ٹوٹکے ، تحریر : نجف زہرا تقوی

intelligent086

Super Star
Nov 10, 2010
10,158
10,446
1,313
Lahore,Pakistan
ٹوٹکے ، تحریر : نجف زہرا تقوی


ناخنوں سے نیل پالش صاف کرنے کے لیے لڑکیاںا ور خواتین نیل پالش ریموور استعمال کرتی ہیں،مگر اس شے کے ذریعے چند اور مختلف کام بھی انجام دیے جا سکتے ہیں۔یہ خاص طور پر گھر چمکانے کے لیے بہت کار آمد چیز ہے۔

فرش میں نئی جان ڈالنے کے لیے نیل پالش ریموور کا استعمال بے حد فائدے مند ثابت ہوتا ہے۔استعمال کے لیے کسی کاغذی تولیے کو اس محلول سے گیلا کریں اور ٹائلز کے علاوہ کنکریٹ کے فرش پر موجود ہر قسم کے نشانات صاف کر دیں،تاہم اسے لکڑی کی سطح پر استعمال نہ کریں۔

جوتوں کو چمکائیے:کسی کاغذی تولیے کو اس سے بھگوئیں اور جوتوں پر اس وقت تک پھیریں جب تک تمام دغ دھبے ختم نہ ہو جائیں۔اس کے بعد صاف کپڑے کو پھیر کر جوتے چمکا لیں۔

کی بورڈ کی صفائی: روئی کو نیل پالش ریمورو میں بھگوئیںا ور نرمی سے لیپ ٹاپ کے کی بورڈ کیز پر پھیریں تا کہ وہ اپنی اصل شکل میں آ جائیں۔

مار کر کے نشان: ہاتھو ں یا دیواروں پر سیاہی کے نہ ختم ہونے والے داغ ختم کرنے کے لیے روئی کا گولہ بنائیں اور اسے ریموور میں بھگو کر پھیریں۔وہ داغ منٹوں میں غائب ہو جائیں گے۔

ریزر صاف کریں:یہ محلول جراثیم کش ہوتا ہے،کسی ریزر کی صفائی کے لے اسے ریموور میں بھگوئیں اور پھر بلیڈز کے درمیان کی جگہ کو پانی سے دھو لیں۔یہ ایک بار پھر نیا جیسا نظر آنے لگے گا۔
 
  • Like
Reactions: maria_1
Top
Forgot your password?