Shaista Wahidi Divorced

• Work-from-home

Nelly

VIP
Sep 23, 2009
United Kingdom
A Geo TV Morning Show host & Sister of Sahir Lodhi, Dr Shaista Wahidi filed her divorced few day before & she is again single now. Shaista Lodhi case against her husband and shifted from his Husband (Waqar Wahidi) house to her own House in defense while her husband still lives in Nazimabad. Shaista Lodhi married with Waqar Wahidi January 17, 1999. She have three children name Shafay , Faiz and Eeman. She was Awarded in three ceremonies City Talent Women Awards , Dalda Expert Mom (Honorary Award) & Pakistan Media Awards for Best Anchor .
Last year she went on vacation to Thailand with her kids only. She was going through a lot of stress for a long time now that is why she was not hosting her show in Ramadan. But now she is back after a long time. She always used to put Wahidi with her name but now she calls herself as Dr Shaista. When asked about who is responsible for her success she said her family and her kids no mention of husband. She was looking very dull at the set of the morning show and she lost lot of weight too. Well, according to the latest updates her divorce has become finalized and Shaista is a single women from today. She confirmed the news of her divorce by calling herself Shaista Lodhi on her morning show Utho Jaago Pakistan on Geo TV network.
Her husband wanted her to give more time and attention towards their family rather than hosting and dancing on TV shows. And it is also said that she will not be making any appearances on TV until her Iddat period is complete.

Nelly

VIP
Sep 23, 2009
United Kingdom
haan wo tou hai hi:s per is main Shaista ki b tou ghalti hai, agar 24/7 TV pe rahengi, aur paisa kamane main magan hongi tou life pe kuch tou asar parna hi tha.......

Sabah

VIP
Nov 20, 2008
Peshawar
well a very wrong decision she made, and 101% she'll be accused for her broken marriage, because after marriage being as a wife first she should be tied up with her husband and kids but she prefered her hosting and working in media first, anyhow
what about her kids?

Nelly

VIP
Sep 23, 2009
United Kingdom
She comes in same category as Veena Malik where the onli thing they are obsessed with is money, n so called fame/populairty. Aur ye baat tou suni hogi aap ne k jahan daulat ki barsaat hone lage wahan rishton ki qeemat kum ho jaati hai . Dunno abt the kids but will update in dis thread if i find anything related to it.

Bint-e-Aisha

Maria ki Mama
VIP
Jun 16, 2009
chaand pe
well i dont lyk her..mostly bcoz she cant sit still,overacts alot, i think she thinks she luks nice this way...but seriously i dont think so this news abt her divorce is true and if it is then i must say that not a single man in this world would lyk k uski wyf itna betakalluf ho gents se jese wo hoti he...

Reactions: Nelly

Hoorain

*In search of Oyster Pearls*
VIP
Dec 31, 2009
A n3st!
well a very wrong decision she made, and 101% she'll be accused for her broken marriage, because after marriage being as a wife first she should be tied up with her husband and kids but she prefered her hosting and working in media first, anyhow
what about her kids?
ooopsh actually usually is tara k comments k against hoti hun main
we don't know what actually happened ,,how can we say who is responsible for this divorce??
HUm shaista ko daikhte hain jaante nhi hain,,aur shaista k husband ko to daikhey bhi nhi who knows kia problems thi(morning show ki jahan tak baat hay to aaj majority larkiyan working women hain )..usually hamare comments tasweer ka aik rukh daikh k hi hote hain which should be avoided ,,AIk banda pehle hi kisi tragedy se guzra hay is tara ki batain phailaane se hum uski azziyat may mazeed izafa to kar sakte hain us k liye behtari nhi kar sakte! we should pray for both families!
.divorce is the most hate able thing,,Koi Larki nhi chahti k usse itne saal kisi k sath rehne k baad us se alag rehna parre wo bhi tab jab us k kids bhi hon educated sensible logon ko to ye bhi andaza hota hay k sab se ziada suffer un k bache hi karne waale hain is tara k steps se,,,,
ALLAH tala sabko mehfuz rakhain AAMEEN!

Reactions: Atif-adi

The horror

Banned
Nov 24, 2011
the haunted mansion
we don't know what actually happened ,,how can we say who is responsible for this divorce??
HUm shaista ko daikhte hain jaante nhi hain,,aur shaista k husband ko to daikhey bhi nhi who knows kia !
اصل میں لوگ لوگوں کو دین کی بنیاد پر جج کرتے ہیں -- ، مذہب چونکے عورت کو ہمیشہ کمزور ، کم عقل اور نادان سمجتھے ہیں -- اس لئے اکثر خواتین کا یہ تاثر ہوتا ہے کے ہمیشہ غلطی عورت کی ہوتی ہے چاہے غلطی مرد ہی کیوں نہ ہو -- اور سبا مذھبی ہیں
مرے خیال میں ہمیں لوگوں کو جج نہیں کرنا چاہے -- شائستہ کی اپنی زندگی ہے اگر اس کا دل نہیں اپنے خاوند کے ساتھ تو اس کی مرضی -- ہو سکتا وہ اپ سب سے زیادہ اچھی اور اصول پسند ہو -- کسی کسی پرسنل زندگی کو بنیاد بنا کر بندے کو جج نہیں کرنا چاہے

Reactions: Star24

Hoorain

VIP
Dec 31, 2009
A n3st!
اصل میں لوگ لوگوں کو دین کی بنیاد پر جج کرتے ہیں -- ، مذہب چونکے عورت کو ہمیشہ کمزور ، کم عقل اور نادان سمجتھے ہیں -- اس لئے اکثر خواتین کا یہ تاثر ہوتا ہے کے ہمیشہ غلطی عورت کی ہوتی ہے چاہے غلطی مرد ہی کیوں نہ ہو -- اور سبا مذھبی ہیں
مرے خیال میں ہمیں لوگوں کو جج نہیں کرنا چاہے -- شائستہ کی اپنی زندگی ہے اگر اس کا دل نہیں اپنے خاوند کے ساتھ تو اس کی مرضی -- ہو سکتا وہ اپ سب سے زیادہ اچھی اور اصول پسند ہو -- کسی کسی پرسنل زندگی کو بنیاد بنا کر بندے کو جج نہیں کرنا چاہے
is may mazhab kahan qasur kahan aa gya?mazhab insan ko apne life ko ehsan tareeqe se guzarne ki tmam guidelines btata hay ,,log amal nhi karte to unka qasur hay mazhab ka nhi=;

Khair aap se to behas hi bekaar hay! lagge rhain

The horror

Banned
Nov 24, 2011
the haunted mansion
is may mazhab kahan se aa gya?
jo log baghair mazhab k hain wo shadi nhi karte ya un k haan divorce nhi hoti?
Khair aap se to behas hi bekaar hay! lagge rhain
انسان کے نظریات اس کی تھیوریز پر ہوتے ہیں -- مذہب اس لئے ا گیا سبا نے کہا کے اس کا فیصلہ غلط ہے -- اس کو یہ کرنا چاہے اس کو وہ کرنا چاہے -- یہ فیصلہ مذہب کی بنیاد پر کیا گیا -- کیوں مذہب کہتا ہے عورت کی حفاظت مرد کرتے ہیں اور ان کو سپورٹ کرتے ہیں -- اس لئے سبا نے کہا ان کا فیصلہ غلط ہے -- حلانکے ممکن ہے شائستہ کا فیصلہ ٹھیک ہو --
well a very wrong decision she made,
مرے خیال میں اس نے اچھا فیصلہ کیا
:)
is may mazhab kahan qasur kahan aa gya?mazhab insan ko apne life ko ehsan tareeqe se guzarne ki tmam guidelines btata hay ,,log amal nhi karte to unka qasur hay mazhab ka nhi=;
اگر لوگ مذہب پر نہیں چل رہے تو مذہب کا قصور ہے --- کیوں مذہب تو ایسا ہونا چاہے تا کے ہر کوئی آسانی سے اس پر چل سکتے
اور یہاں پہ اکثر خواتین مذہب کی بنیاد پر ہی شائستہ کو قوس رہی ہیں

Sabah

VIP
Nov 20, 2008
Peshawar
HUm shaista ko daikhte hain jaante nhi hain,,aur shaista k husband ko to daikhey bhi nhi who knows kia problems thi(morning show ki jahan tak baat hay to aaj majority larkiyan working women hain )..usually hamare comments tasweer ka aik rukh daikh k hi hote hain which should be avoided ,,AIk banda pehle hi kisi tragedy se guzra hay is tara ki batain phailaane se hum uski azziyat may mazeed izafa to kar sakte hain us k liye behtari nhi kar sakte! we should pray for both families!
.divorce is the most hate able thing,,Koi Larki nhi chahti k usse itne saal kisi k sath rehne k baad us se alag rehna parre wo bhi tab jab us k kids bhi hon educated sensible logon ko to ye bhi andaza hota hay k sab se ziada suffer un k bache hi karne waale hain is tara k steps se,,,,
ALLAH tala sabko mehfuz rakhain AAMEEN!

You got me wrong hoorain, I personally before saying or spreading any news make myself sure and then pass my views, I didnt said that I accuss her for this break up but actually I said "she'll be accused for her broken marriage'' means by media and people. and guess what that's happening, regarding to her divorce many people accused her and some accused his husband, aap sahi kah rahe ho hum aur aap nai jante k kia horaha hai enke life mei but she is a media person and verily media knows about her more than us,
I got this from a website with the confirmation news of her divorce " Talking about the public views, some people blame Shaista for divorce while some blame her husband. Some say Maybe its the greed for quick big money that causes rifts in families and husbands and wives, or the stress of the job.Reports indicated that Shaista’s husband was against her from being on television, dancing on the show,showing off expensive dresses, etc."
and at last I'll say a media person can be judged more by media not by what we think, aur Shaista k shows mai ne kafi dekhe hain to be honest she doesnt use her mind properly jho bhi bolti hain bena soche samjhe and that's how she come out with a wrong decision.

Hoorain

VIP
Dec 31, 2009
A n3st!
انسان کے نظریات اس کی تھیوریز پر ہوتے ہیں -- مذہب اس لئے ا گیا سبا نے کہا کے اس کا فیصلہ غلط ہے -- اس کو یہ کرنا چاہے اس کو وہ کرنا چاہے -- یہ فیصلہ مذہب کی بنیاد پر کیا گیا -- کیوں مذہب کہتا ہے عورت کی حفاظت مرد کرتے ہیں اور ان کو سپورٹ کرتے ہیں -- اس لئے سبا نے کہا ان کا فیصلہ غلط ہے -- حلانکے ممکن ہے شائستہ کا فیصلہ ٹھیک ہو --
مرے خیال میں اس نے اچھا فیصلہ کیا
:)
اگر لوگ مذہب پر نہیں چل رہے تو مذہب کا قصور ہے --- کیوں مذہب تو ایسا ہونا چاہے تا کے ہر کوئی آسانی سے اس پر چل سکتے
اور یہاں پہ اکثر خواتین مذہب کی بنیاد پر ہی شائستہ کو قوس رہی ہیں
aap jaante hain kis masle ki bina par ye divorce hui?
shaista ya us k husband ko jaante hain?
hummay se koi nhi jaanta
ab yahan aap k comments jo agar shaista k haq may hain ya against bhi hain wo sirf is liye k aap yahan mojud baqi members se ebhas may ulajhna chahte hain,,warna to shayed aap ko pta bhi aaj chla ho shaista kon hay =;

BOhat se log hain jo mazhab par chal kar succesful life guzzar rhe hain Wahan k liye bhi bol dain k MAzhab ki badolat wo khush hain wo q nhi kehte?
Mushkilaat insan apne liye khud hi kharri karta hay,,aap mazhab ko kio itna holnaak aur zalim kar k bayan karte hain? aisi to koi baat nhi mazhab may jo insaniyat ki bhlayi k khilaf ho tmam aspects ko madd-e-nazar rkhaa jaaye to koi na koi benefit insan hi ka hay su may,,,,MAZHAB IS JUST A GUIDELine to be succesful!
AB jaise hum log subject books parhte hain ya uski helping book sab bache aik hi book parhne ko di jaati hay,, kuch kamyab ho jaate hain kuch nakam rehte hain to kia book ka qasur hay bache ka nhi?

Sabah

VIP
Nov 20, 2008
Peshawar

Hmmmmm Iam not a religious person but Iam just a practicing muslimah, there are lackness which I just wanna improve, but Iam not complete in my deen. tu aap mujhay religious hune ka azaaz na de because honeslty Iam not that religious ager aap mere comment and views jho aapko diye us lehaz se kah rahe then voh her ek muslim ka farz hain and if by your opinion that person is religious then every muslim is Religious.

Hoorain

VIP
Dec 31, 2009
A n3st!
You got me wrong hoorain, I personally before saying or spreading any news make myself sure and then pass my views, I didnt said that I accuss her for this break up but actually I said "she'll be accused for her broken marriage'' means by media and people. and guess what that's happening, regarding to her divorce many people accused her and some accused his husband, aap sahi kah rahe ho hum aur aap nai jante k kia horaha hai enke life mei but she is a media person and verily media knows about her more than us,
I got this from a website with the confirmation news of her divorce " Talking about the public views, some people blame Shaista for divorce while some blame her husband. Some say Maybe its the greed for quick big money that causes rifts in families and husbands and wives, or the stress of the job.Reports indicated that Shaista’s husband was against her from being on television, dancing on the show,showing off expensive dresses, etc."
and at last I'll say a media person can be judged more by media not by what we think, aur Shaista k shows mai ne kafi dekhe hain to be honest she doesnt use her mind properly jho bhi bolti hain bena soche samjhe and that's how she come out with a wrong decision.
hmm again i'll say ALLAH knows the best
kisi ka intahayi personal matter hay ye,,,aik media person hone ki waja se ye itna phaila hay agar wo aam bandi hoti to itna is tara nhi phailta q k media involve nhi hota,,magar tab bhi kuch log shaista ko kuch husband ko blame karte aur haqeeqat kam hi logon ko pta hoti hay its just through a grapevine like communication
i m just saying don't blame anyone!
as a person wo kesi hay hamai nhi pta,,,as an anchor pta hay...

The horror

Banned
Nov 24, 2011
the haunted mansion
aap jaante hain kis masle ki bina par ye divorce hui?
shaista ya us k husband ko jaante hain?
hummay se koi nhi jaanta
ab yahan aap k comments jo agar shaista k haq may hain ya against bhi hain wo sirf is liye k aap yahan mojud baqi members se ebhas may ulajhna chahte hain,,warna to shayed aap ko pta bhi aaj chla ho shaista kon hay =;
یہ لڑائی جو شائستہ اور اس کے خاوند کی وجہ سے ہوئی اس میں مذہب کا قصور ہے -- شائستہ ٹی وی پہ کام کرتی تھی تو اس کے خاوند کو تکلیف تھی -- اپ وہ نہیں چھوڑنا چاہتی تو اس کی مرضی -- اپ کے بھائی اپ کو اگر کہیں فورم پہ نہ آیا کرو تو پھر کیسا رہے گا -- اور ہورر غیر محرم ہے اس سے بات نہ کیا کرو
:p

Sabah

VIP
Nov 20, 2008
Peshawar
hmm again i'll know ALLAH knows the best
kisi ka intahayi personal matter hay ye,,,aik media person hone ki waja se ye itna phaila hay agar wo aam bandi hoti to itna is tara nhi phailta q k media involve nhi hota,,magar tab bhi kuch log shaista ko kuch husband ko blame karte aur haqeeqat kam hi logon ko pta hoti hay its just through a grapevine like communication
i m just saying don't blame anyone!
as a person wo kesi hay hamai nhi pta,,,as an anchor pta hay...
Again you didnt get the point so I can't talk further about this, everyone has their own opinions, yahi sab baate veena malik k maslay pe sub ko kio yaad nai aye, I dont know. jes images ko donia mei pehlaye koi usay morphed kah raha hain tu koi usay real pir bhi majority k hessab se sabne usay photos ko sahi samjha why are there too many different views with different peoples.