ﺗﻮﺣﯿﺪ ﻛﯽاقسام

  • Work-from-home

shizz

Active Member
Sep 26, 2012
157
390
113
pakistan
ﻋﺒﺎﺩﺕ ﻛﮯ ﻣﻌﻨﯽ ﮨﯿﮟ ﻛﺴﯽ ﻛﯽ ﺭﺿﺎ ﻛﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﻧﺘﮩﺎﺋﯽ ﺗﺬﻟﻞ ﻭﻋﺎﺟﺰﯼ ﺍﻭﺭ ﻛﻤﺎﻝ ﺧﺸﻮﻉ ﰷ ﺍﻇﮩﺎﺭ ﺍﻭﺭ ﺑﻘﻮﻝ ﺍﺑﻦ ﻛﺜﯿﺮﺷﺮﯾﻌﺖ ﻣﯿﮟ ﻛﻤﺎﻝ ﻣﺤﺒﺖ, ﺧﻀﻮﻉ ﺍﻭﺭ ﺧﻮﻑ ﻛﮯ ﻣﺠﻤﻮﻋﮯ ﰷ ﻧﺎﻡ ﮨﮯ ﯾﻌﻨﯽ ﺟﺲ ﺫﺍﺕ ﻛﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻣﺤﺒﺖ ﺑﮭﯽ ﮨﻮ, ﺍﺱ ﻛﯽ ﻣﺎﻓﻮﻕ ﺍﻻﺳﺒﺎﺏ ﻃﺎﻗﺖ ﻛﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﻋﺎﺟﺰﯼ ﻭﺑﮯﺑﺴﯽ ﰷ ﺍﻇﮩﺎﺭ ﺑﮭﯽ ﮨﻮ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﻭﻣﺎﻓﻮﻕ ﺍﻻﺳﺒﺎﺏ ﺫﺭﺍﺋﻊ ﺳﮯ ﺍﺱ ﻛﯽ ﮔﺮﻓﺖ ﰷ ﺧﻮﻑ ﺑﮭﯽ ﮨﻮ ۔ ﻧﮧ ﻋﺒﺎﺩﺕ الله تعالیٰ ﻛﮯ ﺳﻮﺍ ﻛﺴﯽ ﺍﻭﺭ ﻛﯽ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﺍﺳﺘﻌﺎﻧﺖ ﮨﯽ ﻛﺴﯽ ﺍﻭﺭ ﺳﮯ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ ۔ ﺟﻦ ﻛﮯ ﺩﻟﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺷﺮﻙ ﰷ ﺭﻭﮒ ﺭﺍﮦ ﭘﺎﮔﯿﺎ ﮨﮯ, ﻭﮦ ﻣﺎﻓﻮﻕ ﺍﻻﺳﺒﺎﺏ ﺍﻭﺭ ﻣﺎﺗﺤﺖ ﺍﻻﺳﺒﺎﺏ ﺍﺳﺘﻌﺎﻧﺖ ﻣﯿﮟ ﻓﺮﻕ ﻛﻮ ﻧﻈﺮﺍﻧﺪﺍﺯ ﻛﺮﻛﮯ ﻋﻮﺍﻡ ﻛﻮ ﻣﻐﺎﻟﻄﮯ ﻣﯿﮟ ﮈﺍﻝ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻛﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﻛﮧ ﺩﯾﻜﮭﻮ ﮨﻢ ﺑﯿﻤﺎﺭ ﮨﻮﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﮈﺍﻛﭩﺮ ﺳﮯ ﻣﺪﺩ ﺣﺎﺻﻞ ﻛﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ, ﺑﯿﻮﯼ ﺳﮯ ﻣﺪﺩ ﭼﺎﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ, ﮈﺭﺍﺋﯿﻮﺭ ﺍﻭﺭ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﻧﺴﺎﻧﻮﮞ ﺳﮯ ﻣﺪﺩ ﻛﮯ ﻃﺎﻟﺐ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﯾﮧ ﺑﺎﻭﺭ ﻛﺮﺍﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﻛﮧالله تعالیٰ ﻛﮯ ﺳﻮﺍ ﺍﻭﺭﻭﮞ ﺳﮯ ﻣﺪﺩ ﻣﺎﻧﮕﻨﺎ ﺑﮭﯽ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﮯ ۔ ﺣﺎﻻﻧﻜﮧ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﻛﮯ ﻣﺎﺗﺤﺖ ﺍﯾﻚ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺳﮯ ﻣﺪﺩ ﭼﺎﮨﻨﺎ ﺍﻭﺭ ﻣﺪﺩ ﻛﺮﻧﺎ ﯾﮧ ﺷﺮﻙ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ, ﯾﮧ ﺗﻮ الله تعالیٰ ﰷ ﺑﻨﺎﯾﺎ ﮨﻮﺍ ﻧﻈﺎﻡ ﮨﮯ, ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺳﺎﺭﮮ ﰷﻡ ﻇﺎﮨﺮﯼ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﻛﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﮨﯽ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ, ﺣﺘﲐ ﻛﮧ ﺍﻧﺒﯿﺎ ﺑﮭﯽ ﺍﻧﺴﺎﻧﻮﮞ ﻛﯽ ﻣﺪﺩ ﺣﺎﺻﻞ ﻛﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﺣﻀﺮﺕ ﻋﯿﺴﲐ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ :
مَنْ أَنْصَارِي إِلَى اللَّهِ
(الصف) ﺍﹴ ﻛﮯ ﺩﯾﻦ ﻛﮯ ﻟﺌﮯ ﻛﻮﻥ ﻣﯿﺮﺍ ﻣﺪﺩﮔﺎﺭ ﮨﮯ؟ الله تعالیٰ ﻧﮯ ﺍﮨﻞ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻛﻮ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ :
وَتَعَاوَنُوا عَلَى الْبِرِّ وَالتَّقْوَى
(المائدة-٢) ﹾ ﻧﯿﻜﯽ ﺍﻭﺭ ﺗﻘﻮﱝ ﻛﮯ ﰷﻣﻮﮞ ﭘﺮ ﺍﯾﻚ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﻛﯽ ﻣﺪﺩ ﻛﺮﻭ ﻇﺎﮨﺮ ﺑﺎﺕ ﮨﮯ ﻛﮧ ﯾﮧ ﺗﻌﺎﻭﻥ ﻣﻤﻨﻮﻉ ﮨﮯ, ﻧﮧ ﺷﺮﻙ, ﺑﻠﻜﮧ ﻣﻄﻠﻮﺏ ﻭﻣﺤﻤﻮﺩ ﮨﮯ ۔ ﺍﺱ ﰷ ﺍﺻﻄﻼﺣﯽ ﺷﺮﻙ ﺳﮯ ﻛﯿﺎ ﺗﻌﻠﻖ ؟ ﺷﺮﻙ ﺗﻮ ﯾﮧ ﮨﮯ ﻛﮧ ﺍﯾﺴﮯ ﺷﺨﺺ ﺳﮯ ﻣﺪﺩ ﻃﻠﺐ ﻛﯽ ﺟﺎﺋﮯ ﺟﻮ ﻇﺎﮨﺮﯼ ﺍﺳﺒﺎﺏ ﻛﮯ ﻟﺤﺎﻅ ﺳﮯ ﻣﺪﺩ ﻧﮧ ﻛﺮﺳﻜﺘﺎ ﮨﻮ, ﺟﯿﺴﮯ ﻛﺴﯽ ﻓﻮﺕ ﺷﺪﮦ ﺷﺨﺺ ﻛﻮ ﻣﺪﺩ ﻛﮯ ﻟﺌﮯ ﭘﲀﺭﻧﺎ , ﺍﺱ ﻛﻮ ﻣﺸﲁ ﻛﺸﺎ ﺍﻭﺭ ﺣﺎﺟﺖ ﺭﻭﺍ ﺳﻤﺠﮭﻨﺎ, ﺍﺱ ﻛﻮ ﻧﺎﻓﻊ ﻭﺿﺎﺭ ﺑﺎﻭﺭ ﻛﺮﻧﺎ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺭ ﻭﻧﺰﺩﯾﻚ ﺳﮯ ﮨﺮ ﺍﯾﻚ ﻛﯽ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺳﻨﻨﮯ ﻛﯽ ﺻﻼﺣﯿﺖ ﺳﮯ ﺑﮩﺮﮦ ﻭﺭ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﻛﺮﻧﺎ ۔ ﺍﺱ ﰷ ﻧﺎﻡ ﮨﮯ ﻣﺎﻓﻮﻕ ﺍﻻﺳﺒﺎﺏ ﻃﺮﯾﻘﮯ ﺳﮯ ﻣﺪﺩ ﻃﻠﺐ ﻛﺮﻧﺎ, ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮯ ﺧﺪﺍﺋﯽ ﺻﻔﺎﺕ ﺳﮯ ﻣﺘﺼﻒ ﻣﺎﻧﻨﺎ ۔ ﺍﺳﯽ ﰷ ﻧﺎﻡ ﺷﺮﻙ ﮨﮯ, ﺟﻮ ﺑﺪﻗﺴﻤﺘﯽ ﺳﮯ ﻣﺤﺒﺖ ﺍﻭﻟﯿﺎﺈ ﻛﮯ ﻧﺎﻡ ﭘﺮ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﻣﻠﻜﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻋﺎﻡ ﮨﮯ ۔ ﺗﻮﺣﯿﺪ ﻛﯽ ﺗﯿﻦ ﻗﺴﻤﯿﮟ : ﺍﺱ ﻣﻮﻗﻊ ﭘﺮ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﻛﮧ ﺗﻮﺣﯿﺪ ﻛﯽ ﺗﯿﻦ ﺍﮨﻢ ﻗﺴﻤﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﻣﺨﺘﺼﺮﺍﹰ ﺑﯿﺎﻥ ﻛﺮﺩﯼ ﺟﺎﺋﯿﮟ ۔ ﯾﮧ ﻗﺴﻤﯿﮟ ﮨﯿﮟ ۔ ﺗﻮﺣﯿﺪ ﺭﺑﻮﺑﯿﺖ, ﺗﻮﺣﯿﺪ ﺍﻟﻮﮨﯿﺖ ﺍﻭﺭ ﺗﻮﺣﯿﺪ ﺻﻔﺎﺕ ۔
١ ۔ ﺗﻮﺣﯿﺪ ﺭﺑﻮﺑﯿﺖ ﰷ ﻣﻄﻠﺐ ﮨﮯ ﻛﮧ ﺍﺱ ﰷﺋﻨﺎﺕ ﰷ ﺧﺎﻟﻖ, ﻣﺎﻟﻚ, ﺭﺍﺯﻕ ﺍﻭﺭ ﻣﺪﺑﺮ ﺻﺮﻑ الله تعالیٰ ﮨﮯ ۔ ﺍﺱ ﺗﻮﺣﯿﺪ ﻛﻮ ﻣﻼﺣﺪﮦ ﻭﺯﻧﺎﺩﻗﮧ ﻛﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﺗﻤﺎﻡ ﻟﻮﮒ ﻣﺎﻧﺘﮯ ﮨﯿﮟ, ﺣﺘﲐ ﻛﮧ ﻣﺸﺮﻛﯿﻦ ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﻛﮯ ﻗﺎﺋﻞ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮨﯿﮟ, ﺟﯿﺴﺎ ﻛﮧ ﻗﺮﺁﻥ ﻛﺮﯾﻢ ﻧﮯ ﻣﺸﺮﻛﯿﻦ ﻣﻜﮧ ﰷ ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﻧﻘﻞ ﻛﯿﺎ ﮨﮯ ۔ ﻣﺜﻼﹰ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﺍﮮ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ( ﹲ) ! ﺍﻥ ﺳﮯ ﭘﻮﭼﮭﯿﮟ ﻛﮧ ﺗﻢ ﻛﻮ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﻭﺯﻣﯿﻦ ﻣﯿﮟ ﺭﺯﻕ ﻛﻮﻥ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ, ﯾﺎ ( ﺗﻤﮩﺎﺭﮮ ) ﰷﻧﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺁﻧﻜﮭﻮﮞ ﰷ ﻣﺎﻟﻚ ﻛﻮﻥ ﮨﮯﺍﻭﺭ ﺑﮯﺟﺎﻥ ﺳﮯ ﺟﺎﻧﺪﺍﺭ ﺍﻭﺭ ﺟﺎﻧﺪﺍﺭ ﺳﮯ ﺑﮯ ﺟﺎﻥ ﻛﻮﻥ ﭘﯿﺪﺍ ﻛﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﻛﮯ ﰷﻣﻮﮞ ﰷ ﺍﻧﺘﻈﺎﻡ ﻛﻮﻥ ﻛﺮﺗﺎ ﮨﮯ؟ ﺟﮭﭧ ﻛﮩﮧ ﺩﯾﮟ ﮔﮯ ﻛﮧ الله تعالیٰ ( ﯾﻌﻨﯽ ﯾﮧ ﺳﺐ ﰷﻡ ﻛﺮﻧﮯ ﻭﺍﻻالله تعالیٰ ﮨﮯ ) ۔ ( ﺳﻮﺭﺊ ﯾﻮﻧﺲ ۔ ٣١ ) ﺩﻭﺳﺮﮮ ﻣﻘﺎﻡ ﭘﺮ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﺍﮔﺮ ﺁﭖ ﹲ ﺍﻥ ﺳﮯ ﭘﻮﭼﮭﯿﮟ ﻛﮧ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﻭﺯﻣﯿﻦ ﰷ ﺧﺎﻟﻖ ﻛﻮﻥ ﮨﮯ؟ ﺗﻮ ﯾﻘﯿﻨﺎﹰ ﯾﮩﯽ ﻛﮩﯿﮟ ﮔﮯ ﻛﮧالله تعالیٰ ( ﺍﻟﺰﻣﺮ ۔ ٣٨ ) ﺍﯾﻚ ﺍﻭﺭ ﻣﻘﺎﻡ ﭘﺮ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﺍﮔﺮ ﺁﭖ ﹲ ﺍﻥ ﺳﮯ ﭘﻮﭼﮭﯿﮟ ﻛﮧ ﺯﻣﯿﻦ ﺍﻭﺭ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯿﮟ ﺟﻮ ﻛﭽﮫ ﮨﮯ, ﯾﮧ ﺳﺐ ﻛﺲ ﰷ ﻣﺎﻝ ﮨﮯ, ﺳﺎﺗﻮﮞ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺍﻭﺭ ﻋﺮﺵ ﻋﻈﯿﻢ ﰷ ﻣﺎﻟﻚ ﻛﻮﻥ ﮨﮯ؟ ﮨﺮ ﭼﯿﺰ ﻛﯽ ﺑﺎﺩﺷﺎﮨﯽ ﻛﺲ ﻛﮯ ﮨﺎﺗﮫ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ؟ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺳﺐ ﻛﻮ ﭘﻨﺎﮦ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ, ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻛﮯ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﻛﻮﺋﯽ ﭘﻨﺎﮦ ﺩﯾﻨﮯ ﻭﺍﻻ ﻧﮩﯿﮟ ۔ ﺍﻥ ﺳﺐ ﻛﮯ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﯾﮩﯽ ﻛﮩﯿﮟ ﮔﮯ ﻛﮧ الله تعالیٰﯾﻌﻨﯽ ﯾﮧ ﺳﺎﺭﮮ ﰷﻡالله تعالیٰ ﮨﯽ ﻛﮯ ﮨﯿﮟ ۔( المؤمنون۔ ٨٤ ۔ ٨٩ ) وَغَيْرهَا مِنَ الآيَاتِ۔
٢ ۔ ﺗﻮﺣﯿﺪ ﺍﻟﻮﮨﯿﺖ ﰷ ﻣﻄﻠﺐ ﮨﮯ ﻛﮧ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﻛﯽ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻗﺴﺎﻡ ﰷ ﻣﺴﺘﺤﻖ ﺻﺮﻑ
الله تعالیٰ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﮨﺮ ﻭﮦ ﰷﻡ ﮨﮯ ﺟﻮ ﻛﺴﯽ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﮨﺴﺘﯽ ﻛﯽ ﺭﺿﺎ ﻛﮯ ﻟﺌﮯ, ﯾﺎ ﺍﺱ ﻛﯽ ﻧﺎﺭﺍﺿﯽ ﻛﮯ ﺧﻮﻑ ﺳﮯ ﻛﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ, ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﻧﻤﺎﺯ, ﺭﻭﺯﮦ, ﺣﺞ ﺍﻭﺭ ﺯﻛٰﻮﮦ ﺻﺮﻑ ﯾﮩﯽ ﻋﺒﺎﺩﺍﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﯿﮟ ﺑﻠﻜﮧ ﻛﺴﯽ ﻣﺨﺼﻮﺹ ﮨﺴﺘﯽ ﺳﮯ ﺩﻋﺎ ﻭﺍﻟﺘﺠﺎ ﻛﺮﻧﺎ, ﺍﺱ ﻛﮯ ﻧﺎﻡ ﻛﯽ ﻧﺬﺭﻭﻧﯿﺎﺯ ﺩﯾﻨﺎ, ﺍﺱ ﻛﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺩﺳﺖ ﺑﺴﺘﮧ ﻛﮭﮍﺍ ﮨﻮﻧﺎ, ﺍﺱ ﰷ ﻃﻮﺍﻑ ﻛﺮﻧﺎ, ﺍﺱ ﺳﮯ ﻃﻤﻊ ﺍﻭﺭ ﺧﻮﻑ ﺭﻛﮭﻨﺎ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﺑﮭﯽ ﻋﺒﺎﺩﺍﺕ ﮨﯿﮟ ۔ ﺗﻮﺣﯿﺪ ﺍﻟﻮﮨﯿﺖ ﯾﮧ ﮨﮯ ﻛﮧ ﯾﮧ ﺗﻤﺎﻡ ﰷﻡ ﺻﺮﻑ الله تعالیٰ ﮨﯽ ﻛﮯ ﻟﺌﮯ ﻛﺌﮯ ﺟﺎﺋﯿﮟ ۔ ﻗﺒﺮﭘﺮﺳﺘﯽ ﻛﮯ ﻣﺮﺽ ﻣﯿﮟ ﻣﺒﺘﻼ ﻋﻮﺍﻡ ﻭﺧﻮﺍﺹ ﺍﺱ ﺗﻮﺣﯿﺪ ﺍﻟﻮﮨﯿﺖ ﻣﯿﮟ ﺷﺮﻙ ﰷ ﺍﺭﺗﲀﺏ ﻛﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻣﺬﻛﻮﺭﮦ ﻋﺒﺎﺩﺍﺕ ﻛﯽ ﺑﮩﺖ ﺳﯽ ﻗﺴﻤﯿﮟ ﻭﮦ ﻗﺒﺮﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﻣﺪﻓﻮﻥ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺍﻭﺭ ﻓﻮﺕ ﺷﺪﮦ ﺑﺰﺭﮔﻮﮞ ﻛﮯ ﻟﺌﮯ ﺑﮭﯽ ﻛﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﺳﺮﺍﺳﺮ ﺷﺮﻙ ﮨﮯ ۔
٣ ۔ ﺗﻮﺣﯿﺪ ﺻﻔﺎﺕ ﰷ ﻣﻄﻠﺐ ﮨﮯ ﻛﮧ
الله تعالیٰ ﻛﯽ ﺟﻮ ﺻﻔﺎﺕ ﻗﺮﺁﻥ ﻭﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﺎﻥ ﮨﻮﺋﯽ ﮨﯿﮟ, ﺍﻥ ﻛﻮ ﺑﻐﯿﺮ ﻛﺴﯽ ﺗﺎﻭﯾﻞ ﺍﻭﺭ ﺗﺤﺮﯾﻒ ﻛﮯ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﻛﺮﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺻﻔﺎﺕ ﺍﺱ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﻣﯿﮟ ﻛﺴﯽ ﺍﻭﺭ ﻛﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﻧﮧ ﻣﺎﻧﯿﮟ ۔ ﻣﺜﻼﹰ ﺟﺲ ﻃﺮﺡ ﺍﺱ ﻛﯽ ﺻﻔﺖ ﻋﻠﻢ ﻏﯿﺐ ﮨﮯ, ﯾﺎ ﺩﻭﺭ ﺍﻭﺭ ﻧﺰﺩﯾﻚ ﺳﮯ ﮨﺮ ﺍﯾﻚ ﻛﯽ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﺳﻨﻨﮯ ﭘﺮ ﻭﮦ ﻗﺎﺩﺭ ﮨﮯ, ﰷﺋﻨﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﮨﺮ ﻃﺮﺡ ﰷ ﺗﺼﺮﻑ ﻛﺮﻧﮯ ﰷ ﺍﺳﮯ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﺣﺎﺻﻞ ﮨﮯ, ﯾﮧ ﯾﺎ ﺍﺱ ﻗﺴﻢ ﻛﯽ ﺍﻭﺭ ﺻﻔﺎﺕ ﺍﻟٰﮩﯿﮧ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﻛﻮﺋﯽ ﺻﻔﺖ ﺑﮭﯽ ﺍﹴ ﻛﮯ ﺳﻮﺍ ﻛﺴﯽ ﻧﺒﯽ, ﻭﻟﯽ ﯾﺎ ﻛﺴﯽ ﺑﮭﯽ ﺷﺨﺺ ﻛﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﻧﮧ ﻛﯽ ﺟﺎﺋﯿﮟ ۔ ﺍﮔﺮ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﻛﯽ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﮔﯽ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺷﺮﻙ ﮨﻮﮔﺎ ۔ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﮨﮯ ﻛﮧ ﻗﺒﺮﭘﺮﺳﺘﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺷﺮﻙ ﻛﯽ ﯾﮧ ﻗﺴﻢ ﺑﮭﯽ ﻋﺎﻡ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯالله تعالیٰ ﻛﯽ ﻣﺬﻛﻮﺭﮦ ﺻﻔﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﺑﻨﺪﻭﮞ ﻛﻮ ﺑﮭﯽ ﺷﺮﯾﻚ ﻛﺮ ﺭﻛﮭﺎ ﮨﮯ
 
Top