Only 14, Bangladeshi girl charged with adultery was lashed to death

• Work-from-home

Sabah

VIP
Nov 20, 2008
Peshawar
When a Girl Is Executed … for Being Raped

Asalam-o-alaikum Dear Members...
today one another story had made me pensive and gloomy as I always try to make myself overcome from such thoughts and do not think about any issue that makes me sad or desturb but I need to think not only me but All of us have to ponder about it.. cant say much just request you all that read this story and tell me does it belong to justice?? If Mufti and Ulema starts giving wrong fatwas then from whom should we seek about the Shariah??

We’re all focused right now on Libya and budget battles at home, but this story from Bangladesh just broke my heart and outraged me — and offers a reminder of the daily human rights struggles of so many women and girls in villages around the world. A 14-year-old Bangladeshi girl, Hena,allegedly was ambushed when she went to an outdoor toilet, gagged, beaten and raped by an older man in her village (who was actually her cousin). They were caught by wife of the alleged rapist, and the wife then beat Hena up. An imam at a local mosque issued a fatwa saying that Hena was guilty of adultery and must be punished, and a village makeshift court sentenced Hena to 100 lashes in a public whipping.
Her last words were protestations of innocence. An excellent CNN blog post, based on interviews with family members, says that the parents “had no choice but to mind the imam’s order. They watched as the whip broke the skin of their youngest child and she fell unconscious to the ground.”
Hena collapsed after 70 lashes and was taken to the hospital. She died a week later, by some accounts because of internal bleeding and a general loss of blood. The doctors recorded her death as a suicide. (Women and girls who are raped are typically expected to commit suicide, to spare everyone the embarrassment of an honor crime.) I’ve covered enough of these kinds of stories to know that it’s difficult to know exactly what happened unless you’re on the scene talking to everyone who was there; maybe the imam has a different version of events. But all accounts that I’ve seen such that this was a brutal attack on a helpless girl in the name of sharia and justice.
Fortunately, Bangladesh has a robust civil society, which has reacted with outrage to the case. A court ordered the body exhumed after word leaked out, and an examination revealed severe injuries. Lawsuits are now underway against the doctors who had called her death a suicide, and several people have been rounded up — including the alleged rapist. The Bangladesh press is on the case. But Hena’s family is under police protection because of concern that other villagers will take revenge at them for getting the imam and others in trouble.
Let’s hope that the public reaction and punishments are so strong that the word goes out to all of Bangladesh’s villages that such misogynist fatwas are not only immoral but also illegal. And that the crime lies not in being raped, but in raping.

Now what??? its not just a one story about a woman... daily woman do suffers from such incidents what are we doing?? why people has become such devilish they have no fear of Allah no fear of the judgment day??
voh wakt kaisa guzer raha hoga enke parents pe jub aapni innocnet beiti ko itne brutaly opression ka shikar bante hue dekhe pahle tu rape kero then lashes...Sud afsoos

read the full story with details by clicking the following link:
Only 14, Bangladeshi girl charged with adultery was lashed to death

~Bahaar~

Dec 22, 2009
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!
Why wre the parents raised voice against the illegal Fatwa..
Marne k baad agar kuch kiya bhi jaye to kya farq parta hai...?
I must say k such ppl dnt have fear of Allah,nor the day of judgement...
thora bhi khauf e Khuda hota toh ye ghair sharayi harkat nahi karte............
May Allah show them the right path....Ameen................

Don

Administrator
Mar 15, 2007
Toronto, Ca
actually, its not about they have no fear.. its about having no knowledge of what is right or wrong...
For them, that maulana was the wise person, thats why everyone listened to him.. but unfortunately he was not...

When a rape occurred only the rapist get punishment.. but in this case they punished the victim

yoursks

Always different.., Confirm
VIP
Jul 22, 2008
دعاؤں میں
ماشاٴاللہ بہت اچھی شئیرنگ کی ہے صبا آپ نے

یہ سب صرف آج ہماری زندگیوں میں دین نہ ہونے کی وجہ سے ہے۔ صحابہ مکمل دین پر تھے، دنیا کی ہر چیز اللہ تعالٰی نے ان کیلئے مسخر کردی تھی، آج دین ہماری زندگیوں سے نکل چکا ہےتو ایک تو ہمارے اندر اچھے برے کی تمیز ختم ہوئی تو دوسرے ہم غلط کام کو بھی صحیح سمجھنے لگے ہیں۔ اور شریعت کو اپنی مرضی سے توڑ مروڑ کر اپنی انا اور خواہشات کے مطابق استعمال کرنے لگے ہیں۔

آج اس بات کی اشد ضرورت ہے کہ ہم اپنے آپ کو منظم کریں اور دینی احکامات کو اپنی زندگیوں میں شامل کریں، یہی ہماری کامیابی کی ضمانت ہے نہ صرف اس دنیا
میں بلکہ اس زندگی میں جو اصل ہے اور نہ ختم ہونے والی۔​

mashraki.larka

Super Star
Jun 23, 2010
KHUDA KI BASTI
hmmm Well said saba ..masla yeh hai k logon main awareness nahi hai , Jis maulana ne jo keh dia bas Use maan lia. Many people are under the infulence power of Mulla'z. aur masla us waqt khara hota hai jab Baat ka pata to ho lakin sahi tara se convey na ki jaye aur jab Deen un logoon tak pounch jaye to bila tehqeeq fatwa'z jari kar dain ..sadistic...reallly sadistic ...Allah pak hum sab to Deen ko samajne aur tehqeeq kar k amal karne ki taufeeq day..

Atif-adi

-{عادي}-{Adi}-
VIP
Oct 1, 2009
Sharjah, U.A.E
it is realy sad,
i dont know kese insan janwar ban jata hai...
n ese ek case nai kai cases hain jaha women k sath ziyati hoti hai n saza bhi unhein hi milti hai?
n who is that molana? kya wo moka-e-wardad per tha?
na tehkeek ki na kuch dekha bina jane kese fatwa de dia?

n logo ne bhi sunlia... is case me na sirf ow rapist gunehgar hain bulk wo molana bhi jis ne bina soche samjhe ye fatwa dia, n wo log bhi jinhun ne khud apne zehen se koi kaam na lia bulk ek begunah kamsin larki ko dam toratey hue dekhte rahe... ( as same case in sialkot two brothers were killed ) its just that k ilm ki kami hai logu, not only in bangladesh but in paksitan n india also...

Reactions: Sabah

Sabah

VIP
Nov 20, 2008
Peshawar
it is realy sad,
i dont know kese insan janwar ban jata hai...
n ese ek case nai kai cases hain jaha women k sath ziyati hoti hai n saza bhi unhein hi milti hai?
n who is that molana? kya wo moka-e-wardad per tha?
na tehkeek ki na kuch dekha bina jane kese fatwa de dia?

n logo ne bhi sunlia... is case me na sirf ow rapist gunehgar hain bulk wo molana bhi jis ne bina soche samjhe ye fatwa dia, n wo log bhi jinhun ne khud apne zehen se koi kaam na lia bulk ek begunah kamsin larki ko dam toratey hue dekhte rahe... ( as same case in sialkot two brothers were killed ) its just that k ilm ki kami hai logu, not only in bangladesh but in paksitan n india also...
sahi kah rahe ho atif yahi tu problem hain aur yeh village mei hue the tu sabse bari problem yahi hain k village mei rahne walo logu ko itne ilm nahin huti na tu bahir k donia ka aur na he Islam k bare mei voh loug vohi kerte hain jho berso se unke yaha pe hua araha hain so us mei koi changes lani k chance nahin, chahe voh sahi ho ya ghalat usay ko manti hain Jaise k Don ne kaha k yeh loug usay Maulana ko wise person samajhte hain tabhi koi reaction nahin liya gaya... Dont know es jahalat k wajah se aur kitne zulm hona baki hain yeh sub Islam ko sahi tareeke se na samjhne k wajah se hain...Allah sabhe ko hidayat de... Aameen

Reactions: Atif-adi

Atif-adi

-{عادي}-{Adi}-
VIP
Oct 1, 2009
Sharjah, U.A.E

sahi kah rahe ho atif yahi tu problem hain aur yeh village mei hue the tu sabse bari problem yahi hain k village mei rahne walo logu ko itne ilm nahin huti na tu bahir k donia ka aur na he Islam k bare mei voh loug vohi kerte hain jho berso se unke yaha pe hua araha hain so us mei koi changes lani k chance nahin, chahe voh sahi ho ya ghalat usay ko manti hain Jaise k Don ne kaha k yeh loug usay Maulana ko wise person samajhte hain tabhi koi reaction nahin liya gaya... Dont know es jahalat k wajah se aur kitne zulm hona baki hain yeh sub Islam ko sahi tareeke se na samjhne k wajah se hain...Allah sabhe ko hidayat de... Aameen
true sabah...
suma Ameen

ENCOUNTER-007

Feb 10, 2011
Medan e Jihad
یہ آرٹیکل پڑھا لیکن بہت دکھ اور افسوس ہوا
لیکن ایسے واقعات کو میڈیا بڑھا چڑھا کر پیش کرتا ہے تاکہ اسلام بدنام ہو
ویسے جہاں انصاف ، قانون یا نظام نہیں ہوتا وہاں ایسے واقعات جنم لیتے ہیں
ہمارے ہاں بھی اکثر قبائلی اور سندھ کے دیہی علاقوں میں جرگہ سسٹم ہیں جہاں ایسے واقعات اور فیصلے آتے رہتے ہیں
جہاں تک مفتی صاحب کے فتوی کا تعلق ہے اگر وہ واقعی نیک صابھ مفتی ہے تو ان سے فتوی دوسرے معنوں میں لیا گیا ہوگا اور اس فتوی کو غلط استعمال کیا گیا ہوگا
اور اگر وہ مولانا اسی جرگہ سسٹم کا حصہ ہے تو پھر کیا کہہ سکتے ہیں اس کا اپنا عمل خراب ہے اسلام تو خراب نہیں
اللہ تعالی ہماری حفاظت فرمائے دین کی صحیح سمجھ نصیب فرمائے

ENCOUNTER-007

Feb 10, 2011
Medan e Jihad
hmmm Well said saba ..masla yeh hai k logon main awareness nahi hai , Jis maulana ne jo keh dia bas Use maan lia. Many people are under the infulence power of Mulla'z. aur masla us waqt khara hota hai jab Baat ka pata to ho lakin sahi tara se convey na ki jaye aur jab Deen un logoon tak pounch jaye to bila tehqeeq fatwa'z jari kar dain ..sadistic...reallly sadistic ...Allah pak hum sab to Deen ko samajne aur tehqeeq kar k amal karne ki taufeeq day..
ایسے واقعات میں سمجھ نا سمجھ کا اتنا مسلہ نہیں ہوتا بلکہ طاقت اور اثرورسوخ کا زیادہ دخل ہوتا ہے
یعنی ایک آدمی کسی پر ظلم کرتا ہے اگر وہ معاشرے میں طاقت رکھتا ہے یا اثرو رسوخ رکھتا ہے تو خود کو مظلوم بنا دینا اور مظلوم کو م
جرم بناکر پیش کردینا آج کل بڑا آسان کھیل ہے
اس واقعے پر مجھے طاقت کا اثر زیادہ لگتا ہے

دوسری بات عالم کے فتوی کی ہے یہاں فتوی شایع نہیں ہوا ممکن ہے فتوی صحیح دیا گیا ہو اور اس فتوی کا طاقت اور اثرو رسوخ کی وجہ سے غلط استعمال کیا گیا ہو
جیسا کہ کوئی کسی عالم سے ان الفاظ میں مسلہ معلوم کرے کہ
سوال: قرآن و سنت میں ان زانی مرد اور زانی عورت لے لئے کیا سزا ہے جو وہ آپس میں زنا کرے
جواب اگر کوئی زنا کرتا ہے اور اللہ کی حد سے آگے بڑھتا ہے اگر وہ شادی شدہ ہیں تو سزا سسنگسار اور اگر غیر شادی شدہ ہیں تو سو کوڑے مارے جائیں
یہ فتوی تو بالکل قرآن و سنت کے مطابق ہے
اب اسے غلط انداز میں بھی پیش کیا جاسکتا ہے
بہر حال یہ اس واقعے کے پیچھے کیا حقائق ہیں ہمیں مکمل آگاہی نہیں صرف میڈیا سے پتہ چلا ہے اور میڈیا کتنا ذمہ دار ہے ہم سب اس سے واقف ہیں
اللہ ہدایت دے

---------- Post added at 02:18 PM ---------- Previous post was at 02:11 PM ----------

زنا بالجبر یہ ایک سنگین جرم ہے جو کسی معاشرے میں قابل قبول نہیں
یہاں مسلہ زنا بالجبر کا ہے یعنی ایک عورت کو نشانہ بنایا گیا پھر سزا بھی اسے دی جارہی ہے۔ کیوں
یقینا دال میں کچھ کالا ہے۔
یا میڈیا کا پرو پیگندہ ہے
یا طاقت یا اثرورسوخ کا مسلہ ہے

Reactions: mashraki.larka

cute bhoot

Sss...sssh €|[--]00T
Super Star
Oct 11, 2010
wadi-e-jinnat
really sad
dont know why we people forget ALLAH when we r going to do such kinda shamefull acts
well said by don molana was not a wise person he has lack of knowledge
ALLAH plz save us plz forgive us .

Bint-e-Aisha

Maria ki Mama
VIP
Jun 16, 2009
chaand pe
well i agree with encounter's point...
and i can just say that it can b a false propaganda to u know for making ISLAM or the AALIM "bad"
we are very much aware that we still follow personalities not the main idea of living Islam carries...we still are those people who when have any problem , run to the aalim and what ever he says we follow not even having any concern of asking about the ijtihad on that thing or u can say the ahkaam on which the fatwa has been given by him.....

then again we come to this that kuffaar r making these type of news just to create hatred or to sustain the hatred among muslims and non muslims too for the laws of adultery...

Sabah

VIP
Nov 20, 2008
Peshawar
Sweety did you read the article its not something to be liked but something to ponder about.. anyhow I would suggest you read it once if you havn,t...