Coffee Wid Rr 2013 - Prince Farry

• Work-from-home
Status
Not open for further replies.

saviou

Aug 23, 2009
Ma Sha Allah :)
Aap ke bare me to takreeban jaante hain aur bhi jaan ke acha laga :)

Ye rahe akhri Sawal :)
Aap apne college me ya net par kya deen ki dawat ka kaam karte hain aur karte hain to uski shakal kis tarah hoti hai yane tareeqa
Agar nahi karte to kya aage karna chahenge? aur sath hi ap TM Boys k liye islami nuqte nazar se kuch kehna chahenge?

Allah se dua hai ke wo apko hamesha khush rakhe Aameen :)

Prince-Farry

TM Champ
Mar 19, 2008
Ma Sha Allah :)
Aap ke bare me to takreeban jaante hain aur bhi jaan ke acha laga :)

Ye rahe akhri Sawal :)
Aap apne college me ya net par kya deen ki dawat ka kaam karte hain aur karte hain to uski shakal kis tarah hoti hai yane tareeqa
Agar nahi karte to kya aage karna chahenge? aur sath hi ap TM Boys k liye islami nuqte nazar se kuch kehna chahenge?

Allah se dua hai ke wo apko hamesha khush rakhe Aameen :)
net par khoshish rehti hai ke musalmaano ko hi knowledge baant sakein through facebook and here...non muslims ko hardly kabhi dawat dei pae..kuch raaste mei mil jaate hein to thori baat cheet hojati hai......
inshaAllah zaroor karna chahoonga..dua karyega....

TM boys...ummm.....mashaAllah hein to sab hi suljhay way......just need to give a reminder to myself first and then to everyone...
............................................................................................................................................

Shaytan has no control over us. He just whispers. It is us who listen to him.
The choice is ours ...

The Prophet said in this regard: ” The first thing that will be judged among a person’s deeds on the Day of Resurrection is the prayer. If that is in good order, he will pass the test and prosper, and it that is defective, he will fail the test and will be a loser.(Tirmidhi)

and lastly, a video to especially MALES...please take out some moment and reflect upon ourselves..

@ChoCo @Atif-adi @Don @S_ChiragH @yoursks @kool~nomi @Wasif Safi @Dawn @Farhan-Shamsi @DuFFer[DOUBLEPOST=1364457653][/DOUBLEPOST]
isi k sath li jiye pesh-e-khidmat hai
round number 8 :p
ap k jawabat ka hume intezar rahega :p
1. haan kyon nahi....baal hi hein....
2. trimming ka pata nahi...lakin jab sar par charhein rahegien to takla hona to banta hai na boss :|
3. purse mei rakhti hein...
4. wazan i think :s
5. girls corner :s
6. shohar ki pitae mei({sad)}

good one bro...

saviou

Aug 23, 2009
net par khoshish rehti hai ke musalmaano ko hi knowledge baant sakein through facebook and here...non muslims ko hardly kabhi dawat dei pae..kuch raaste mei mil jaate hein to thori baat cheet hojati hai......

TM boys...ummm.....mashaAllah hein to sab hi suljhay way......just need to give a reminder to myself first and then to everyone...
............................................................................................................................................

The choice is ours ...

The Prophet said in this regard: ” The first thing that will be judged among a person’s deeds on the Day of Resurrection is the prayer. If that is in good order, he will pass the test and prosper, and it that is defective, he will fail the test and will be a loser.(Tirmidhi)

and lastly, a video to especially MALES...please take out some moment and reflect upon ourselves..

@ChoCo @Atif-adi @Don @S_ChiragH @yoursks @kool~nomi @Wasif Safi @Dawn @Farhan-Shamsi @DuFFer..
Jazak Allah Khair Mohtaram :)
lekin video par ye msg likha hai secure video /:)

Atif-adi

-{عادي}-{Adi}-
VIP
Oct 1, 2009
Sharjah, U.A.E

The choice is ours ...

@ChoCo @Atif-adi @Don @S_ChiragH @yoursks @kool~nomi @Wasif Safi @Dawn @Farhan-Shamsi @DuFFer[DOUBLEPOST=1364457653][/DOUBLEPOST]
1. haan kyon nahi....baal hi hein....
2. trimming ka pata nahi...lakin jab sar par charhein rahegien to takla hona to banta hai na boss :|
3. purse mei rakhti hein...
4. wazan i think :s
5. girls corner :s
6. shohar ki pitae mei({sad)}

good one bro...
lols ap ne humare itne suljhe hue sawalat ka buhat hi shaistana andaz me jawab dia hum ap k bht hi mashkoor o mamnoo hai :D

hope u enjoyed these questions, kyu k sawal to sabhi krte hain per tafreeh wale sawal nai kerte na :D

ap ko to bht pehle se hum jante hain n humesha mazeed jan ker khushi hi milti hai,
just stay focused on your targets n the success will come all the way to u :)

keep smilng n stay blessed. :)

Prince-Farry

TM Champ
Mar 19, 2008
haan abhi theek hai :)
shukar hai ...:)[DOUBLEPOST=1364458113][/DOUBLEPOST]
lols ap ne humare itne suljhe hue sawalat ka buhat hi shaistana andaz me jawab dia hum ap k bht hi mashkoor o mamnoo hai :D

hope u enjoyed these questions, kyu k sawal to sabhi krte hain per tafreeh wale sawal nai kerte na :D

ap ko to bht pehle se hum jante hain n humesha mazeed jan ker khushi hi milti hai,
just stay focused on your targets n the success will come all the way to u :)

keep smilng n stay blessed. :)
jazakaAllah khair for your kind comments and wishes.....:)...
Allah talah apko khush rakhein aur apko achi biwi se nawazein..AAMEEN :p

Status
Not open for further replies.