پاکستان پپپلز پارٹی اور متحدہ قومی موومن&#1657

Discussion in 'Pakistan Hamari Jaan!!' started by Don, Apr 14, 2008.

  1. Don

    Don
    Expand Collapse
    Administrator

    Joined:
    Mar 15, 2007
    Messages:
    10,579
    Likes Received:
    14,145
    پاکستان پپپلز پارٹی اور متحدہ قومی موومنٹ کے درمیان مذاکرات کی ناکامی کے بعد ایم کیو ایم نے قومی اور صوبائی اسمبلیوں میں حزبِ اختلاف کا کردار ادا کرے گی۔


    ایم کیو ایم نے مذاکرات کی ناکامی کا ذمہ دار پپپلز پارٹی کے غیر سنجیدہ رویے کو قرار دیا ہے اور کہا کہ ایم کیو ایم اور اس کے قائد الطاف حسین شراکت عمل اور مفاہمت کے لیے جتنا آگے جا سکتے تھے گئے۔




    ایم کیو ایم کے صدر دفتر نائن زیرو پر ایم کیو ایم کے رہنماء ڈاکٹر فاروق ستار نے اتوار کی شام پریس بریفنگ دیتے ہوئے کہا کہ تمام صورتحال سے ہم اس نتیجے پر پہنچے ہیں کہ پپپلز پارٹی، ایم کیو ایم کے ساتھ مذاکرات اور مفاہمت میں سنجیدہ نہیں ہے لہذٰا ایم کیو ایم کی رابطہ کمیٹی نے تمام صورتحال کا تفصیلی جائزہ لیا اور اس کے بعد فیصلہ کیا کہ وہ وفاق اور صوبہ سندھ میں حزبِ اختلاف کا کردار ادا کرے گی۔
    اس اعلان کے ساتھ ہی وہاں موجود ایم کیو ایم کے کارکنان نے جئے الطاف اور جئے متحدہ کے نعرے لگائے۔

    [​IMG] الطاف حسین نے تصدیق کر دی
    [​IMG] ایم کیو ایم کے قائد الطاف حسین نے تصدیق کر دی ہے۔ انہوں نے کہا کہ ایم کیو ایم نے مفاہمت کے لیے ہر مثبت قدم اٹھایا
    [​IMG]

    فاروق ستار


    فاروق ستار نے کہا کہ رابطہ کمیٹی کے اس فیصلے کی ایم کیو ایم کے قائد الطاف حسین نے تصدیق کر دی ہے۔ انہوں نے کہا کہ ایم کیو ایم نے مفاہمت کے لیے ہر مثبت قدم اٹھایا۔ انہوں نے ایم کیو ایم کی جانب سے وزیرِاعظم کے انتخاب کی نامزدگی سے دستبرداری سے صوبائی اسمبلی میں وزیراعلٰی، اسپیکر اور ڈپٹی اسپیکر کی حمایت کے فیصلوں تک کو مفاہمت کی جانب مثبت اقدامات کا حصہ قرار دیا۔ انہوں نے کہا کہ ’پپپلز پارٹی کی جانب سے جو غیر سنجیدہ رویہ اختیار کیا گیا وہ ہمارے لیے انتہائی مایوس کن ہے اور ہم یہ سمجھتے ہیں کہ اس بات چیت کی ناکامی کی ذمہ داری پاکستان پپپلز پارٹی پر عائد ہوتی ہے‘۔
    انہوں نے کہا کہ ’حکومت نہیں بلکہ اپوزیشن بھی جمہوریت کا حصہ ہوتی ہے اور ہم امید کرتے ہیں کہ پپپلز پارٹی کی حکومت ایم کیو ایم کے اپوزیشن کے کردار کا بھی احترام کرے گی لیکن ہم واضح کردینا چاہتے ہیں کہ اگر کوئی یہ سمجھتا ہے کہ ریاستی طاقت یا جبر کے ذریعے ہمیں دبا لیا جائے گا تو ہم یہ بھی واضح کردینا چاہتے ہیں کہ یہ سن انیس سو پچانوے نہیں ہے، دوہزار آٹھ ہے اور اب کسی بھی آواز کو طاقت کے ذریعے نہیں دبایا جا سکتا‘۔
    فاروق ستار نے کہا کہ حالیہ دنوں میں پپپلز پارٹی کی جانب سے بعض ایسے اقدامات بھی کیے گئے جو ہمارے لیے کسی طور بھی قابلِ قبول نہیں ہوسکتے۔

    [​IMG] شعیب سڈل ہمارے ہیرو ہیں
    [​IMG] ہم نے شعیب سڈل کی تعیناتی پر اپنے تحفظات کا اظہار کیا تو پپپلز پارٹی کی جانب سے ہمیں کہا گیا کہ شعیب سڈل ہمارے ہیرو ہیں
    [​IMG]

    فاروق ستار


    انہوں نے کہا کہ گذشتہ روز شعیب سڈل کو آئی جی سندھ مقرر کیا گیا جو پپپلز پارٹی کے گذشتہ دور میں ایم کیو ایم کے ہزاروں کارکنوں کے ماورائے عدالت قتل میں شریک رہے ہیں، اس تعیناتی پر ہمارے شہداء کے لواحقین، کارکنوں اور حق پرست عوام میں شدید غم و غصہ پایا جاتا ہے، گذشتہ روز پپپلز پارٹی کے رہنماؤں کے ساتھ مذاکرات میں ہم نے شعیب سڈل کی تعیناتی پر اپنے تحفظات کا اظہار کیا تو پپپلز پارٹی کی جانب سے ہمیں کہا گیا کہ شعیب سڈل ہمارے ہیرو ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ایسے مزید افسران کو بھی تعینات کیا گیا ہے جو ایم کیو ایم کے کارکنان کے ماورائے عدالت قتل میں ملوث ہیں اور یہی وہ تمام حالات ہیں جو اس جانب اشارہ کرتے ہیں کہ پپپلز پارٹی مذاکرات میں سنجیدہ نہیں ہے۔
    ایک سوال کے جواب میں کہ پپپلز پارٹی کی جانب سے الزام لگایا گیا ہے کہ ایم کیو ایم نے حد سے زیادہ وزارتوں کا مطالبہ کیا تھا جو مذاکرات کی ناکامی کا سبب بنا جس پر فاروق ستار نے اس تاثر کو سراسر غلط قرار دیتے ہوئے کہا کہ اس بات میں کوئی صداقت نہیں اور یہ بات لوگوں کو گمراہ کرنے کے لیے کی گئی ہے۔ انہوں نے کہا کہ ابھی مذاکرات اس نہج تک نہیں پہنچے تھے جہاں وزارتوں پر بات ہوتی، ابھی تو ہماری توجہ ورکنگ ریلیشن شپ پر رہی ہے۔

     
  2. sweet_syndrella

    sweet_syndrella
    Expand Collapse
    TM Star

    Joined:
    Jul 22, 2007
    Messages:
    3,806
    Likes Received:
    921
    ppp ka aisa behavior sirf androon-e-sind hi chal sakta hai jahalat ki intiha hai

    ganjay ko nails mil gai..hehehehhehe
     
  3. umairmpk

    umairmpk
    Expand Collapse
    Newbie

    Joined:
    Aug 29, 2008
    Messages:
    1
    Likes Received:
    0
    muzakrat ki nakami sara MQM ka drama tha aaj ye log PPP ke sath bethe howe he is party ka record he ke ye aaj tak kabhi aek bar bhi oppusition me nhi bethi he pehle ye log yonhi drame bazi karte rehte he black melling kerte he or {(laugh)}bad me wazarato ke maze lete he.
     
  4. RedRose64

    RedRose64
    Expand Collapse
    Co Admin

    Joined:
    Mar 15, 2007
    Messages:
    42,742
    Likes Received:
    28,180
    bilkul sahi kaha ap nay umair
     
  5. Waqar Hussain

    Waqar Hussain
    Expand Collapse
    M@In ALbela M@I M@sTana
    VIP

    Joined:
    Aug 12, 2008
    Messages:
    26,932
    Likes Received:
    5,548
    areeey mere nazar main too saab hee daramai baaz hai
     
  6. Hans_Mukh

    Hans_Mukh
    Expand Collapse
    ~~ Catch Me if u Can~~
    VIP

    Joined:
    Dec 1, 2008
    Messages:
    30,406
    Likes Received:
    14,989
    sub darambazi hay, hamar mulk tabahi ki taraf ja raha aur in party leaders ku apni kursi ki pari hui hay................
     
  7. lilhunter

    lilhunter
    Expand Collapse
    Newbie

    Joined:
    Feb 16, 2009
    Messages:
    1,285
    Likes Received:
    265
    ji haan dramey baaazo .......................apne wo hadith suni hogi ye phr QURAN pak mein hai ...........ALLAH maaf kare agr ghalt bola tu .............k jaise awaam wasie hukmaran

    hum khud seeedhe nahi hain wo leaders kya hoon gein
     
  8. goodfrndz

    goodfrndz
    Expand Collapse
    "A faithful friend is the medicine of life."
    VIP

    Joined:
    Aug 16, 2008
    Messages:
    12,849
    Likes Received:
    4,072
    aap mujhe aik baaat btaoo yeh altaf hussain Pakistan kyuoon nahi aata ???

    london baitha kya kr raha hai???
     
  9. Hans_Mukh

    Hans_Mukh
    Expand Collapse
    ~~ Catch Me if u Can~~
    VIP

    Joined:
    Dec 1, 2008
    Messages:
    30,406
    Likes Received:
    14,989
    GF, Good point, i appreciated to point this. aub dekhna yeh hay log aur TM ka member kiya ray rakhtay is baray ma...................................
     

Share This Page