برادران احناف سے 20 سوالات

  • Work-from-home
Status
Not open for further replies.

i love sahabah

TM Star
Sep 17, 2008
1,108
1,572
1,313
مقلد کی دلیل
مقلدین اپنے مختلف فورمز سے ہم پر یہ الزام لگاتے رہتے ہیں کہ ہم دلائل اربعہ کتاب ، سنت ، اجماع ، قیاس کو حجت تسلیم نہیں کرتے۔ اس اعتراض کا جواب مختلف اہل علم کے ذریعہ تحریرا اور تقریرا کئی مرتبہ دیا جاچکا ہے ۔ لیکن ایک الزامی سوال جو میرے خیال سے اس اعتراض سےپہلے پوچھے جانے کا مستحق ہے وہ یہ کہ آیا مقلدین خود عملا قرآن و سنت اور اجماع و قیاس کی حجیت کو تسلیم کرتے ہیں ؟
مقلد کے یہاں صرف اس کے امام کا مسلک دلیل ہوتا ہے ۔ اور پھر ان چاروں دلائل میں سے ہر وہ چیز جو اس کے امام کے قول کے مطابق ہے ۔ اور ان چاروں میں سے کوئی چیز جو امام کے قول کے مخالف ہو مقلد کے لیے قابل قبول نہیں ہوتی۔
رضاعت اور ایمان میں نقص واضافہ کے معاملہ میں قرآن کی صاف اور صریح آیت تسلیم نہیں کی جاتی کیوں کہ امام کا مسلک کچھ اور ہے اور فاتحہ خلف الامام کے موضوع پر کہاں کی آیت کو کہاں لاکر جوڑ دیا جاتا ہے تاکہ امام کا مسلک صحیح ثابت کیا جاسکے ۔
نماز ، روزہ ، حج اور زکاۃ سمیت مختلف موضوعات پر صحیحین دسیوں روایات مسلک کے خلاف ہونے کی وجہ سےنا قابل قبول سمجھی جاتی ہیں ۔ اور ایک ہاتھ سے مصافحہ کے معاملہ میں امام بخاری کے باندھے ہوئے باب کو اتنے پر زوز انداز میں پیش کیا جاتا ہے جیسے امام بخاری کا باب نہیں حدیث پیش کررہے ہوں ۔
قرات فاتحہ کے مسئلہ میں ماتیسر من القرآن کے عموم کو لاصلاۃ الا بفاتحۃ الکتاب سے خاص کرنا خلاف قاعدہ بتلایا جاتا ہے اور تعیین مہر کے مسئلہ میں وَأُحِل لَكُمْ مَا وَرَاءَ ذَلِكُمْ أَنْ تَبْتَغُوا بِأَمْوَالِكُمْ میں اموال کے عموم کو لاَ مَهْرَ دُونَ عَشَرَةِ دَرَاهِمَ کی ضعیف روایت سے خاص کردیا جاتا ہے ۔
تین طلاق کے مسئلہ میں جمہور کا فتوی ایسے پیش کیا جاتا ہے جیسا ہر وہ مسئلہ جس پر جمہور کا اتفاق ہوجائے قبول ہی کرلیا جائے گا اور وہ سیکڑوں مسائل جن میں حنفیہ کا جمہور سے اختلاف ہے وہاں جمہور کی رائے کیوں نا قابل تسلیم ہوتی ہے؟
بیس رکعت تراویح کے معاملہ میں حرمین کا عمل دلیل ۔ اور حرمین کی آمین ، رفع الیدین ؟
طلاق کے مسئلہ حضرت عمر کا فتوی سب سے بڑی دلیل اور حلالہ سمیت بیسیوں مسائل میں حنفی مسلک کے خلاف حضرت عمر کے بیسیوں فتاویٰ ؟
الغرض دلائل اربعہ کی حجیت صرف زبانی دعوی ہے عملا دلیل صرف امام کا قول ہے ۔ آخر مقلد کس منہ سے ہم سے دلیل پر بات کرسکتا ہے ؟
[DOUBLEPOST=1348753004][/DOUBLEPOST]
ایک حنفی کو احادیث کے چکر میں پڑنا ہی نہیں چاہیے، قرآن اور احادیث سے دلائل لینا تو قرآن اور حدیث والوں کا کام ہے جسے قرآن اور حدیث سے مسلہ لینا ہو وہ اہل حدیث سے رجوع کرے اور جسے فقہ سے مسلہ لینا ہو فقہ سے رجوع کرے....ایک حنفی کے لئے تو قول امام ہی دلیل ہے (جو آج کل قول مسجد کا امام ہے کیونکہ مسجد کا امام جو کہتا ہے مان لیتے ہیں ان بیچاروں کو تو یہ بھی نہیں پتا کے امام ابو حنیفہ کے خاص شاگردوں امام محمد اور امام یوسف نے دو تہائی مسائل میں امام ابو حنیفہ کی مخالفت کی ہے بقول فقہ احناف کے ).. اگر کسی مسلے میں کوئی حدیث نا بھی ہو تو بھی ایک حنفی جو کے اگر پکا حنفی ہے تو اسے فقہ حنفی کی ہی کی تقلید کرنی چاہیے..پھر تو اسکا حنفی ہونا سچا ...مگر یہ کیا ایک طرف تو اپنے آپ کو حنفی کہتے ہیں پھر حدیث سے دلائل بھی لانے کی کرتے ہیں اور ظلم یہ کے ضعیف احادیث بھی پیش کرنے میں عار محسوس نہیں
کرتے..کیوں کے فقہ کی ترجیح جو ثابت کرنی ہے


Asalam o alikum to all muslims

@Zee Leo
@hoorain

لولی کی اس پوسٹ سے تو میرے خیال میں سب پہ یہ حقیقت واضح ہو جانتی چاہیے کہ اس کا دل میں امام ابو حنیفہ رحمہ اللہ اور فقہ حنفی کا کتنا بغض اور حسد ہے.. اسی لئے میں نے اس پوسٹ کے شروع ہوتے ہی کہہ دیا تھا کہ یہ صرف اختلافات پھیلانے ایا ہے اور کچھ نہیں کیونکہ میں اس سے پہلے بھی دوسرے فورمز پہ بات کر چکا ہوں.
لولی اہلحدیث ہے اور یہاں اس کو یہ چھوٹ ملی ہے کہ کسی فرقے کا نام نہیں لینا اس لئے یہ تو سوال کرتا جائے گا اور جواب میں اہلحدیث کے بارے میں جو بھی پوسٹ آئے گی اس کو رپورٹ کر دیا جائے گا یا منع کیا جائے گا کہ یہ اہلحدیث کے خلاف ہے.
اگر اس کو کچھ کہا جائے تو پھر یہ کہا جائے گا کہ ذاتی تنقید ہو رہی ہے.
قرآت خلف امام، رفع یدین، سینے پہ ہاتھ باندھنا ، وٍغیرہ یہ سب مسائل اختلافی ہیں اور صحابہ کرام رضی اللہ عنہم میں بھی ان مسائل میں اختلاف رہا ہے لیکن کسی نے دوسرے کو غلط اور قران حدیث کا مخالف نہیں کہا.
لیکن اس کے دل میں اتنا بغض اور حسد ہے کہ اس کی ہر پوسٹ امام ابو حنیفہ رحمہ اللہ اور احناف کے خلاف ہوتی ہے
لولی تمہاری اس پوسٹ سے یہ ظاہر ہوتا ہے اور آپ ثابت بھی یہ کرنا چاہتے ہو کہ امام ابوحنیفہ رحمہ اللہ اور احناف قرآن اور حدیث کے مخالف ہیں اور معاذ اللہ قران اور حدیث کا انکار کرتے ہیں تو میرا یہی سوال ہے قرآن اور حدیث کا انکار کرنے کی وجہ سے لگاو فقہ حنفی پہ اور احناف پہ اور احناف کو صحیح سمجھنے والوں پہ فتوی تا کہ پتہ چلے کہ تم قران اور حدیث پہ کتنا عمل کرتے ہو.

[DOUBLEPOST=1348845077][/DOUBLEPOST]@Zee Leo
@hoorain

میرا ارادہ تو نہیں تھا لیکن لولی کی پوسٹ سے مجھے مجبورہو کر اس فورم کے ایڈمن سے گزارش کرنی ہے کہ لولی چونکہ اہلحدیث ہے تو مجھے اجازت دی جائے کہ لولی فقہ حنفی کے حوالے دے اور اس کے جواب میں مجھے اہلحدیث کے اکابرین کے حوالے دینے کی اجازت دی جائے.
تا کہ سب کو پتہ چل سکے کہ امام ابو حنیفہ رحمہ اللہ اور فقہ حنفی کے بغض اور حسد میں گرفتار یہ لولی اور اس کے اہلحدیث قرآن اور حدیث پہ کتنا عمل کرتے ہیں.
تب سب کو پتہ چلے گا کہ قرآن ،حدیث کی بات کرنے والے فتوی کی زد میں کون کون آتا ہے..
کیونکہ احناف پہ فتوی تو ان کی زبان پہ چڑھا ہوا ہے پتہ تو اس وقت چلے گا جب یہ قرآن اور حدیث کی رٹ لگانے والا فتوی اہلحدیث پہ بھی لگائے گا یا نہیں.
بھلے منہ سے کہتا رہے کہ ہم صرف قرآن اور حدیث کو مانتے ہیں اس کے خلاف جو بھی ہو وہ غلط ہے لیکن ان کے تمام فتوے اور کتابیں امام ابو حنیفہ رحمہ اللہ اور فقہ حنفی کے بغض اور حسد کی وجہ سے صرف امام ابو حنیفہ رھمہ اللہ اور احناف کے خلاف ہیں ورنہ جب بات ان کے علماء اور اکابرین کی آتی ہے ان کے فتوے ختم ہو جاتے ہیں اور تاویلیں شروع ہو جاتی ہیں اور انکار شروع ہو جاتا ہے کہ ہم نہیں مانتے. لیکن فتوی پھر بھی نہیں لگتا.
 

lovelyalltime

I LOVE ALLAH
TM Star
Feb 4, 2012
1,656
1,533
913
ہمارے لیےنہ اہل حدیث حجت ہیں نہ دیوبند یا بریلوی
ہمارے لیے صرف قرآن اور صحیح احادیث حجت ہیں
اگر آپ اہلحدیث علما کے فتویٰ لگانا چاہتے ہو تو شوق سے لگاؤ
جس کی بات قرآن اور صحیح احادیث سے ٹکرا ے گی
ردی کی ٹوکری میں ڈال دیں گے
ہم آپ کی طرح نہیں ہیں کہ اپنے علماء کی غلط بات کو صحیح کہ دیں
لکن آپ اپنے علماء کی ہر بات کو صحیح کہتے ہیں
جی بسم اللہ کریں
 
  • Like
Reactions: *Muslim*

i love sahabah

TM Star
Sep 17, 2008
1,108
1,572
1,313
ہمارے لیےنہ اہل حدیث حجت ہیں نہ دیوبند یا بریلوی
ہمارے لیے صرف قرآن اور صحیح احادیث حجت ہیں
اگر آپ اہلحدیث علما کے فتویٰ لگانا چاہتے ہو تو شوق سے لگاؤ
جس کی بات قرآن اور صحیح احادیث سے ٹکرا ے گی
ردی کی ٹوکری میں ڈال دیں گے
ہم آپ کی طرح نہیں ہیں کہ اپنے علماء کی غلط بات کو صحیح کہ دیں
لکن آپ اپنے علماء کی ہر بات کو صحیح کہتے ہیں
جی بسم اللہ کریں

Lovely kiya aap ahlehadees nahin hain??????
ye sirf aap ka bahana hay k aap ko aap k ahlehadees ulama k ghalat hawaly na diye jayen..
aap yahan waziah tour pe keh dain k aap ahlehadees nahin hain aor aap ka ahlehadees maslak se koi taluq nahi.
 
  • Like
Reactions: Tooba Khan

Sabah

VIP
Nov 20, 2008
9,085
8,117
1,313
Peshawar
All of the Imam's says: If you find any of my fatwa which goes against Allah (SWT) and his Rasool (SAW) then through my fatwa on the wall.

jante hain aap log hanafi,shafi aur baki imams mei ikhtelaf kio the aur unke kuch baate sahih hadith se hut ker kio the?
kio k jes waqt yeh loug fatwa dete tub en mei se kuch imams k waqt sahih hadith ka kitab compiled nai hua tha aur unke paas jho hadiths the us mei se kuch weak the tu kuch sahih tu eslie jho hadiths unke paas tha voh unhe pe amal kerte jub tuk k sahih hadith compiled hue, tu es wajah se hain k past imams ne aapnay fiqh mei vohi kuch bayan ki the jho unke paas maujood the pir sahih Hadith kuch aur imams k waqt mei aye aur voh imams sahih hadith se fiqh bayan kerne lage,
so differences serf waqt ka tha aqeeda ka nai, sabhe imams loug ko sahi msg convery kerna chahte the, khud ko hanafi,ya shafi,hanbali and maliki kahne wale tu baad mei paida hue, so aise mei yeh loug sahih hadith ko bhi ignore kerte hain kio k unke imam k fiqh mei eska tazkera nai hua tha jub k unhe yeh nai maloom k en imams k dermyaan koi ikhtelaaf nai tha just waqt ka taqaza tha k en mei se kuch k paas jho hadith the tu dusre k paas nai the.


mere paas youtube se imams se related ek acha lecture tha but youtube kaam nai ker raha tu share nai kersakte else yaha pe voh share kerti, aap loug serf Quran aur Hadith pe amal kare yahi kafi hain eske elawa aap baki imams k bhi respect kare, per unke naam pe islam ko ek different rukh na de. Baki Allah hum sab ko hidaayat de. Ameen
 

i love sahabah

TM Star
Sep 17, 2008
1,108
1,572
1,313
All of the Imam's says: If you find any of my fatwa which goes against Allah (SWT) and his Rasool (SAW) then through my fatwa on the wall.

jante hain aap log hanafi,shafi aur baki imams mei ikhtelaf kio the aur unke kuch baate sahih hadith se hut ker kio the?
kio k jes waqt yeh loug fatwa dete tub en mei se kuch imams k waqt sahih hadith ka kitab compiled nai hua tha aur unke paas jho hadiths the us mei se kuch weak the tu kuch sahih tu eslie jho hadiths unke paas tha voh unhe pe amal kerte jub tuk k sahih hadith compiled hue, tu es wajah se hain k past imams ne aapnay fiqh mei vohi kuch bayan ki the jho unke paas maujood the pir sahih Hadith kuch aur imams k waqt mei aye aur voh imams sahih hadith se fiqh bayan kerne lage,
so differences serf waqt ka tha aqeeda ka nai, sabhe imams loug ko sahi msg convery kerna chahte the, khud ko hanafi,ya shafi,hanbali and maliki kahne wale tu baad mei paida hue, so aise mei yeh loug sahih hadith ko bhi ignore kerte hain kio k unke imam k fiqh mei eska tazkera nai hua tha jub k unhe yeh nai maloom k en imams k dermyaan koi ikhtelaaf nai tha just waqt ka taqaza tha k en mei se kuch k paas jho hadith the tu dusre k paas nai the.


mere paas youtube se imams se related ek acha lecture tha but youtube kaam nai ker raha tu share nai kersakte else yaha pe voh share kerti, aap loug serf Quran aur Hadith pe amal kare yahi kafi hain eske elawa aap baki imams k bhi respect kare, per unke naam pe islam ko ek different rukh na de. Baki Allah hum sab ko hidaayat de. Ameen

Asalam o alikum to all muslims

@Sabah
ye baat aap ki sahi hay k os waqt en ayema karam(RA) k pass ahadees jis sanad se pahunchi wo sahi nahin thi to aaj kyun chand loog en ayema karam(RA) aor khass tour pe imam abu haneefa(RA) pe itrazaat karty haink un ka maaslak quran aor hadees k khilaf tha???
jab sahi bukhari aor muslim aor baaqi books hi ayema karam(RA) k baad likhi gyi to en se hadees nikal k ksi imam pe ilzaam lagana sahi hay kiya???
aor kiya ksi bhi imam k muqalideen ka ye dawa hay k un ka imam quran aor hadees se uper hay?????
kiya ksi akabir ne kaha hay k en ayema karam ka maslak quran aor hadees k khilaf hay aor khass tour pe fiqa hanfi k baary main?????
dunya mien muslim ka 50% ahnaf hain to kiya ye tamam hanfi quran aor hadees k khilaf ho gye taqleed ki wajah se??????
esi tarah baaqi muqlaideen bhi hain lakin pakistan mie khaas tour pe fiqa hanfi ko kyuj makhsoosh kiya gya k ye quran aor hadees k khilaf hain..???
aor baat bhi en masayel ko le kar ki jaati hay jin mie sahabah karam(RS) main bhi ikhtelaf tha aor baaqi muahdeesn aor mufasreen main bhi raha lakin kiya ksi ne aik dossry pe quran aor hadees k khilaf hony ka fatwy lagaye??????
 

*Muslim*

TM Star
Apr 15, 2012
3,863
4,567
513
saudia
@i love sahabah bhaai ap baar baar ahle hadees ahle hadees kia ratt laga rahe hu?
aur koi bhi imam abu hanifa ke khilaf ny agr koi khilaf hy tu khud ap lug khilaf hu kiu ke imam sahab ka ka hukm hy ke unki koi baat hadees takrae to chor do kia ap is par amal karte hu?

bhai bughz kis ko kehte hy ek baar parho phir kehna kaun bughz rakhta hy
imam sahab ki taraf tu khud unko manne ka dawa karne walun ne galat galat cheezen mansoob kar ke unko badnaam kia hy
kia ap imam sahab ki taraf mansoob kitabon ko sabit kar sakte ho????

shar tu aap phaila rahe hu seedhi si baat hy jab kehne ko kch na rahe tu is tarah ka mahol aap khud banate taa ke koi samajh na sake lekin kab tak aise karoge aap?

najaat ka ek hi rasta hy aur wo hy Quran Hadees ka wahid rasta uske khilaf jo bhi raste jaate hain wo barbadi ke raaste hy

rabbana yahdeek
 
  • Like
Reactions: lovelyalltime

Zee Leo

~Leo ! The K!ng~
Banned
Aug 1, 2008
56,471
23,637
713
Karachi
firqey ke oper koi thread allow nahi hai is waja se thread ko close kya ja raha hai aur thread starter se guzarish hai ke ainda is kism ki koi thread nahi post kariye ga shukrya
 
  • Like
Reactions: Tooba Khan
Status
Not open for further replies.
Top