this attack against Indian citizens. Its a known fact that Dawood is taking shelter in your country & LeT also based there. Phir aap kya kah rahe ho mere bhai??? No country should ever give shelter to terrorists a sthey are the worst kind of human beings,if they can be called that. Nobody is stupid enough to blame you'll for wat terrorists do, but dont shelter them,that's all.
Yes we understand that Pakistan has gone thru a lot of crap politically with your various military rulers, hopefully things will even out in the future but for that you, the public would have to support that cause.
Ek aur baat bataun aapko...phela na koi Pakistan tha na Bangladesh..sab humaare India tha, theek hai na...vetsed interests of certain politicians were responsible for the divide.

And you know what they say..Let sleeping dogs lie..else kuch bhi ho saktha hai.

All i'm saying is..such portals should not be used to provoke sentiments of any citizen..there is enough hate in this world, we do not need to add to it..negatve emotion has never come to any fruition. there are so many better things to write about and info to share hai na???

Pari

(v)i§§· ßµølï ßµð£ï¨
VIP
Mar 20, 2007
Toronto, Canada
woo....

India ko pak per only balme karna ka moqa chaye... wid ne proof....
well melody g xehar humne nahi barha hai... xeher already in k diloon main hai ager in main nahi hota to yeh hur bar pak ko blame nahi dete....
or dosri baat India main abhi itni himmat nahi k wo pak se jand karain...

or ager khuda na khasta a-sa hova bhi to Hum bhi Pakistani hai... CHUN CHUN K MARAINGE...

melody1000

TM Star
Nov 13, 2008
Bangalore,India
himmath ki baat nahin hai pari memsaab..kargil aap ko yaad hoga shayad..agar bewaja blame karni ki baat kar rahe ho tho bataye USA jo aap ko support de raha hai har baar, is baar kyon aap ki government ko warning de ki prove your innnocence n cooperate with getting out the terrorists..there's no point in pulling wool over yours or anyone's eyes theek hai...
aap log bacche hain and yet to see life...dont waste it on such wrong emotions..channelise it correctly if you want a future for your kids...this is not what u should be inculcating in yourkids. Ask your parents if what if there's any sense in what i'm saying.
Ladne ki itni shauq hai tho aap ki army mein kyon nahin barthi hote aur samne aake lade like brave warriors..only cowards attack from the back..and that is wat these terrorists have done.
bas itni kehna tha..mujhe bahas karne ki koi dilchaspi nahin..no point in trying to influence closed minds

melody1000

TM Star
Nov 13, 2008
Bangalore,India
i only got into this site coz i'm fond of shayaris n reading them..lekhin yeh saab padke hairan hoon main..india mein is tarah ki koi website nahin jahan pe logon ko incite karne ke liye likhte hain...
get back to writing the fun stuff that you'll do and leave politicking out of it

melody1000

TM Star
Nov 13, 2008
Bangalore,India
shukriya..aap ne theek hi kaha..

kabhi kabhi main sochti hoon ke..

Samjh samajh ki baat hai samjho,
Samjh gaye tho badi baat hai,
seedhi baat hai ,tho samajh jaoge
jo na samjha ,woh na samajh hai...

Prince Ali

Sep 21, 2008
~Khuda Ki Basti~
My dear i like ur word "app log bache hain yet to see life" pakistan never attacked from back, Pakistan ne gargil mein jung bandi ker di thi. jab pakistan ki army wapis aarahi thi to indian army ne back per cowards ki tarah waar kia aur mahaaaan ban gaye.
mere bhai clinton ne kaha tha agar Pakistani army ho aur USA weapons hoon to muje puri dunia per hakoomat kerne se koi nahi rok sakta sakta. and Dauood agar pakistan mein hai, to aya to India se hai na, aane kion dia tha, Indian intelligence kahan thi, Indian Army kahan thi jab wo wahan se Pakistan aya tha.
1965 to app ko zarur yaaad hoga issi lie 1971 mein bangladesh ko Pakistan se alehda kerwa dia. abb INDUS treaty ko tor dia.kia baat hai indians ki tum log ko Pakistan ko blame kerne k bahane dondh rahe ho.
Indian mumbai bomblast mein involve hain, tumhara koi luitenent kernel hai, jis ki investigation kurkure karwa raha tha usse kis ne marwaya Bharat sarkaar ne. aur people's ko show kerwaya PAKISTAN hai.
abi operation mumbai shuru nai hua mukherjee ne kaha yeh PAkistan ker raha hai. kia baat hai. Mukherjee koi jotshi hai ya kala jadoo kerta hai jo pehle hi pata chal gia.
Agar hum bache hain to sari indian army Pak-indo border per kion laga di hai. Bachon se darte ho. aur haaan yeh India tumhara nahi MUSLMAAN badshahon ka tha Mughal badshahs. agar aaj india mein ho na to sirf TIPU SULTAN jaise bahaduron ki wajah se warna aaj kisi angrez ka bathroom saaf ker rahe hote.
Behas kerne ka shoq muje b nahi hai mein ne yeh likha tha k "ALLAH na kare jung ho." sjaid app ne meri post ghour se parri nai thi. aur hard words app ne use kerne shuru kerdie. Mein ne to wo share kia jo app k Media ne kaha. abb koi b uthe aur PAKISTAN ko blame kare to hum chup rahein no no never.

Chine-o-Arab hamara Hindustan hamara
MUSLIM hain hum watan hai sara jahan hamara.

melody1000

TM Star
Nov 13, 2008
Bangalore,India
yeah i didnt read wat u wrote properly,read it later.but u r guilty of the same mistake..when i said aap log baccche hain...i meant u becoz of yr age..not your army ya other citizens.Aap 19 yrs old hai na..isliye boli...
baaki mughals ke baare mein...they didnt own india, they invaded like the english,dutch,french did...read yr histroy.

fine..lets close it here..i have no interest in talking abt this...

Prince Ali

Sep 21, 2008
~Khuda Ki Basti~
Thank GOD, melody u r not interested. ok ok stop this topic.
By the way once again welcome here and hope so you will enjoy here alot and get tafreeh here.
for u........{(popcorn)}

atul32

Jul 18, 2008
nice words se kya hota hai...jab hearts me nafrat bhari ho...welcome bhi kahan welcom hai....kore shabda....
that is the problem of human beings...kisine khud ko nation se identify kiya hai kisi ne religion se......jaise hi identification hua...other nation/religion becomes wrong...of enemy...world and humanity concepts ki seeds abhi logo ke dilon me nahin hai....sirf shabda hai....achhe acche....jaise hi identification ke angainst me kisine kahan tatkal andar ka janwar bhahar aa jata hai...hatred ke roop me,nafrat ke roop me...
sare desh ke liye marne aur marne ki baat karte hai...jaise marne me koi badi quality hai....iis jeevan me inhe ras nahi...bahane chahiye marne aur marne ke....sabhi aatma hatyaye hai.....
desh ke liye marne se jyada behatar hai desh ke liye jeena....koi bhi idiot,pagal,dukhi person marne ko ready ho jayega....marne.marne ke liye mind me ek kism ka pagalpan chahiye...
sirf jinke bheetar anand hai,prem hai wohi jeevan ka samman kar sakte hai...ek hasta hua aadmi kisi ko marne me ya khud marne me utsuk nahi hoga....iske liye man me narak ki aag chahiye....aur hatred,anger...etc sabhi nark me le jate hai..

sare desho ki media/politicians biased hai...wo wohi batati hai jo aap sunna chahte hai...tabhi to aapka dil jeeta ja sakta hai...tabhi to aap se unhe business miliga...vote milega.....

melody1000

TM Star
Nov 13, 2008
Bangalore,India
aap tho theek keh rahein ho...jagda bandh na..hum kyon apni BP un-necessarily badaye...this topic touched a sore point coz my elder sis who was in Taj and works at a very senior level with their corporate office, was there when it happened & had a narrow escape..she saved the lives of the delegation she was hosting b4 looking at her own saftey..